Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 353000 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #960 på: August 31, 2010, 20:05:23 »
We are Leeds på lutv utsatt en halv time. Er det isen på kaken de skal ha med eller er det bare telefonintervjuet med Bates som er utsatt fordi Ben Fry ikke hadde slips?

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #961 på: August 31, 2010, 20:32:39 »
Icing on the cake - or icing the puck . . . Bart Simpson har tatt buss til Man-ure . . .
Pokker Leechap, du må huske den gule pilla!

- lett å egg(le) på seg eggus, en liten regnbueørret . . . eller andre som lar seg hisse opp . . .

Skjønner ikke et døyt av det du skriver Leechap..Ikke er det on topic heller.

Du og andre kommer med en masse sprøyt her - Bart Simpson would have loved it . . .

vielljaa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #962 på: August 31, 2010, 20:40:24 »
why you little... ;D
There is only one United

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #963 på: August 31, 2010, 21:02:02 »
Icing on the cake - or icing the puck . . . Bart Simpson har tatt buss til Man-ure . . .
Pokker Leechap, du må huske den gule pilla!

- lett å egg(le) på seg eggus, en liten regnbueørret . . . eller andre som lar seg hisse opp . . .

Skjønner ikke et døyt av det du skriver Leechap..Ikke er det on topic heller.

Du og andre kommer med en masse sprøyt her - Bart Simpson would have loved it . . .

...absurd...

Så kan vi prøve å holde oss til rykter og ikke den begynnende skittkastingen - igjen.
Marching on together!

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #964 på: August 31, 2010, 21:36:16 »
PÃ… TV2-sporten snakkes det om deadline klokka 24:00.
Trodde det var 18:00 norsk tid.

Så det er fortsatt mulig at icingen dukker opp ???
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #965 på: August 31, 2010, 21:41:01 »
PÃ… TV2-sporten snakkes det om deadline klokka 24:00.
Trodde det var 18:00 norsk tid.

Så det er fortsatt mulig at icingen dukker opp ???

Nei. Vinduet i England stengte 19:00 norsk tid. I resten av Europa er vinduet åpent frem til 24:00.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #966 på: August 31, 2010, 21:42:21 »
PÃ… TV2-sporten snakkes det om deadline klokka 24:00.
Trodde det var 18:00 norsk tid.

Så det er fortsatt mulig at icingen dukker opp ???

Nei. Vinduet i England stengte 19:00 norsk tid. I resten av Europa er vinduet åpent frem til 24:00.

ok
COME ON LEEDS !!

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #967 på: August 31, 2010, 21:43:05 »
Tenkte meg at denne ICING ON THE CAKE ikke kom til og komme i kveld :)
Rogaland Whites

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #968 på: August 31, 2010, 21:47:52 »
Om kakepynten har noe som helst substans kommer han vel på lån, da.
Hekta på Leeds siden 1974

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #969 på: August 31, 2010, 21:48:58 »
Kan det faktisk fortsatt skje noe i kveld?

Vi har ikke fått noen artikkel der Grayson snakker om deadline day som i fjor.
Ser også Tottenham fortsatt håper å sikre seg Van der Vaart, men budet kom helt på tampen. Kan være samme tilfellet for oss. Håper enda
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #970 på: August 31, 2010, 22:09:01 »
Ben Fry sa følgende på LUTV og We Are Leeds etter intervjuet med Grayson:

"Simon Grayson spoke to We Are Leeds at 2 pm, before the last couple of deals were completed."

Er det 1 eller 2 avtaler som er i boks men som enda ikke er blitt offentliggjort? Hmmmm...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #971 på: August 31, 2010, 22:16:46 »
Forbundet går vel gjennom papirer o.l. "etter stengetid" før de gir tilbakemelding til klubbene om at alt er i orden. Kan derfor dukke opp en signering i løpet av kvelden.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #972 på: August 31, 2010, 22:25:59 »
Det såkalte lånevinduet åpner vel om en uke igjen, så det kan bli låne avtaler som må til om ikke de permanente overgangen(e) går/har gått i orden.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #973 på: September 01, 2010, 07:19:35 »
Tviler på om vi henter noen på lån med det første når.

