Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 703974 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Stut og Fjærkre

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2520 på: Mai 19, 2019, 09:21:21 »
Ettersom Bielsa er over middels fokusert på å drille inn spillere og formasjoner, er det lov å håpe på at United handler ferdig tidlig i år slik at det meste er klart ved kommende månedskifte?

Forutsetter da at klubben møter Bielsas krav til finansiell støtte av spillerstallen (øverst på ønskelisten min).

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2521 på: Mai 19, 2019, 21:15:36 »
Ønsker også Jonjo Shelvey til Leeds. Det snakkes om masseopprensking i Newcastle, og da burde denne spilleren være tilgjengelig
Hadde vært fantastisk men tror ikke det er realistisk, verken lønns eller ambisjonsmessig for Jonjo.
Jon R.

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2522 på: Mai 19, 2019, 21:23:24 »
Ønsker også Jonjo Shelvey til Leeds. Det snakkes om masseopprensking i Newcastle, og da burde denne spilleren være tilgjengelig
Hadde vært fantastisk men tror ikke det er realistisk, verken lønns eller ambisjonsmessig for Jonjo.
Kan vel fort se for meg at han ikke er en Bielsatype heller...

willum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2523 på: Mai 22, 2019, 09:35:51 »
Leser mye fint om Aleix Febas. Utgående kontrakt i Real Madrid. 23 år. Vært på lån i Zaragoza og Albacete de to siste sesongene. Håper Orta har et øye med han.

https://www.transfermarkt.com/aleix-febas/profil/spieler/217144

David Cartlidge
@davidjaca
Following Following @davidjaca
Watched Aleix Febas again tonight, who has been completely forgotten at Real Madrid. Two very impressive loans under his belt which has helped his development. Available on a free this summer and his agent should be snowed under with offers.

David Cartlidge
‏@davidjaca
Following Following @davidjaca
Febas can easily play in LaLiga now, and could even be picked up by a Championship side. Would tip him to have the sort of impact Emi Buendia had with Norwich. Febas now with Albacete in a CM role, controlling play. Quick, skilful and a nice passer. Can also be used as a LW/LM.

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2524 på: Mai 28, 2019, 17:48:03 »
Ramblings

For people moaning about us going for high quality PL players as loans...

Barnes
Abraham
Hector
Mings
Wilson
Mount
Reece James
Tuanzebe
Gayle
Tomori
Dowell
Henderson

With that miracle man at the helm with sufficient backing, ANY of those as examples would flourish.

#LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Johnnyj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2525 på: Mai 28, 2019, 19:50:15 »
Min eneste ønskeliste for sesongen er at vi får beholde bærebjelkene i laget.
Da spesielt Phillips, Alioski, Klich, Ayling, Roofe og Cooper.

Hvis vi da i tillegg får erstattet Harrison med en spiller som f.eks Lowe så er jeg fornøyd.

Kontinuitet er viktig. Greier vi å holde på de fleste, og også holde på den gode stemningen i troppen så skal det være nok til å henge med i toppen.

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2526 på: Mai 28, 2019, 19:50:59 »
Min eneste ønskeliste for sesongen er at vi får beholde bærebjelkene i laget.
Da spesielt Phillips, Alioski, Klich, Ayling, Roofe og Cooper.

Hvis vi da i tillegg får erstattet Harrison med en spiller som Lowe så er jeg fornøyd.

Nevnte du ikke Pontus bevisst eller vurderer du han ikke som en bærebjelkene?
 

Johnnyj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2527 på: Mai 28, 2019, 19:54:24 »
Min eneste ønskeliste for sesongen er at vi får beholde bærebjelkene i laget.
Da spesielt Phillips, Alioski, Klich, Ayling, Roofe og Cooper.

Hvis vi da i tillegg får erstattet Harrison med en spiller som Lowe så er jeg fornøyd.

Nevnte du ikke Pontus bevisst eller vurderer du han ikke som en bærebjelkene?
Jeg vil veldig, veldig gjerne beholde Pontus.

 Men ja, det var bevisst. Er forberedt på at vi kommer til å selge en viktig spiller, og hvis det da blir Pontus så synes jeg det er greit.
Tror han har ambisjoner over championship. I tillegg kan vi beholde "alle andre" hvis vi selger han for 15m£++
Etter mitt syn er det også enklere å erstatte Pontus enn f.eks Phillips.

Jeg ser det som fullstendig krise om vi mister Phillips eller Klich. Det blir litt som å begynne fra scratch igjen.

