Skrevet av Emne: Den store Skalldyrtråden  (Lest 1667 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Reservesamen

Den store Skalldyrtråden
« på: November 26, 2012, 23:55:04 »
TO går i boks innen utgangen av uka, Colin trekker seg og Rekdal presenteres neste mandag...



TO i boks og Rekdal ledig......
 

Cannavaro

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #1 på: November 27, 2012, 09:05:34 »
Nei, vær så snill, ikke Rekdal.  Han er ihuga fan av klubben o.s.v men passer ikke som manager her.  Det blir altfor mange utfordringer og mulighet for konflikter mellom ham og spillerne (Diouf bl.a.).  Reka passer best i Tyskland, Østerrike eller Russland.
MFLU - Miracles For Leeds United

SOL

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #2 på: November 27, 2012, 09:09:30 »
Nei, nei, ikkje Rekdal. Heller O'Leary om det blir bytte ...
 

Kato

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #3 på: November 27, 2012, 09:14:05 »
Rekdal v Warnock 20-0
 

Sydhagen

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #4 på: November 27, 2012, 09:16:32 »
Rekdal har gjort en fantastisk jobb med Aafk med knappe ressurser og en fullstendig inkompetent ledelse ellers i klubben.
Tror Rekdal hadde passet fint.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #5 på: November 27, 2012, 09:54:18 »
Rekdal har gjort en fantastisk jobb med Aafk med knappe ressurser og en fullstendig inkompetent ledelse ellers i klubben.
Tror Rekdal hadde passet fint.
Overhodet ikke ;)
Norske managere i England har vist seg å være en stor suksess gitt  ;D ;D ;D
På nyåret er det vel kun Henning Berg igjen, og ved påsketider er vel han pensjonert også tipper jeg :o
Nei, vi må ha inn en manager som skaper entusiasme rundt klubben - et respektert navn. Rekdal skaper jo like mye entusiasme rundt seg som en gjerdestolpe.....

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #6 på: November 27, 2012, 10:26:03 »
Ingen kan da mene alvorlig at vi skal ansette Reka  ???!! Han vil ikke passe i Enland tror jeg ihvertfall. Han passer kun i Norge- og da enten i VIF eller Aalsund. Han er ledig nå ja, og VIF har vel heller ikke erstattet har de....?? La de få ham. Han kan forsette med å være det han er best på når det gjelder Leeds United, nemlig fan, som oss.
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #7 på: November 27, 2012, 10:57:04 »
Rekdal har gjort en fantastisk jobb med Aafk med knappe ressurser og en fullstendig inkompetent ledelse ellers i klubben.
Tror Rekdal hadde passet fint.
Overhodet ikke ;)
Norske managere i England har vist seg å være en stor suksess gitt  ;D ;D ;D
På nyåret er det vel kun Henning Berg igjen, og ved påsketider er vel han pensjonert også tipper jeg :o
Nei, vi må ha inn en manager som skaper entusiasme rundt klubben - et respektert navn. Rekdal skaper jo like mye entusiasme rundt seg som en gjerdestolpe.....

Ble da en VOLDSOM oppstandelse her på forumet sist gang Bates kom med et gjerdeutspill, Yeboah? ;D
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #8 på: November 27, 2012, 11:37:45 »
Rekdal har gjort en fantastisk jobb med Aafk med knappe ressurser og en fullstendig inkompetent ledelse ellers i klubben.
Tror Rekdal hadde passet fint.
Overhodet ikke ;)
Norske managere i England har vist seg å være en stor suksess gitt  ;D ;D ;D
På nyåret er det vel kun Henning Berg igjen, og ved påsketider er vel han pensjonert også tipper jeg :o
Nei, vi må ha inn en manager som skaper entusiasme rundt klubben - et respektert navn. Rekdal skaper jo like mye entusiasme rundt seg som en gjerdestolpe.....
vi kanske kan ta in han som är manager i wolves? ;)
 

stigahauge

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #9 på: November 27, 2012, 12:57:49 »
Norske trenere i England ser vel ikkje akkurat ut til å bli ein suksess.... :) Men alikevel så må eg sei at tanken om Rekdal er spennande. Har har virkelig fått ut det beste i både VIF og Aalesund. At ein ikkje liker personen Rekdal er ein anna sak.
 

Gufrias

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #10 på: November 27, 2012, 15:25:45 »
Rekdal har periodevis fått det til i AaFK og VIF, men hans tidligere eventyr i Utlandet har gått dårlig. Sorry hvis du leser dette, Kjetil, men jeg har ikke helt trua. Selv om det hadde vært rasende morsomt hvis du fikk sjansen og tok vare på den.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #11 på: November 27, 2012, 19:01:59 »
Lenge siden vi har vært såpass OT, karer.

Gambi

Sv: Den store Skalldyrtråden
« Svar #12 på: November 27, 2012, 21:52:37 »
Er veldig glad i kreps og hummer. Smakfullt og alltid godt en nyttaarskveld.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !