Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Aidy White  (Lest 134881 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #180 på: April 01, 2012, 16:41:21 »
Hvis det stemmer at White er tilbudt 10000 pund i uka og nøler..... da mener jeg at han kan fawk off.... Norwich liker å tirre Leeds...!
Enig. F*** for noen griske jævler vi aler opp i akademiet vårt.

Sant nok, klubbfølelse betyr NADA lenger, kun følelsen av FET lommebok.

Hva mener dere en ny kontrakt til White bør være verdt da? Og hva mener dere f. eks Snodgrass bør tilbys i en ny kontrakt?

Snodgrass 25000 pund i uka, da burde han spille bedre enn han har gjort. White burde akseptere 10000, nesten i overkant.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #181 på: April 01, 2012, 17:47:13 »
Hvis det stemmer at White er tilbudt 10000 pund i uka og nøler..... da mener jeg at han kan fawk off.... Norwich liker å tirre Leeds...!
Enig. F*** for noen griske jævler vi aler opp i akademiet vårt.

Sant nok, klubbfølelse betyr NADA lenger, kun følelsen av FET lommebok.

Hva mener dere en ny kontrakt til White bør være verdt da? Og hva mener dere f. eks Snodgrass bør tilbys i en ny kontrakt?

Snodgrass 25000 pund i uka, da burde han spille bedre enn han har gjort. White burde akseptere 10000, nesten i overkant.
Enig... Men for faen Warnock..

FÃ… HAN NED PÃ… VENSREBACK PLASS !!!  >:(

Kontakinte

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #182 på: April 01, 2012, 19:06:41 »
Snoddy bør ikke tilbys noe som helst, han bør selges til høystbydende til sommern. Vi ha raske kantspillere, ikke noen som må drible samme forsvarer 3 ganger før han kommer til innlegg eller avsluttning.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #183 på: April 01, 2012, 19:12:28 »
Snoddy bør ikke tilbys noe som helst, han bør selges til høystbydende til sommern. Vi ha raske kantspillere, ikke noen som må drible samme forsvarer 3 ganger før han kommer til innlegg eller avsluttning.

Slik som Snoddy spiller om dagen er jeg nesten enig med deg. Han er jo ganske effektiv, putter og assistere...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #184 på: April 02, 2012, 13:55:44 »
Aidy White er ingen ving, spesielt ingen høyreving! Til det er ballbehandlingen mange, mange hakk for dårlig. Bør ned på backen mot Reading, for å møte hurtige Jimmy Kebe. Paul Robinson vil massakreres av han.
Marching on together!

ooh aah

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #185 på: April 02, 2012, 17:34:01 »
Jeg har litt vanskelig for å se at Aidy White skal være så attraktiv.
Har han dominert for oss noen gang? Han har ok hurtighet, men det er vel neppe nok.
 

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

7cato7

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #187 på: April 04, 2012, 01:05:10 »
White har vært svak i det siste, som resten av laget!!!
Cato Visdal Mikalsen

Jon R

Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #189 på: April 04, 2012, 12:39:37 »
Ute resten av sesongen...

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-injured-aidy-white-set-to-miss-rest-of-season-1-4413726

Bra for oss?

Hvorfor skulle det være bra for oss?  ???

Han blir ikke brukt på venstreback og er meget begrenset som spille offensivt. Kan også være at han ikke blir "spilt god" pga Warnock's taktikk?

Hadde han storspilt de siste kampene så hadde vel sjansen vært større for at han forlater oss til sommeren, eller?

Derfor kanskje en "blessing in disguise".

Webber burde spille i stedenfor White uansett...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #190 på: April 04, 2012, 20:09:05 »
Det er selvsagt ikke bra at en av våre spillere blir skadet. Men dette vil kanskje føre til at en av de andre spillerene får sjansen ? Skulle gjerne sett Robbie Rogers før sesongen slutter. Evt. også Webber og Nunez.

Ian Baird

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #191 på: April 05, 2012, 12:01:10 »
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7651293/White-close-to-new-Leeds-deal

Gode nyheter! :-)

Har Warnock fått stabeistet Bates til å åpne lommeboka mer og tilby de bedre spillerene våre bedre kontrakter? Dette er isåfall veldig bra Warnock (og Bates) !
Kan vi håpe på en ny trend angående kontraksinngåelser og transfermarkedet ellers?