« Siste redigering: Mai 28, 2019, 19:56:35 av Johnnyj »

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2528 på: Mai 30, 2019, 12:47:40 »
Nasri er nettopp frigitt av West Ham, men orker nok neppe intensiteten i et Bielsa-regime:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2529 på: Mai 30, 2019, 13:10:58 »
Min eneste ønskeliste for sesongen er at vi får beholde bærebjelkene i laget.
Da spesielt Phillips, Alioski, Klich, Ayling, Roofe og Cooper.

Hvis vi da i tillegg får erstattet Harrison med en spiller som Lowe så er jeg fornøyd.

Nevnte du ikke Pontus bevisst eller vurderer du han ikke som en bærebjelkene?
Jeg vil veldig, veldig gjerne beholde Pontus.

 Men ja, det var bevisst. Er forberedt på at vi kommer til å selge en viktig spiller, og hvis det da blir Pontus så synes jeg det er greit.
Tror han har ambisjoner over championship. I tillegg kan vi beholde "alle andre" hvis vi selger han for 15m£++
Etter mitt syn er det også enklere å erstatte Pontus enn f.eks Phillips.

Jeg ser det som fullstendig krise om vi mister Phillips eller Klich. Det blir litt som å begynne fra scratch igjen.

Ok, skjønner...

Men du laget jo en ønskeliste? Så da har du faktisk lov å ønske å beholde han dersom du vil beholde han.
 

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2530 på: Mai 31, 2019, 08:22:29 »
Se å få kjøpt Haaland fortest mulig! Bare et tidsspørsmål før noen av pengeklubbene i PL tar kontakt...tror jeg da ;)

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2531 på: Mai 31, 2019, 09:17:53 »
Se å få kjøpt Haaland fortest mulig! Bare et tidsspørsmål før noen av pengeklubbene i PL tar kontakt...tror jeg da ;)

Han er jo i Salzburg. Blir værende der til noen blar opp noen hundre millioner kroner tenker jeg. Så lenge vi er i Championship kan vi bare glemme slike spillere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2532 på: Mai 31, 2019, 09:32:13 »
Se å få kjøpt Haaland fortest mulig! Bare et tidsspørsmål før noen av pengeklubbene i PL tar kontakt...tror jeg da ;)

Han blir vel veldig dyr. Dessuten så er han vel pr. idag ikke noe bedre enn Roofe og Bamford...men om et par år derimot... Men ja, hadde mer enn gjerne sett han i Leeds!


Kontakinte

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2533 på: Mai 31, 2019, 10:06:22 »
Se å få kjøpt Haaland fortest mulig! Bare et tidsspørsmål før noen av pengeklubbene i PL tar kontakt...tror jeg da ;)

Han blir vel veldig dyr. Dessuten så er han vel pr. idag ikke noe bedre enn Roofe og Bamford...men om et par år derimot... Men ja, hadde mer enn gjerne sett han i Leeds!
Hadde byttan mot Bamford lett! Hver eneste dag i uka.  :)

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2534 på: Mai 31, 2019, 10:27:28 »
Splash the cash på Harry Wilson så e me sikra opprykk.
Pontus ❤

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2535 på: Mai 31, 2019, 13:04:05 »
Se å få kjøpt Haaland fortest mulig! Bare et tidsspørsmål før noen av pengeklubbene i PL tar kontakt...tror jeg da ;)

Han blir vel veldig dyr. Dessuten så er han vel pr. idag ikke noe bedre enn Roofe og Bamford...men om et par år derimot... Men ja, hadde mer enn gjerne sett han i Leeds!
Hadde byttan mot Bamford lett! Hver eneste dag i uka.  :)

Iflg Phil Hay la Leeds inn bud på Haaland i fjor sommer, men RB Salsburg tilbød mer....
Money talked som Hay sier. Hørt det før..?

Johnnyj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2536 på: Mai 31, 2019, 18:37:39 »
Splash the cash på Harry Wilson så e me sikra opprykk.

Nei. Da er vi sikret å gå konkurs. Liverpool krever 25m£

Heldigvis har vi ikke Ridsdale som chairman lenger. Han kunne fort ha funnet på noe sånt.

Smudge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2537 på: Juni 07, 2019, 20:22:08 »
Keepersituasjonen: Bogdan og Vorm er frigitt. Kan sikkert bidra med litt mer sikkerhet der bak

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2538 på: Juni 07, 2019, 21:14:11 »
Keepersituasjonen: Bogdan og Vorm er frigitt. Kan sikkert bidra med litt mer sikkerhet der bak
Da tror jeg det er like greit å jobbe med å perfeksjonere Kiko en sesong til. Sannsynligvis gjennomanalysert av Bielsa & co. Allikevel en dårlig singnering. Så langt.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2539 på: Juni 08, 2019, 10:43:06 »
Tar gjerne imot Harry Wilson på lån en sesong. Samme med Emile Smith Rowe fra Arsenal.

