Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Leigh Bromby  (Lest 23264 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Sv: Bromby klar
« Svar #30 på: August 31, 2009, 11:51:39 »
Tror dette er en viktig signing, men jeg ønsker meg en meget god spiss...

fjellhaugen

Sv: Bromby klar
« Svar #31 på: August 31, 2009, 12:25:44 »
Kan noen tipse Grayson om tanta til Fjellhaugen? Hvilken posisjon spiller hun i?  ;D

Må jo være den mest useriøse innlegget i denne saken. At Fjellhaugen har så dårlig tru på Grayson er nesten ufoståelig. Syns ting har gått i riktig retning siden Grayson tok over. Mulig Fjellhaugen ikke er enig i det, men jeg blir dritt lei av alle "negative" innlegg.

Marching on together

Ehm... Satire, Baste, satire.  :)

takk takk. lojo..

og baste; jeg prøver vel egentlig bare å rakke mest mulig ned da jeg har gjort dette med en del andre signeringer og det i ettertid har vist seg spinn hakkende galt.
never change a winning formula ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sveifors

Sv: Bromby klar
« Svar #32 på: September 01, 2009, 10:41:25 »
Det gjør vel ikke ting værre dette:  ;)



Boyhood fan Bromby can go 'home' to play big part for Leeds


 Published Date:  01 September 2009
By Ian Appleyard
SHEFFIELD United have completed the sale of defender Leigh Bromby to Leeds United with manager Kevin Blackwell admitting that it would have been wrong to stand in his way.

Dewsbury-born Bromby, a boyhood Leeds supporter, was frustrated by his lack of opportunities with the Blades after returning for a second spell at Bramall Lane, initially on loan, eight months ago.

"Unless it was going to be to the detriment of this football club, I would not deny anyone an opportunity to speak to Leeds United," said Blackwell. "Leigh has found it hard to break into the side because of Matt Kilgallon and Chris Morgan and was getting frustrated."

Leeds manager Simon Grayson, who is paying around £300,000 to acquire the 29-year-old, said: "We're delighted to get things agreed with Leigh.

"He has good experience in the Championship and he will become a valuable member of our squad."

With centre-backs Patrick Kisnorbo and Rui Marques both away on international duty, Bromby is likely to make his debut against Stockport County at Elland Road.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

h.b

  • Gjest
Sv: Bromby klar
« Svar #33 på: September 01, 2009, 10:49:42 »
Personlig gir jeg blanke F i om en spillerer boyhood fan av Leeds. Blir ikke noe bedre spiller for det

sveifors

Sv: Bromby klar
« Svar #34 på: September 01, 2009, 10:53:52 »
Personlig gir jeg blanke F i om en spillerer boyhood fan av Leeds. Blir ikke noe bedre spiller for det

Hvorfor så humørløs, blir du ikke sliten av å være så sint hele tiden
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Sv: Bromby klar
« Svar #35 på: September 01, 2009, 10:55:47 »
Personlig gir jeg blanke F i om en spillerer boyhood fan av Leeds. Blir ikke noe bedre spiller for det

Er det virkelig ingenting som gleder eller?

Det er klart han ikke blir en bedre spiller, men motivasjon, innsats, innpass etc kan gå glattere og om han yter maks hele tiden og er fornøyd med tilværelsen generelt, så er forutsetningene til stede for at han når sitt potensiale oftest og raskest mulig.

Hvis valget står mellom to like gode spillere og han ene er Leeds-fan, så er vel valget enkelt?
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Bromby klar
« Svar #36 på: September 01, 2009, 11:00:24 »
Personlig gir jeg blanke F i om en spillerer boyhood fan av Leeds. Blir ikke noe bedre spiller for det

Hvorfor så humørløs, blir du ikke sliten av å være så sint hele tiden

hb må gjerne være sliten av å være humørløs, men kan ikke han spare oss for det?

hb kunne godt tenkt seg en arabisk oljemilliardær som eier selv om han ikke har hjerte eller peiling på fotball så lenge han hadde handlet brasilianere, portugiser og spanjoler til den store gullmedaljen så lenge Leeds hadde vunnet og vært i PL.