Med Nunez og Clayton inn så burde vi ha bra cover på sentral midtbane også. Selv hadde jeg kanskje håpet på en defansiv midtbane med litt mer pondus og erfaring enn Clayton, men vi får håpe at han kan gjøre en god jobb.
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #974 på: September 01, 2010, 07:57:48 »
Ja hva skal man si om våre signeringer iår?Foruten Kasper og McCormack mener jeg det har vært særdeles grått.Sikkert mange meninger om dette, men jeg mener fortsatt at Papa Smurf fortsatt undervurderer den psykologiske effekten ved å ikke kjøpe eller låne en eneste KANONSPILLER.Jeg satt og så på Viasat sendingen på lørdag hvor det var et innslag om Bellamys overgang til Cardiff.Vi fikk se fra supportershopen til Cardiff hvor det var ville tilstander.Trøyer med Bellamy gikk som varmt hvetebrød, folk jublet utenfor stadion,klemte hverandre osv.Det var en optimisme og glede å se overalt.Inne på stadion var det elektrisk stemning,og dette økte i styrke utover i kampen.Cardiff vant 4-0.Bellamy scoret 1 og la opp til 2.Nå vet vi alle at Ridsdale ikke er noen brøkregner og at Cardiff kan få en vanvittig blåmandag hvis de ikke rykker opp iår, men mitt spørsmål uansett er følgende:hvorfor kan ikke Leeds United signe eller låne en eneste spiller som gir et vanvittig håp?Klarer ikke Bates å se effekten av dette?Flere tilskuere på hjemmekamper,trøyesalg til himmels mer mediadekning.Hva gir en slik signering supporterne?HÃ…P!Er klar over at vi har startet bra iår,men vi mangler en general på midtbanen.Hva med å signe en i "Dacourt-klassen"?Rett og slett sprenge lønnsbudsjettet på en eneste spiller?Eller låne en spiller i denne klassen i 1 år?Denne klubben skal absolutt kjøpe eller låne spillere de aller fleste aldri har hørt om.Bare de mest ihuga foppall supporterne vet hvem disse spillerne er.Jaja,jeg har nok gitt opp en slik signering dessverre. Men tenk om det er VIERA som isen på kaken.. :)Det hadde virkelig gitt håp om en topp sesong :)
MOT!

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #975 på: September 01, 2010, 09:00:48 »
Ã…ja har vært særdeles grått bortsett fra Kasper og McCormack ???

Nei da har du glemt Sam, Watt, Bessone og Paynter. Har vært mange gode å gjennomtenkte signeringer. Ingen av disse spillerne er over 27 år og de er klassespillere som kanskje også kan bidra i Premier League. Ã… kalle de særdeles gråe signeringer skjønner ikke jeg et sprøyt av!
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #976 på: September 01, 2010, 09:07:46 »
Klarer ikke å se grått i så måte i det hele tatt jeg, mange år siden sesongstart og signeringer har vært så positive som i år! Men, klart...det er mitt syn  ;)
Gleder meg vilt til resten av sesongen jeg... 
Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #977 på: September 01, 2010, 09:18:33 »
Ã…ja har vært særdeles grått bortsett fra Kasper og McCormack ???

Nei da har du glemt Sam, Watt, Bessone og Paynter. Har vært mange gode å gjennomtenkte signeringer. Ingen av disse spillerne er over 27 år og de er klassespillere som kanskje også kan bidra i Premier League. Ã… kalle de særdeles gråe signeringer skjønner ikke jeg et sprøyt av!

Bessone har ikke imponert hittil, mens Paynter har gått skada. De har fortsatt mye å bevise.

Jeg er delvis enig med DHY - mange av de nye spillerne er tilsynelatende "grå" signeringer, men det er hvordan spillerne fungerer som et lag som er det essensielle!

Satt på spissen: Heller et "grått" lag som kan samhandling og som komplementerer hverandre, enn 11 "stjerner" som er best individuelt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #978 på: September 01, 2010, 10:03:30 »
Ã…ja har vært særdeles grått bortsett fra Kasper og McCormack ???

