Skrevet av Emne: Becchio  (Lest 11122 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: Becchio
« Svar #30 på: Mars 06, 2009, 12:34:10 »
Ã… sammenligne Becchio med Smith blir vel noe søkt, arbeidsinnsatsen var bra sist men teknisk er det ikke mye å rope hurra for. Beckford er ekstremt mye viktigere, selv om han har noen fryktelige nykker.

Delph hadde en dårlig dag på jobben igjen. Når han blir mer stabil vil han være nøkkelspilleren for fremtidig suksess. Dersom han fortsatt er Leeds spiller da....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sportcarl1

Sv: Becchio
« Svar #31 på: Mars 06, 2009, 12:46:01 »
tycker han har bra teknik bechio, visade prov på bra bollmottagning tunnlar klacksparkar i måndags trots sitt enormt uppoffrande spel och löpningar, skulle han jobba mindre skulle man ännu tydligare se hans eminenta teknik, men vill ha honom som han är nu en kombination
 

peacock

Sv: Becchio
« Svar #32 på: Mars 11, 2009, 00:33:54 »
Når det gjelder Beckford er jeg enig at han virker som et bortskjemt enebarn som bare går og sutrer det meste av kampen når han ikke får det som han vil. Elendig holdning, og han bør legge av seg alle unoter som albuer etc. Er egentlig ganske så overvurdert og det er ikke noen stor grunn til at han forsvinner.

Du verden; hvilken innsikt! Skal vi være enige en gang for alle at vår suksess står og faller på Beckford? Eller skal du fortsette å gjøre deg selv til latter?
« Siste redigering: Mars 11, 2009, 08:37:37 av peacock »

lojosang

Sv: Becchio
« Svar #33 på: Mars 11, 2009, 02:40:26 »
Skal vi være enige en gang for alle at vår suksess står og faller på Beckford?

Det er i hvert fall jeg enig i, og jeg regner med alle også er enige i at med mer oppofrende spillestil og jevnere jobbing ville han vært en enda bedre spiss. (Og sannsynligvis fast på et lag høyere oppe i ligasystemet.
- Leif Olav

Lars E

Sv: Becchio
« Svar #34 på: Mars 12, 2009, 03:00:46 »
Latterlig oppførsel på straffesituasjonen.. Har vel bommet på 2 av 2 nå? Rett på meg hvis jeg har feil, men var det ikke litt spekulering i om han kranglet til seg forrige straffebom også? Noe med Trundle? Jeg tar kanskje feil, kl er 0300...MEN Håper ikke jeg ser ham krangle til seg nok en straffe. Det holder uansett med en gang. Nesten fortjent at han bomma..
Forever Leeds

jaho

  • Gjest
Sv: Becchio
« Svar #35 på: Mars 12, 2009, 18:23:35 »
Latterlig oppførsel på straffesituasjonen.. Har vel bommet på 2 av 2 nå? Rett på meg hvis jeg har feil, men var det ikke litt spekulering i om han kranglet til seg forrige straffebom også? Noe med Trundle? Jeg tar kanskje feil, kl er 0300...MEN Håper ikke jeg ser ham krangle til seg nok en straffe. Det holder uansett med en gang. Nesten fortjent at han bomma..

vant vi ikke 2-0 i forrige kamp han bommet?? Da har vi 6-0 og 6 poeng på de 2 kampene, altså clean sheet, og 3 mål i snitt hver gang han bommer. Becchio SKAL ta straffer til evig tid.... ;)   ;D   ;D 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Becchio
« Svar #36 på: Mars 12, 2009, 18:54:40 »
Latterlig oppførsel på straffesituasjonen.. Har vel bommet på 2 av 2 nå? Rett på meg hvis jeg har feil, men var det ikke litt spekulering i om han kranglet til seg forrige straffebom også? Noe med Trundle? Jeg tar kanskje feil, kl er 0300...MEN Håper ikke jeg ser ham krangle til seg nok en straffe. Det holder uansett med en gang. Nesten fortjent at han bomma..

vant vi ikke 2-0 i forrige kamp han bommet?? Da har vi 6-0 og 6 poeng på de 2 kampene, altså clean sheet, og 3 mål i snitt hver gang han bommer. Becchio SKAL ta straffer til evig tid.... ;)   ;D   ;D 

Det innspillet tror jeg h.b er hjertens enig med ;D
« Siste redigering: Mars 12, 2009, 18:56:24 av Rudi G. »

Lars E

Sv: Becchio
« Svar #37 på: Mars 12, 2009, 19:51:57 »
Hehe.. sant nok.  ;D
Forever Leeds

Promotion 2010

Sv: Becchio
« Svar #38 på: Mars 03, 2010, 22:44:42 »
Grayson hyller Becchio

Leeds boss Simon Grayson had paid tribute to striker Luciano Becchio after he was voted the League One PFA Fans' Player of the Month for February.

