Skrevet av Emne: Viking og landslaget......og Leeds  (Lest 1287 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TallyHo

Viking og landslaget......og Leeds
« på: Oktober 14, 2011, 22:44:31 »
Merkelig tittel, men så er fotball til tider merkelig. Viking er ett bunnlag med nok en ræva trener, for ørtene gang. Norge er ute av EM, rett og slett f..... deprimerende. MEN så går Mighty Leeds hen og slår Doncaster 0 - 3 og skyene på himmelen er vekke, fuglene kvitrer og alt er rosenrødt igjen. Og det komme ifra en godt voksen mann med kåna, ungar og huslån. "Det e pinadø godt me har Leeds."
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

raggen

Sv: Viking og landslaget......og Leeds
« Svar #1 på: Oktober 14, 2011, 22:53:56 »
"Liker" ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Andersen

Sv: Viking og landslaget......og Leeds
« Svar #2 på: Oktober 14, 2011, 23:14:39 »
Er Viking supporter jeg også , klubben bør glemme denne sesongen så fort som mulig håper bare ikke valget faller på Kåre Ingebritsen som trener neste år !  :-[ Landslaget er ræva, men Leeds er jo førstevalget !  ;D LEEDS4EVER

Cannavaro

Sv: Viking og landslaget......og Leeds
« Svar #3 på: Oktober 15, 2011, 00:05:36 »
Hiver meg på denne jeg også...som Viking-fan (forbanna tung sesong, masse udugelighet på banen og utafor).  Leeds varmer som bare det idag :)
Landslaget mangler en konge på midtbanen og mer kreativitet (ala det Myggen stod for f.eks).

Men idag hever jeg glasset for vårt kjære LUFC !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Torpe-do

Sv: Viking og landslaget......og Leeds
« Svar #4 på: Oktober 15, 2011, 00:14:55 »
"rosenrødt" .... ?  :o


Hehehe, men herlig med seier i kveld  ;D

gill

Sv: Viking og landslaget......og Leeds
« Svar #5 på: Oktober 15, 2011, 01:02:33 »
Herlig med seier idag :), har det bra for tiden. Leeds vinner kamper og Molde vinner kanskje serien iår..