Skrevet av Emne: EX-Spiller: Matt Smith  (Lest 50372 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #150 på: September 02, 2014, 08:30:50 »
Det var et antiklimaks med Smith solgt på slutten der i går. Du verden så mange andre jeg heller hadde sett pakket kofferten. Men ingen vil vel ha de.

Og den twitter meldingen fra LUFC i går kveld kunne de VIRKELIG ha spart seg. Skikkelig uprofesjonelt. Og Jason Pearce må bare ha vært full....

Det har vært noen hektiske dager. Noen som har ei komplett LUFC liste over inn/ut?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DW

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #151 på: September 02, 2014, 08:44:15 »
Når spillere som Matt Smith forsvinner bør det være et ledd i en aldeles glimrende plan...

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #152 på: September 02, 2014, 08:50:20 »
Av det jeg har sett av Matt i denne sesongen var han langt unna det han presterte i fjor (noe som også gjelder for en del andre også riktignok....). Men vi kan vel ikke tro at vi bare skal kjøpe spillere og ikke selge noen?? Og de vi ikke vil ha er det vel en grunn til at ingen ander ikke vil heller....

Som Bob Dylan; vi blir bare bedre og bedre!
såg honom i matchen mot bradford,en match där leeds spelade en timme med en man mindre, var han leeds klart bäste spelare vann varenda luftduell och gjorde leeds enda mål
 

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #153 på: September 02, 2014, 09:06:27 »
Det var et antiklimaks med Smith solgt på slutten der i går. Du verden så mange andre jeg heller hadde sett pakket kofferten. Men ingen vil vel ha de.

Og den twitter meldingen fra LUFC i går kveld kunne de VIRKELIG ha spart seg. Skikkelig uprofesjonelt. Og Jason Pearce må bare ha vært full....

Det har vært noen hektiske dager. Noen som har ei komplett LUFC liste over inn/ut?
spelare som kommit in respektive lämnat truppen
Taylor                                kebe
silvestri                             ashdown
bianchi                              diouf
doukara                            drury
berardi                              brown                             
bellusci                             green
sharpe                               pugh
cooper                               varney
antenucci                          stewart
sloth                                   mccormack                               
adryan                                lees
del fabrio                           kenny             
montenegro                      smith
(morison)                           poleon       
 (cook)         
 

Kato

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #154 på: September 02, 2014, 09:11:30 »
Så ikke på Smith som noe førstevalg, mer en som kunne komme inn siste 15 når vi trengte det. Men det var vel sikkert ikke noe han ønsket selv.

 Vil tro spilleren ønsket å forlate pga fare for lite spilletid.
 

eddie84

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #155 på: September 02, 2014, 10:03:44 »
Godt å bli kvitt'n. Nytter ikke å ha spillere som kun bidrar med å vinne hodedueller.

Vi klarer jo ikke å spille jevnt med noe lag for tiden og da er det vel ikke feil å hente flere bedre spillere for så å selge de som ikke bidrar i banespillet.

Woody

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #156 på: September 02, 2014, 10:14:16 »
Av det jeg har sett av Matt i denne sesongen var han langt unna det han presterte i fjor (noe som også gjelder for en del andre også riktignok....). Men vi kan vel ikke tro at vi bare skal kjøpe spillere og ikke selge noen?? Og de vi ikke vil ha er det vel en grunn til at ingen ander ikke vil heller....

Som Bob Dylan; vi blir bare bedre og bedre!
såg honom i matchen mot bradford,en match där leeds spelade en timme med en man mindre, var han leeds klart bäste spelare vann varenda luftduell och gjorde leeds enda mål

Såg han mor brighton,vann minimalt med duellar og var UTRULEG treg,syns ikkje vi skal sutre mykje om vi vil bli eit topplag og ta steget til PL
LIFE IS LEEDS

Foffe

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #157 på: September 02, 2014, 10:15:56 »
Absolutt ikke noe krise at han forsvinner, men måten han ble solgt på er kanskje litt merkelig...

Han fortjener å få spilletid, og det ville han ikke fått mye av i Leeds. Forøvrig et Leeds som prøver å spille mer langs bakken enn lange baller mot Smith.

Så lykke til videre Smith :)

lojosang

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #158 på: September 02, 2014, 10:29:01 »
Godt å bli kvitt'n. Nytter ikke å ha spillere som kun bidrar med å vinne hodedueller.

Vi klarer jo ikke å spille jevnt med noe lag for tiden og da er det vel ikke feil å hente flere bedre spillere for så å selge de som ikke bidrar i banespillet.

