Skrevet av Emne: EX-lånespiller: Dexter Blackstock  (Lest 9272 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Dexter Blackstock
« Svar #30 på: Oktober 26, 2013, 09:03:04 »



Han har nettopp undertegnet ny kontrakt med Forest og har etter det jeg har lest, ikke noe superforhold til Forestmanageren. Dermed kommer han til oss på utlån. Jeg synes navnet Blackstock stadig har dukket opp når det har plinget for scoring for Forest. Spennende dette- bare tenk om han får suksess hos oss og bøtter inn mål. Ville vært utrolig deilig.
hoppas jag har fel, men detta lån känns konstigt, enligt nottinghamfans har han passerat sitt bäst före, senast han gjorde mål var för  11 månader sedan
 

Jon R

Sv: Ny spiller: Dexter Blackstock
« Svar #31 på: Oktober 26, 2013, 15:05:04 »
Er det jeg har sagt hele tiden. Denne mannen blir en hit!  ;D
Jon R.

Gufrias

Sv: Ny spiller: Dexter Blackstock
« Svar #32 på: Oktober 27, 2013, 09:00:22 »
For å se dette fra den lyse siden: Jeg vil bli gledelig overrasket om han viser seg å være akkurat det vi trenger.
Godt forsøk, Dex. Fortsett å score!
Hekta på Leeds siden 1974

bjoggis


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Dexter Blackstock
« Svar #34 på: Desember 10, 2013, 18:43:22 »
Sendt tilbake til Forest pga skade.
http://www.leedsunited.com/news/article/1t2jm8l5ztrpj11v319t2jsx04/title/blackstock-returns-to-forest

Verre enn som så:
MoscowhiteTSB ‏@MoscowhiteTSB  56s 
COME HOME SWEET PRINCE RT @jonnyhooper86: "@PhilHayYEP: Forest now confirming that Blackstock will be out for the rest of the season. #lufc"



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

nord

Sv: Ny spiller: Dexter Blackstock
« Svar #35 på: Desember 10, 2013, 19:29:22 »
Dette var triste nyheder  :'(
 

stigahauge

Sv: Ny spiller: Dexter Blackstock
« Svar #36 på: Desember 10, 2013, 21:09:09 »
Syns sjølvsdagt synd på Blackstock, men med eit kvitt bankande hjerter lurar eg på: må vi framleis betale lønna hans no eller går den rett over til Forest?
 

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Dexter Blackstock
« Svar #37 på: Desember 10, 2013, 21:15:50 »
Syns sjølvsdagt synd på Blackstock, men med eit kvitt bankande hjerter lurar eg på: må vi framleis betale lønna hans no eller går den rett over til Forest?

Man forsikrer vel spillerne?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stigahauge

Sv: Ny spiller: Dexter Blackstock
« Svar #38 på: Desember 10, 2013, 21:18:11 »
Har ikkje spelt FM på fleire år så det om forsikring veit eg ikkje :) men Blackstock hadde vel uansett ikkje så lenge igjen av låneavtalen? Var det ikkje fram til 1.jan?
 

Cherry

Sv: Ny spiller: Dexter Blackstock
« Svar #39 på: Desember 11, 2013, 10:17:32 »
DEtte betyr jo bare at vi trenger en ny spiss i tillegg til de vi har i Januar vinduet.
Hent Gradel, hent Becchio & Mackay Steven.......DA snakker vi!!

http://www.teamtalk.com/championship/9067516/Sky-Bet-Championship-Leeds-United-loanee-Dexter-Blackstock-out-for-season
 


bwirum

Sv: Ny spiller: Dexter Blackstock
« Svar #41 på: Desember 16, 2013, 16:27:40 »
DEtte betyr jo bare at vi trenger en ny spiss i tillegg til de vi har i Januar vinduet.
Hent Gradel, hent Becchio & Mackay Steven.......DA snakker vi!!

http://www.teamtalk.com/championship/9067516/Sky-Bet-Championship-Leeds-United-loanee-Dexter-Blackstock-out-for-season
Veldig usikker på om jeg egentlig vil ha Becchio tilbake igjen. Tenker på det titt og ofte, men klarer liksom ikke å komme til noen konklusjon. Vil han ikke måtte konkurrere med Ross om plassen? Han er jo ikke akkurat Matt Smith-typen, som uroer og binder forsvarere slik at nettopp Ross (og da Becchio) skal komme til sin rett?

Mulig det hadde funket med både Ross og Becchio hvis vi faktisk fikk inn Gradel på sida. Og Mackay-S. for den saks skyld. Blir jo litt trist av å se han råtne på benken til Norwich.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Sv: EX-lånespiller: Dexter Blackstock
« Svar #42 på: April 22, 2014, 19:48:22 »
Dexter under etterforskning:

BBC Radio Leeds
Nottingham Forest's Dexter Blackstock has been charged with multiple breaches of FA Rule E8(b) for misconduct in relation to betting.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973