Kanskje det er slik at Warnock vil ha xx % færre spillere til xx % høyere lønn i sin Leedsstall slik at budsjettet for Bates blir like spiselig?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

janove

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #192 på: April 06, 2012, 08:49:00 »
Dette skriver Phil Hay (YEP) om White etter Watfordkampen:
Lively, pacy and determined in the first half and a real shame he went off injured......


RoarG

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #193 på: April 06, 2012, 11:06:22 »
Jeg har litt vanskelig for å se at Aidy White skal være så attraktiv.
Har han dominert for oss noen gang? Han har ok hurtighet, men det er vel neppe nok.
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Håvard

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #194 på: April 06, 2012, 11:47:16 »
Jeg har litt vanskelig for å se at Aidy White skal være så attraktiv.
Har han dominert for oss noen gang? Han har ok hurtighet, men det er vel neppe nok.
+1

Vi må vel også tenke litt på hva vi har av gode nok spillere for opprykk neste sesong. Andy kan bli bra med tiden, men likevel for ujevn i prestasjonene over tid..

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #195 på: April 22, 2012, 21:29:03 »
Newcastle have been linked today with Leeds United’s young left sided midfield  player, Aiden White,  and the news is in the Sunday Mirror.

The youngster was born in Leeds,  and has played for the England U19 side and also the Ireland U21 side, and the news is that both Newcastle and Bolton Wanderers are interested in the player.

Aidy can play at left back or left midfield and he is highly regarded at Leeds, who are trying to get him to sign a new deal to stay at his home town club.

White is 20 years old, and has only just held a second round of  contract talks last week with Leeds manager Neil Warnock, after he rejected their last offer in late December.

This is what Warnock said today:


­“Hopefully, Aidy will give us his decision some time next week.”

White’s contract runs out in the summer and he will then be a free agent, but Leeds are due some compensation for the player, because he is under 24 years old and they have developed the player in their Youth Academy, and the fee is expected to be around £1.5M.

The 5’9″ youngster has played 65 times for Leeds United and while on loan at Oldham last season he played 24 times with four goals.

Aidan White seems  just the type of player Newcastle want to recruit into their ranks, so we suppose the next step is for White to decide if he wants to stay at Leeds.

But even if he signs on again at his home town club, Newcastle could still make an offer for him over the summer.

Sakset fra "The Newcasle United Blog".
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #196 på: April 22, 2012, 22:34:49 »
7.5 mill pund så ok. + 25% ved videressalg så ok.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #197 på: April 22, 2012, 22:43:01 »
7.5 mill pund så ok. + 25% ved videressalg så ok.
Kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt .

Kontrakten...

Går ut. Vi har kun krav på en liten sum som ikke blir satt av Ken Bates.

ohh.. Leeds eller Newcastle... Vanskelig valg for Aidy gitt  ::)

auren

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #198 på: April 22, 2012, 22:47:39 »
Spekuleres i en sum på 1,5 milioner pund. Brukbart det i tilfellet. White var bra på venstrebacken i flere kamper, men ble plutselig satt på høyre ving. Noe kun NW forstod noe av. Han er INGEN ving. Men kan bli en habil back.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mr. Leeds

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #199 på: April 25, 2012, 17:41:26 »
7.5 mill pund så ok. + 25% ved videressalg så ok.
Kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt, kontrakt .

Kontrakten...

Går ut. Vi har kun krav på en liten sum som ikke blir satt av Ken Bates.

ohh.. Leeds eller Newcastle... Vanskelig valg for Aidy gitt  ::)
Jepp.. Premier league og Champions league eller midten av "the championship". Oj oj oj det ble et vanskelig valg gitt.

Eneste måten å beholde våre beste spillere på er å vise at vi ønsker opprykk. Da holder det ikke at Bates og Warnock snakker. Det må handles - noe som neppe vil skje. Prove me wrong Bates - but i'm not holding my breath!

Hverken Snodgrass eller White er i Leeds når vi skriver august 2012 - det er mitt tips. :'(
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #200 på: April 25, 2012, 21:40:05 »
Sett at det er hold i disse ryktene om at Newcastle ønsker White, noe jeg ikke anser som usannsynlig, og Newcastle skulle klare en 4. plass og CL. Da vil de altså være involvert i flere kamper, noe som gjør at sjansene for at han får spilletid øker. Klart det frister når en klubb som Newcastle (en veldreven sådan) kommer på banen.

