Skrevet av Emne: Ex-spiller og ex-U-18 trener: Richard Naylor  (Lest 55988 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #30 på: Januar 15, 2009, 15:37:27 »
Til alle som roper etter signering av spillere med "kvalitet":
Det var akkurat det vi ba om (og mente vi fikk) når Huntington, Michalik og Kilkenny ble hentet.
Hunty og Michalik hadde sågar brukbart med spilletid i PL-klubber like før de ble hentet til Leeds.
Om vi nå hadde blitt linket til spillere i samme alder, og med samme track-record fra en PL-klubb ville vi helt sikkert jublet og sagt takk.

Problemet synes å være at kvaliteten forsvinner etter at de blir varme i Leeds-trøya  :'(.

flynn

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #31 på: Januar 15, 2009, 15:41:01 »
Til alle som roper etter signering av spillere med "kvalitet":
Det var akkurat det vi ba om (og mente vi fikk) når Huntington, Michalik og Kilkenny ble hentet.
Hunty og Michalik hadde sågar brukbart med spilletid i PL-klubber like før de ble hentet til Leeds.
Om vi nå hadde blitt linket til spillere i samme alder, og med samme track-record fra en PL-klubb ville vi helt sikkert jublet og sagt takk.

Problemet synes å være at kvaliteten forsvinner etter at de blir varme i Leeds-trøya  :'(.

flynn

Ja,ikkje alle takler presset i en av Englands største klubber......

Promotion 2010

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #32 på: Januar 15, 2009, 15:54:53 »
Til alle som roper etter signering av spillere med "kvalitet":
Det var akkurat det vi ba om (og mente vi fikk) når Huntington, Michalik og Kilkenny ble hentet.
Hunty og Michalik hadde sågar brukbart med spilletid i PL-klubber like før de ble hentet til Leeds.
Om vi nå hadde blitt linket til spillere i samme alder, og med samme track-record fra en PL-klubb ville vi helt sikkert jublet og sagt takk.

Problemet synes å være at kvaliteten forsvinner etter at de blir varme i Leeds-trøya  :'(.

flynn

Ja,ikkje alle takler presset i en av Englands største klubber......

Det er den fordømte gypsyen som spøkte med laget til the big Don!   :o

Få inn en som kan drive ut de onde åndene!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #33 på: Januar 15, 2009, 16:52:09 »


Ja,ikkje alle takler presset i en av Englands største klubber......
[/quote]

Stikk jorda rundt fingeren og innse at Leeds ikke er en av englands største klubber. Vi var en storklubb, men er nå i ferd med å bli en has been. Akkurat som Blackpool var det og Huddersfield var det

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #34 på: Januar 15, 2009, 17:07:20 »


Ja,ikkje alle takler presset i en av Englands største klubber......

Stikk jorda rundt fingeren og innse at Leeds ikke er en av englands største klubber. Vi var en storklubb, men er nå i ferd med å bli en has been. Akkurat som Blackpool var det og Huddersfield var det
[/quote]

håper ikkje du har rett,men frykter det 8)

Jon R

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #35 på: Januar 15, 2009, 17:36:42 »
Vi trenger samhandling og klart definerte roller i den defensive organiseringen, ikke middelmådige sluggere inn på lån som liksom skal "frelse" forsvarsrekka vår. Dette er et blindspor og feilslått politikk! Minus et poeng til Grayson i boka mi. Kjenner jeg blir aldeles matt og vonlaus av dette her.  :'(
Jon R.

Erik_

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #36 på: Januar 15, 2009, 18:39:51 »
Kjenner jeg blir aldeles matt og vonlaus av dette her.  :'(
Jeg har vært matt og vonlaus siden november av å se på dette latterlige forsvaret, og da spesielt midtforsvarerne. Trodde i det lengste at det bare var litt arbeidsuhell, men det er rett og slett katastrofetendenser der bak. Skal Leeds ha noen som helst sjans til å vinne nok kamper, så er jeg fornøyd med en midlertidig middelmådig slugger med et snev av forsvarsferdigheter og lederegenskaper. Gudene vet at det trengs.

