Skrevet av Emne: EX-Spiller: Matt Smith  (Lest 50373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #60 på: Oktober 21, 2013, 17:27:59 »
Den gamle Smith eller den nye Smith ?  :P

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #61 på: April 02, 2014, 17:30:39 »
Vår nye "Chapman" skulle selvsagt spilt hver kamp fra sesongstart.

http://www.dailymotion.com/video/x1lfmff_lufc-mattjpsmith-10-sky-bet-championship-goals-so-far-this-season_sport?start=237


Brannfakkel; Har McCormack hemmet utviklingen av laget?

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #62 på: April 02, 2014, 18:01:37 »
Vår nye "Chapman" skulle selvsagt spilt hver kamp fra sesongstart.

http://www.dailymotion.com/video/x1lfmff_lufc-mattjpsmith-10-sky-bet-championship-goals-so-far-this-season_sport?start=237


Brannfakkel; Har McCormack hemmet utviklingen av laget?

Angående brannfakkelen så synes jeg det er målene til Ross som holder han inne i laget. En spillertype ala Ross er det "ingen" manager som har plass til. Dette sa jeg om Becchio også så jeg vet at jeg er på dypt vann..

Ross har nok hemmet utvikling, målene hans har kamuflert over McD's mangler som fotballtaktikker..

Se på Bournemouth, de vil spille fotball etter et gitt spillemønster. De taper noen kamper, men fortsetter med det de har trua på. Når det sitter så er det jo full fres ute på banen. Akkurat at McD hadde evnet og turt dette har jeg savnet. Han sa jo at han skulle, men forsøkte lite.

"Everything to get a result"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #63 på: April 02, 2014, 18:38:08 »
En av de to (Butland) som har taklet å komme til leeds?
Liker tanken på at dette kan være en spiller for fremtiden. 10 mål første sesongen hvor han ikke engang starter alle kamper er mer enn godkjent fra meg.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #64 på: April 02, 2014, 21:00:07 »
En av de to (Butland) som har taklet å komme til leeds?
Liker tanken på at dette kan være en spiller for fremtiden. 10 mål første sesongen hvor han ikke engang starter alle kamper er mer enn godkjent fra meg.

En keeper skal jo redde noen skudd, eller de fleste skudd. Jeg var en av de som ikke var lei meg over at Kenny var skadet og var glad for Butland. Jeg er dessverre skuffet over Butland.

Matt Smith derimot er nesten konge, personlig er jeg stor fan av spisskompetanse og det har Smith. I et lag med vinger med innleggsfot så hadde han kommet mer til sin rett!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #66 på: April 26, 2014, 23:04:47 »
Ny sesong oppkjøring, så får vi kanskje se det beste av Smith.
10 mål er ikke dårlig, men når æ ser på arbeidsmoralen, hvor halvhjertet løpene er...så ser i allefall æ rom for forbedring.

I en kamp valgte vi å ha McCormack bak de 2 på topp (Smith og Hunt trur æ), mens æ ville hatt Smith i McCormack sin rolle, som kan stusse ballen til en bevegelig McCormack og Poleon !? Smith er ikke en bakromspiller  ;)

Spill, formasjon mm må på plass, tidlig innlegg fra kant.. da trur æ vi får utnyttet Smith sin styrke bedre.
Bruk spillerne der de er best, men dette er MANAGERN sitt ansvar, ikke Smiths

Jon R

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #67 på: April 26, 2014, 23:54:37 »
Ny sesong oppkjøring, så får vi kanskje se det beste av Smith.
10 mål er ikke dårlig, men når æ ser på arbeidsmoralen, hvor halvhjertet løpene er...så ser i allefall æ rom for forbedring.

I en kamp valgte vi å ha McCormack bak de 2 på topp (Smith og Hunt trur æ), mens æ ville hatt Smith i McCormack sin rolle, som kan stusse ballen til en bevegelig McCormack og Poleon !? Smith er ikke en bakromspiller  ;)

Spill, formasjon mm må på plass, tidlig innlegg fra kant.. da trur æ vi får utnyttet Smith sin styrke bedre.
Bruk spillerne der de er best, men dette er MANAGERN sitt ansvar, ikke Smiths

39 mål og 14 assists har de to til sammen i ligaspillet. McDermott har mislykkes med mye,  men duoen Smith/McCormack har utvilsomt vært en suksess!  :)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #68 på: April 27, 2014, 01:01:26 »
Wikipedia


