Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704064 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Annesj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2040 på: Mai 22, 2015, 13:19:11 »
Joshua King kommer aldri til og bli noe. Ã… definitivt ikke en PL spiller. Styr unna.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2041 på: Mai 22, 2015, 13:21:48 »
Dette med å hente PL spillere uten kontrakt er etter min mening et tveegget sverd: på den ene siden kan vi få spillere som tilfører kvalitet, men som kanskje har en rimelig laber innsats i kampene. På en annen side kan vi være heldige å få en spiller som virkelig vil bevise noe etter kanskje å ha vært mye på benken, og vedkommede slår virkelig til i en divisjon under. jeg tror faktisk Rösler er flink til å finne siste kategori. Nå har jeg lyst å se spillere som løper og kjemper som et helvete i 90 minutter og har jernvilje. ikke noen blaserte utdanka PL stjerner som tror de er konger fordi de går ned en divisjon, eller en nonchalant italiener... Har trua på at Uwe finner "de riktige spillerne" for oss som fører oss til "The promised Land" ;)


Landets klokeste Leeds supporter for tida. Herlige ord nok engang Yeboah! :-)
Du verden. Er jo ikke sant i det hele tatt, men hyggelig å høre-thanx  :)

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2042 på: Mai 22, 2015, 13:26:40 »
Joshua King kommer aldri til og bli noe. Ã… definitivt ikke en PL spiller. Styr unna.
Njaaa, ikke helt sikker på det. Gutten er jo ikke så gammel da ;)

Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2043 på: Mai 22, 2015, 13:37:38 »
Joshua King kommer aldri til og bli noe. Ã… definitivt ikke en PL spiller. Styr unna.
Njaaa, ikke helt sikker på det. Gutten er jo ikke så gammel da ;)
Nei, men i følge han selv er han allerede en av verdens betse.. En Bendtner Light der altså.

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2044 på: Mai 22, 2015, 14:01:30 »
Joshua King kommer aldri til og bli noe. Ã… definitivt ikke en PL spiller. Styr unna.
Njaaa, ikke helt sikker på det. Gutten er jo ikke så gammel da ;)
Nei, men i følge han selv er han allerede en av verdens betse.. En Bendtner Light der altså.

Viktig for spisser å ha god selvtillit. Meg selv trodde jeg var FInnmarks beste spiss og forsåvidt var jeg nok det i en samecup for vel 15 år siden. Når jeg trodde jeg var best så spilte jeg også best. Viktig som sagt med selvtillit når man spiller på topp. Har man ikke troa på seg selv hvordan i alle dager skal man klare det da?!
We are Leeds and we are proud of it!

Annesj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2045 på: Mai 22, 2015, 14:47:32 »
Joshua King kommer aldri til og bli noe. Ã… definitivt ikke en PL spiller. Styr unna.
Njaaa, ikke helt sikker på det. Gutten er jo ikke så gammel da ;)
Nei, men i følge han selv er han allerede en av verdens betse.. En Bendtner Light der altså.

Der er du inne på en a grunnene til min påstand. Den andre er at han ikke eier overblikk. Han ser i bakken 80% av tida han har ball. Typpisk tippeligateknikk som jeg kaller det. Det meste han gjør går på lykke å fromme. Det er en stor showstopper for han. Alder så er han vel fortsatt for talent å regne i norsk målestokk ja, men i utlandet og de store ligaene så burde han vært på et langt høyere nivå når det kommer til overblikk og forståelse enn han er.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2046 på: Mai 22, 2015, 15:46:34 »
morison kan vi släppa med han är vår sista high earner
Jeg må innrømme at jeg ikke har full oversikt over hva hver enkelt spiller tjener. Kan du legge ut en liste, eventuelt en link?
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2047 på: Mai 22, 2015, 16:14:46 »
Alex Pritchard og DeAndre Yedlin på et års lån fra Spurs. Geoff Cameron fra Stoke, Matt Besler fra Kansas og Moses Simon fra Gent.  (realistisk, men Moses blir dyr!)
Marco Silvestri.
Sam Byram, Geoff Cameron, Matt Besler, Charlie Taylor
DeAndre Yedlin, Lewis Cook, Alex Pritchard, Moses Simon
Mirco Antenucci, Billy Sharp

Subs:
Eric Grimes
Giuseppe Bellusci
Gaetano Berardi
Tommaso Bianchi
Alex Mowatt
Luke Murphy
Christopher Dawson (Lånes ut)
Lewis Walters (Lånes ut)
Kalvin Phillips (Lånes ut)
Souleymane Doukara

Ingen av lånespillerne beholdes.
Selges:
Liam Cooper
Scott Wootton
Casper Sloth
Steve Morison
Nicky Ajose
Ross Killock

Med en trener med snev av taktiske egenskaper hadde fått dette laget innenfor skuddhold for kvalikk. Så en ny midtbanespiller og en spiss i januarvinduet hadde laget begynt å bli ordentlig spennende. Trur nemlig av spissene våre holder mål, med en god organisert spillestil.


