Skrevet av Emne: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.  (Lest 71657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

haak-d

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #30 på: Desember 13, 2011, 09:56:54 »
Liker ikke at vi er så avhengig av enkeltspillere, da vi driver en lagsport, men skal vi henge med i toppen er vi avhengig av at Snoddy blir ut sesongen.
Ser gjerne at vi henter en stopper, og Hovland hadde vært konge, men iom at han koster noe, så henter ikke vi han. Da får han heller bare flytte litt lengre nord og spille CL med Molde :)

Men en stopper syns jeg vi skal hente. Vi trenger vel også mer konkurranse på sentral midtbane.

En høyreback av med mer fart og bedre posisjonering enn Conolly er også ønskelig. Fremover er vi godt besatt med Becchio, Ross, Forsell, Nunez. Keogh blir sikkert ut sesongen å.

Smith klar fra 1 januar hadde vært KONGE!!
 

MrK

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #31 på: Desember 13, 2011, 10:40:18 »
Hedenstad og Vilsvik er backer med fart og de trenger ikke være så dyre.........begge klubber er tilnærmet konk, hvis da ikke Molde kjøper de? Etter tidligere korrespondanse med Williams så er det uaktuellt å bruke over £1 mill på noe som helst. Kunne jo hentet Annan på lån da han vel ikke spiller for Schalke, de har jo tidligere sett på han. At Baardsen er i varmen er for meg ubegripelig!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Blank_File

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #32 på: Desember 13, 2011, 11:48:22 »
Forsto at Einar Baardsen var på Leedsfest i helgen. Liker ham ikke, men han er inne med Bates, og signalene han ga matcher Bates uttalelser om viktigheten av opprykk. Derfor tror jeg ikke det stopper med Pugh inn i januar.


Baardsen og Bates er vel two-of-a-kind, så at de har omgang er vel ikke spesielt sjokkerende. Har Baardsen agentstatus for noen gode nordmenn enda eller?

Kjenner jeg ble litt irritert på deg nå Sven Anders. Jeg hadde lagt forhåpningene på hylla, men nå blusset det littegranne opp igjen.

Tror likevel ikke på noe opprykk. Vi ligger ikke godt nok an til det.

Leedsfan

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #33 på: Desember 13, 2011, 12:44:25 »
Hedenstad og Vilsvik er backer med fart og de trenger ikke være så dyre.........begge klubber er tilnærmet konk, hvis da ikke Molde kjøper de? Etter tidligere korrespondanse med Williams så er det uaktuellt å bruke over £1 mill på noe som helst. Kunne jo hentet Annan på lån da han vel ikke spiller for Schalke, de har jo tidligere sett på han. At Baardsen er i varmen er for meg ubegripelig!

Godset er ikke konk... "Ekte Kjærlighet"

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #34 på: Desember 13, 2011, 12:46:24 »
Jeg var enormt skuffet i august da vi ikke hadde noen plan etter Gradel-salget. Men jeg fatter mot igjen og tror det blir mer action denne gang. Spørsmålet er hvor bra det blir.

Pugh kjøpes. Det er en halv million pund og vel vår dyreste spiller siden 2005/2006. Keogh er sterkt ønsket videre og jeg tror det blir forlenget lån.

Blir ikke klok på McCarthy-fremtiden, og jeg mener vi må prioritere andre posisjoner i januar. Lonergan er mer enn god nok, vi trenger kun back-up.

Bruce, OBrien og sikkert Rachubka går ut. Jeg tror neppe Howson og Snoddy går, husk et opprykk er mer verdt.

Hva annet ser klubben etter? Ikke godt å si, kortene holdes tett. Er Clingham fortsatt ønsket? Går de for å dyrke O Dea med Lees, eller skal de ha inn enda en stopper med to eller tre mann ut i samme posisjon?

Connolly har klart seg greit, men vi har ikke veldig god dekning der. Kan skje noe. Vi var veldig keen på Puncheon i august, har det endret seg med Pugh inn? Kan trenge flere friske ben på kantene.