Jeg liker local lads som "blør" for drakta...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Bromby klar
« Svar #37 på: September 01, 2009, 11:07:56 »
Tror nok SG har god kontroll på hva disse spillerene står for. Som han har sagt før , at han driver ikke med panikk kjøp og kaster bort penger på den måten .  Han vet vel hvor mye penger han har til rådighet og dertil gode spillere til rett pris.  Så får vi se om denne Bromby blir en hit i klubben og kan bidra til at vi rykker opp!  ;D  LEEDS4EVER.

h.b

  • Gjest
Sv: Bromby klar
« Svar #38 på: September 01, 2009, 11:31:58 »
Hvis jeg har valget mellom kvaliet eller viljen til å blø for drakta. Ja da velger jeg kvalitet.
Blø for drakta er en klisje.
Til og med Rooney lør ikke for drakta. Men han har en innstilling til det å jobbe for klubben som er forbilledlig
For det er sjelden man får både i pose og sekk

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Bromby klar
« Svar #39 på: September 01, 2009, 11:36:04 »
Personlig gir jeg blanke F i om en spillerer boyhood fan av Leeds. Blir ikke noe bedre spiller for det

Hvorfor så humørløs, blir du ikke sliten av å være så sint hele tiden

hb må gjerne være sliten av å være humørløs, men kan ikke han spare oss for det?

hb kunne godt tenkt seg en arabisk oljemilliardær som eier selv om han ikke har hjerte eller peiling på fotball så lenge han hadde handlet brasilianere, portugiser og spanjoler til den store gullmedaljen så lenge Leeds hadde vunnet og vært i PL.

Jeg liker local lads som "blør" for drakta...

heller PL me bare utlendinger enn L1 med 3-4 local lads 8)

Dennis

Sv: Bromby klar
« Svar #40 på: September 01, 2009, 11:36:48 »
Hvis jeg har valget mellom kvaliet eller viljen til å blø for drakta. Ja da velger jeg kvalitet.
Blø for drakta er en klisje.
Til og med Rooney lør ikke for drakta. Men han har en innstilling til det å jobbe for klubben som er forbilledlig
For det er sjelden man får både i pose og sekk

Du ser at disse to setningene er motsigende? Han kan "blø for drakta", selv om han er supporter av et annet lag. Hva tilsier forresten at ikke Bromby er kvalitet i denne ligaen? Og om han er Leeds-fan, så er det en liten bonus. Ikke en revolusjonerende bonus, men likevel kanskje utslagsgivende i lengden.

Uansett, Rooney - igjen?!
Marching on together!

Svend Anders

Sv: Bromby klar
« Svar #41 på: September 01, 2009, 11:38:06 »
"Hard work will always beat taltent,
unless talent works hard."


Fra garderobeveggene på Thorp Arch.

Tom S

Sv: Bromby klar
« Svar #42 på: September 01, 2009, 11:44:02 »
"Hard work will always beat taltent,
unless talent works hard."


Fra garderobeveggene på Thorp Arch.

Meget fornuftige ord!
COME ON LEEDS !!

Kato

Sv: Bromby klar
« Svar #43 på: September 01, 2009, 11:46:18 »
Min første tanke når jeg leser de vise ord fra Thorpe Arch: Jermaine Beckford
 

auren

Sv: Bromby klar
« Svar #44 på: September 01, 2009, 12:32:14 »
Merkelig at Bromby velger Leeds hvis dette er grunnen til at han ikke vil være i Sheff Utd:

The 29-year-old defender has penned a four-year contract with the Whites after being told he was not guaranteed a first-team spot at Sheffield United despite only joining the club in the summer.

Det bør jo igrunnen tilsi at han er tilnærmet lovet fast plass på Leeds. Eller finner han seg i å gå ned 1 divisjon for likevel å sitte på benken, kun pga at han er Leedsfan?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Bromby klar
« Svar #45 på: September 01, 2009, 12:56:38 »
Da er det endelig offisielt:

Sheffield United defender Leigh Bromby has completed his move to Leeds United.

The central defender's move was finalised on Tuesday morning after the player completed a medical, and Leigh has signed a four-year contract with the club.

The 29-year-old, who was born in Dewsbury, brings a wealth of experience, having featured in the Championship for Sheffield Wednesday, Watford, and Sheffield United.

