Kamp: West Brom v Leeds United 17.8.24 kl 1330 @ Viasport 2

Started by Killa, August 16, 2024, 10:58:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Russel_Doig

Quote from: Kato on August 17, 2024, 18:55:53
Quote from: Russel_Doig on August 17, 2024, 18:52:37
Quote from: peacock on August 17, 2024, 15:58:16Mulig vi savner Kamara mer enn antatt. Vel var han vaksinert mot å skyte, men han holdt i hvert fall tak i kula. Der sleit vi i dag.

Elendig, i følge Kato!

Hva i all verden skulle Kamara bidratt med i dag? Null og nada.

Bedre enn Gruev!

Russel_Doig

Quote from: Sterland on August 17, 2024, 18:45:55
Quote from: Kato on August 17, 2024, 17:38:52
Quote from: Sterland on August 17, 2024, 15:51:10
Quote from: Kato on August 17, 2024, 15:33:26Gnonto 7 - Prøvde og prøvde. Alene på den halvdelen.

Det var jo meget godt betalt for en som ikke skaper noe som helst, og virker å spille med depresjon. Ineffektivt og uten spilleglede, men forsøkte.. Maks 5

8 av 10 på MOM-tråden gir han poeng, så tror du er ganske alene om denne. Lurer på hva du tenker Piroe og Joseph bør få hvis Gnonto er nede på 5.
Vel.. samtlige engelske spillerbørser jeg har sett inkl YEP og Leeds Live scorer Gnonto som en av de svakeste. Piroe bør få maks 2, Joseph maks 3. Må si jeg er mer spent på hva slags karakter han ville fått om han hadde skapt noen farligheter evt bidratt med assist eller goaler..

Rodon, Stuijk og Ampadu soleklart best. Sjølsagt skal ingen av dei 4 offensive ha over 6 i en kamp der vi skaper nada! Piroe 3, James 4, Gnonto 5 og Joseph 6!
(Gnonto får 1 poeng trekk for å sitte på kne i 15 sekund å stirre/sutre/glise etter å ha blitt glimrende takla av Kyle Bartley)

Hallgeir *

Dette er altså en tråd for å gi poeng til de spillerne man personlig mener har vært best. Har andre en annen mening, skal det være helt greit og fullstendig akseptert. Hvorfor må det stilles spørsmål ved andres vurderingsevne? Ser ikke helt at det er nødvendig, men det er kanskje bare meg?
Super Leeds since 1968

Sterland

Quote from: Hallgeir * on August 17, 2024, 20:12:11Dette er altså en tråd for å gi poeng til de spillerne man personlig mener har vært best. Har andre en annen mening, skal det være helt greit og fullstendig akseptert. Hvorfor må det stilles spørsmål ved andres vurderingsevne? Ser ikke helt at det er nødvendig, men det er kanskje bare meg?
Antar Kato lager børsen for å få tilbakemeldinger, for igjen å diskutere disse. Trodde det var noe av poenget med forumer. Ingen kritikk av vurderingsevnen, kun påpeking av et annet synspunkt. 

Stut og Fjærkre

Quote from: Russel_Doig on August 17, 2024, 19:51:43
Quote from: peacock on August 17, 2024, 15:58:16Mulig vi savner Kamara mer enn antatt. Vel var han vaksinert mot å skyte, men han holdt i hvert fall tak i kula. Der sleit vi i dag.

Elendig, i følge Kato!

Bedre enn Gruev!

Ihvertfall færre balltap, stablisatoren Kamara treffer alltid medspiller.
I dag hadde vi et tosifret antall balltap på egen banehalvdel, dersom vi hadde møtt et bra lag, hadde vi tapt denne med fire-fem mpl.

leedslife

Quote from: Stut og Fjærkre on August 17, 2024, 20:33:35
Quote from: Russel_Doig on August 17, 2024, 19:51:43

Elendig, i følge Kato!

Bedre enn Gruev!

Ihvertfall færre balltap, stablisatoren Kamara treffer alltid medspiller.
I dag hadde vi et tosifret antall balltap på egen banehalvdel, dersom vi hadde møtt et bra lag, hadde vi tapt denne med fire-fem mpl.

Dette har vært en stor skuffelse for meg.
Synes man bør forvente mer ansvar og kvalitet med ball bak i banen.
Til og med Woeber som er en veldig god posessionspiller var direkte svak i midtuka.
Vi trenger spillere som står frem her.
Jeg tror det er liten sjanse for at overgangsvinduet redder oss ut her.

Hallgeir *

Quote from: Sterland on August 17, 2024, 20:30:09
Quote from: Hallgeir * on August 17, 2024, 20:12:11Dette er altså en tråd for å gi poeng til de spillerne man personlig mener har vært best. Har andre en annen mening, skal det være helt greit og fullstendig akseptert. Hvorfor må det stilles spørsmål ved andres vurderingsevne? Ser ikke helt at det er nødvendig, men det er kanskje bare meg?
Antar Kato lager børsen for å få tilbakemeldinger, for igjen å diskutere disse. Trodde det var noe av poenget med forumer. Ingen kritikk av vurderingsevnen, kun påpeking av et annet synspunkt. 