Forsto at Einar Baardsen var på Leedsfest i helgen. Liker ham ikke, men han er inne med Bates, og signalene han ga matcher Bates uttalelser om viktigheten av opprykk. Derfor tror jeg ikke det stopper med Pugh inn i januar.

Og rykker vi opp er ikke kontrakter med Howson, Snoddy og Ross noe problem. Men vi må opp for å holde slike spillere.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Synes du 500000 pund er vel anvendte penger for Pugh? Noe sier meg at vi kommer til å betale 400000 pund for Keogh også eller enda verre, bytte han med Ross..
« Siste redigering: Desember 13, 2011, 12:48:43 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #35 på: Desember 13, 2011, 12:54:20 »
Ser Smith nevnes her inne, men hvordan er det med Woodgate. Det jeg har sett så har han vært en blanding av benken og fra start i Stoke. Er det en mulighet å få en gammel kjenning tilbake?

DenHviteYeboah

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #36 på: Desember 13, 2011, 13:30:35 »
Jeg var enormt skuffet i august da vi ikke hadde noen plan etter Gradel-salget. Men jeg fatter mot igjen og tror det blir mer action denne gang. Spørsmålet er hvor bra det blir.

Pugh kjøpes. Det er en halv million pund og vel vår dyreste spiller siden 2005/2006. Keogh er sterkt ønsket videre og jeg tror det blir forlenget lån.

Blir ikke klok på McCarthy-fremtiden, og jeg mener vi må prioritere andre posisjoner i januar. Lonergan er mer enn god nok, vi trenger kun back-up.

Bruce, OBrien og sikkert Rachubka går ut. Jeg tror neppe Howson og Snoddy går, husk et opprykk er mer verdt.

Hva annet ser klubben etter? Ikke godt å si, kortene holdes tett. Er Clingham fortsatt ønsket? Går de for å dyrke O Dea med Lees, eller skal de ha inn enda en stopper med to eller tre mann ut i samme posisjon?

Connolly har klart seg greit, men vi har ikke veldig god dekning der. Kan skje noe. Vi var veldig keen på Puncheon i august, har det endret seg med Pugh inn? Kan trenge flere friske ben på kantene.

Forsto at Einar Baardsen var på Leedsfest i helgen. Liker ham ikke, men han er inne med Bates, og signalene han ga matcher Bates uttalelser om viktigheten av opprykk. Derfor tror jeg ikke det stopper med Pugh inn i januar.

Og rykker vi opp er ikke kontrakter med Howson, Snoddy og Ross noe problem. Men vi må opp for å holde slike spillere.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Synes du 500000 pund er vel anvendte penger for Pugh? Noe sier meg at vi kommer til å betale 400000 pund for Keogh også eller enda verre, bytte han med Ross..
Etter min mening er £500.000 for Pugh på grensen til et dyrt bomkjøp....han har ikke overbevist...

David Harle

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #37 på: Desember 13, 2011, 13:34:27 »
Det er jeg enig! 500 000 i dagens marked høres mye ut for Pugh. 200 000 - 250 000 mer riktig.

Cherry

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #38 på: Desember 13, 2011, 14:28:49 »
Glemte en gammel, ung helt......Matthew Kilgallon........der har vi coveret etter at Bruce & O `Brian + O `Dea....have gone!

Ja, han hadde jeg også stor tro på en gang. Nå tror jeg du bør sjekke den "kurven" han har hatt siden han forlot oss. Riktig nok gikk den noe opp og flatet ut de første par årene, men etter det har det gått rett nedover. Han er dessverre ikke god nok.
Så han var innbytter på Doncaster i fjor, etter det har jeg ikke notert han noe sted....
Tilltt, vettdu`... & fra byn`... ;)
 

Odin

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #39 på: Desember 13, 2011, 16:18:41 »
Jeg har sett 7 kamper live i denne sesongen og like mange på TV. Vi har et bra lag, men også klare svakheter. Skal vi ha mulighet for opprykk, må vi ha nye folk for Kisnorbo, Connolly og Keogh. De er bare ikke gode nok når det gjelder. Håper Brown holder seg frisk og i form.