Spiller du mye Football Manager? :)

Ikke siden 96 eller 97 :-) Men forelska meg i de tre Amerikanerne under VM.  Alex Pritchard hadde en fantastisk sesong i Brentford i år og er vel ikke god nok for 1 lags spill i Tottenham enda, Moses ble jeg gjort oppmerksom på av en nederlender som følger VELDIG godt med i Nederland og Belgia. PSV er interessert i ham ;-)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2048 på: Mai 22, 2015, 16:28:20 »
morison kan vi släppa med han är vår sista high earner
Jeg må innrømme at jeg ikke har full oversikt over hva hver enkelt spiller tjener. Kan du legge ut en liste, eventuelt en link?
runt 17000 pund i veckan enligt YEP 2013
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2049 på: Mai 22, 2015, 18:01:06 »
Styr unna King , mulig han har ok fysikk men mangler ETTER MIN MENING kreativiteten og "killerinstinktet" som en god spiss bør ha. Mener p.t ingen norske spisser er i nærheten av og ha de kvaliteter jeg ønsker og se i hvitt.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2051 på: Mai 25, 2015, 14:53:51 »
morison kan vi släppa med han är vår sista high earner
Jeg må innrømme at jeg ikke har full oversikt over hva hver enkelt spiller tjener. Kan du legge ut en liste, eventuelt en link?
Uansett ikke vært den lønna han evnt. måtte få.

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2052 på: Mai 26, 2015, 13:26:00 »
Styr unna King , mulig han har ok fysikk men mangler ETTER MIN MENING kreativiteten og "killerinstinktet" som en god spiss bør ha. Mener p.t ingen norske spisser er i nærheten av og ha de kvaliteter jeg ønsker og se i hvitt.

Diomande ser jo meget spennende ut på Stabæk. Sikker på at det ikke er noen som er i nærheten?! Jeg er ikke så skråsikker som deg, men klok av skade så er det sjelden at spillere fra tippeligaen slår til i Championship. En av få untak Alex Tettey, men han hadde jo noen år i frankrike først...
We are Leeds and we are proud of it!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2053 på: Mai 26, 2015, 22:32:58 »
Styr unna King , mulig han har ok fysikk men mangler ETTER MIN MENING kreativiteten og "killerinstinktet" som en god spiss bør ha. Mener p.t ingen norske spisser er i nærheten av og ha de kvaliteter jeg ønsker og se i hvitt.

Diomande ser jo meget spennende ut på Stabæk. Sikker på at det ikke er noen som er i nærheten?! Jeg er ikke så skråsikker som deg, men klok av skade så er det sjelden at spillere fra tippeligaen slår til i Championship. En av få untak Alex Tettey, men han hadde jo noen år i frankrike først...
Diomande var faktisk ikke i mine tanker når jeg skrev det jeg skrev, men han kunne kanskje vært verdt en sjanse. Han hadde vel ikke akkurat stor suksess i Russland , men tøffe forhold der borte, både på og utenfor banen.

TK20

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2054 på: Mai 26, 2015, 22:42:39 »

Styr unna King , mulig han har ok fysikk men mangler ETTER MIN MENING kreativiteten og "killerinstinktet" som en god spiss bør ha. Mener p.t ingen norske spisser er i nærheten av og ha de kvaliteter jeg ønsker og se i hvitt.

Diomande ser jo meget spennende ut på Stabæk. Sikker på at det ikke er noen som er i nærheten?! Jeg er ikke så skråsikker som deg, men klok av skade så er det sjelden at spillere fra tippeligaen slår til i Championship. En av få untak Alex Tettey, men han hadde jo noen år i frankrike først...
Diomande var faktisk ikke i mine tanker når jeg skrev det jeg skrev, men han kunne kanskje vært verdt en sjanse. Han hadde vel ikke akkurat stor suksess i Russland , men tøffe forhold der borte, både på og utenfor banen.