Rui Marques og Michalik har fått sine sjanser (for mange), og som et stopperpar er det rimelig klart at de ikke fungerer sammen. Organisering og samhandling hjelper lite så lenge de viser klare svakheter som forsvarere. De kan jo verken markere, heade eller takle... skandale rett og slett. De har virkelig floppet.

Håper bare Naylor blir lenger enn en måned.

Ps. Hvem er denne Rickard egentlig? ???
« Siste redigering: Januar 15, 2009, 18:46:31 av Enrique »

mari

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #37 på: Januar 15, 2009, 19:24:55 »


Grayson sa på dagens pressekonferanse ang Naylor at Leeds når som helst kan forlenge låneavtalen og også gjøre transferen permanent - mellom i dag og slutten på sesongen..

Så gjenstår det for Leeds å se om Naylor er en mann å satse på. Riktig fremgangsmåte synes jeg........

Han sa også at det trolig kommer inn et par spillere på "umiddelbar" permanent basis ila januar. En stopper til + en midtbanekant kanskje ??

Og at 2-3 spillere vil forsvinne
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #38 på: Januar 15, 2009, 19:29:19 »
Skal prøve å moderere meg litt nå. Hvis det stemmer at Grayson har opsjon på ytterligere måneder spill, så tar jeg tilbake hva jeg har sagt. Men han kan ikke da kjøpe i februar. Det må han vente med til sommeren hvis han ikke kjøper Naylor nå da i dette vinduet

Jon R

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #39 på: Januar 15, 2009, 20:27:10 »
Rui Marques og Michalik har fått sine sjanser (for mange), og som et stopperpar er det rimelig klart at de ikke fungerer sammen. Organisering og samhandling hjelper lite så lenge de viser klare svakheter som forsvarere. De kan jo verken markere, heade eller takle... skandale rett og slett. De har virkelig floppet.


Så hva har så skjedd med de to nevnte herrer, som var to solide stoppere så sent som i ifjorårsesongen? Har de vært rammet av hjerneslag? Har de brått pådratt seg afasi? Har de blitt påkjørt av trikken? Stein i skoen?Hva med Telfer og Huntington? Eller backene våre? Er det et mystisk virus som herjer der oppe i Yorkshire, og som brått og uforklarlig har gjort alle våre forsvarere totalt  inkompetente og udugelige?  Våkn opp! Sånt skjer ikke! Spørsmålet blir heller hvor lang tid det tar før Naylor og Dickinson blir rammet av det samme viruset, hvis ikke det taes radikale grep innen forsvarsorganiseringen. Bruk heller penger på en idrettspsykolog som kan få gutta til å gjenvinne troen på at de duger. For det gjør de under de rette rammebetingelsene.  :)
Jon R.

Erik_

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #40 på: Januar 15, 2009, 22:44:31 »
Føler jeg våknet opp for mange måneder siden, desverre.

Ikke vet jeg hva problemet deres er. Ikke umulig at det er et eller annet virus på selvtillitsnerven. Det eneste jeg vet er at de har gjort alt for mange elementære feil som har forært motstanderen store sjanser og enda verre, mål i mot. At organiseringen ellers ikke er på topp er jeg selvsagt ikke uenig i, men å la "småfrøknene" Lubomir og Rui fortsette som midtstopperpar tror jeg i allefall er dødfødt. Idrettspsykolog eller ei.

Etter min mening trenger Leeds en type som Richard Naylor. Som han sa i intervjuet på LUTV: "Maybe a fresh face coming in will rattle a few cages and get the best out of them." :)
« Siste redigering: Januar 15, 2009, 22:47:11 av Enrique »

Per-Stian

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #41 på: Januar 15, 2009, 23:22:13 »
Gruppepsykologi er gresk for meg. Tilbedde sjølv Marques som vår nye Radebe, og eg kryssa fingrane for at han ikkje skulle forlate oss når kontrakta hans gjekk ut. Heldigvis - tenkte eg den gong - tilbydde Macca han ny kontrakt. Samstundes gjekk det frysningar nedover ryggen min då Michalik signerte for oss etter eit vellukka lånopphald. Det verka perfekt. Men hausten 2008 var ei lang tirade av skuffelsar, sjølv om eg såg lys i tunnelen då Telfer kom inn og styrte skuta med stoisk ro... Heilt til han vart skadd. Kva no? Tør eg håpe på ei vitamininnsprøyting med Naylors ankomst? Klart det. Ã… håpe sluttar eg aldri med. Fotball handlar om håp og tru. Eg trur på eit betre framtid. Alltid. Ingenting skal knekke meg.