Grayson, vær så snill og ikke signer Keogh; han mangler fart, teknikk, hodestyrke, evne til å gå rundt motstander og har dårlige avslutteregenskaper. Vi har nok feilkjøp i stallen allerede!

Rydder vi og får inn 3 nye på disse plassene i Januar, kan det gå mot en lys vår! MOT!

Andersen

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #40 på: Desember 13, 2011, 18:44:43 »
Flere her inne som ønsker Smith , Woodgate , vil ikke ha dem, Woodgate sa i et avisintervju at formen hans ikke var noe særlig for tiden. Kan jo skjønne det når man ryker på skader sesong på sesong . 

Woody

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #41 på: Desember 13, 2011, 18:47:11 »
Jeg har sett 7 kamper live i denne sesongen og like mange på TV. Vi har et bra lag, men også klare svakheter. Skal vi ha mulighet for opprykk, må vi ha nye folk for Kisnorbo, Connolly og Keogh. De er bare ikke gode nok når det gjelder. Håper Brown holder seg frisk og i form.

Grayson, vær så snill og ikke signer Keogh; han mangler fart, teknikk, hodestyrke, evne til å gå rundt motstander og har dårlige avslutteregenskaper. Vi har nok feilkjøp i stallen allerede!

Rydder vi og får inn 3 nye på disse plassene i Januar, kan det gå mot en lys vår! MOT!

Enig i at Keogh ikkje bør signerast permanent,Kisnorbo har vel visst klare svakheitar,men ha vel kontrakt berre ut sesongen så tippar han blir verande.Når det gjeld Connolly så har vel han og hatt nokre blundarar,men meinar han kan fungera som eit cover for ein solid forsterking på høgreback plassen.I overgangsvinduet er eg like spent/bekymra for kven som reiser....
LIFE IS LEEDS

Hallgeir *

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #42 på: Desember 13, 2011, 19:10:35 »
Glemte en gammel, ung helt......Matthew Kilgallon........der har vi coveret etter at Bruce & O `Brian + O `Dea....have gone!

Ja, han hadde jeg også stor tro på en gang. Nå tror jeg du bør sjekke den "kurven" han har hatt siden han forlot oss. Riktig nok gikk den noe opp og flatet ut de første par årene, men etter det har det gått rett nedover. Han er dessverre ikke god nok.
Så han var innbytter på Doncaster i fjor, etter det har jeg ikke notert han noe sted....
Tilltt, vettdu`... & fra byn`... ;)

Innbytter i Doncaster forteller vel det meste, ikke sant? Vi kan ikke la nostalgi styre innkjøp eller lån.
« Siste redigering: Desember 13, 2011, 19:14:32 av hallghel »
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #43 på: Desember 13, 2011, 19:37:16 »
Tror desverre ikke på noen store signeringer i dette transfervinduet heller. (når hadde vi noen store signeringer sist?). Så mine forventninger nå er ikke til stede. Tenker heller ikke positivt om linken Bates-Baardsen.
Tipper vi med et nødskrik klarer og beholde Clayton og Howson og at S.G kommer med en uttalelse den 31.1.12  om at dette også var målet for transfervinduet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #44 på: Desember 13, 2011, 20:29:28 »
Skjønner ikke hvorfor vi skal hente Clingan , Coventry ligger vell på bunnen av tabellen , kan vell ikke være noe fantastisk spiller da ...
Pontus ❤

Leedsfan

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #45 på: Desember 15, 2011, 13:28:28 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_ken_bates_hints_at_fringe_players_sell_off_1_4061122

Sitat
Ken Bates has hinted that Leeds United will be attempting to offload some fringe players when the January transfer window opens, to give themselves room for maneouvre on the incoming front next month.

