Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704030 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2010 på: Mai 13, 2015, 20:01:53 »
Og så får vi se om vi beholder Silvestri....

Det er ingen grunn til ikke å beholde han.
Super Leeds since 1968

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2011 på: Mai 13, 2015, 20:03:58 »
Vi må vel ha inn en keeper til.

Taylor og Cairns får ikke fornyet kontraktene sine. Ser jo at flere PL-keepere er ledige nå, så det må være mulig å finne et cover for Silvestri.

Høres ut som dårlig bruk av penger om du skal lønne en PL keeper til å sitte på benken i Championship. Ville vel brukt pundene på spillere som skal spille litt oftere?
 

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2012 på: Mai 13, 2015, 21:48:54 »
Vi må vel ha inn en keeper til.

Taylor og Cairns får ikke fornyet kontraktene sine. Ser jo at flere PL-keepere er ledige nå, så det må være mulig å finne et cover for Silvestri.

Høres ut som dårlig bruk av penger om du skal lønne en PL keeper til å sitte på benken i Championship. Ville vel brukt pundene på spillere som skal spille litt oftere?

Ok, mulig det. Kanskje vedkommende kan presse Silvestri om trøye nr 1? Som du skriver - vi kan også vurdere andre alternativer.

Som ny spiss ønsker jeg meg Danny Ings. Av en eller annen mystisk grunn er han frigitt av Burnley.
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2013 på: Mai 13, 2015, 21:51:23 »
Og så får vi se om vi beholder Silvestri....

Det er ingen grunn til ikke å beholde han.
Enig med deg, men det nå ikke vi som bestemmer i denne klubben. Dessverre.
MOT

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2014 på: Mai 13, 2015, 22:48:57 »

Vi må vel ha inn en keeper til.

Taylor og Cairns får ikke fornyet kontraktene sine. Ser jo at flere PL-keepere er ledige nå, så det må være mulig å finne et cover for Silvestri.

Høres ut som dårlig bruk av penger om du skal lønne en PL keeper til å sitte på benken i Championship. Ville vel brukt pundene på spillere som skal spille litt oftere?

Ok, mulig det. Kanskje vedkommende kan presse Silvestri om trøye nr 1? Som du skriver - vi kan også vurdere andre alternativer.

Som ny spiss ønsker jeg meg Danny Ings. Av en eller annen mystisk grunn er han frigitt av Burnley.

Han har valgt å ikke skrive ny kontrakt for å kunne velge mellom scum og Pool!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ibster

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2015 på: Mai 13, 2015, 23:21:11 »
Bare å velge å vrake nå



Guidetti hadde vært noe. Han er en halvufyselig type (ego) men han ville vært en klar forsterkning på topp imo. Men både han og James Milner blir vel for dyre for oss.

Wright-Phillips har vel gått til USA allerede?

Cleverley, Guitierrez og Ferdinand kunne vel kanskje også hevet laget? kjør debatt :)

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2016 på: Mai 14, 2015, 00:07:51 »
Hva med Flamini på def. midtbane..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2017 på: Mai 14, 2015, 13:41:43 »
Hva med Flamini på def. midtbane..?


Akkurat det tror jeg hadde vært mitt i blinken. Fantastisk defensiv midtbanespiller som sjelden spiller dårlig.
We are Leeds and we are proud of it!

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2018 på: Mai 14, 2015, 13:54:40 »
Hva med Flamini på def. midtbane..?


Akkurat det tror jeg hadde vært mitt i blinken. Fantastisk defensiv midtbanespiller som sjelden spiller dårlig.

Han havner nok i øverste divisjon i en av de 5 store ligaene. Han har dessuten hatt en ukelønn på £ 40 000, hvis vi skal tro Daily Mail.

Sikt litt lavere.
Hekta på Leeds siden 1974

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2019 på: Mai 14, 2015, 16:59:26 »
Hva med Flamini på def. midtbane..?


Akkurat det tror jeg hadde vært mitt i blinken. Fantastisk defensiv midtbanespiller som sjelden spiller dårlig.

Han havner nok i øverste divisjon i en av de 5 store ligaene. Han har dessuten hatt en ukelønn på £ 40 000, hvis vi skal tro Daily Mail.