Becchio hit form during February after scoring a crucial brace against Oldham that handed Leeds a second win in nine matches. He also scored again at Huddersfield in last weekend's 2-2 draw and Grayson is expecting more of the same as the season reaches its climax.

Grayson said: "It has been a difficult season for Luciano because after starting the season he was out for six to eight weeks with an ankle injury."

Grayson added: "Trying to recapture his form has been difficult but he got a couple of goals a few weeks ago at Hartlepool which kicked him on.

"I left him out when we played Walsall because he had played a lot of games but he showed the quality we know he possesses. Hopefully now he has the confidence and belief to go on and get another six to ten goals to help us win promotion."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Becchio
« Svar #39 på: April 25, 2010, 16:05:35 »
Utrolig bra sesong av Becchio som virkelig har blomstret etter jul - i Becks' fravær:

His league record for us is

2008 - 09 - League 42 (5) Goals 16, Cups 5 (2) Goals 2. plus a goal in the play-offs against Millwall
so 47 starts 18 Goals

2009 - 10 - League 30 (5) Goals 15, Cups 4 (4) Goals 2.
34 starts 17 Goals so far

His form since Christmas has been really good, 16 starts (3 sub appearances) 12 goals. player of the season Form????

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sviper

Sv: Becchio
« Svar #40 på: April 25, 2010, 16:17:15 »
Utrolig bra sesong av Becchio som virkelig har blomstret etter jul - i Becks' fravær:

His league record for us is

2008 - 09 - League 42 (5) Goals 16, Cups 5 (2) Goals 2. plus a goal in the play-offs against Millwall
so 47 starts 18 Goals

2009 - 10 - League 30 (5) Goals 15, Cups 4 (4) Goals 2.
34 starts 17 Goals so far

His form since Christmas has been really good, 16 starts (3 sub appearances) 12 goals. player of the season Form????

 ;D

skal vi dra det så langt som å si at det er Becchio vi kan takke for at vi innehar 2 plassen pr i dag??
LIFE IS LEEDS

newsome

Sv: Becchio
« Svar #41 på: April 25, 2010, 22:54:29 »
Synger sangen hans!

Han har bare vært utrolig viktig de siste kampene.

Tatt ansvar på topp når"guden" har drømt om Everton.

Absolutt en spiller vi bør satse på videre!!

sportcarl1

Sv: Becchio
« Svar #42 på: April 26, 2010, 21:24:56 »
Synger sangen hans!

Han har bare vært utrolig viktig de siste kampene.

Tatt ansvar på topp når"guden" har drømt om Everton.

Absolutt en spiller vi bør satse på videre!!
han gör aldrig en dålig match, stämmer inte spelet så svettas och blöder och kämpar han för klubben
 

Evig Pint

Sv: Becchio
« Svar #43 på: April 27, 2010, 01:51:12 »
Han gjør jo dårlige kamper, som mot Millwall da han bare drev å kastet seg hele kampen, og i tillegg sprang lite, vant ingen dueller osv.

Men som regel gjør han en mannsjobb, og når han er i form (som nå) er han absolutt CCC materiale (men får vi se ham der?????).
Marching on together

Leedsulf

Sv: Becchio
« Svar #44 på: Juli 28, 2010, 00:29:41 »
Luciano Becchio set for Elland Road exit as Leeds pull out of contract talks

Leeds have surprised Luciano Becchio by deciding not to offer the popular Argentina striker a new deal.

The Boca Juniors youth product has scored 36 goals in two seasons since arriving from Spanish club Merida, and helped Leeds win promotion back to the Championship in May.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1298183/Luciano-Becchio-set-Elland-Road-exit-Leeds-pull-contract-negotiations.html?ito=feeds-newsxml


Rart hvis dette stemmer...

sportcarl1

Sv: Becchio
« Svar #45 på: Juli 28, 2010, 00:35:06 »
detta kan omöjligen stämma
 

Adis

Sv: Becchio
« Svar #46 på: Juli 28, 2010, 00:38:43 »
Meget spesielt om dette stemmer. Mener man at Leeds rykker opp i år og han ikke holder i PL.. ehh. Bates-klovneri..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Blank_File

Sv: Becchio
« Svar #47 på: Juli 28, 2010, 01:08:19 »
Ville være fullstendig idiotisk hvis dette stemmer. Det kan det bare ikke gjøre!

J-R

Sv: Becchio
« Svar #48 på: Juli 28, 2010, 06:55:36 »
 ???