He said: “We have a very large squad by even Premiership standards. We always used to say two players for every position and an extra one for the goalkeeper. That’s 23 – now we have 28, 29.

“Some of those aren’t featuring at all. It must be frustrating for them, a waste of money for us and it blocks other people coming in.”

United are thought to have sold more than 3,000 tickets already for January’s glamour FA Cup third-round assignment at Arsenal.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #46 på: Desember 15, 2011, 16:28:38 »
Ser Smith nevnes her inne, men hvordan er det med Woodgate. Det jeg har sett så har han vært en blanding av benken og fra start i Stoke. Er det en mulighet å få en gammel kjenning tilbake?

Såg Woodgate i helga,og trur desverre at han ikkje vil vere med å heve laget,vart avslørt på fart gang etter gang.Ein ny back med hurtigheit og litt rutine vil perfekt.Bør vere PL kvalitet
LIFE IS LEEDS

harvey

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #47 på: Desember 15, 2011, 17:12:49 »
Jeg har troa på at de kommer inn store navn :)
Like sannsynlig som at Audun Lysbakken blir statsminister ;D ;D

Kan det hende at du biter deg selv høyt oppe på ankelen?  Lysbakken blir sikkert ikke statsminister, men.  Om det andre hm,hm,hm.

DenHviteYeboah

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #48 på: Desember 15, 2011, 17:57:11 »
Jeg har troa på at de kommer inn store navn :)
Like sannsynlig som at Audun Lysbakken blir statsminister ;D ;D

Kan det hende at du biter deg selv høyt oppe på ankelen?  Lysbakken blir sikkert ikke statsminister, men.  Om det andre hm,hm,hm.
Hva menes med store navn?vi må vel 10 år tilbake for å finne store navn :-\

Dennis

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #49 på: Desember 15, 2011, 18:10:28 »
Jeg har troa på at de kommer inn store navn :)
Like sannsynlig som at Audun Lysbakken blir statsminister ;D ;D

Kan det hende at du biter deg selv høyt oppe på ankelen?  Lysbakken blir sikkert ikke statsminister, men.  Om det andre hm,hm,hm.
Hva menes med store navn?vi må vel 10 år tilbake for å finne store navn :-\

Du har aldri forklart hva du mener med "ikke rask" ;)

Store navn, som i faste spillere for større PL-klubber kommer selvsagt ikke. Jeg tar derimot langt heller en Snodgrass, Lonergan/McCarthy, Gradel etc, enn en has been med et stort navn (og stor lønn).

Marching on together!

Leedsfan

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #50 på: Desember 15, 2011, 18:45:13 »
Jeg har troa på at de kommer inn store navn :)
Like sannsynlig som at Audun Lysbakken blir statsminister ;D ;D

Kan det hende at du biter deg selv høyt oppe på ankelen?  Lysbakken blir sikkert ikke statsminister, men.  Om det andre hm,hm,hm.
Hva menes med store navn?vi må vel 10 år tilbake for å finne store navn :-\

Du har aldri forklart hva du mener med "ikke rask" ;)

Store navn, som i faste spillere for større PL-klubber kommer selvsagt ikke. Jeg tar derimot langt heller en Snodgrass, Lonergan/McCarthy, Gradel etc, enn en has been med et stort navn (og stor lønn).



Karen er jo glad i å helgardere. h.b tør jo noen ganger å si hvem han mener vi bør kjøpe og da kommer navn som Messi o.l...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #51 på: Desember 15, 2011, 18:59:48 »
Jeg har troa på at de kommer inn store navn :)
Like sannsynlig som at Audun Lysbakken blir statsminister ;D ;D

Kan det hende at du biter deg selv høyt oppe på ankelen?  Lysbakken blir sikkert ikke statsminister, men.  Om det andre hm,hm,hm.
Hva menes med store navn?vi må vel 10 år tilbake for å finne store navn :-\

Du har aldri forklart hva du mener med "ikke rask" ;)

Store navn, som i faste spillere for større PL-klubber kommer selvsagt ikke. Jeg tar derimot langt heller en Snodgrass, Lonergan/McCarthy, Gradel etc, enn en has been med et stort navn (og stor lønn).