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2540 på: Juni 08, 2019, 23:39:09 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2541 på: Juni 09, 2019, 09:35:13 »
Keepersituasjonen: Bogdan og Vorm er frigitt. Kan sikkert bidra med litt mer sikkerhet der bak
Da tror jeg det er like greit å jobbe med å perfeksjonere Kiko en sesong til. Sannsynligvis gjennomanalysert av Bielsa & co. Allikevel en dårlig singnering. Så langt.

Ingenting av det jeg har sett av Vorm som skulle tilsi at han er noe bedre enn de vi har.
 

Smudge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2542 på: Juni 19, 2019, 09:47:57 »
Reece James fra Chelsea. Han var vel på lån til Wigan denne sesongen. Nydelig spiller

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2543 på: Juni 19, 2019, 11:51:53 »
Reece James fra Chelsea. Han var vel på lån til Wigan denne sesongen. Nydelig spiller
Ble kåret til høyre back på årets lag i Championship, ble han ikke?
Jon R.

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2544 på: Juni 19, 2019, 13:34:08 »
Reece James fra Chelsea. Han var vel på lån til Wigan denne sesongen. Nydelig spiller
Ble kåret til høyre back på årets lag i Championship, ble han ikke?

https://www.transfermarkt.com/reece-james/leistungsdaten/spieler/472423

Ihvertfall en spiller som kan bekle flere posisjoner. Styrker konkurransen på Høyrebacken og forhåpentligvis slrger for at Shackleton blir dyrket på midten.

Ligger lista på James og Costa er jeg fornøyd. Kan vi legge til Harrison og en ordentlig god ving/nr 10 så kan jeg leve med at Clarke går til Spurs.

Johnnyj

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2545 på: Juni 19, 2019, 15:50:08 »
Reece James fra Chelsea. Han var vel på lån til Wigan denne sesongen. Nydelig spiller

Han kommer vi aldri til å få råd til.
I følge Wigan-manageren var han deres beste spiller forrige sesong.

Og i følge en artikkel jeg leste tidligere er han verdsatt til rundt 20m£+++

Da er det nok mer sannsynlig at vi henter 25 år gamle Reece James fra Sunderland. Venstreback som OGSÃ… har vært i Wigan  ;)

Tror uansett ikke at vi vil forsterke på noen av backplassene. Der har vi helt okay dekning fra før av.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2546 på: Juni 19, 2019, 19:16:47 »
Jeg vil at vi henter Luke Freeman....
 

leedslife

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2547 på: Juni 19, 2019, 20:32:56 »
Jeg vil at vi henter Luke Freeman....

1+

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2548 på: August 04, 2019, 11:38:13 »
Ser gjerne Inter Milan duoen Nolan (20 år gammel irsk stopper) og Facundo (19 år spisstalent Argentina) komme inn.

Ønsker et nytt lån av Blackman som utfordrer til Kiko, sammen med et nytt lån av kompisen Izzy! Izzy har et stort potensiale og er så lenge han er frisk verdt å gamble på. Hatet det duste lånet av han i fjor..men en frisk Izzy kan utgjøre en stor forskjell! Begge kjenner Bielsa ball og hva som kreves!

Blackman, White, Harrison, Clarke, Izzy og Costa på lån. Bra kamp om de 5 plassene vi kan bruke i kamp. Alltid noen som er skadet. Clarke har jeg uansett ikke tro på!

Skjer ikke. Men mitt ønske frem til deadline day!

RoarG

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2549 på: August 04, 2019, 11:50:01 »
Ser gjerne Inter Milan duoen Nolan (20 år gammel irsk stopper) og Facundo (19 år spisstalent Argentina) komme inn.

Ønsker et nytt lån av Blackman som utfordrer til Kiko, sammen med et nytt lån av kompisen Izzy! Izzy har et stort potensiale og er så lenge han er frisk verdt å gamble på. Hatet det duste lånet av han i fjor..men en frisk Izzy kan utgjøre en stor forskjell! Begge kjenner Bielsa ball og hva som kreves!

Blackman, White, Harrison, Clarke, Izzy og Costa på lån. Bra kamp om de 5 plassene vi kan bruke i kamp. Alltid noen som er skadet. Clarke har jeg uansett ikke tro på!

Skjer ikke. Men mitt ønske frem til deadline day!
Ønsker at Leeds kjøper Blackman, jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020