Sikt litt lavere.


Er lei av å sikte lavere. La oss gå all inn og satse på opprykk og da trenges signeringer som Flamini. Da får det ikke hjelpe om vi må opp i 30000 pund i uka. Som sagt kjør på nå og drit i vår historie. Vi har kanskje premier leagues beste lag om noen sesonger med alle de gode unguttene vi nu har i stallen. Som sagt kjør på å signer BIG!
We are Leeds and we are proud of it!

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2020 på: Mai 14, 2015, 22:04:05 »
Hva med Flamini på def. midtbane..?


Akkurat det tror jeg hadde vært mitt i blinken. Fantastisk defensiv midtbanespiller som sjelden spiller dårlig.

Han havner nok i øverste divisjon i en av de 5 store ligaene. Han har dessuten hatt en ukelønn på £ 40 000, hvis vi skal tro Daily Mail.

Sikt litt lavere.


Er lei av å sikte lavere. La oss gå all inn og satse på opprykk og da trenges signeringer som Flamini. Da får det ikke hjelpe om vi må opp i 30000 pund i uka. Som sagt kjør på nå og drit i vår historie. Vi har kanskje premier leagues beste lag om noen sesonger med alle de gode unguttene vi nu har i stallen. Som sagt kjør på å signer BIG!
Historie skal man ikke drite i, det skal man ta lærdom av. Derfor skal ikke "vi" gå all inn på et foretakende som i utgangspunktet har 1/8 sjanse for gevinst.

Ikke det at det spiller noen rolle. Jeg ser ikke for meg at Flamini er interessert i å gå ned en divisjon med 25 % lønnskutt? Han vil kunne få minst like gode vilkår i PL, Ligue 1, Serie A, Bundesliga eller La Liga.
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2021 på: Mai 15, 2015, 19:16:32 »
Disse Championship-spillerne må på jakt etter ny arbeidsgiver:

Sitat
Bournemouth
Ian Harte, Josh McQuoid, Benji Buchel, Joe Partington, Mohamed Coulibaly, Miles Addison and Darryl Flahavan.

Wolves
Leon Clarke, Jake Cassidy and Kevin Doyle.

Derby County
Jamie Ward, Lee Naylor, Mark O'Brien, Shaun Barker, Tom Naylor, Zak Whitbread and John Eustace.

Blackburn Rovers (not confirmed)
David Dunn and Paul Robinson.

Birmingham City
Colin Doyle, Gavin Gunning, Will Packwood, Callum Reilly, Olly Lee, Matt Green, Nikola Zigic and Kamal Guthmy.

Cardiff City
Kevin McNaughton, Danny Gabbidon and Nicky Maynard.

Charlton Athletic
Tal Ben Haim, Simon Church, Chris Eagles, Roger Johnson, Lawrie Wilson, Oguchi Onyewu and Neil Etheridge.

Sheffield Wednesday
Lewis Buxton, Giles Coke, Paul Corry, Rafa Floro, Dejan Kelhar, Gary Madine, Joe Mattock, Jacques Maghoma, Rhys McCabe, Matt Young and Kamil Zayatte.

Nottingham Forest (not confirmed)
Danny Collins, Dan Harding and Greg Halford.

Huddersfield Town
Anthony Gerrard, Jonathan Stead, Martin Paterson, Jake Carroll and Daniel Carr.

Bolton Wanderers
Jermaine Beckford, Matt Mills, Keith Andrews, Craig Davies and Andrew Lonergan.

Brighton & Hove Albion
Craig Mackail-Smith, Kemy Agustien, Aaron Hughes, Vitalijs Maksimenko and Paddy McCourt.

Rotherham United
Richard Brindley, Mat Sadler, Mark Bradley, Rob Milsom and Tony Thompson.

Millwall
Nicky Bailey, Matthew Briggs, Dylan Casey, Richard Chaplow, Alan Dunne, Carlos Edwards, Sofiane El-Bekri, Ricardo Fuller, Denzel Gerrar, Jake Goodman, Magaye Gueye, Justin Hoyte, Stefan Maierhofer, Angel Martinez, Danny Shittu, Josh Siafa, Callum Webb and Martyn Woolford.

