Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26

Started by Promotion 2010, April 03, 2019, 13:11:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Fantasyland

Quote from: Sydhagen on August 20, 2024, 21:39:54Er bare å by på Bodø/Glimt.
For et imponerende spill. Raskt balltempo, god teknikk og kreativt spill. Fullstendig overkjørsel mot Zvezda nå.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Ser matchen. Glimt er hete nå

auren

Totally out of the blue, men fyren har over 300 000 følgere på X:

Santi Aouna
@Santi_J_FM
🚨EXCL: 🔵🇩🇿 #Ligue2 |

❗️Leeds et Burnley sont intéressés par Ilan Kebbal du PFC

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Quote from: auren on August 20, 2024, 22:55:32Totally out of the blue, men fyren har over 300 000 følgere på X:

Santi Aouna
@Santi_J_FM

auren

26 år fra Algerie. Stort sett spilt i nest øverste divisjon i Frankrike. Ikke særlig spennende...

auren

Cherry

Rowe omsider til Marseilles, Jack Clarke til Wolves...

Å sånn' går nu dagan'....

Johnnyj

Quote from: auren on August 20, 2024, 22:59:02
Quote from: auren on August 20, 2024, 22:55:32Totally out of the blue, men fyren har over 300 000 følgere på X:

Santi Aouna
@Santi_J_FM

auren

26 år fra Algerie. Stort sett spilt i nest øverste divisjon i Frankrike. Ikke særlig spennende...

auren
Sett flere YouTube-videoer av han nå og han ser absolutt spennende ut.

Liten av vekst teknikker med imponerende ballbehandling. Ofte man ser at disse flashy spillerne gjør et par overstegsfinter for mange, men han her virker å være mer effektiv i spillestilen. Flink til å finne medspillere og gode løsninger på banen. Ikke akkurat en Rutter som kan drible seg gjennom et halvt motstanderlag, men heller en som sentrer videre hvis en medspiller er bedre posisjonert.

Nå skal man ikke legge så mye inni highlights, men ved første øyekast ser han ut som akkurat den typen vi trenger i den offensive midtbanerollen.

Kebbal er nok for gammel til å bli plukket opp av større beilere, og prisen er nok heller ikke avskrekkende. Utifra det lille jeg har sett nå så er jeg positiv  :D

auren

Sannsynligvis clickbate:

Pete O'Rourke
@SportsPeteO
Leeds United are set to step up their interest in Rangers winger Rabbi Matondo with the club set to miss out on Jonathan Rowe. Leeds boss Daniel Farke tried to sign Matondo previously when he was at Norwich. #LUFC #Rangers

auren

Fantasyland

10 dager igjen av vinduet. 4 posisjoner som skal fylles. Jeg så virkelig ikke for meg at vi skulle være her nå. WTF holder 49ers på med ?

Kato

Quote from: Fantasyland on August 21, 2024, 09:28:3110 dager igjen av vinduet. 4 posisjoner som skal fylles. Jeg så virkelig ikke for meg at vi skulle være her nå. WTF holder 49ers på med ?

Vi er totalt ute å kjøre. Alle selgende klubber vet at vi nå sliter med å fylle opp stallen. Alt blir dyrere. Burde vært ferdig med mesteparten for lenge siden. Amatører som styrer.

Dennis

Quote from: auren on August 21, 2024, 08:25:39Sannsynligvis clickbate:

Pete O'Rourke
@SportsPeteO
Leeds United are set to step up their interest in Rangers winger Rabbi Matondo with the club set to miss out on Jonathan Rowe. Leeds boss Daniel Farke tried to sign Matondo previously when he was at Norwich. #LUFC #Rangers

auren

Arrester meg om jeg tar feil, men er ikke O'Rourke blant de mer seriøse i useriøse Football Insider?

Quote from: Fantasyland on August 21, 2024, 09:28:3110 dager igjen av vinduet. 4 posisjoner som skal fylles. Jeg så virkelig ikke for meg at vi skulle være her nå. WTF holder 49ers på med ?

Om dette er kalkulert, er de veldig kalde. Jeg tror nok ikke det er helt tilfelle, ettersom de selv har uttalt at stallen skulle være klart til første runde. Regna da ikke med at det ville bli helt stille i august, men stallen er langt fra klar.

Jeg syns for så vidt det er ambisjoner med Rowe og Clarke. Problemet er at det i seg selv ikke løser noen mangler i stallen, man må faktisk få tak i de. De brukte sommeren i fjor på å få Hamer, før Sheff Utd kjøpte han for PL-penger. Det kan være Clarke venter på PL-interesse og det kan være at det er forhandlinger om pris, men plutselig kommer en klubb fra PL som enten ikke har fått sitt mål, fått en langsiktig skade eller et stort tilbud på en av sine og deretter må hente en raskt. Da har det ingenting å si for den klubben om de må betale £20 i stedet for £15 millioner.