Men Katos børs er da ikke i denne tråden. Kan ikke den diskuteres i kamptråden? Vurderingsevnen har gjentatte ganger blitt satt spørsmål ved i denne tråden - over flere sesonger. Sjekk selv, dersom du tviler.

Har ikke noe mot diskusjon. Det er jo det fine med forumet, men behøver den å være her også?
Super Leeds since 1968

Gufrias

Quote from: Hallgeir * on August 17, 2024, 20:40:56

Men Katos børs er da ikke i denne tråden. Kan ikke den diskuteres i kamptråden? Vurderingsevnen har gjentatte ganger blitt satt spørsmål ved i denne tråden - over flere sesonger. Sjekk selv, dersom du tviler.

Har ikke noe mot diskusjon. Det er jo det fine med forumet, men behøver den å være her også?
Dette er kamptråden...
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Quote from: Gufrias on August 17, 2024, 20:55:14
Quote from: Hallgeir * on August 17, 2024, 20:40:56

Dette er kamptråden...

Uff da!

På tynt vann, tydeligvis.  :(  Bare å legge seg flat, som det heter. My bad.
Super Leeds since 1968

Kato

Riktig, jeg publiserer ingen fasit. Den kommer også like etter kampslutt, så blir også litt følelsesbasert der og da. Fint med diskusjon, trenger ikke noe ekkokammer hvor alle er enige. I dag står jeg på at Gnonto var bedre enn resten fremover i banen.

Asbjørn

Quote from: Kato on August 17, 2024, 21:14:50

Riktig, jeg publiserer ingen fasit. Den kommer også like etter kampslutt, så blir også litt følelsesbasert der og da. Fint led diskusjon, trenger ikke noe ekkokammer hvor alle er enige. I dag står jeg på at Gnonto var bedre enn resten fremover i banen.
James og Joseph hadde ingen god dag, Piroe ikke dårlig men heller ikke god. Så ja, igjen var Gnontobeholdningen offensivt. Hva han skulle over til høyre innimellom forstod eg ikkje.

Men syns det var viktig at vi fikk en kamp der vi holdt nullen - det trengte vi nå!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Riktig, jeg publiserer ingen fasit. Den kommer også like etter kampslutt, så blir også litt følelsesbasert der og da. Fint led diskusjon, trenger ikke noe ekkokammer hvor alle er enige. I dag står jeg på at Gnonto var bedre enn resten fremover i banen.

Enig i at Gnonto var vår klart beste offensivt. Og så trengte vi å tette igjen bakover. Seks i sekken på de to siste kampene gir en frynsete selvtillit. I dag viste forsvaret at det kan bedre.
Super Leeds since 1968

Kato

Men hva var det med Daniel James? Ingen sugende løp langs kanten. Smalere i banen, Farke sagt noe om det? Utrolig lite involvert.

leedslife

Quote from: Asbjørn on August 17, 2024, 21:19:59

James og Joseph hadde ingen god dag, Piroe ikke dårlig men heller ikke god. Så ja, igjen var Gnontobeholdningen offensivt. Hva han skulle over til høyre innimellom forstod eg ikkje.

Men syns det var viktig at vi fikk en kamp der vi holdt nullen - det trengte vi nå!
Det store problemet til Piroe (og Farke) er at de begynner å få dårlig tid. Basert på dagens kamp mot åpningskampen.
Han taper opplagt flere dueller enn Rutter, pasningssikkereten var svakere enn Rutter(!) også er det mangel på takt og tempo. Det han leverer i posession ser nærmest planløst ut (og har gjort i lang tid).
Det var en tydelig frustrert Piroe idag. Det gjør vondt. For man har sett tidligere hvor ekstremt god han er dypt i banen i denne div.
Ingen tvil om at bedre spillere bak han og rundt han vil være en faktor for å få utnyttet han bedre i posession, men akkurat nu synes jeg det ser litt skummelt ut for Piroe i 10er rollen.
En stor oppgave for Farke. Tror ikke timeglasset spiller han noe puss.

Hallgeir *

Quote from: Kato on August 17, 2024, 21:31:48Men hva var det med Daniel James? Ingen sugende løp langs kanten. Smalere i banen, Farke sagt noe om det? Utrolig lite involvert.

Ikke bare det. Utrolig uvenn med ballen. Finner ikke medspillere og mister ballen ofte. Hadde vel en skade nylig. Ute av form?
Super Leeds since 1968

leedslife

Quote from: Kato on August 17, 2024, 21:31:48Men hva var det med Daniel James? Ingen sugende løp langs kanten. Smalere i banen, Farke sagt noe om det? Utrolig lite involvert.
Sikkert for å justere sidene våre. De har virkelig slitt i åpningen - defensivt. I tillegg må du demme opp for Mowatt og Swift i posession.
Man ønsker nok ikke de for mye på ballen fra et treners ståsted hvis man har sluppet inn 6 mål på 2 kamper.