DenHviteYeboah

Sv: Becchio
« Svar #49 på: Juli 28, 2010, 08:19:03 »
Hvis dette stemmer har Bates skutt seg selv i foten >:( >:( >:( >:(
Dette vil ikke bli nådig tatt opp av supporterne.Personlig blir jeg helt nedslått!

GeirO

Sv: Becchio
« Svar #50 på: Juli 28, 2010, 08:27:30 »
Hvis Becchio må gå har vi sannelig ikke mange gode spisser igjen...... :(
MOT

Bjorn

Sv: Becchio
« Svar #51 på: Juli 28, 2010, 08:34:16 »
Sorger på forskudd er vel ikke helt bra??
Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: Becchio
« Svar #52 på: Juli 28, 2010, 08:42:02 »
er Daily Mail noe å stole på da? 
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

flynn

Sv: Becchio
« Svar #53 på: Juli 28, 2010, 08:42:08 »
Han har etter hva jeg forstår uansett kontrakt ut sesongen. Det skulle bety at det er godt med tid for ham til å overbevise ledelsen om at han kan gjøre en jobb på minst CCC-nivå, og dermed få en ny og forbedret kontrakt underveis?
Jeg betviler at han har noe å fare med i PL, men nå tror jeg heller ikke at det viser seg å bli noen relevant problemstilling med det aller første.

Det viktige nå må være å finne riktig makker for ham i 4-4-2, eller bygge videre på ham som enslig spiss i 4-5-1/4-3-3 formasjonen som prøves ut for tiden. Han er vel som skapt for akkurat den rollen, men det betyr i såfall at Paynter kun blir backup..

Ellers kan meldingen tolkes som et signal om at man har en spiller i kikkerten, som vurderes å være et bedre langsiktig valg enn Becchio, og at man ikke ønsker å ende med en overflod av like spillertyper på langtidskontrakter.

Tror og håper at man vet hva man driver med i denne saken, inntil  det motsatte eventuelt blir bevist!

flynn
« Siste redigering: Juli 28, 2010, 09:27:25 av flynn »

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Becchio
« Svar #54 på: Juli 28, 2010, 08:56:13 »
Taktikkeri, taktikkeri, taktikkeri!!!!
Yeboahs vitne

TK20

Becchio
« Svar #55 på: Juli 28, 2010, 09:28:52 »
Han har etter hva jeg forstår uansett kontrakt ut sesongen. Det skulle bety at det er godt med tid for ham til å overbevise ledelsen om at han kan gjøre en jobb på minst CCC-nivå, og dermed få en ny og forbedret kontrakt underveis?
Jeg betviler at han har noe å fare med i PL, men nå tror jeg heller ikke at det viser seg å bli noen relevant problemstilling med det aller første.

Det viktige nå må være å finne riktig makker for ham i 4-4-2, eller bygge videre på ham som enslig spiss i 4-5-1/4-3-3 formasjonen som prøves ut for tiden. Han er vel som skapt for akkurat den rollen, men det betyr i såfall at Paynter kun blir backup..

Ellers kan meldingen tolkes som et signal om at man har en spiller i kikkerten, som vurderes å være et bedre langsiktig valg enn Becchio, og at man ikke ønsker å ende med en overflod av like spillertyper på langtidskontrakter.

Tror og håper at man vet hva man driver med i denne saken, inntil  det motsatte eventuelt blir bevist!

flynn

Godt sagt! Ble beroliget av dette.

Sydhagen

Sv: Becchio
« Svar #56 på: Juli 28, 2010, 11:00:30 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Becchio
« Svar #57 på: Juli 28, 2010, 11:26:13 »
Synd rykter får folk til å reagere så mye!  :-[

Om Becchio gjør en heidundranes sesong i år blir han sikkert med videre.
Marching On! 4276

Leechap

  • Gjest
Sv: Becchio
« Svar #58 på: Juli 28, 2010, 13:23:18 »
Det er agurk-tid i pressen - både her på berget og internasjonalt. Agurk-tid er imidlertid også særdeles gjeldende på vinters tid - men da fortrinnsvis dyrket frem under drivhus . . .
Melding om at stæren ble observert på Nordpolen den 1. januar i fjor ble således tatt med en klype salt og litt pepper.

Presseoppslag:
"Stær observert på Nordpolen" med undertittel: - observert i "Den store fugleboken" på side 14

sportcarl1

Sv: Becchio
« Svar #59 på: Juli 28, 2010, 13:42:36 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-rubbish-Becchio-39no-new.6443760.jp?

da var det avklart!
enda tidning i england jag litar på är YEP, tråkigt när det uppstår sådana här falska rykten, det leder ju tillsplittring bland fansen och bates får ju sin skopa ovett hela tiden från många(även när han inte förtjänar det ;)