Nei da har du glemt Sam, Watt, Bessone og Paynter. Har vært mange gode å gjennomtenkte signeringer. Ingen av disse spillerne er over 27 år og de er klassespillere som kanskje også kan bidra i Premier League. Ã… kalle de særdeles gråe signeringer skjønner ikke jeg et sprøyt av!

Bessone har ikke imponert hittil, mens Paynter har gått skada. De har fortsatt mye å bevise.

Jeg er delvis enig med DHY - mange av de nye spillerne er tilsynelatende "grå" signeringer, men det er hvordan spillerne fungerer som et lag som er det essensielle!

Satt på spissen: Heller et "grått" lag som kan samhandling og som komplementerer hverandre, enn 11 "stjerner" som er best individuelt.

auren

Veldig bra sagt. Og jeg har troen på at Grayson har klart å sette sammen et grått lag som fungerer bedre og bedre sammen utover sesongen! :D Dessuten er jeg meget fornøyd med signeringen av Kasper, Sam og Paynter som jeg har troen på! Det blir også spennende å se Ramon Nunez og Adam Clayton (forhåpentligvis) blomstre i den hvite drakten!

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #979 på: September 01, 2010, 12:34:17 »
Etter det de oppfatter som kraftig press fra sine skandinaviske venner såkalte supportere så har de valgt denne strategien. Disse vennene skal visstnok over lengre tid bombadert sitt eget forum tungt med påstander om at det ikke satses i Leeds. Thats why  ;)
Fixt. -.-
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #980 på: September 01, 2010, 12:50:21 »
Sakset fra YEP i dag:

With Premier League clubs announcing their 25-man squads later today – in line with new rules – it will become a lot clearer for Football League clubs who they may be able to pick up on loan deals for the rest of the season.

Lånemarkedet åpner om en uke!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

vielljaa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #981 på: September 01, 2010, 16:18:17 »
Ã…ja har vært særdeles grått bortsett fra Kasper og McCormack ???

Nei da har du glemt Sam, Watt, Bessone og Paynter. Har vært mange gode å gjennomtenkte signeringer. Ingen av disse spillerne er over 27 år og de er klassespillere som kanskje også kan bidra i Premier League. Ã… kalle de særdeles gråe signeringer skjønner ikke jeg et sprøyt av!

Bessone har ikke imponert hittil, mens Paynter har gått skada. De har fortsatt mye å bevise.

Jeg er delvis enig med DHY - mange av de nye spillerne er tilsynelatende "grå" signeringer, men det er hvordan spillerne fungerer som et lag som er det essensielle!

Satt på spissen: Heller et "grått" lag som kan samhandling og som komplementerer hverandre, enn 11 "stjerner" som er best individuelt.

auren

Gode synspunkter fra flere kanter her :) Det som er fordelen med "den store signinga" er at klubben får den lille ekstra dytten og laget får en slags "buzz" rundt seg. En mann som Vieira kunne fungert som en slags team-carrier, noe som kan være meget positivt for resten av stallen.
There is only one United

Karl Hot Shot

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #982 på: September 01, 2010, 16:39:56 »
Ja hva skal man si om våre signeringer iår?Foruten Kasper og McCormack mener jeg det har vært særdeles grått.Sikkert mange meninger om dette, men jeg mener fortsatt at Papa Smurf fortsatt undervurderer den psykologiske effekten ved å ikke kjøpe eller låne en eneste KANONSPILLER.Jeg satt og så på Viasat sendingen på lørdag hvor det var et innslag om Bellamys overgang til Cardiff.Vi fikk se fra supportershopen til Cardiff hvor det var ville tilstander.Trøyer med Bellamy gikk som varmt hvetebrød, folk jublet utenfor stadion,klemte hverandre osv.Det var en optimisme og glede å se overalt.Inne på stadion var det elektrisk stemning,og dette økte i styrke utover i kampen.Cardiff vant 4-0.Bellamy scoret 1 og la opp til 2.Nå vet vi alle at Ridsdale ikke er noen brøkregner og at Cardiff kan få en vanvittig blåmandag hvis de ikke rykker opp iår, men mitt spørsmål uansett er følgende:hvorfor kan ikke Leeds United signe eller låne en eneste spiller som gir et vanvittig håp?Klarer ikke Bates å se effekten av dette?Flere tilskuere på hjemmekamper,trøyesalg til himmels mer mediadekning.Hva gir en slik signering supporterne?HÃ…P!Er klar over at vi har startet bra iår,men vi mangler en general på midtbanen.Hva med å signe en i "Dacourt-klassen"?Rett og slett sprenge lønnsbudsjettet på en eneste spiller?Eller låne en spiller i denne klassen i 1 år?Denne klubben skal absolutt kjøpe eller låne spillere de aller fleste aldri har hørt om.Bare de mest ihuga foppall supporterne vet hvem disse spillerne er.Jaja,jeg har nok gitt opp en slik signering dessverre. Men tenk om det er VIERA som isen på kaken.. :)Det hadde virkelig gitt håp om en topp sesong :)
MOT!