Promotion 2010

Sv: Rickard Naylor inn på lån
« Svar #42 på: Januar 15, 2009, 23:23:30 »
Rui Marques og Michalik har fått sine sjanser (for mange), og som et stopperpar er det rimelig klart at de ikke fungerer sammen. Organisering og samhandling hjelper lite så lenge de viser klare svakheter som forsvarere. De kan jo verken markere, heade eller takle... skandale rett og slett. De har virkelig floppet.


Så hva har så skjedd med de to nevnte herrer, som var to solide stoppere så sent som i ifjorårsesongen? Har de vært rammet av hjerneslag? Har de brått pådratt seg afasi? Har de blitt påkjørt av trikken? Stein i skoen?Hva med Telfer og Huntington? Eller backene våre? Er det et mystisk virus som herjer der oppe i Yorkshire, og som brått og uforklarlig har gjort alle våre forsvarere totalt  inkompetente og udugelige?  Våkn opp! Sånt skjer ikke! Spørsmålet blir heller hvor lang tid det tar før Naylor og Dickinson blir rammet av det samme viruset, hvis ikke det taes radikale grep innen forsvarsorganiseringen. Bruk heller penger på en idrettspsykolog som kan få gutta til å gjenvinne troen på at de duger. For det gjør de under de rette rammebetingelsene.  :)

Svaret er igjen:

Don Revie & The Gypsy
 
In 1971 Don Revie summonsed a Gypsy from Scarborough to Elland Road in order to exorcise a curse which he believed was hanging over the ground and bringing the team bad luck during crucial matches!


Her må det nok igjen gjøres en jobb!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #43 på: Januar 15, 2009, 23:54:07 »
Hva skjer med Huntington?
Endre

janove

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #44 på: Januar 16, 2009, 00:16:15 »
Hva skjer med Huntington?

Skal begynne aa trene i morgen (fortsatt torsdag hos meg) etter skade.

Lars E

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #45 på: Januar 28, 2009, 00:23:01 »
Ved Naylors inntog kan vi endelig oppleve smultringen bakover igjen! Legg til at mannen virkelig er Leedsfan (og spiller som en - med "livet" som innsats) og han er jo dømt til å bli en favoritt på Elland Road. Han er i hvert fall i ferd med å bli en favoritt hos meg allerede.Og i dag skårte han sitt første Leedsmål. :)

A mate of mine rung me 3 times whilst at the game (ikke dagens kamp) - he said we now have a proper centre back in Naylor & adds that he is real captain material

Rui looked steadier & more confident along side Naylor

Fra kampen idag (sjokkerende nok: bare skryt å hente idag ;D) :

RICHARD NAYLOR... NATURAL LEADER, LEEDS LAD AND LEEDS UNITED CAPTAIN. SCORES A GOAL, POLISHED DEFENSIVE PERFORMANCE AGAIN AND MARSHALS THE DEFENCE!

HE'S THE REAL DEAL!


just got back from the game, we never looked worried at the back really, Naylor needs to be signed

Well done Rui and Naylor though, immense performances again.


Forever Leeds

berlin

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #46 på: Januar 28, 2009, 01:08:21 »
Jeg blir overrasket om Ipswich stikker kjepper i hjulet for minimum forlenget lån.
Det finnes fortsatt noen fornuftige og kloke lederhoder i engelsk fotball, som ikke står i veien
hvis en spiller uttrykkelig ønsker seg en overgang, og det betviler jeg ikke at Naylor gjør.

Dessuten har han vel tjent Ipswich lojalt siden 1995, og da vi det være besynderlig om det står i veien for hans ønsker.

GeirO

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #47 på: Januar 28, 2009, 09:10:33 »
Get him!
MOT

LEO

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #48 på: Januar 28, 2009, 09:35:16 »
løp og kjøp
 

Corleone

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #49 på: Januar 28, 2009, 13:10:14 »
Lån til sommeren med opsjon på kjøp.
Er ikke sikkert vi får bruk for denne mannen til neste år..

pedro

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #50 på: Januar 28, 2009, 14:24:41 »
Lån til sommeren med opsjon på kjøp.
Er ikke sikkert vi får bruk for denne mannen til neste år..

Richard Naylor vil kunne dra nytte av i CCC, helt klart. Omdannet vårt raknede forsvar om til en mur straks han kom inn og sågar fikk kapteinsbindet.
Leedsomaniac

Mats-

  • Gjest
Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #51 på: Januar 28, 2009, 14:25:28 »
Lån til sommeren med opsjon på kjøp.
Er ikke sikkert vi får bruk for denne mannen til neste år..

Enig, men da må 'dealn' være slik at vil vi ha han til sommeren, så får vi han 100%.

Leeds trough and trough

Promotion 2010

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #52 på: Januar 28, 2009, 16:01:57 »
Jeg blir overrasket om Ipswich stikker kjepper i hjulet for minimum forlenget lån.
Det finnes fortsatt noen fornuftige og kloke lederhoder i engelsk fotball, som ikke står i veien
hvis en spiller uttrykkelig ønsker seg en overgang, og det betviler jeg ikke at Naylor gjør.

Dessuten har han vel tjent Ipswich lojalt siden 1995, og da vi det være besynderlig om det står i veien for hans ønsker.

Richard Naylor og kona har et barn med spesielle behov. Han går nå på en spesialskole nær Ipswich. The Naylors takker neppe ja til Leeds hvis ikke sønnen får en god skole med et tilpasset opplegg i eller nær byen.

Jeg tror kanskje låneavtalen innebærer en runde på skolene i West Yorkshire for å finne en som passer akkurat deres sønns behov!

Er det kanskje noen av dere lærerne på forumet som kan ta dere av denne oppgaven i tre-fire sesonger fremover!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #53 på: Januar 28, 2009, 16:19:01 »
Pål Einar er jo speisalpedagog i tillegg til almennlærer, men han har jo ikke vist seg på verken forum eller pøbb på lang lang tid.  :)
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #54 på: Januar 28, 2009, 16:39:18 »
Naylor:
...hopefully I can grow into the role (captain) and bring something to the team.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1536259,00.html


HAN BLIR!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #55 på: Januar 28, 2009, 17:36:23 »
Naylor:
...hopefully I can grow into the role (captain) and bring something to the team.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1536259,00.html


HAN BLIR!  :)

Jeg har litt problem med å tolke artikkelen som en bekreftelse på at han blir  ???
men ingenting ville vært bedre!  :)

Pettersen97

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #56 på: Januar 28, 2009, 17:51:02 »
Med størresln til Leeds by så e det jo rart om dær ikke e en eller flere kvalifiserte skola for søn hannes..
håpe dæm finn ut av det å at han signere for Leeds United på permanent basis..

Trur nåkk Grayson blir å bygge lage roinnt han (Naylor), Delph å Beckford ;D
The Mighty Whites

mac_gyver

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #57 på: Januar 28, 2009, 18:14:01 »
Naylor:
...hopefully I can grow into the role (captain) and bring something to the team.

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1536259,00.html


HAN BLIR!  :)

Jeg har litt problem med å tolke artikkelen som en bekreftelse på at han blir  ???
men ingenting ville vært bedre!  :)

man må jo lese litt mellom linjene, men når han sier at han vill vokse inn i kapteinsrollen tror jeg ikke han drar om et par uker. da vokser'n fort
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Sv: Richard Naylor inn på lån
« Svar #58 på: Februar 02, 2009, 17:55:24 »
Naylor inn permanent, ifølge sms-varsling!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Endre