Kato

Piroe er god på små flater, og vår beste avslutter. Garantert best fra 25 m og inn. En storscorer i divisjonen fra tidligere sesonger. Relativt temposvak, og ingen presspiller i det hele tatt.

Jeg tror Piroe er og blir spiss, og må ha hovedarbeidsoppgavene sine i og rundt 16-meteren. Så tror jeg han, som mange andre spisser, er avhengig av tillit. Det har han ikke nå, enten benk eller førstemann av banen.

Starta bra i fjor høst, totalt stopp etter kort tid. Daniel Farke får altfor lite ut av Piroe. Først og fremst fordi han brukes feil tror jeg. Kanskje en spiller som hadde blomstret igjen under ny manager.

Asbjørn

Det var ikke pent i dag. Mens vi forrige helg hadde Farkes høyeste xG mens han har vært her, var det kvardag i dag.

Oh what a week can change things!

Vel, vi holdt nullen. Og det var ikke bare pga flaks.
Derfor siterer eg innlegget til Football Guru her,

Leeds United 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿  Championship 23/24
WBA 0 - Leeds United 0
Attendance: 25,329

The Verdict: Job done, good point,no injuries, clean sheet.👍
Rot halted.
Though many will have found this an ugly and dour affair, it has filled old Guru with a hope that has been lacking for most of the past week.

I for one, would be happy to see another 90 minutes like this next Friday at Hillsboro vs the Wendy's.

Next up after that, we punish a relegation-bound Hull City and Daniel then  has the international break to integrate his 4 new signings, assuming the 49 ers 🇺🇸 get them for him and they don't disappear on intl duty 🌍.

Then our season really begins, with a home fixture vs title contenders, Burnley at Elland Road on September 14th.

I wanted Daniel to be pragmatic today and adapt to circumstance. He did.
I wanted to see a 4-4-2 featuring a lower block and less nonsense early in the game. We obliged.
Don't misunderstand, it was far from beautiful and at times, vile, at times we rode our luck but there was one core remit today, don't loose and keep a clean sheet, as stated, job done.

Pointless in delving into individual performances or discussing shortcomings on a day like this, serves no purpose, this is not our final squad, this is not a symptomatic display of the rest of our season.
Just for today I will leave pointless over analysis to others that need the content or who desire a whinge, knock yourselves out.

I hoped the lads would turn up for DF today, they did, well done Daniel, well done team.
So much for Corberan 🇪🇸 having Farke's number.

Sometimes you need to see the ugly things in life before you can appreciate the beautiful things.
Today was a day like that.

MOT !

https://x.com/footballguru69/status/1824830918495748255?s=61&t=KF6bDF_lP8ZP8GAlg2t4VQ
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Quote from: Asbjørn on August 17, 2024, 22:56:33Det var ikke pent i dag. Mens vi forrige helg hadde Farkes høyeste xG mens han har vært her, var det kvardag i dag.

Oh what a week can change things!

Vel, vi holdt nullen. Og det var ikke bare pga flaks.
Derfor siterer eg innlegget til Football Guru her,

Leeds United 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿  Championship 23/24
WBA 0 - Leeds United 0
Attendance: 25,329

The Verdict: Job done, good point,no injuries, clean sheet.👍
Rot halted.
Though many will have found this an ugly and dour affair, it has filled old Guru with a hope that has been lacking for most of the past week.

I for one, would be happy to see another 90 minutes like this next Friday at Hillsboro vs the Wendy's.

Next up after that, we punish a relegation-bound Hull City and Daniel then  has the international break to integrate his 4 new signings, assuming the 49 ers 🇺🇸 get them for him and they don't disappear on intl duty 🌍.

Then our season really begins, with a home fixture vs title contenders, Burnley at Elland Road on September 14th.

I wanted Daniel to be pragmatic today and adapt to circumstance. He did.
I wanted to see a 4-4-2 featuring a lower block and less nonsense early in the game. We obliged.
Don't misunderstand, it was far from beautiful and at times, vile, at times we rode our luck but there was one core remit today, don't loose and keep a clean sheet, as stated, job done.

Pointless in delving into individual performances or discussing shortcomings on a day like this, serves no purpose, this is not our final squad, this is not a symptomatic display of the rest of our season.
Just for today I will leave pointless over analysis to others that need the content or who desire a whinge, knock yourselves out.

I hoped the lads would turn up for DF today, they did, well done Daniel, well done team.
So much for Corberan 🇪🇸 having Farke's number.

Sometimes you need to see the ugly things in life before you can appreciate the beautiful things.
Today was a day like that.

MOT !

https://x.com/footballguru69/status/1824830918495748255?s=61&t=KF6bDF_lP8ZP8GAlg2t4VQ

En bedre gjennomføring enn Drsember i fjor au.
De samme problemene med ball dog.