Han har scoret hver tredje kamp han har spilt for oss. Uten vinger på laget.
Det vil jeg påstå er mer enn "kun bidra med å vinne hodedueller".

Men han passer jo ikke inn i en spillestil hvor vi har ballen på egen banehalvdel 60-70% av tida og taper skuddstatistikkene 2-20. Så det er nok greit for Smiths karriere å komme seg til en annen klubb.
- Leif Olav

Joe Jordan

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #159 på: September 02, 2014, 10:46:43 »
Han har scoret hver tredje kamp han har spilt for oss. Uten vinger på laget.
Det vil jeg påstå er mer enn "kun bidra med å vinne hodedueller".

Men han passer jo ikke inn i en spillestil hvor vi har ballen på egen banehalvdel 60-70% av tida og taper skuddstatistikkene 2-20. Så det er nok greit for Smiths karriere å komme seg til en annen klubb.

 :D :D :D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

gulle

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #160 på: September 02, 2014, 11:11:57 »
Synd
Nå har vi solgt alle målene fra i fjor til Fulham,nye"Norwich".
Før noen av nysigneringene har slått rot.
Cellino må ha skikkelig trua på det han driver med.
Blir litt skeptisk
Nå rykker vi opp! Jasederja

AndyMathie

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #161 på: September 02, 2014, 11:19:35 »
Synd
Nå har vi solgt alle målene fra i fjor til Fulham,nye"Norwich".
Før noen av nysigneringene har slått rot.
Cellino må ha skikkelig trua på det han driver med.
Blir litt skeptisk

Ikke vits å være skeptisk. Dette går veien. In Cellino we trust!
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #162 på: September 02, 2014, 11:41:22 »
Godt å bli kvitt'n. Nytter ikke å ha spillere som kun bidrar med å vinne hodedueller.

Vi klarer jo ikke å spille jevnt med noe lag for tiden og da er det vel ikke feil å hente flere bedre spillere for så å selge de som ikke bidrar i banespillet.

Han har scoret hver tredje kamp han har spilt for oss. Uten vinger på laget.
Det vil jeg påstå er mer enn "kun bidra med å vinne hodedueller".

Men han passer jo ikke inn i en spillestil hvor vi har ballen på egen banehalvdel 60-70% av tida og taper skuddstatistikkene 2-20. Så det er nok greit for Smiths karriere å komme seg til en annen klubb.

Så du tror vi vil fortsette med dette? Tanken er vel at vi er "a work in progress" og at ting vil/skal bedre seg!

Jeg liker Smith, en spiller med spisskompetanse. For Smith sin skyld var det viktig å komme seg videre, sitte på benken i en alder av 25 er ikke bra.

Vi får se hvordan det blir uten Smith og hvordan han lykkes i Fulham!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #163 på: September 02, 2014, 12:08:03 »
Spoken to Matt Smith, surprised to leave #lufc. Said he signed new deal and 72 hrs later, told he was on shortlist on players who could go.

Ille!  :o

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #164 på: September 02, 2014, 12:17:24 »
Spoken to Matt Smith, surprised to leave #lufc. Said he signed new deal and 72 hrs later, told he was on shortlist on players who could go.

Ille!  :o

auren

Nei nei nei! Ikke ille.

Flott for oss. £ 750.000 for en spiller som hadde kostet £ 200.000 14 dager tidligere. Bra deal og det er Leeds United og ikke et gavebrev fra Bates vi snakker om!

God økonomistyring!


Når det skal sies så har jeg sett Smith så mange ganger at det slett ikke har imponert meg. Han kom seg i løpet av fjoråret, men med den størrelsen så burde han utviklet seg til å bli en Crouch. For meg så ligner han mest på JAWS i James Bond-filmene. Treg, langsom og svært dårlig med ball i beina.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Woody

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #165 på: September 02, 2014, 12:23:07 »
Spoken to Matt Smith, surprised to leave #lufc. Said he signed new deal and 72 hrs later, told he was on shortlist on players who could go.

Ille!  :o

auren

Har vel skjedd mykje verre ting i Leeds siste åra :o ;D
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #166 på: September 02, 2014, 13:00:14 »
Spoken to Matt Smith, surprised to leave #lufc. Said he signed new deal and 72 hrs later, told he was on shortlist on players who could go.

Ille!  :o

auren

Nei nei nei! Ikke ille.

Flott for oss. £ 750.000 for en spiller som hadde kostet £ 200.000 14 dager tidligere. Bra deal og det er Leeds United og ikke et gavebrev fra Bates vi snakker om!

God økonomistyring!


