Skrevet av Emne: Cellinos Leeds "United"  (Lest 147034 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #510 på: Mai 27, 2015, 22:00:13 »
Jeg har holdt med Leeds United siden tidlig 70-tall OG HAR ALDRI HATT FRI ETT SEKUND! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #511 på: Mai 27, 2015, 22:34:33 »
@PhilHayYEP: Although Steve Head is technically chief scout at Norwich, it seems he's been on gardening leave since Neil Adams quit as manager in January

Trenger ferie da. Slitsomt å ha fri siden Nyttår...

Hvis dette stemmer er jeg sjeleglad for at denne karen ikke kom til klubben. Fri i 5 mnd. og så starte i ny klubb med å ta ferie i den viktigste perioden i hele sesonen  :(  Virker ikke akkurat supermotivert for oppgaven.
 

Trulsaren

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #512 på: Mai 27, 2015, 22:36:35 »
Synes det er helt greit av Cellino. Man kan si mye rart om fyren, men en "vanlig" eier hadde neppe hatt baller til å gjøre noe slikt.

Når du skal begynne i en jobb som sjef for rekrutteringen, men vil dra på ferie i de kanskje viktigste ukene for klubben så er det helt bak mål. Blir som om man tar fri fra isbilen og ikke selger iskrem i fellesferien...
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Torpe-do

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #513 på: Mai 27, 2015, 23:26:07 »
Enig med sistnevnte her. Dersom det som skrives er sant, kan fyren bare ryke og reise med en gang.

En starter ikke en slik jobb for å stikke på ferie de viktigste ukene hele året.

Muligens barnslig og teatralsk håndtering av Cellino, men akkurat denne syns jeg er grei.

Forhåpentligvis har Uwe / Pearson / Cellino kontroll på targets for dette vinduet, og klarer å håndtere overgangene uten Head. Handler bare om å bruke 'hodet', det  :D :D



Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #514 på: Mai 28, 2015, 00:37:12 »
Vi får håpe Pearson er enige med siste talere.   ;)

Uansett hvordan man snur og vender på det, har denne type hendelser blitt typisk for Cellinos Leeds United, dessverre.
Jon R.

Erik M

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #515 på: Mai 28, 2015, 11:08:10 »
Tåpelig å uttale seg om denne ferien er berettiget, varslet, avtalt eller timet dårlig.  Det vet vi ingenting om.  Det vi vet er at vi har en eier som er helt ute av balanse og antagelig kommer til å jage andre kvalitetspersoner som nettopp er ansatt - sooner rather than later.

"Muligens teatralsk og barnslig.....".  Vi snakker om Presidenten i Leeds United her.
 

AndyMathie

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #516 på: Mai 28, 2015, 12:57:41 »
Tåpelig å uttale seg om denne ferien er berettiget, varslet, avtalt eller timet dårlig.  Det vet vi ingenting om.  Det vi vet er at vi har en eier som er helt ute av balanse og antagelig kommer til å jage andre kvalitetspersoner som nettopp er ansatt - sooner rather than later.

"Muligens teatralsk og barnslig.....".  Vi snakker om Presidenten i Leeds United her.


Vennligst skriv jeg og ikke vi. Med andre ord snakk for deg selv og ikke skriv vi. Vi vet ikke dette! Du vet nok dette, men ikke VI! ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #517 på: Mai 28, 2015, 13:18:59 »
Tåpelig å uttale seg om denne ferien er berettiget, varslet, avtalt eller timet dårlig.  Det vet vi ingenting om.  Det vi vet er at vi har en eier som er helt ute av balanse og antagelig kommer til å jage andre kvalitetspersoner som nettopp er ansatt - sooner rather than later.

"Muligens teatralsk og barnslig.....".  Vi snakker om Presidenten i Leeds United her.


Vennligst skriv jeg og ikke vi. Med andre ord snakk for deg selv og ikke skriv vi. Vi vet ikke dette! Du vet nok dette, men ikke VI! ;-)
verkar mest som ett twitterrykte, kan inte hitta någon officiell sida där det stått att han var klar för klubben, och VI får stå för den som skriver något! är det något nedsättande och föraktande om någon person vem det än må vara vill inte jag vara delaktig i det påstådda VI
 

Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #518 på: Mai 28, 2015, 13:20:09 »
Da gjelder det å hente inn en ny sjefsspeider. Helst innen 4 uker.   :P
Jon R.

Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #519 på: Mai 28, 2015, 13:26:04 »
Helt og fullstendig utilregnelig, den mannen! Jeg blir helt matt. :(
hur vet man att det stämmer? Har väl inte kommit något statement att Head är anställd? I så fall har jag missat det
Det er riktig. Head har aldri vært ansatt formelt sett da Cellinos signatur mangler. Hvis Phil Hay & co gjengir saken nogenlunde korrekt ( noe Hay vanligvis gjør) var det en gentlemans agreement mellom Pearson ( som hadde ansvaret for å ansette) og Head dette som Cellino sanskjonerte i 12 time.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #520 på: Mai 28, 2015, 15:44:13 »
Tåpelig å uttale seg om denne ferien er berettiget, varslet, avtalt eller timet dårlig.  Det vet vi ingenting om.  Det vi vet er at vi har en eier som er helt ute av balanse og antagelig kommer til å jage andre kvalitetspersoner som nettopp er ansatt - sooner rather than later.