Spørsmålet er om vi bjeffer opp feil tre, om alle targets skulle ende andre steder.
Marching on together!

auren

49rs virker å være i det kalde hjørnet. Kom vel 3 spillere på tampen av vinduet i fjor? Gruev og Kamara samt Piroe?

auren

auren

Quote from: auren on August 21, 2024, 10:21:5249rs virker å være i det kalde hjørnet. Kom vel 3 spillere på tampen av vinduet i fjor? Gruev og Kamara samt Piroe?

auren

Piroe ble signet 24/8 og 31/8 kom både Kamara og Gruev. Så lenge vi får de fire inn, innen 2. september er det bra. Samtidig spiller vi flere viktige kamper i serien, og kommer vi bakpå som i fjor, er det ingen unnskyldning om vi ikke skulle klare opprykk!

auren

Dennis

Quote from: auren on August 21, 2024, 10:25:54
Quote from: auren on August 21, 2024, 10:21:5249rs virker å være i det kalde hjørnet. Kom vel 3 spillere på tampen av vinduet i fjor? Gruev og Kamara samt Piroe?

auren

Piroe ble signet 24/8 og 31/8 kom både Kamara og Gruev. Så lenge vi får de fire inn, innen 2. september er det bra. Samtidig spiller vi flere viktige kamper i serien, og kommer vi bakpå som i fjor, er det ingen unnskyldning om vi ikke skulle klare opprykk!

auren

Du har rett i det, men i fjor var situasjonen en annen. Sein take over, låneklausul-fadesen, spillernekt, trusler om juridiske tiltak for å kunne bli solgt. Fjoråret viste oss også at to svake perioder over 5-6 kamper er for mye. Vi vant vel også 11 av 12 kamper fra januar. Det er en hinsides form som vanskelig gjøres igjen.

Skulle dette koste det samme i starten, kan det fort bety at vi ikke har råd til å være i nærheten av den formen som ble vist mot slutten.

Igjen er det svak kommunikasjon fra klubbens side. Ikke i at de skal fortelle oss hva som skjer til enhver tid, men når de går ut med kommentarer som de har gjort og det ikke slår til, så forsterker det frustrasjonen blant fansen. Jo flere ting eierne sier skal skje og som viser seg å gå i en helt annen retning, jo mindre integritet fremstår de med.

Man kan fortsatt ende med en sterk stall som er bred nok, men det vi driver med nå er catch up. Akkurat nå er det ikke et spørsmål om stallen blir sterkere enn i fjor, men hvor mye mindre svak den vil være til slutt. Det er bekymringsverdig syns jeg.
Marching on together!

Kontakinte

Quote from: Kato on August 21, 2024, 09:54:46

Vi er totalt ute å kjøre. Alle selgende klubber vet at vi nå sliter med å fylle opp stallen. Alt blir dyrere. Burde vært ferdig med mesteparten for lenge siden. Amatører som styrer.
Hvordan kan du si det? Laget er ikke noe svakere enn på samme tid forrige sesong, vi har ett poeng mer etter 2 kamper. Rutter satt på benken, ingen som da viste om Gray, Rutter eller Summerville ville slå til.

Allanclarke

Laget er mye svakere enn ifjor! Uten Summerville, Rutter og Gray. Helt ufattelig å si noe annet. Kamara også foresten.

RagingBull

Quote from: Allanclarke on August 21, 2024, 11:51:01Laget er mye svakere enn ifjor! Uten Summerville, Rutter og Gray. Helt ufattelig å si noe annet. Kamara også foresten.

Da tenker du på laget som avsluttet forrige sesong, ikke laget som startet. Mindre kaos nå enn i fjor, mest kaos her ser det ut som.

GaryMac

Quote from: Kontakinte on August 21, 2024, 10:59:25
Quote from: Kato on August 21, 2024, 09:54:46

Hvordan kan du si det? Laget er ikke noe svakere enn på samme tid forrige sesong, vi har ett poeng mer etter 2 kamper. Rutter satt på benken, ingen som da viste om Gray, Rutter eller Summerville ville slå til.
Kanskje ikke svakere, men Kanskje heller ikke sterkere enn på denne tiden i fjor. Og da var vi svake.
Vi burde vært sterkere - eller i alle fall minst like sterke - nå sammenlignet med sesongslutt 23/24.

Hallgeir *

Burnley og Leeds sies å kikke på Hannibal Mejbri (21), som eies av de røde fra Maxxxxxxx. Sannsynligvis en låneavtale? Tipsbladet er kilde.
Super Leeds since 1968

auren

Graham Smyth i YEP linker oss til Roland Sallai i sitt nyhetsbrev. 27 år og er ungarsk landslagsspiller. Spennende!

auren

auren

Da kan vi krysse av Rowe, hvis vi ikke allerede har gjort det da...:

Connor Southwell
@cjsouthwell1902
🚨#NCFC and Marseille have all but agreed a deal that will take Jonathan Rowe to the South of France.

Loan with an obligation to buy. City will get a guaranteed £14m, including the initial loan fee, a potential £3m in potential add-ons and a sell-on.

auren

auren

Spekuleres på Waccoe om Largie Ramazani er på vei til Leeds i kveld. Det lander ihvertfall en privatjet på Leeds/Bradford flyplass fra Almeria i kveld. Han ser jo lovende ut!

auren

leedslife

Hawley

Quote from: leedslife on August 21, 2024, 18:11:19Vil jo si det er en frisk overgang
Står på Winipedia at han spiller for Leeds United, så da var det i boks 😁

Mester

Godt det begynner å skje noe på overgangsfronten  :)  utolmodig  :D
Skal over å se Leeds vs Hull, blir spennende...

Cherry

Quote from: Hawley on August 21, 2024, 18:13:20
Quote from: leedslife on August 21, 2024, 18:11:19Vil jo si det er en frisk overgang
Står på Winipedia at han spiller for Leeds United, så da var det i boks 😁

Står fra 12. august at han er på vei til Everton... men vi kan jo håpe ;D

Sydhagen

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

wow! det er en bra overgang.
clarke nå så er vi der :-)

Dennis

Endelig skjer det noe!

Aner ikke stort om karen, men ser at folk er fornøyde. :)
Marching on together!

Robert

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Dennis

Ser mye godt om denne.

Ikke fortell Bournemouth!!
Marching on together!

auren

Det var en heftig fee for en spiller som har en kontrakt som går ut neste år, men, men.

Positiv til denne. Da var Summerville sin erstatter i boks!

auren