*Hviterussland

PetterH

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2055 på: Mai 30, 2015, 20:22:34 »
Som LSK supporter også, kan jeg trygt si
At Fofana hadde vært en meget god signering for Leeds.
Desverre så vil han ikke Signe ny kontrakt
Med LSK , så det beste hadde vært om han havnet i Leeds? Iallefall for meg :)
« Siste redigering: Juni 01, 2015, 19:13:58 av PetterH »
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2056 på: Juni 02, 2015, 09:26:02 »
Frigitt av Newcastle. Egentlig en spiller jeg har sansen for. Jonas Guiterrez
http://www.tv2.no/2015/06/01/sport/jonas-gutierrez/newcastle/6993916

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2057 på: Juni 02, 2015, 09:31:29 »
Frigitt av Newcastle. Egentlig en spiller jeg har sansen for. Jonas Guiterrez
http://www.tv2.no/2015/06/01/sport/jonas-gutierrez/newcastle/6993916

Ryan Taylor også, en meget anvendelig spiller med en god fot. Være skadet lenge, men er nå tilbake!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2058 på: Juni 02, 2015, 09:35:26 »
Frigitt av Newcastle. Egentlig en spiller jeg har sansen for. Jonas Guiterrez
http://www.tv2.no/2015/06/01/sport/jonas-gutierrez/newcastle/6993916

Ryan Taylor også, en meget anvendelig spiller med en god fot. Være skadet lenge, men er nå tilbake!

Enig. Må si jeg er meget spent på hvilken linje klubben legger seg på i overgangsvinduet nå. Vil ikke legge meg ned å grine om man signerer galemattias Barton.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2059 på: Juni 02, 2015, 12:19:58 »
Frigitt av Newcastle. Egentlig en spiller jeg har sansen for. Jonas Guiterrez
http://www.tv2.no/2015/06/01/sport/jonas-gutierrez/newcastle/6993916

Han er ikke god nok for Leeds lenger, om vi bare skulle ha holdt oss i divisjonen så hadde han nok vært rett mann, men ønsker opprykk og da er han ikke lenger god nok. Har sett noen Newcastle kamper i løpet av våren og han har ikke imponert.
We are Leeds and we are proud of it!

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2060 på: Juni 02, 2015, 12:40:01 »
 

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2061 på: Juni 02, 2015, 14:41:07 »
Eneste jeg egentlig kunne tenke meg der i forhold til alder, lønn og kvalitet sett under ett, er Ben Pringle.
Marching on together!

Annesj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2062 på: Juni 02, 2015, 14:41:59 »
Eneste jeg egentlig kunne tenke meg der i forhold til alder, lønn og kvalitet sett under ett, er Ben Pringle.

Enig. Hangeland? Nei, takk!!!!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2063 på: Juni 18, 2015, 13:02:19 »
Kunne Anya vært en spiller vi hadde hatt behov for? Kjenner lite til ham, men han er visst klar for å flytte på seg:

http://www.teamtalk.com/news/2483/9885330/Anya-refuses-to-rule-out-summer-move

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2064 på: Juni 18, 2015, 13:07:34 »
Kunne Anya vært en spiller vi hadde hatt behov for? Kjenner lite til ham, men han er visst klar for å flytte på seg:

http://www.teamtalk.com/news/2483/9885330/Anya-refuses-to-rule-out-summer-move

auren
Av hva man leser, så er det en spiller med den rette "attityden" da i hvertfall. :)

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2065 på: Juni 19, 2015, 01:09:34 »
Kunne Anya vært en spiller vi hadde hatt behov for? Kjenner lite til ham, men han er visst klar for å flytte på seg:

http://www.teamtalk.com/news/2483/9885330/Anya-refuses-to-rule-out-summer-move

auren
Av hva man leser, så er det en spiller med den rette "attityden" da i hvertfall. :)

Anya Andersen var jo skitgod, så det har jeg trua på.
Rødt kort allerede under oppvarming til tider for Bækkelaget, rett nok.
- Leif Olav

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2066 på: Juni 19, 2015, 17:06:24 »
Eneste jeg egentlig kunne tenke meg der i forhold til alder, lønn og kvalitet sett under ett, er Ben Pringle.

Nå begynner det og bevege seg over dammen, spillere kommer hjem fra ferie og agentene rydder bord for kontrakter og kontakter på sine spillere...

Håper virkelig det kommer 3-5 signifikant signings som Adam Pearson uttaler...
Veldig bra at unggutta signerer om dagen da- men er vel innforstått med at vi ikke klarer og beholde alle og enhver hvis det legges myyyye £££ på bordet :o ref Byram/ Sunderland/ Soton.
 

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2067 på: Juni 19, 2015, 19:43:34 »
Nok for ung og uferdig, men hva med Kristoffer Ajer? Som prospect en sesong eller to før han banker på A-lags-døren… Koster dog fort opp mot 1 million pund...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bjoggis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2068 på: Juni 20, 2015, 01:09:32 »
Kommer det et bud på 8-10 millioner norske kroner, tror jeg ikke Start har råd til å si nei. (dessverre, sett fra en Startfans øyne). Men som du sier, ikke god nok for førstelaget til Leeds enda. Har endel å bevise i Start-drakta.

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2069 på: Juni 20, 2015, 09:11:59 »
Tror ikke vi skal bruke £1m på Ajer, all den tid vi har a-spillere som er verdt mindre.
Hekta på Leeds siden 1974