Du har helt rett..jeg mener selvfølgelig at denne klubben bør bygges på store navn fra tidligere med høy lønn...det viktigste er selvfølgelig navnet og ikke kvaliteten...

RoarG

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #52 på: Desember 15, 2011, 19:31:16 »
Skjønner ikke hvorfor vi skal hente Clingan , Coventry ligger vell på bunnen av tabellen , kan vell ikke være noe fantastisk spiller da ...
Leeds rykket jo ned i 2004 med mange "fantastiske" spillere på laget: Robinson, Milner, Smith. Det kan godt hende at Clingan er meget god, men at resten av laget er sub-standard.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #53 på: Desember 15, 2011, 19:50:49 »
Jeg har troa på at de kommer inn store navn :)
Like sannsynlig som at Audun Lysbakken blir statsminister ;D ;D

Kan det hende at du biter deg selv høyt oppe på ankelen?  Lysbakken blir sikkert ikke statsminister, men.  Om det andre hm,hm,hm.
Hva menes med store navn?vi må vel 10 år tilbake for å finne store navn :-\

Du har aldri forklart hva du mener med "ikke rask" ;)

Store navn, som i faste spillere for større PL-klubber kommer selvsagt ikke. Jeg tar derimot langt heller en Snodgrass, Lonergan/McCarthy, Gradel etc, enn en has been med et stort navn (og stor lønn).


Du har helt rett..jeg mener selvfølgelig at denne klubben bør bygges på store navn fra tidligere med høy lønn...det viktigste er selvfølgelig navnet og ikke kvaliteten...

Er det rart man begynner å lure til tider, DHY?

Kan du ikke legge av deg offer-rollen og de sarkastiske svarene og heller forklare hva du mener da? De spillerne du ikke har greie på kaller du "rask", som f.eks. med Lonergan. Av og til slenger du på "men han kan selvsagt gjøre det bra han". Er det helgardering? Er det humor? Eller vil du bare være mot alle hver eneste gang? Hver gang det diskuteres kjøp, skriver du de gamle "jaaaa, vi kommer jo til å bruke penger" eller "sikkert bare lån".

Snodgrass, Lonergan, McCarthy, Gradel, Kisnorbo (frem til skaden), Becchio m.fl. er altså alle rejects eller rask, men de har da gjort det bra likevel?
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #54 på: Desember 15, 2011, 23:46:56 »
Jeg har troa på at de kommer inn store navn :)
Like sannsynlig som at Audun Lysbakken blir statsminister ;D ;D

Kan det hende at du biter deg selv høyt oppe på ankelen?  Lysbakken blir sikkert ikke statsminister, men.  Om det andre hm,hm,hm.
Hva menes med store navn?vi må vel 10 år tilbake for å finne store navn :-\

Du har aldri forklart hva du mener med "ikke rask" ;)

Store navn, som i faste spillere for større PL-klubber kommer selvsagt ikke. Jeg tar derimot langt heller en Snodgrass, Lonergan/McCarthy, Gradel etc, enn en has been med et stort navn (og stor lønn).


Du har helt rett..jeg mener selvfølgelig at denne klubben bør bygges på store navn fra tidligere med høy lønn...det viktigste er selvfølgelig navnet og ikke kvaliteten...

Er det rart man begynner å lure til tider, DHY?

Kan du ikke legge av deg offer-rollen og de sarkastiske svarene og heller forklare hva du mener da? De spillerne du ikke har greie på kaller du "rask", som f.eks. med Lonergan. Av og til slenger du på "men han kan selvsagt gjøre det bra han". Er det helgardering? Er det humor? Eller vil du bare være mot alle hver eneste gang? Hver gang det diskuteres kjøp, skriver du de gamle "jaaaa, vi kommer jo til å bruke penger" eller "sikkert bare lån".