Flere gode poeng her, Yeboah! Det foregår garantert mange skjulte ting angående den økonomiske driften av Leeds United, og dermed har bl.a. supportere som oss i Norge vanskelig for å se fornuften med dagens politikk. Når det er sagt, driver f.eks. Cardiff City et vanvittig høyt spill med denne Bellamy-overgangen. De har nå kvittet seg med veldig mange spillere på slutten av overgangsvinduet, bare for å ha råd til å betale Bellamy i lønn. Svikter Bellamy på banen, kan Dave Jones og Cardiff vinke glatt farvel til opprykk. Og i bakgrunnen står kreditorene og hamrer med fingrene på disken. Konkursen er ikke langt unna. Er det en slik vanvittig gambling som vi ønsker på nytt i Leeds United?
 

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #983 på: September 01, 2010, 18:22:40 »
Selv synes jeg smått om senn at satsingen begynner å stå i stil med klubbens finansielle posisjon og potensiale, men er redd for at vi smører for tynt utover i form av mange squadplayers. Skulle gjerne droppet Bruce, Connolly og Nunez til fordel for en kvalitets midtbanespiller. Tror fortsatt vi er bare tre kvalitetsspillere fra et mannskap som kan kjempe om direkte opprykk allerede denne sesongen, men play off er slett ikke urealistisk med det vi har idag. Kan også bekjenne at hver gang noen sier "Blackpool" tenker jeg verdensherredømme innen 2013.   ;)
Jon R.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #984 på: September 01, 2010, 19:22:49 »
Hentet fra Waccoe og pålitelige Fax Man:

"Bates said we have an experienced out of contract midfielder coming to train with us on Thursday and Friday which could lead to a permanent deal."

Vieira, Faye...??? Vi får nok vite det i morgen  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #985 på: September 01, 2010, 20:19:55 »
Vieira er vel ikke "out of contract"

Han er dessuten en del av 25-mannstroppen til Manchester City, så han kommer nok ikke....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #986 på: September 01, 2010, 21:03:37 »
Selv synes jeg smått om senn at satsingen begynner å stå i stil med klubbens finansielle posisjon og potensiale, men er redd for at vi smører for tynt utover i form av mange squadplayers. Skulle gjerne droppet Bruce, Connolly og Nunez til fordel for en kvalitets midtbanespiller. Tror fortsatt vi er bare tre kvalitetsspillere fra et mannskap som kan kjempe om direkte opprykk allerede denne sesongen, men play off er slett ikke urealistisk med det vi har idag. Kan også bekjenne at hver gang noen sier "Blackpool" tenker jeg verdensherredømme innen 2013.   ;)
Nunez er vel landslagsspiller? Han kan jo være den vi alle ønsker skal styre midtbanen vår? I wish  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #987 på: September 01, 2010, 21:46:22 »
"Bates said we have an experienced out of contract midfielder coming to train with us on Thursday and Friday which could lead to a permanent deal."

Eg slit med å finne ei god oversikt over midtbanespelarar, med erfaring frå Premier League, som står utan kontrakt. Nemnde Amdy Faye er eitt alternativ, men fins det fleire? Vi treng ein "big signing"!

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #988 på: September 01, 2010, 21:48:41 »
N. Butt desverre
 

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #989 på: September 01, 2010, 21:51:19 »
N. Butt desverre

Frå Wikipedia: "Nicky Butt (born 21 January 1975) is an English retired footballer who played primarily as a defensive midfielder."