4ever arcticwhite

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #201 på: April 25, 2012, 21:45:41 »
Spekuleres i en sum på 1,5 milioner pund. Brukbart det i tilfellet. White var bra på venstrebacken i flere kamper, men ble plutselig satt på høyre ving. Noe kun NW forstod noe av. Han er INGEN ving. Men kan bli en habil back.

auren
Hvor har du det tallet fra? Synes det høres veldig høyt ut som "utdanningskompensasjon".
Tromsø må betale omkring 2 millioner norske til Rangers for Tomas Kind Bendiksen, så jeg vil kanskje tro at 1,5 mill norske for White er vil være mer sannsynlig...
The future's so White I've got to wear shades 8)

kolstad

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #202 på: Juli 02, 2012, 21:03:52 »
Har blitt stilt rundt Aidy White, eller er det jeg som ikke er oppdatert. Kontrakten hans er vel nå gått ut. Har han funnet seg ny klubb? Eller er han fortsatt i tenkeboksen.

Ian Baird

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #203 på: Juli 02, 2012, 21:24:24 »
...er det bare meg eller har flere det på liknende måte?:

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #204 på: Juli 02, 2012, 23:29:47 »
...er det bare meg eller har flere det på liknende måte?:

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.

Spot on. Merker jeg er meget likegyldig med tanke på Aidy...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #205 på: Juli 03, 2012, 10:00:07 »
...er det bare meg eller har flere det på liknende måte?:

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.

Og du tror at Leeds vil være et bra sted og utvikle seg?

Jeg er overasket over at White ikke har funnet seg ny klibb for lenge siden. Mulig han holder døren åpen for Leeds som en slags lojalt, men han gambler med egen karriere
 

Sleivind

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #206 på: Juli 03, 2012, 10:24:12 »
...er det bare meg eller har flere det på liknende måte?:

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.

Og du tror at Leeds vil være et bra sted og utvikle seg?

Jeg er overasket over at White ikke har funnet seg ny klibb for lenge siden. Mulig han holder døren åpen for Leeds som en slags lojalt, men han gambler med egen karriere

Jeg tipper eneste grunnen til at White ikke har funnet seg en ny klubb er at det er ingen som har matchet lønna han kunne fått i Leeds. At en ung, "lovende" engelsk fotballspiller er kontraktsløs og uten ny klubb, er ikke annet enn merkverdig. Agenten har nok overvurdert både egne og Whites evner.

B_Ød

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #207 på: Juli 03, 2012, 10:25:50 »
...er det bare meg eller har flere det på liknende måte?:

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.
jepp, veldig enig i dette.
Ups & Ups!!

rd1

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #208 på: Juli 03, 2012, 11:40:42 »
Ny klubb må vel ut med kompensasjon til Leeds for White, så han blir fort relativ kostbar med sign on fee etc..

Ikke sikkert han er så attraktiv at noen vil legge 1mp til sammen for å få signatur.
"Who needs Cantona??"

Leedsfan

Sv: SPILLER: Aidy White
« Svar #209 på: Juli 03, 2012, 16:01:23 »
...er det bare meg eller har flere det på liknende måte?:

Når brukbare, halvbra spillere, slik som f.eks. Aidy White, dveler og dveler ved å inngå ny kontrakt - eller retter venter på noe fetere tilbud kommer opp fra annet hold, så blir jeg på en måte rimelig likegyldig til spilleren som setter seg selv så vannvittig høyt. Det være seg om han forsvinner til ny klubb eller forblir. Om han, mot formodning, velger å signere for Leeds likevel har han mistet sin "diggbarhet / integritet". Tror veldig mange unge spillere går i denne fella ved kortsiktig å kun tenke høy lønn i neste kontrakt. Mange talenter går glipp av å utvikle seg selv et sted de har vist seg å fungere.

Og du tror at Leeds vil være et bra sted og utvikle seg?

Jeg er overasket over at White ikke har funnet seg ny klibb for lenge siden. Mulig han holder døren åpen for Leeds som en slags lojalt, men han gambler med egen karriere

Jeg tipper eneste grunnen til at White ikke har funnet seg en ny klubb er at det er ingen som har matchet lønna han kunne fått i Leeds. At en ung, "lovende" engelsk fotballspiller er kontraktsløs og uten ny klubb, er ikke annet enn merkverdig. Agenten har nok overvurdert både egne og Whites evner.

Sånn går det når far er "agenten"..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.