Skrevet av Emne: Becchio  (Lest 11123 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Trulsaren

Sv: Becchio
« Svar #60 på: Juli 28, 2010, 15:45:19 »
Tror dette er en god slump med god gammeldags bullshit :)

Becchio blir ;)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Jon R

Sv: Becchio
« Svar #61 på: Juli 29, 2010, 16:34:01 »
Jeg tror Becchio vil blomstre nå som Beckford er borte og at han står foran sitt definitive gjennombrudd denne sesongen, dersom han holder seg nogenlunde skadefri vel og merke. Han vil profitere på et mer fleksibelt offensivt system , og jeg tror han er som skapt for rollen som midtspiss i 4-3-3/ 4-5-1. Satser på 15-20 ligamål og mye moro for for argentineren denne sesongen.   :)
Jon R.

Dennis

Sv: Becchio
« Svar #62 på: Juli 29, 2010, 17:20:04 »
Jeg tror Becchio vil blomstre nå som Beckford er borte og at han står foran sitt definitive gjennombrudd denne sesongen, dersom han holder seg nogenlunde skadefri vel og merke. Han vil profitere på et mer fleksibelt offensivt system , og jeg tror han er som skapt for rollen som midtspiss i 4-3-3/ 4-5-1. Satser på 15-20 ligamål og mye moro for for argentineren denne sesongen.   :)

Følger deg på denne, Jon Ragnar!

Tar jeg skremmende feil om jeg påstår at Billy Paynter besitter noe av de samme ferdighetene som Becchio, mer oppreist og møtende enn bakromsspiller? I så fall kan man kanskje unngå den til tider noe rå driften på duellspilleren Becchio i de mest travle periodene?

Uten å ta fra Becks så mye som et spark på ballen, har jo Becchio måttet stå noe i skyggen av sin tidligere makker; argentinerens karriere i Leeds så langt har jo vært strålende! Og den karen ble trukket fram som et mulig svakt ledd i fjor?  ???

Marching on together!

Kato

Sv: Becchio
« Svar #63 på: Juli 29, 2010, 18:55:50 »
Her heller jeg litt kaldt vann, gutter!

Tror dessverre ikke Becchio bør være god nok for en startellever, og setter en symbolsk hundrelapp på at han ikke rekker 10 mål i CCC i år. Anyone?
 

berlin

Sv: Becchio
« Svar #64 på: Juli 29, 2010, 19:35:30 »
Her heller jeg litt kaldt vann, gutter!

Tror dessverre ikke Becchio bør være god nok for en startellever, og setter en symbolsk hundrelapp på at han ikke rekker 10 mål i CCC i år. Anyone?

Kjennes lunket ut, det vannet ditt Kato. Hva mener du med "ikke bør være god nok"?

Realiteten pr. idag er vel at han nok blir å finne i startellevern hvis ikke det handles inn en "superspiss" før 1.sep?

Eller mener du at han ikke forsvarer en plass fra start med mannskapet pr. dags dato?  Vil han ikke bli benyttet sammen med Paynter, er det det du mener?

PS! Tror han netter 9 mål denne sesongen, så jeg tør ikke vedde mot, tross "symbolsk"  ;D
« Siste redigering: Juli 29, 2010, 20:23:51 av berlin »

Kato

Sv: Becchio
« Svar #65 på: Juli 29, 2010, 20:01:05 »
Jeg mener Leeds United ikke er gode nok for å snuse på play-off med Becchio der fremme. Pr dags dato er han nok god nok for en ellever, men det er en ellever som ikke er god nok.

Forventer en striker inn, og Becchio ut i trefliseland uavhengig av 4-3-3 eller 4-4-2.
 

berlin

Sv: Becchio
« Svar #66 på: Juli 29, 2010, 20:29:49 »
Jeg mener Leeds United ikke er gode nok for å snuse på play-off med Becchio der fremme. Pr dags dato er han nok god nok for en ellever, men det er en ellever som ikke er god nok.

Forventer en striker inn, og Becchio ut i trefliseland uavhengig av 4-3-3 eller 4-4-2.


Nei, det er ikke så mange som tror Leeds vil snuse på PO pr dags dato. Det virker som de fleste, både her på forumet og div aviser/nettsteder, har nøkterne forventninger for øyeblikket.

Blir derfor spennende å se om det skjer ytterligere ting på spillerfronten i løpet av august, og da helst en spiller som man automatisk har høyere forventing til enn de som har kommet til nå.