"Muligens teatralsk og barnslig.....".  Vi snakker om Presidenten i Leeds United her.

Sakset fra Simon Austins blogg:

"On Tuesday, Cellino asked where Head was, only to be informed he had gone on holiday, a holiday which had been booked several months earlier, before Leeds United were ever on the scene."





Det er likevel ikke naturlig å dra på ferie rett etter å ha signert kontrakt med ny arbeidsgiver. Hvis dette var tilfelle så er det vel Steve Head som har sagt: "Jeg vi ha ferie først, eller så tar jeg ikke jobben."

Da er sensasjonen litt mindre!


Takk, fordømte journalister!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #521 på: Mai 28, 2015, 16:55:07 »
Tåpelig å uttale seg om denne ferien er berettiget, varslet, avtalt eller timet dårlig.  Det vet vi ingenting om.  Det vi vet er at vi har en eier som er helt ute av balanse og antagelig kommer til å jage andre kvalitetspersoner som nettopp er ansatt - sooner rather than later.

"Muligens teatralsk og barnslig.....".  Vi snakker om Presidenten i Leeds United her.

Sakset fra Simon Austins blogg:

"On Tuesday, Cellino asked where Head was, only to be informed he had gone on holiday, a holiday which had been booked several months earlier, before Leeds United were ever on the scene."





Det er likevel ikke naturlig å dra på ferie rett etter å ha signert kontrakt med ny arbeidsgiver. Hvis dette var tilfelle så er det vel Steve Head som har sagt: "Jeg vi ha ferie først, eller så tar jeg ikke jobben."

Da er sensasjonen litt mindre!


Takk, fordømte journalister!  :o

Det kan Head meget godt ha sagt til Pearson og Pearson har akseptert det. Cellino derimot tåler ikke slike holdninger. Syns det er helt greit, selv om jeg er enig med Jon R at det er en meget typisk Cellino hendelse.

Erik M

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #522 på: Mai 28, 2015, 17:05:14 »
Tåpelig å uttale seg om denne ferien er berettiget, varslet, avtalt eller timet dårlig.  Det vet vi ingenting om.  Det vi vet er at vi har en eier som er helt ute av balanse og antagelig kommer til å jage andre kvalitetspersoner som nettopp er ansatt - sooner rather than later.

"Muligens teatralsk og barnslig.....".  Vi snakker om Presidenten i Leeds United her.

Sakset fra Simon Austins blogg:

"On Tuesday, Cellino asked where Head was, only to be informed he had gone on holiday, a holiday which had been booked several months earlier, before Leeds United were ever on the scene."





Det er likevel ikke naturlig å dra på ferie rett etter å ha signert kontrakt med ny arbeidsgiver. Hvis dette var tilfelle så er det vel Steve Head som har sagt: "Jeg vi ha ferie først, eller så tar jeg ikke jobben."

Da er sensasjonen litt mindre!


Takk, fordømte journalister!  :o

Det kan Head meget godt ha sagt til Pearson og Pearson har akseptert det. Cellino derimot tåler ikke slike holdninger. Syns det er helt greit, selv om jeg er enig med Jon R at det er en meget typisk Cellino hendelse.

Hvis det er tilfelle, slik du spekulerer, at Pearson har godkjent det og Cellino overkjørt det - så er jo det kjente takter.  Hvor mange overkjøringer tåler Pearson..??
 

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #523 på: Mai 28, 2015, 22:48:11 »
Cellino forklarer situasjonen. Shame on Simon Austin! (Hva slags agenda har han egentlig?)

Cellino explains steve head situation

After the news broke early yesterday afternoon that Massimo Cellino had sacked new Head of Recruitment Steve Head. Simon Austin, freelance journalist first told the tale and being honest, it wasn’t good reading at all. As all things seemed to be heading in the right direction at Leeds, Cellino had turned back into the “bull in the china shop”. However, more people looked for answers and it turns out that the situation was actually not as black and white as Cellino losing his temper and ripping up a contract.

Before I quote the man himself I will paint the picture. Steve Head had agreed with Nigel Pearson that he would join the club after a meeting on Friday. It seemed like the deal was done, but on Monday when the contract was put to Cellino to be finalised he was told Steve Head was leaving to go on holiday. The original report suggested Cellino threw a tantrum and cancelled the deal but there was conflicting reports from other sources. Cellino is pretty calm when he says that he never sacked anyone, he decided to look elsewhere because he wanted someone to start right away. To be honest, I think his track record has cost him. This is not actually very bizarre.