Bristol City
Jay Emmanuel-Thomas, Dave Richards, Lewis Hall and Gus Mafuta.

Clubs yet to announce their retained lists:
Watford, Norwich, Middlesbrough Ipswich Town, Brentford, Blackburn Rovers, Fulham, Bolton Wanderers, Reading FC, Wigan Athletic, Blackpool and MK Dons.

Mye gråstein her, men enkelte spillere (f.eks. Jamie Ward, Shaun Barker, Matt Mills, Nicky Maynard) kunne gått inn på de fleste lagene i divisjonen.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2022 på: Mai 15, 2015, 19:48:04 »
Mackail-Smith, har pila gått så til de grader nedover der?
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2023 på: Mai 15, 2015, 20:56:13 »
Jerome Thomas var vel hos oss på lån fra WBA - og var god.... Ving også!
 

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2024 på: Mai 15, 2015, 21:41:07 »
Jerome Thomas var vel hos oss på lån fra WBA - og var god.... Ving også!
matt mills och micah Richards är 2 försvarare utan kontrakt
 

Ardbeg

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2025 på: Mai 16, 2015, 00:27:43 »
Hva med Flamini på def. midtbane..?


Akkurat det tror jeg hadde vært mitt i blinken. Fantastisk defensiv midtbanespiller som sjelden spiller dårlig.

Han havner nok i øverste divisjon i en av de 5 store ligaene. Han har dessuten hatt en ukelønn på £ 40 000, hvis vi skal tro Daily Mail.

Sikt litt lavere.


Er lei av å sikte lavere. La oss gå all inn og satse på opprykk og da trenges signeringer som Flamini. Da får det ikke hjelpe om vi må opp i 30000 pund i uka. Som sagt kjør på nå og drit i vår historie. Vi har kanskje premier leagues beste lag om noen sesonger med alle de gode unguttene vi nu har i stallen. Som sagt kjør på å signer BIG!

Sjakktrekk deluxe. Drit i alt som heter sunn fornuft. Drit i FFP, drit i om det ikke er samsvar med inntekt/utgifter i forbindelse med spillerkjøp og lønninger.
Den idéen du kommer med her er jo raskeste vei til å havne i administrasjon/transfer embargo/poengtrekk og raskeste vei som konkursklubb

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2026 på: Mai 17, 2015, 00:52:52 »
Hva med Flamini på def. midtbane..?


Akkurat det tror jeg hadde vært mitt i blinken. Fantastisk defensiv midtbanespiller som sjelden spiller dårlig.

Han havner nok i øverste divisjon i en av de 5 store ligaene. Han har dessuten hatt en ukelønn på £ 40 000, hvis vi skal tro Daily Mail.

Sikt litt lavere.


Er lei av å sikte lavere. La oss gå all inn og satse på opprykk og da trenges signeringer som Flamini. Da får det ikke hjelpe om vi må opp i 30000 pund i uka. Som sagt kjør på nå og drit i vår historie. Vi har kanskje premier leagues beste lag om noen sesonger med alle de gode unguttene vi nu har i stallen. Som sagt kjør på å signer BIG!

Gratulerer!

Du har virkelig forstått hva som skal til!  :o :o :o
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2027 på: Mai 17, 2015, 13:24:11 »
Becks ' frigitt av Bolton... I hvertfall squadplayer hos oss! Han hadde elsket det også... Han V armet opp foran oss ved South Stand ( i Huddersfield drakt) for ett par sesonger siden, og gjorde The Leeds Salute....  Mektig populært.." Sign him up, sign him up" kom det sporenstreks fra tribunen...

Vi kunne ha brukt ham.
 

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2028 på: Mai 17, 2015, 13:56:08 »
Becks ' frigitt av Bolton... I hvertfall squadplayer hos oss! Han hadde elsket det også... Han V armet opp foran oss ved South Stand ( i Huddersfield drakt) for ett par sesonger siden, og gjorde The Leeds Salute....  Mektig populært.." Sign him up, sign him up" kom det sporenstreks fra tribunen...