Når det skal sies så har jeg sett Smith så mange ganger at det slett ikke har imponert meg. Han kom seg i løpet av fjoråret, men med den størrelsen så burde han utviklet seg til å bli en Crouch. For meg så ligner han mest på JAWS i James Bond-filmene. Treg, langsom og svært dårlig med ball i beina.

Ved å selge han så "sparte" vi mellom 15-20mill nkr for en benkesliter.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

GeirO

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #167 på: September 02, 2014, 13:02:52 »
Sammenligner Smith med Peter Kovacs, og han er og blir en viktig spiller.....
MOT

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #168 på: September 02, 2014, 13:20:25 »
Spoken to Matt Smith, surprised to leave #lufc. Said he signed new deal and 72 hrs later, told he was on shortlist on players who could go.

Ille!  :o

auren

Nei nei nei! Ikke ille.

Flott for oss. £ 750.000 for en spiller som hadde kostet £ 200.000 14 dager tidligere. Bra deal og det er Leeds United og ikke et gavebrev fra Bates vi snakker om!

God økonomistyring!


Når det skal sies så har jeg sett Smith så mange ganger at det slett ikke har imponert meg. Han kom seg i løpet av fjoråret, men med den størrelsen så burde han utviklet seg til å bli en Crouch. For meg så ligner han mest på JAWS i James Bond-filmene. Treg, langsom og svært dårlig med ball i beina.
var har du fått summan 200 000 från? är väl vad man betalar för sopor som kebe stewart och hunt typ, skulle varit klausul om vidareförsäljning likt poleon och även relaterat till hur han lyckas i fulham, helt sjukt skillnad i prislapp  mellan smith och mccormack, låt vara att mccormack öste in mål förra säsongen, men smith gjorde det bra med på spelande matcher och han är yngre och utvecklingsbar har ju bara spelat en säsong på denna nivån
 

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #169 på: September 02, 2014, 13:25:22 »
Sammenligner Smith med Peter Kovacs, og han er og blir en viktig spiller.....

Det tror jeg er en fornærmelse mot Kovacs!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #170 på: September 02, 2014, 13:29:29 »
Tullete salg.

Matt Smith er en kar som gir deg 100% innsats og godt med mål for et lag som ikke har hatt vinger siden Lågen brant. Han er i tillegg en spiller som helt tydelig kan endre kampbildet med sin duellstyrke i lufta, samt at han skaffer mange frispark inne på motspillernes banehalvdel og dermed gir ro til å dra ned tempo og flytte spillere opp, om det skulle trengs.

Det er tydelig at MC ønsker at Leeds skal spille a passing game. Det er fint det, men det betyr ikke at man må ha en plan B og C, dersom det ikke skulle gå som ønskelig. Slik jeg ser det, er det smart å ha spillere som kan vinne hodedueller uansett, om det er på frispark, cornere, innlegg fra kant eller på defensive dødballer.

Økonomisk sett gir det mening, men sportslig hadde det vært langt bedre å kvitte seg med Steve Morison og Noel Hunt. Disse to kommer til å labbe rundt på trening og dra ned kvaliteten, ettersom de ikke har særlig framtid i klubben.

Så skal det sies at Matt nok ikke ønsket å være en innbytter. Det er helt ok, men på papiret ville han fortsatt vært en nyttig spiller for Leeds. Kritikken av Smith klarer jeg ikke ta seriøst. Det blir litt som å avskrive Becchio som for treig og svak for CCC, samtidig som han scora flust med mål - uten å sammenligne spillerne for øvrig. Du vet hva man får med Smith og man trenger "alle" verktøy i kassa, ikke bare hammere eller et annet verktøy som kan anses som raskt.

Hadde langt mer sett Leeds "tape" de 750k de fikk for Smith og heller bruke penger på å kvitte seg med de to. Poleon-salget er helt ok, selv om det sinker laget enda mer. På tross av ok fart er han rett og slett ikke noen god fotballspiller pdd.


« Siste redigering: September 02, 2014, 13:38:37 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #171 på: September 02, 2014, 13:33:26 »
Sammenligner Smith med Peter Kovacs, og han er og blir en viktig spiller.....

Kovacs jobber jo mye mer "defensivt" enn Smith.

Det var en diskusjon om hvorfor Morison og ikke Smith i pre-season, er det virkelig noen som ser for seg Smith løpende opp og ned på siden for å stoppe mostanderens back.

Smith er god hvis ballen treffer hodet han, da er han også effektiv. Ellers er han svært begrenset som fotballspiller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #172 på: September 02, 2014, 13:43:49 »
Spoken to Matt Smith, surprised to leave #lufc. Said he signed new deal and 72 hrs later, told he was on shortlist on players who could go.