Personal life[edit]
Smith's father Ian is an ex-professional footballer having played for both Queen's Park and Hearts in the Scottish Football League and more famously for Birmingham City in the English first division. His grandfather, James, is also an ex-professional who played league football for St. Mirren and Clyde.[42] His half-brother, Jean-Francois is an ex-professional basketball player, who played for Hyères-Toulon Var Basket in the French Pro A League.[43]

He completed his A-Levels in Cheltenham's Pate's Grammar School whilst a trainee at Cheltenham Town. In September 2007 he went to Manchester to study for a degree at Manchester Business School, University of Manchester, with a year spent in the United States at Arizona State University. He graduated in the summer of 2011 with an Upper second class degree in International Management with American Business Studies.[44] Whilst at Manchester he was also captain of the University's men's football team, was called up to the Great Britain squad for the World University Games in China in 2011 and was named the University's Sportsman of the Year.[45]

One of Smith's best friends is English Comedian Jack Whitehall whom he met at university.[46][47]

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #69 på: April 27, 2014, 01:01:45 »
Har ikke fulgt godt nok med i timen Jon R. Gode tall på duoen da. Og det trenger ikke stoppe der.

Men vi trenger en manager som er tydelig, så min kritikk heller vel mer mot det å bruke spillere feil. McCormack er ingen høyre kantspiller. 3 Midtstoppere er ingen god løsning, om de ikke er vant med det. Syntes Peliter som Capt og midtstopper var en katastrofe. Som høyreback dug han.

Gleda mæ uansett enormt til ny sesong. Kan ikke bli verre en det vi har fått servert siden JUL

sportcarl1

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #70 på: April 27, 2014, 07:44:41 »
Har ikke fulgt godt nok med i timen Jon R. Gode tall på duoen da. Og det trenger ikke stoppe der.

Men vi trenger en manager som er tydelig, så min kritikk heller vel mer mot det å bruke spillere feil. McCormack er ingen høyre kantspiller. 3 Midtstoppere er ingen god løsning, om de ikke er vant med det. Syntes Peliter som Capt og midtstopper var en katastrofe. Som høyreback dug han.

Gleda mæ uansett enormt til ny sesong. Kan ikke bli verre en det vi har fått servert siden JUL
matt Smith en jättebra värvning och en oslipad diamant, kan bli vår nye Joe Jordan,utan tvekan bmd bästa värvning tror vi fick honom för en spottstyver.
 

Xern

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #71 på: April 28, 2014, 11:00:22 »
Har noen virkelig gode headinger, de fleste målene hans er jo klasse. Beste signeringen av McDermott. Synes derimot det er merkelig at han ikke blir brukt fra start oftere!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #72 på: April 28, 2014, 11:06:04 »
Har noen virkelig gode headinger, de fleste målene hans er jo klasse. Beste signeringen av McDermott. Synes derimot det er merkelig at han ikke blir brukt fra start oftere!

Fordi den som bestemmer heter Brian Mc Dermott

B_Ød

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #73 på: April 28, 2014, 11:09:07 »
Har noen virkelig gode headinger, de fleste målene hans er jo klasse. Beste signeringen av McDermott. Synes derimot det er merkelig at han ikke blir brukt fra start oftere!

Fordi den som bestemmer heter Brian Mc Dermott

Heter ikke han Massimo nå??
Ups & Ups!!

Xern

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #74 på: April 28, 2014, 11:17:00 »
Nå forstår jeg ingenting ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Gufrias

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #75 på: April 28, 2014, 16:19:03 »
Nå forstår jeg ingenting ???
Det er vel enkelt:
Alt som er galt er McDermotts skyld.
Alt som er positivt er Cellinos fortjeneste.
Hekta på Leeds siden 1974

Xern

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #76 på: April 28, 2014, 23:26:53 »
Nå forstår jeg ingenting ???
Det er vel enkelt:
Alt som er galt er McDermotts skyld.
Alt som er positivt er Cellinos fortjeneste.
Smith ble signert under GFH, så..  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #77 på: Mai 06, 2014, 13:00:01 »
Non-League to Football League: The Remarkable Rise of Matt SmithPosted on May 5, 2014 by Radebe Leeds in Featured, Latest Lucas with 0 Comments

Photo: Getty Images

In the space of four years, Matt Smith has climbed the football ladder and finds himself playing for Leeds United in the Championship, from a career that started in the Conference North back in 2010. 

At 6 ft 7, the former Oldham Athletic striker began his journey at Evesham United in 2005, before spending a year as trainee with Cheltenham Town. Following his release, Smith joined up with New Mills, where he played a part in the club’s 21-game winning streak, scoring a hat-trick against Alsager Town, before he had to cut his footballing time short as he set off for America to spend a year studying.

Smith’s progress began to take shape in the ’10-11 season, when he nine times in 11 appearances for Redditch United, and spells at Littleton, Droylsden and Solihull Moors saw him score 23 times in 16 games combined.

His impact at Solihull Moors had Football League teams knocking on the door. And in May 2011, Oldham Athletic took a gamble on the big man that would pay off in true Roy of the Rovers fashion.

In front of the cameras, Smith wrote his name in FA Cup history, by scoring twice against Premier League Liverpool, scoring a last-minute winner to to send Oldham in to the Fifth Round to play Everton.

Lightning often doesn’t strike twice, but in this case, Smith would again etch his name in the history books, as a dramatic equaliser to take the game against Everton to a replay, had the English game taking notice of a player who was used to playing in front of hundreds and not thousands.

14 goals in 75 appearances during his time with the Latics was enough to persuade Brian McDermott to sign him on a two-year contract at Elland Road. The signing raised questions marks for some, who believed that another transfer that demanded little or no fee was not showing ambition.

It wouldn’t take Smith’s degree education to realise that the jury was out on his move to Leeds United, with some laying the blame firmly on the striker for the lack of creative football played at Elland Road. Smith would even fend off social media criticism by relaying the fact that he had the most headed goals in the Championship.

The team has often struggled to find a good balance this season, but the partnership between McCormack and Smith has seen the pair score 44 goals this term, with 13 of them from the former Solihull star.

Matt Smith’s progression from Conference North to the Football League Championship has been a truly remarkable journey, with goals against Everton and Liverpool, Smith has made a big impact in a short period of time and Leeds fans can only hope that things will only get better
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #78 på: Mai 06, 2014, 13:06:38 »
14 mål på 75 kamper for lille Oldham!! Sånne spillere burde ikke vi signere..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #79 på: Mai 07, 2014, 09:56:00 »
Har hatt 13 mål for oss, har jo prestert godt spør du meg. Det er slike signeringer vi må ha!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #80 på: Mai 07, 2014, 10:35:16 »
Ironialarm.... ;D
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #81 på: Mai 07, 2014, 12:15:08 »
Ironialarm.... ;D

:)

Håper han får en ny kontrakt ASAP, han kan forhandle med andre klubber til jul!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsgutt

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #82 på: Juli 09, 2014, 23:43:48 »
Matt Smith emerging as a serious target for Millwall. Already had one bid turned down.

-phil hay

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #83 på: Juli 09, 2014, 23:54:48 »
Matt Smith emerging as a serious target for Millwall. Already had one bid turned down.

-phil hay
...og så kobler man det med Ross' tweet til Matt:
Leeds All Over ‏@LeedsAllOver  Â· 12m  
"@Rossmccormack44: @mattjpsmith yes big man. Appreciate that. See you soon #knyttneve #øyne"  IN LONDON AM I RIGHT?
« Siste redigering: Juli 09, 2014, 23:56:28 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #84 på: Juli 10, 2014, 10:02:30 »
Matt Smith emerging as a serious target for Millwall. Already had one bid turned down.

-phil hay
...og så kobler man det med Ross' tweet til Matt:
Leeds All Over ‏@LeedsAllOver  · 12m 
"@Rossmccormack44: @mattjpsmith yes big man. Appreciate that. See you soon #knyttneve #øyne"  IN LONDON AM I RIGHT?

Den er temmelig tynn.

Jon R

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #85 på: Juli 10, 2014, 17:08:07 »
Vi må beholde Smith som har en god sesong bak seg og de beste sesongene foran seg.
Jon R.

GeirO

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #86 på: Juli 10, 2014, 21:33:04 »
Enig.
Det kan legges til at han siden siste innlegg har scoret seks mål....
MOT

Promotion 2010

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #87 på: Juli 11, 2014, 21:22:50 »
Adam Pope
#lufc Cellino says he wants to keep striker Matt Smith who he says will only improve. Big admirer of Smith.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trulsaren

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #88 på: Juli 12, 2014, 14:42:39 »
Adam Pope
#lufc Cellino says he wants to keep striker Matt Smith who he says will only improve. Big admirer of Smith.

 :)
Har jeg hørt den før om en annen spiss? :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Sydhagen

Sv: Spiller: Matt Smith
« Svar #89 på: Juli 12, 2014, 15:50:12 »
Adam Pope
#lufc Cellino says he wants to keep striker Matt Smith who he says will only improve. Big admirer of Smith.

 :)
Har jeg hørt den før om en annen spiss? :)
men den spissen ønsket seg bort.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."