Snodgrass, Lonergan, McCarthy, Gradel, Kisnorbo (frem til skaden), Becchio m.fl. er altså alle rejects eller rask, men de har da gjort det bra likevel?
Forstår du ikke hva jeg mener?Hvis du går igjennom alle mine innlegg så har jeg ikke kalt de du nevner for "rask".Jeg har derimot kalt Rachubka,Bromby,Connolly,Bessone,Brown,Sheehan mfl for "rask".Om Lonergan skrev jeg faktisk at jeg trodde han var en god keeper da han ble signet-bare sjekk tråden.Jeg driver ikke helgardering.Jeg er møkklei av at det blir talt i store ord fra ledelsen, og så er det samme leksa hver bidige gang: en spiller på free transfer,en som er på prøvespill,en som er et totalt ubeskrevet blad, en som har en grådig agent,en som krever for mye i lønn,en som ikke signet fordi kona nekta osv.Hvis denne klubben skal komme noen vei, så må billettprisene ned, det må kjøpes 3-4 klassespillere fra PL som viser at klubben vil noen vei.Jeg snakker ikke om å kjøpe dyrt bare for å gjøre det, men noen ganger KOSTER KVALITET.Poenget er at hvis vi skulle ha flaks å rykke opp, så nytter det ikke med dette opplegget hvis man skal bli blant de 10 beste igjen.det virker på deg og andre at det er helt greit å tape 0-5 for Blackpool på ER.Jeg synes det er skammelig og at det viser at troppen er altfor ujevn for å rykke opp.Jeg vil ha 1, en eneste signing som viser at klubben vil noe sted.Kan du fortelle meg hvilke signeringer de siste årene som har begeistret Leeds fans?leser du engelske forum?Jeg har vært Leedsfan siden 1975 og har fulgt opp og nedturer.Det er en gåte for meg at du tydligvis er så fornøyd og regner med opprykk :)Og et siste spørsmål: hvis jeg er imot alle, så betyr det vel at jeg er den eneste misfornøyde supporteren her på forumet?

Sander

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #55 på: Desember 16, 2011, 02:28:59 »
Klassespillere fra Premier League spiller vel fast i Premier League? :P
 

ollan

Sv: Re: Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #56 på: Desember 16, 2011, 07:27:09 »
Klassespillere fra Premier League spiller vel fast i Premier League? :P
Herlig :-)

ollan
Ollan

Dennis

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #57 på: Desember 16, 2011, 08:03:05 »
Hvis du tror jeg er fornøyd med å bli nummer ti i nPC og tape 0-5 hjemme (eller borte) for Blackpool eller hvilket som helst lag, har du tydeligvis misforstått totalt, DHY. Det har du tidligere gjort med Bates-forholdet mitt, så du bør kanskje ta ditt eget råd til etteretning og lese andres innlegg før du tilegner de meninger?

Ellers takk for utfyllende svar. Det er vel ikke vits å svare, siden du tror jeg er fornøyd med dagens situasjon...?
Marching on together!

Sydhagen

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #58 på: Desember 16, 2011, 09:10:53 »
Er vel ingen/eller veldig få som er fornøyd med at Leeds ligger i Championship.
Men det er faktisk de av oss som klarer å glede seg over fremgangen Leeds har vist siden Grayson tok over skuta. Og foreløpig har vi faktisk vist fremgang denne sesongen også (viss posisjonen holder seg). Er ikke mange Leeds-managere gjennom historien som kan vise til sportslig fremgang 3 år på rad?!