United manager Simon Grayson said: "We're delighted to finalise things with Lee. He brings plenty of experience, having played in the Championship regularly over the past few seasons, and will provide increased competition for places."

Bromby, who was a member of Sheffield United's promotion winning side in 2006, has over 300 senior appearances to his name.

However, he has made just one appearance for the Blades this term, in the Carling Cup, and will be cup tied for our clash with Liverpool on Tuesday September 22.

With central defensive pairing Paddy Kisnorbo and Rui Marques both away on international duty next weekend, Bromby could make his debut in the Elland Road clash with Stockport County.

Hentet fra den offisielle sida.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Bromby klar
« Svar #46 på: September 01, 2009, 13:01:16 »
Merkelig at Bromby velger Leeds hvis dette er grunnen til at han ikke vil være i Sheff Utd:

The 29-year-old defender has penned a four-year contract with the Whites after being told he was not guaranteed a first-team spot at Sheffield United despite only joining the club in the summer.

Det bør jo igrunnen tilsi at han er tilnærmet lovet fast plass på Leeds. Eller finner han seg i å gå ned 1 divisjon for likevel å sitte på benken, kun pga at han er Leedsfan?

auren

Den uoffisielle versjonen - og den egentlige årsaken - er nok at Bromby synes manageren til SheffU er en inkompetent idiot.....  8)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Leedsfan

Sv: Bromby klar
« Svar #47 på: September 01, 2009, 13:10:49 »
Personlig gir jeg blanke F i om en spillerer boyhood fan av Leeds. Blir ikke noe bedre spiller for det

Hvorfor så humørløs, blir du ikke sliten av å være så sint hele tiden

hb må gjerne være sliten av å være humørløs, men kan ikke han spare oss for det?

hb kunne godt tenkt seg en arabisk oljemilliardær som eier selv om han ikke har hjerte eller peiling på fotball så lenge han hadde handlet brasilianere, portugiser og spanjoler til den store gullmedaljen så lenge Leeds hadde vunnet og vært i PL.

Jeg liker local lads som "blør" for drakta...

heller PL me bare utlendinger enn L1 med 3-4 local lads 8)

Er livet virkelig så svart og hvitt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Bromby klar
« Svar #48 på: September 01, 2009, 17:17:46 »
En aldeles uforståelig signing! Vi har allerede 5 stoppere som hadde gått inn i førsteellevern til nesten hvilket som helsy l1 lag.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bromby klar
« Svar #49 på: September 01, 2009, 17:19:02 »
En aldeles uforståelig signing! Vi har allerede 5 stoppere som hadde gått inn i førsteellevern til nesten hvilket som helsy l1 lag.

Dette må du få satt en stopper for (...det blir vel i så fall nr 6 det da...  ::))

DOL var også en manager som hadde fluust med stoppere i troppen (mens alle maste om v.backer).
Men erfaringsmessig bruker vi/man veldig mange stoppere i løpet av en sesong. Det blir fort både skader og suspensjoner på en slik plass.
Dertil har vi altså pr dato to stk som med jevne mellomrom blir borte på   landslagsoppdrag mens L1-programmet går sin gang.

Nei, detta har nok Larry mer greie på enn deg, Jon  :D




« Siste redigering: September 01, 2009, 17:21:28 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

nord

Sv: Bromby klar
« Svar #50 på: September 01, 2009, 17:56:02 »
Det er ikke alt man skal forstå! bare det virker og vi rykker op  :-\
 

berlin

Sv: Bromby klar
« Svar #51 på: September 01, 2009, 18:15:39 »
En aldeles uforståelig signing! Vi har allerede 5 stoppere som hadde gått inn i førsteellevern til nesten hvilket som helsy l1 lag.


mikkelikk - på felgen
margues - hamstring-king
naylor - hvordan går restitusjonen
huntington - ute og går i kulden?
kisnorbo - tja, virker solid

tross mine i overkant negative karakteristikker, skjønner heller ikke jeg dette, men muligens Grayson. Han kan vel spille h.back også denne Bromby, og Crowe kan jo bli skadet/suspendert,
og så var det dette med konkurranse på treningsfeltet. Vel, suspekte forklaringer, men noe må man(jeg) jo finne på.  ::)



Borge

Sv: Bromby klar
« Svar #52 på: September 01, 2009, 18:19:23 »
tror nok Grayson-gutten vet hva han gjør...statistikken fra han overtok skuta i vår er jo relativt god...og hvis vi kun ser på denne sesongen så er det jo ikke mye gutten kan kritiseres for så langt ;D
Borge

Erik M

Sv: Bromby klar
« Svar #53 på: September 01, 2009, 18:20:25 »
Slapp inn for mange mål i fjor. Ny keeper - nye stoppere.
 