Ille!  :o

auren

Har vel skjedd mykje verre ting i Leeds siste åra :o ;D

Ille med tanke på personalbehandling. Rett og slett kynisk og dårlig behandling.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #173 på: September 02, 2014, 15:40:34 »
Sammenligner Smith med Peter Kovacs, og han er og blir en viktig spiller.....

Kovacs jobber jo mye mer "defensivt" enn Smith.

Det var en diskusjon om hvorfor Morison og ikke Smith i pre-season, er det virkelig noen som ser for seg Smith løpende opp og ned på siden for å stoppe mostanderens back.
Smith er god hvis ballen treffer hodet han, da er han også effektiv. Ellers er han svært begrenset som fotballspiller.

Smith på kanten altså? Nei da var det faktisk bedre å selge han!  :P
Jon R.

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #174 på: September 02, 2014, 15:59:12 »
Sammenligner Smith med Peter Kovacs, og han er og blir en viktig spiller.....

Kovacs jobber jo mye mer "defensivt" enn Smith.

Det var en diskusjon om hvorfor Morison og ikke Smith i pre-season, er det virkelig noen som ser for seg Smith løpende opp og ned på siden for å stoppe mostanderens back.
Smith er god hvis ballen treffer hodet han, da er han også effektiv. Ellers er han svært begrenset som fotballspiller.

Smith på kanten altså? Nei da var det faktisk bedre å selge han!  :P

Før Doukara ble solgt så var det jo han Smith konkurrerte mot, to vidt forskjellige spillere.
Derfor var det rart at den kunnskapsrike fansen satt Smith opp imot Morison!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Manager

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #175 på: September 02, 2014, 17:03:47 »
Tullete salg.

Matt Smith er en kar som gir deg 100% innsats og godt med mål for et lag som ikke har hatt vinger siden Lågen brant. Han er i tillegg en spiller som helt tydelig kan endre kampbildet med sin duellstyrke i lufta, samt at han skaffer mange frispark inne på motspillernes banehalvdel og dermed gir ro til å dra ned tempo og flytte spillere opp, om det skulle trengs.

Det er tydelig at MC ønsker at Leeds skal spille a passing game. Det er fint det, men det betyr ikke at man må ha en plan B og C, dersom det ikke skulle gå som ønskelig. Slik jeg ser det, er det smart å ha spillere som kan vinne hodedueller uansett, om det er på frispark, cornere, innlegg fra kant eller på defensive dødballer.


Økonomisk sett gir det mening, men sportslig hadde det vært langt bedre å kvitte seg med Steve Morison og Noel Hunt. Disse to kommer til å labbe rundt på trening og dra ned kvaliteten, ettersom de ikke har særlig framtid i klubben.

Så skal det sies at Matt nok ikke ønsket å være en innbytter. Det er helt ok, men på papiret ville han fortsatt vært en nyttig spiller for Leeds. Kritikken av Smith klarer jeg ikke ta seriøst. Det blir litt som å avskrive Becchio som for treig og svak for CCC, samtidig som han scora flust med mål - uten å sammenligne spillerne for øvrig. Du vet hva man får med Smith og man trenger "alle" verktøy i kassa, ikke bare hammere eller et annet verktøy som kan anses som raskt.

Hadde langt mer sett Leeds "tape" de 750k de fikk for Smith og heller bruke penger på å kvitte seg med de to. Poleon-salget er helt ok, selv om det sinker laget enda mer. På tross av ok fart er han rett og slett ikke noen god fotballspiller pdd.



100 % enig med deg Kaizer

Rudi G.

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #176 på: September 02, 2014, 22:32:21 »
Usedvanlig trist at vi har solgt denne resursen :(

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #177 på: September 02, 2014, 23:54:56 »
Tullete salg.

Matt Smith er en kar som gir deg 100% innsats og godt med mål for et lag som ikke har hatt vinger siden Lågen brant. Han er i tillegg en spiller som helt tydelig kan endre kampbildet med sin duellstyrke i lufta, samt at han skaffer mange frispark inne på motspillernes banehalvdel og dermed gir ro til å dra ned tempo og flytte spillere opp, om det skulle trengs.

Det er tydelig at MC ønsker at Leeds skal spille a passing game. Det er fint det, men det betyr ikke at man må ha en plan B og C, dersom det ikke skulle gå som ønskelig. Slik jeg ser det, er det smart å ha spillere som kan vinne hodedueller uansett, om det er på frispark, cornere, innlegg fra kant eller på defensive dødballer.