Vi kunne ha brukt ham.
bättre gå för Matt Mills vars kontrakt gått ut
 

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2029 på: Mai 17, 2015, 15:34:36 »
Becks ' frigitt av Bolton... I hvertfall squadplayer hos oss! Han hadde elsket det også... Han V armet opp foran oss ved South Stand ( i Huddersfield drakt) for ett par sesonger siden, og gjorde The Leeds Salute....  Mektig populært.." Sign him up, sign him up" kom det sporenstreks fra tribunen...

Vi kunne ha brukt ham.
bättre gå för Matt Mills vars kontrakt gått ut

Frigitt= kontrakt terminert/ les: utgår..
 

Lundewhites

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2030 på: Mai 18, 2015, 06:23:00 »
Alex Pritchard og DeAndre Yedlin på et års lån fra Spurs. Geoff Cameron fra Stoke, Matt Besler fra Kansas og Moses Simon fra Gent.  (realistisk, men Moses blir dyr!)
Marco Silvestri.
Sam Byram, Geoff Cameron, Matt Besler, Charlie Taylor
DeAndre Yedlin, Lewis Cook, Alex Pritchard, Moses Simon
Mirco Antenucci, Billy Sharp

Subs:
Eric Grimes
Giuseppe Bellusci
Gaetano Berardi
Tommaso Bianchi
Alex Mowatt
Luke Murphy
Christopher Dawson (Lånes ut)
Lewis Walters (Lånes ut)
Kalvin Phillips (Lånes ut)
Souleymane Doukara

Ingen av lånespillerne beholdes.
Selges:
Liam Cooper
Scott Wootton
Casper Sloth
Steve Morison
Nicky Ajose
Ross Killock

Med en trener med snev av taktiske egenskaper hadde fått dette laget innenfor skuddhold for kvalikk. Så en ny midtbanespiller og en spiss i januarvinduet hadde laget begynt å bli ordentlig spennende. Trur nemlig av spissene våre holder mål, med en god organisert spillestil.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

lojosang

Sv:
« Svar #2031 på: Mai 18, 2015, 11:30:52 »
Skeptisk til om han Yedlin vil la seg integrere og bli en av oss. :-D
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2032 på: Mai 18, 2015, 14:31:20 »
Alex Pritchard og DeAndre Yedlin på et års lån fra Spurs. Geoff Cameron fra Stoke, Matt Besler fra Kansas og Moses Simon fra Gent.  (realistisk, men Moses blir dyr!)
Marco Silvestri.
Sam Byram, Geoff Cameron, Matt Besler, Charlie Taylor
DeAndre Yedlin, Lewis Cook, Alex Pritchard, Moses Simon
Mirco Antenucci, Billy Sharp

Subs:
Eric Grimes
Giuseppe Bellusci
Gaetano Berardi
Tommaso Bianchi
Alex Mowatt
Luke Murphy
Christopher Dawson (Lånes ut)
Lewis Walters (Lånes ut)
Kalvin Phillips (Lånes ut)
Souleymane Doukara

Ingen av lånespillerne beholdes.
Selges:
Liam Cooper
Scott Wootton
Casper Sloth
Steve Morison
Nicky Ajose
Ross Killock

Med en trener med snev av taktiske egenskaper hadde fått dette laget innenfor skuddhold for kvalikk. Så en ny midtbanespiller og en spiss i januarvinduet hadde laget begynt å bli ordentlig spennende. Trur nemlig av spissene våre holder mål, med en god organisert spillestil.
Cooper vill jag behålla, var bäste back  när jag var över på avslutningen mot rotherham, utvecklingsbar också då det var hans första säsong i LU
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2033 på: Mai 22, 2015, 03:43:30 »
Av de som er ut av kontrakt fra premier league kunne jeg tenkt meg ;
Darren Bent
Sylvain Distin
Carlton Cole (usikker)
Micah Richards
Kolo Toure (lite sannsynlig)
Gael kakuta ( rask ving)
Jerome Thomas ( likte han sist han var hos oss )
Alejandro faurlin
Jonathan walters
Boaz myhill

Selvsagt mye ønske tenking bak disse men tror mange kan vær intreserte i og komme.

