Breaking news i engelsk fotball

Started by Kato, March 16, 2017, 12:56:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

morten1966

Vil vel heller ikke si at dette er en breaking  news heller..alle visste vel at han måtte få sparken til slutt..

Hallgeir *

Quote from: morten1966 on October 30, 2024, 17:11:26Vil vel heller ikke si at dette er en breaking  news heller..alle visste vel at han måtte få sparken til slutt..

Akkurat.

Nå vet jeg ikke akkurat hvor mange prosent av engelske managere som får sparken til slutt i sine respektive jobber, men jeg antar at det er over 90%. Vi vet jo at disse sparkes til slutt.

Hvor skal man sette grensen for om en sparking er "breaking" eller ikke?
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Hallgeir * on October 30, 2024, 19:33:45
Quote from: morten1966 on October 30, 2024, 17:11:26Vil vel heller ikke si at dette er en breaking  news heller..alle visste vel at han måtte få sparken til slutt..

Akkurat.

Nå vet jeg ikke akkurat hvor mange prosent av engelske managere som får sparken til slutt i sine respektive jobber, men jeg antar at det er over 90%. Vi vet jo at disse sparkes til slutt.

I flisespikkertråden, kanskje  8)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on October 30, 2024, 20:17:16

Akkurat.

:D
Tar det som et hint om å legge debatten død.
Super Leeds since 1968

TK20

Quote from: Hallgeir * on October 30, 2024, 20:22:31
Quote from: Asbjørn on October 30, 2024, 20:17:16

Akkurat.

:D
Tar det som et hint om å legge debatten død.

Kanskje vi må opprette tråden "Opplagte news i Engelsk Fotball"?

Kato

Hallgeir *

Leicester har sparket manager Steve Cooper.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

Quote from: Kato on November 07, 2024, 13:59:34Mark Robins ferdig i Coventry.
...og det ble come back i Championship for Frank 'nesten Leeds-spiller' Lampard.

Eirik Aase har som mange andre ikke troen på Lampard men tror det kan bli oppsving på kort sikt:
Frank Lampard klar som ny Coventry City-sjef. De himmelblå har underprestert såpass, at jeg tror de uansett vil få en opptur denne sesongen under Lampard. Om det er et bra valg på lenger sikt er jeg derimot mer skeptisk til. Totalt sett en skuffende ansettelse imo.
https://x.com/eirikaase/status/1862141715269746786
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Tim Wagner, manager i Hull, har fått sparken. Og Coventry har  ansatt Frank Lampard som deres nye.
Super Leeds since 1968

Cherry

Quote from: Hallgeir * on November 30, 2024, 12:04:20Tim Wagner, manager i Hull, har fått sparken. Og Coventry har  ansatt Frank Lampard som deres nye.

Stol-leken i UK, der man ansetter samme artister til nye sirkustelt.......

Hallgeir *

Hull har ansatt Ruben Selles som ny manager. Kom fra samme stilling i Reading.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Neil Harris slutter i Millwall.

I dag kom bekreftelsen på ryktene om at Neil Harris trekker seg som Millwall-manager

Bare 24 timer før Millwall skal ut i hjemmekamp mot Sheffield United kommer beskjeden om at Neil Harris trekker seg som manager for Millwall. Han leder laget både onsdag kveld og i den kommende kampen mot Middlesbrough til helgen.

47-åringen returnerte til sin andre periode som manager i februar og skrev da en kontrakt ut sesongen 2024/25. Harris hadde suksess i sin forrige periode også før han til slutt fikk sparken. Returen tidligere i år ble møtt med skepsis etter blandet hell i Cardiff, Gillingham og Cambridge United til tross for at han i på de fire årene hadde tatt laget fra League One og opp til å bli et stabilt Championship-mannskap.

I beskjeden kom Neil Harris med få utsagn, men forklarte at han hele tiden har vært klar på at han vil gi seg når han føler tiden er inne for det, og at nå er tiden kommet.

"Alle vet hva denne klubben betyr for meg. Denne klubben er mer enn en jobb for meg. Det er min klubb, og det vil det alltid være" skriver Harris i pressemeldingen.

Millwall var et poeng over nedrykksstreken da han tok over i februar før han ledet laget til en imponerende 13.plass på tabellen. Denne høsten har de imponerende resultatene fortsatt og klubben ligger i sigende stund på 11.plass etter 18 kamper og bare seks poeng fra play-off.

Morgendagens hjemmekamp mot Sheffield United blir dermed hans siste opptreden på The Den, i det som vil bli en minneverdig og fin avskjed for en av deres mest suksessrike managere.

https://tipsbladet.no/neil-harris-med-sjokkbeskjed/?fbclid=IwY2xjawHFabVleHRuA2FlbQIxMAABHSUaxqiE3x0p9klwrM5riRakDSso4yCiO2siPiD1vyRmjPOuOSX8CWXZHA_aem_lkYLmDXvN36zFTZ97DW9sg
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Gary O'Neil har mistet jobben i Wolverhampton.
Super Leeds since 1968

Kato

Quote from: Hallgeir * on December 15, 2024, 12:55:26Gary O'Neil har mistet jobben i Wolverhampton.

Når man så kaptein Lemina etter forrige kamp, og Ait-Nouri i går så virker det jo som totalt anarki i Wolverhampton.

leedslife

Kato

Russell Martin røk vel en time etter 0-5 hjemme mot Tottenham. 5 poeng og nederst er dystre tall for vår nemesis i Play-off.

Så kan man spørre seg om hva som er mulig etter et sånt opprykk. Virker som et hav av kvalitetsforskjell. Tror på ingen måte Russell Martin er en dårlig manager. Enten har de bommet på spillerlogistikk, eller så har han hatt en umulig oppgave fra start.

Man kan undre seg om vi hadde vært noe bedre ute om det hadde vært oss. Og man kan tenke om Farke holder ut lenger enn Martin om vi går opp.

Blank_File

Quote from: Kato on December 16, 2024, 11:22:17Russell Martin røk vel en time etter 0-5 hjemme mot Tottenham. 5 poeng og nederst er dystre tall for vår nemesis i Play-off.

Så kan man spørre seg om hva som er mulig etter et sånt opprykk. Virker som et hav av kvalitetsforskjell. Tror på ingen måte Russell Martin er en dårlig manager. Enten har de bommet på spillerlogistikk, eller så har han hatt en umulig oppgave fra start.

Man kan undre seg om vi hadde vært noe bedre ute om det hadde vært oss. Og man kan tenke om Farke holder ut lenger enn Martin om vi går opp.
Disse tankene svirrer i mitt hodet hver gang jeg ser på PL tabellen. Det er bare å belage seg på et tøft år hvis vi rykker opp.

Kato

Quote from: Blank_File on December 16, 2024, 13:11:19
Quote from: Kato on December 16, 2024, 11:22:17Russell Martin røk vel en time etter 0-5 hjemme mot Tottenham. 5 poeng og nederst er dystre tall for vår nemesis i Play-off.

Disse tankene svirrer i mitt hodet hver gang jeg ser på PL tabellen. Det er bare å belage seg på et tøft år hvis vi rykker opp.

Så kan man jo på den andre siden tenke at når Nottingham Forest kan være topp 4 etter 16 kamper, så kan vi jo ikke være SÅ mye dårligere enn de.

Sydhagen

Martin har nok vært veldig naiv i forhold til spillestil med den stallen han har til rådighet. Er mulig å stikke fingeren pittelitt i jorda..

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Det er heller ingen ting hos meg som tilsier at Farke etablerer seg som en PL trener.
Han bør derimot få sjansen hvis han klarer å rykke opp med Leeds.
Så kan man jo snu om på det. Uten høyere ambisjoner og kraftige investeringer vil neppe dagens Leeds stall være særlig attraktiv for trenere på et høyere nivå enn Farke.
Da folk drømte seg bort om Potchettino osv da vi var i PL så viste realiteten nok en gang sitt sanne ansikt.
Garcia og Allardyce var det vi klarte å lande.
Tar man med spillerene som ble landet under Marsch så forteller det alt om at det er et relativt stor sprik mellom egne supportere og realitet.

Reaney

Hallgi

Kanskje ikkje breaking news..,
Men eg leser om PM Keir Starmers visit to Bergen der han møtte ein viss statsminister. De snakket fotball, Starmer som er arsenal-fan skryter av Ødegaard.., før det står videre i BT: «Støre er Leeds-tilhenger»
OoOk, den var ny, visste vi at den sittende statsministeren holder med the mighty whites?
ALAW (& I am the pirate amongst us)

stian

Quote from: Hallgi on December 16, 2024, 22:27:00Kanskje ikkje breaking news..,
Men eg leser om PM Keir Starmers visit to Bergen der han møtte ein viss statsminister. De snakket fotball, Starmer som er arsenal-fan skryter av Ødegaard.., før det står videre i BT: «Støre er Leeds-tilhenger»
OoOk, den var ny, visste vi at den sittende statsministeren holder med the mighty whites?

Tror kanskje Støres supporterskap har vært nevnt her inne tidligere, mener vi har en tråd for kjente supportere. Men uansett er det ikke overraskende at Støre er Leeds-supporter, han er jo åpenbart ikke fremmed for å stå i endeløs motgang.

Men så er spørsmålet - har Støre noen gang vært inne på forumet? Eller enda bedre - er det nå en av dere skal stå fram som statsminister? Garantert noen stemmer å hente her!

Asbjørn

Quote from: Hallgi on December 16, 2024, 22:27:00OoOk, den var ny, visste vi at den sittende statsministeren holder med the mighty whites?

Hehe, du har gjerne vært utenlands noen år ja.

Støre har ved flere anledninger fortalt at det ble Leeds for ham.

Håper denne ikke er stengt bak betalingsapp..

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/1n1wrX/hvorfor-leeds-jonas-gahr-stoere
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgi

Oi, det var fin lesing! Han var ein sann Leeds-fan på 70-tallet ser det ut som; skriver godt!
Men Ap er i hvert fall falling apart again

Quote from: Asbjørn on December 16, 2024, 22:40:43
Quote from: Hallgi on December 16, 2024, 22:27:00OoOk, den var ny, visste vi at den sittende statsministeren holder med the mighty whites?

Hehe, du har gjerne vært utenlands noen år ja.

Støre har ved flere anledninger fortalt at det ble Leeds for ham.

Håper denne ikke er stengt bak betalingsapp..

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/1n1wrX/hvorfor-leeds-jonas-gahr-stoere
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Asbjørn

WBA mister Corberan.
Fabrizio Romano skriver at han vil signere for Valencia i løpet av de neste 24 timene.
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Ivan Juric er mannen som får den umulige(?) oppgaven med å holde Southampton i PL. Han er ny manager.
Super Leeds since 1968

Kato

Corberan har forlatt WBA for å ta over Valencia.