Økonomisk sett gir det mening, men sportslig hadde det vært langt bedre å kvitte seg med Steve Morison og Noel Hunt. Disse to kommer til å labbe rundt på trening og dra ned kvaliteten, ettersom de ikke har særlig framtid i klubben.

Så skal det sies at Matt nok ikke ønsket å være en innbytter. Det er helt ok, men på papiret ville han fortsatt vært en nyttig spiller for Leeds. Kritikken av Smith klarer jeg ikke ta seriøst. Det blir litt som å avskrive Becchio som for treig og svak for CCC, samtidig som han scora flust med mål - uten å sammenligne spillerne for øvrig. Du vet hva man får med Smith og man trenger "alle" verktøy i kassa, ikke bare hammere eller et annet verktøy som kan anses som raskt.

Hadde langt mer sett Leeds "tape" de 750k de fikk for Smith og heller bruke penger på å kvitte seg med de to. Poleon-salget er helt ok, selv om det sinker laget enda mer. På tross av ok fart er han rett og slett ikke noen god fotballspiller pdd.



100 % enig med deg Kaizer

tycker det också är tråkigt att leeds(cellino) sålde smith för småpengar till en konkurentklubb, överraskad över hur många som nedvärderar honom som spelare med, bara för att  man tex har smith på plan måste man inte bara köra långbollar, man kan ju ändå ha ett spel som bygger på kortpassningspel, men kommer man på flankerna eller får tryck i straffområdet har man ju dubbla val hur man skall spela bollen antingen på marken till spelare som doukara/sharpe eller i luften till smith, det ena utesluter inte det andra, nu har vi  bara att spela på marken kvar som alternativ ser inte doukara och sharpe som huvudspelare
 

Jon R

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #178 på: September 03, 2014, 00:03:46 »
Tullete salg.

Matt Smith er en kar som gir deg 100% innsats og godt med mål for et lag som ikke har hatt vinger siden Lågen brant. Han er i tillegg en spiller som helt tydelig kan endre kampbildet med sin duellstyrke i lufta, samt at han skaffer mange frispark inne på motspillernes banehalvdel og dermed gir ro til å dra ned tempo og flytte spillere opp, om det skulle trengs.

Det er tydelig at MC ønsker at Leeds skal spille a passing game. Det er fint det, men det betyr ikke at man må ha en plan B og C, dersom det ikke skulle gå som ønskelig. Slik jeg ser det, er det smart å ha spillere som kan vinne hodedueller uansett, om det er på frispark, cornere, innlegg fra kant eller på defensive dødballer.


Økonomisk sett gir det mening, men sportslig hadde det vært langt bedre å kvitte seg med Steve Morison og Noel Hunt. Disse to kommer til å labbe rundt på trening og dra ned kvaliteten, ettersom de ikke har særlig framtid i klubben.

Så skal det sies at Matt nok ikke ønsket å være en innbytter. Det er helt ok, men på papiret ville han fortsatt vært en nyttig spiller for Leeds. Kritikken av Smith klarer jeg ikke ta seriøst. Det blir litt som å avskrive Becchio som for treig og svak for CCC, samtidig som han scora flust med mål - uten å sammenligne spillerne for øvrig. Du vet hva man får med Smith og man trenger "alle" verktøy i kassa, ikke bare hammere eller et annet verktøy som kan anses som raskt.

Hadde langt mer sett Leeds "tape" de 750k de fikk for Smith og heller bruke penger på å kvitte seg med de to. Poleon-salget er helt ok, selv om det sinker laget enda mer. På tross av ok fart er han rett og slett ikke noen god fotballspiller pdd.



100 % enig med deg Kaizer

tycker det också är tråkigt att leeds(cellino) sålde smith för småpengar till en konkurentklubb, överraskad över hur många som nedvärderar honom som spelare med, bara för att  man tex har smith på plan måste man inte bara köra långbollar, man kan ju ändå ha ett spel som bygger på kortpassningspel, men kommer man på flankerna eller får tryck i straffområdet har man ju dubbla val hur man skall spela bollen antingen på marken till spelare som doukara/sharpe eller i luften till smith, det ena utesluter inte det andra, nu har vi  bara att spela på marken kvar som alternativ ser inte doukara och sharpe som huvudspelare

Veldig godt innspill. Prøv å forklare dette til noen av våre danske venner som tror vi kan kortpasse oss ut av denne divisjonen.  ;)
Jon R.

Forever Whites

Sv: EX-Spiller: Matt Smith
« Svar #179 på: September 03, 2014, 07:01:47 »
Lykke til videre i karieren Matt Smith.  Kommer til å savne både deg og navnet Smith i Leedsstallen.  :-\
Medlem 94237