Ut ;
Tommasso Bianchi
Bellusci
Del fabro
Antenucci
Benedicic
Sloth
Cani

Pontus ❤

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2034 på: Mai 22, 2015, 07:44:27 »
Av de som er ut av kontrakt fra premier league kunne jeg tenkt meg ;
Darren Bent
Sylvain Distin
Carlton Cole (usikker)
Micah Richards
Kolo Toure (lite sannsynlig)
Gael kakuta ( rask ving)
Jerome Thomas ( likte han sist han var hos oss )
Alejandro faurlin
Jonathan walters
Boaz myhill

Selvsagt mye ønske tenking bak disse men tror mange kan vær intreserte i og komme.

Ut ;
Tommasso Bianchi
Bellusci
Del fabro
Antenucci
Benedicic
Sloth
Cani


morison kan vi släppa med han är vår sista high earner
 

Smudge17

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2035 på: Mai 22, 2015, 10:47:39 »
Alex Pritchard og DeAndre Yedlin på et års lån fra Spurs. Geoff Cameron fra Stoke, Matt Besler fra Kansas og Moses Simon fra Gent.  (realistisk, men Moses blir dyr!)
Marco Silvestri.
Sam Byram, Geoff Cameron, Matt Besler, Charlie Taylor
DeAndre Yedlin, Lewis Cook, Alex Pritchard, Moses Simon
Mirco Antenucci, Billy Sharp

Subs:
Eric Grimes
Giuseppe Bellusci
Gaetano Berardi
Tommaso Bianchi
Alex Mowatt
Luke Murphy
Christopher Dawson (Lånes ut)
Lewis Walters (Lånes ut)
Kalvin Phillips (Lånes ut)
Souleymane Doukara

Ingen av lånespillerne beholdes.
Selges:
Liam Cooper
Scott Wootton
Casper Sloth
Steve Morison
Nicky Ajose
Ross Killock

Med en trener med snev av taktiske egenskaper hadde fått dette laget innenfor skuddhold for kvalikk. Så en ny midtbanespiller og en spiss i januarvinduet hadde laget begynt å bli ordentlig spennende. Trur nemlig av spissene våre holder mål, med en god organisert spillestil.


Spiller du mye Football Manager? :)

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2036 på: Mai 22, 2015, 10:50:01 »
Dette med å hente PL spillere uten kontrakt er etter min mening et tveegget sverd: på den ene siden kan vi få spillere som tilfører kvalitet, men som kanskje har en rimelig laber innsats i kampene. På en annen side kan vi være heldige å få en spiller som virkelig vil bevise noe etter kanskje å ha vært mye på benken, og vedkommede slår virkelig til i en divisjon under. jeg tror faktisk Rösler er flink til å finne siste kategori. Nå har jeg lyst å se spillere som løper og kjemper som et helvete i 90 minutter og har jernvilje. ikke noen blaserte utdanka PL stjerner som tror de er konger fordi de går ned en divisjon, eller en nonchalant italiener... Har trua på at Uwe finner "de riktige spillerne" for oss som fører oss til "The promised Land" ;)

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2037 på: Mai 22, 2015, 11:41:39 »
Dette med å hente PL spillere uten kontrakt er etter min mening et tveegget sverd: på den ene siden kan vi få spillere som tilfører kvalitet, men som kanskje har en rimelig laber innsats i kampene. På en annen side kan vi være heldige å få en spiller som virkelig vil bevise noe etter kanskje å ha vært mye på benken, og vedkommede slår virkelig til i en divisjon under. jeg tror faktisk Rösler er flink til å finne siste kategori. Nå har jeg lyst å se spillere som løper og kjemper som et helvete i 90 minutter og har jernvilje. ikke noen blaserte utdanka PL stjerner som tror de er konger fordi de går ned en divisjon, eller en nonchalant italiener... Har trua på at Uwe finner "de riktige spillerne" for oss som fører oss til "The promised Land" ;)

Syns det er smått skremmende at jeg begynner å bli veldig enig med innleggene dine, DHY  ;)

Uansett, en spiller jeg kunne tenke meg og som er realistisk i mitt syn er Joshua King. Sikkert ingen type som vil gjøre at flertallet jubler "Ja, honom måste vi ha!", men mannen er utvilsomt en tilstedeværelse med sin fysikk og fart. En spiller som er bygd for (å fortsette i) Championship.