Jeg er positiv til fortsettelsen!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: 1. januar -> 31. januar = åpent transfervindu.
« Svar #59 på: Desember 16, 2011, 09:11:34 »
Jeg har troa på at de kommer inn store navn :)
Like sannsynlig som at Audun Lysbakken blir statsminister ;D ;D

Kan det hende at du biter deg selv høyt oppe på ankelen?  Lysbakken blir sikkert ikke statsminister, men.  Om det andre hm,hm,hm.
Hva menes med store navn?vi må vel 10 år tilbake for å finne store navn :-\

Du har aldri forklart hva du mener med "ikke rask" ;)

Store navn, som i faste spillere for større PL-klubber kommer selvsagt ikke. Jeg tar derimot langt heller en Snodgrass, Lonergan/McCarthy, Gradel etc, enn en has been med et stort navn (og stor lønn).


Du har helt rett..jeg mener selvfølgelig at denne klubben bør bygges på store navn fra tidligere med høy lønn...det viktigste er selvfølgelig navnet og ikke kvaliteten...

Er det rart man begynner å lure til tider, DHY?

Kan du ikke legge av deg offer-rollen og de sarkastiske svarene og heller forklare hva du mener da? De spillerne du ikke har greie på kaller du "rask", som f.eks. med Lonergan. Av og til slenger du på "men han kan selvsagt gjøre det bra han". Er det helgardering? Er det humor? Eller vil du bare være mot alle hver eneste gang? Hver gang det diskuteres kjøp, skriver du de gamle "jaaaa, vi kommer jo til å bruke penger" eller "sikkert bare lån".

Snodgrass, Lonergan, McCarthy, Gradel, Kisnorbo (frem til skaden), Becchio m.fl. er altså alle rejects eller rask, men de har da gjort det bra likevel?
Forstår du ikke hva jeg mener?Hvis du går igjennom alle mine innlegg så har jeg ikke kalt de du nevner for "rask".Jeg har derimot kalt Rachubka,Bromby,Connolly,Bessone,Brown,Sheehan mfl for "rask".Om Lonergan skrev jeg faktisk at jeg trodde han var en god keeper da han ble signet-bare sjekk tråden.Jeg driver ikke helgardering.Jeg er møkklei av at det blir talt i store ord fra ledelsen, og så er det samme leksa hver bidige gang: en spiller på free transfer,en som er på prøvespill,en som er et totalt ubeskrevet blad, en som har en grådig agent,en som krever for mye i lønn,en som ikke signet fordi kona nekta osv.Hvis denne klubben skal komme noen vei, så må billettprisene ned, det må kjøpes 3-4 klassespillere fra PL som viser at klubben vil noen vei.Jeg snakker ikke om å kjøpe dyrt bare for å gjøre det, men noen ganger KOSTER KVALITET.Poenget er at hvis vi skulle ha flaks å rykke opp, så nytter det ikke med dette opplegget hvis man skal bli blant de 10 beste igjen.det virker på deg og andre at det er helt greit å tape 0-5 for Blackpool på ER.Jeg synes det er skammelig og at det viser at troppen er altfor ujevn for å rykke opp.Jeg vil ha 1, en eneste signing som viser at klubben vil noe sted.Kan du fortelle meg hvilke signeringer de siste årene som har begeistret Leeds fans?leser du engelske forum?Jeg har vært Leedsfan siden 1975 og har fulgt opp og nedturer.Det er en gåte for meg at du tydligvis er så fornøyd og regner med opprykk :)Og et siste spørsmål: hvis jeg er imot alle, så betyr det vel at jeg er den eneste misfornøyde supporteren her på forumet?

Vi er jo alle ute etter sportslig suksess, men ikke for enhver pris.

Jeg savner også noen kjøp man bare vet kommer til å forsterke laget og synes Bates/Grayson velger kvantitet fremfor kvalitet. Bates sier jo at stallen må barberes igjen, da stallen er på 28-29 spillere. Heller 17-18 knallgode spillere og resten unggutter. Blir det skader og suspensjoner så får unggutta sjansen.

Men å kjøper overgasjerte "stjerner" fra PL vet jeg ikke helt om jeg er keen på.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.