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Bromby klar
« Svar #54 på: September 01, 2009, 18:31:17 »
Makes sense synes nå jeg, og merker meg at Bromby har fått en kontrakt på 4 år - så ikke noe tvil om at Larry har tillit til hva han kjøper....

Har ikke full oversikt over kontraktssituasjonen til alle stopperne, men både Marques, Mikkelikk, Huntington har vel muligens kontrakter som går ut etter denne sesongen - og et 1-2 av dem blir vel fort også skuffet ut på lån.

Etter hva jeg har forstått, får vi med Bromby også inn en innkastspesialist - og da snakker vi om slike lange cornerinnkast som Delap i Stoke bl.a. har hatt suksess med...  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Bromby klar
« Svar #55 på: September 01, 2009, 19:28:57 »
Makes sense synes nå jeg, og merker meg at Bromby har fått en kontrakt på 4 år - så ikke noe tvil om at Larry har tillit til hva han kjøper....

Har ikke full oversikt over kontraktssituasjonen til alle stopperne, men både Marques, Mikkelikk, Huntington har vel muligens kontrakter som går ut etter denne sesongen - og et 1-2 av dem blir vel fort også skuffet ut på lån.

Etter hva jeg har forstått, får vi med Bromby også inn en innkastspesialist - og da snakker vi om slike lange cornerinnkast som Delap i Stoke bl.a. har hatt suksess med...  :)

Har du blitt lat, McMidd??? :)
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=5503.0

Her er vel de aktuelle midtstopperkandidatene:

Sitat
OPPDATERING 12.august 2009:

Kontraktslengder:
Status for kontraktslengdene pr 17. mars- 09:
* = nye kontrakter i løpet av sesongen 07-08
** = nye kontrakter etter sommeren 08
***= nye kontrakter etter nyttår 09
****= nye kontrakter og signinger sommeren 09


Jonathan Webb, november 2009


*Paul Huntington, sommer 2010

**Rui Marguez, sommer 2010


*Lubo Michalik, sommer 2011

***Richard Naylor, sommer 2011
****Jason Crowe, sommer 2011 (jeg tipper på 2 års kontrakt!) Har noen annen info?
****Patrick Kisnorbo, sommer 2011

****Ben Parker, sommer 2012

Så dine antakelser stemte nok de.

Og som du sikkert selv har lagt inn på wikipedia:   ;D :D ;)

Sitat
He is also well known for his trademark long throw.


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Bromby klar
« Svar #56 på: September 01, 2009, 19:37:20 »
Et bra kjøp, særlig med tanke på at Rui og Kisnorbo blir borte "annenhver" kamp framover, og Naylor begynner å bli mye skadet og gammel (og gjøre tabber som mot Millwall).

Framtida er nok Bromby og Kisnorbo (til stede!), tenker jeg.
MOT

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Bromby klar
« Svar #57 på: September 01, 2009, 21:06:30 »
Virker som vi har kjøpt en rutinert forsvarspiller i sin beste alder. SG vet nok hva han gjør :)

flynn

Sv: Bromby klar
« Svar #58 på: September 01, 2009, 21:28:40 »
Helt enig i at antallet rene midtstoppere er for høyt nå. Regner det derfor som sikkert at Huntington og/eller Michalik forsvinner ut på lån.

flynn

sveifors

Sv: Bromby klar
« Svar #59 på: September 01, 2009, 23:52:15 »
En aldeles uforståelig signing! Vi har allerede 5 stoppere som hadde gått inn i førsteellevern til nesten hvilket som helsy l1 lag.

Det er ikke antallet stoppere, men antallet gode nok stoppere som bør telle
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life