Det skal utvilsomt påpekes at han foreløpig er teknisk begrenset, har et meget labert målsnitt og er skadeplaget, men jeg tror dette kan tale i Leeds' fordel; han er uten kontrakt og neppe noen dyr mann å lønne. En King med god coaching fra eks-spisshelt Der Uwe tror jeg kan bli en ypperlig midtspiss i et lag som spiller direkte fotball.

Det er mye uforløst potensial i Oslo-gutten. Føler også at han (relativt sett) er et lite risikofylt objekt (jf lønn og overgangssum) som kan gi god avkastning. Enten kan han bli god for Leeds, god for Leeds og solgt videre eller så kan han bare slippes uten at han har kostet spesielt mye.

I tillegg vil jo det gi norsk medieoppmerksomhet.
« Siste redigering: Mai 22, 2015, 12:13:43 av Mr Kaizer »
Marching on together!

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2038 på: Mai 22, 2015, 13:14:59 »
Dette med å hente PL spillere uten kontrakt er etter min mening et tveegget sverd: på den ene siden kan vi få spillere som tilfører kvalitet, men som kanskje har en rimelig laber innsats i kampene. På en annen side kan vi være heldige å få en spiller som virkelig vil bevise noe etter kanskje å ha vært mye på benken, og vedkommede slår virkelig til i en divisjon under. jeg tror faktisk Rösler er flink til å finne siste kategori. Nå har jeg lyst å se spillere som løper og kjemper som et helvete i 90 minutter og har jernvilje. ikke noen blaserte utdanka PL stjerner som tror de er konger fordi de går ned en divisjon, eller en nonchalant italiener... Har trua på at Uwe finner "de riktige spillerne" for oss som fører oss til "The promised Land" ;)


Landets klokeste Leeds supporter for tida. Herlige ord nok engang Yeboah! :-)
We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2039 på: Mai 22, 2015, 13:16:49 »
Dette med å hente PL spillere uten kontrakt er etter min mening et tveegget sverd: på den ene siden kan vi få spillere som tilfører kvalitet, men som kanskje har en rimelig laber innsats i kampene. På en annen side kan vi være heldige å få en spiller som virkelig vil bevise noe etter kanskje å ha vært mye på benken, og vedkommede slår virkelig til i en divisjon under. jeg tror faktisk Rösler er flink til å finne siste kategori. Nå har jeg lyst å se spillere som løper og kjemper som et helvete i 90 minutter og har jernvilje. ikke noen blaserte utdanka PL stjerner som tror de er konger fordi de går ned en divisjon, eller en nonchalant italiener... Har trua på at Uwe finner "de riktige spillerne" for oss som fører oss til "The promised Land" ;)

Syns det er smått skremmende at jeg begynner å bli veldig enig med innleggene dine, DHY  ;)

Uansett, en spiller jeg kunne tenke meg og som er realistisk i mitt syn er Joshua King. Sikkert ingen type som vil gjøre at flertallet jubler "Ja, honom måste vi ha!", men mannen er utvilsomt en tilstedeværelse med sin fysikk og fart. En spiller som er bygd for (å fortsette i) Championship.

Det skal utvilsomt påpekes at han foreløpig er teknisk begrenset, har et meget labert målsnitt og er skadeplaget, men jeg tror dette kan tale i Leeds' fordel; han er uten kontrakt og neppe noen dyr mann å lønne. En King med god coaching fra eks-spisshelt Der Uwe tror jeg kan bli en ypperlig midtspiss i et lag som spiller direkte fotball.

Det er mye uforløst potensial i Oslo-gutten. Føler også at han (relativt sett) er et lite risikofylt objekt (jf lønn og overgangssum) som kan gi god avkastning. Enten kan han bli god for Leeds, god for Leeds og solgt videre eller så kan han bare slippes uten at han har kostet spesielt mye.

I tillegg vil jo det gi norsk medieoppmerksomhet.


Joshua King tror jeg også kunne vært en veldig god løsning. Han kan jo både spille ving og spiss. Liker sterke karer som klarer å holde på ballen og i tillegg er rask å springe. Sign him up!
We are Leeds and we are proud of it!