Cellino Explains Situation (Daily Mirror)

“I spoke with 25 potential candidates, I talked with a lot of people and Steve Head was one of them,”

“He said he had to go on holiday, so I have to look for someone else. I could not wait for him. I did not hire him and so I did not fire him.

“I don’t need to justify myself. I need to finish the team and this is the most important time to do that.

“I have just come back to the club and I am in a rush to do things.”


Fair enough really. I read a comment from a fan yesterday which read, “if I took a job and left to go on holiday before I started and when they needed me, I would have no job when I came home”. The recruitment of players at Leeds is very important this summer, not one fan will disagree with that. Cellino is handing over to a new Head of Recruitment which many fans called for, so if he wants someone to start straight away its hard to argue with. However, maybe a more reserved approach would have been more appropriate but we aren’t going to change Mr Cellino, again that is pretty clear.

 

Written by Charlie Sopp
« Siste redigering: Mai 28, 2015, 22:49:46 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #524 på: Mai 28, 2015, 23:49:47 »
Greit med Cellinos versjon, selv om det ikke kaster så mye  nytt lys over saken. Alle som har lest mer enn den noe tendensiøse overskriften har skjønt at Head aldri har vært ansatt juridisk sett. Det viktigste ved denne hendelsen etter mitt syn, er hvordan Cellinos håndtering av saken har påvirket samarbeidsklimaet mellom Cellino og Pearson. Forhåpentligvis har prosessen vært så ryddig og grei som Cellino gir inntrykk av her, også sett fra Pearsons ståsted. ::)
Jon R.

Ove

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #525 på: Mai 29, 2015, 00:22:15 »
Jeg synes Cellinos versjon gjør alt mye klarere. Hvis den er riktig så vil jeg tro at både Pearson og menigmann har stor forståese for at det ble som det ble.


 

AndyMathie

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #526 på: Mai 29, 2015, 10:08:47 »
Skjønte at det var et storm i et vannglass denne Head affæren. Nei da dette blir bra dokker som sagt æ stoler på godeste Cellino ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #527 på: Mai 29, 2015, 15:52:12 »
Jeg synes Cellinos versjon gjør alt mye klarere. Hvis den er riktig så vil jeg tro at både Pearson og menigmann har stor forståese for at det ble som det ble.




Fint grep å ville forklare avgjørelsen. Har det blitt innført mediekurs på Elland Road?  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #528 på: Mai 29, 2015, 16:24:50 »
Jeg synes Cellinos versjon gjør alt mye klarere. Hvis den er riktig så vil jeg tro at både Pearson og menigmann har stor forståese for at det ble som det ble.




Fint grep å ville forklare avgjørelsen. Har det blitt innført mediekurs på Elland Road?  :)
fanns ju inget alternativ egentligen, att stoppa det innan det blev påskrivet kan nog alla parter leva med
 

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #529 på: Mai 30, 2015, 13:59:31 »
Bedre meden kar med PL-erfaring enn en som kom fra en klubb som bare rekrutterte fra Leeds!   ;)


Leeds United: Whites move for West Ham’s head of recruitment


Elland Road
Phil Hay
10:51Saturday 30 May 2015
9
HAVE YOUR SAY
Martyn Glover, West Ham United’s head of player recruitment, is set to take up the same role at Leeds United.

The Elland Road club have approached Glover after pulling out of a deal to appoint Norwich City scout Steve Head as their new head of recruitment earlier this week.

Head appeared to have secured the job at Leeds after visiting Thorp Arch and reaching an agreement with owner Massimo Cellino but Cellino withdrew his offer after learning that Head was due to depart on an immediate holiday.

Leeds are pushing for signings after naming Uwe Rosler as head coach and Cellino said he had “no time” to wait for Head to start work at Elland Road.

The Italian has also spoken with Celtic scout David Moss in the past month but Glover - West Ham’s head of recruitment since 2011 - is emerging as Cellino’s preferred alternative.

Before moving to Upton Park, Glover worked as head of recruitment at Blackburn Rovers. He is under contract at West Ham but the Premier League outfit are set for a summer of change after parting company with manager Sam Allardyce.

Leeds are revising their entire backroom team and news of their move for Glover comes as former Leicester City boss Rob Kelly prepares to become Rosler’s assistant.

United are also close to naming a new goalkeeping coach, with Cardiff City’s Richard Hartis in the frame.


Hartis - once a member of Manchester United’s youth-team staff - has been with Cardiff for the past 18 months.

Neil Sullivan, who worked as Leeds’ goalkeeping coach during the recent Championship season, is expected to remain with the club and return to his academy coaching post.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #530 på: Mai 30, 2015, 15:10:30 »
Synes som en kompetent kar ut fra beskrivelsen her. Samme karen som rekrutterte Song dette da.
Så spørs det om han lar seg lokke fra trygge West Ham til turbulente Leeds.  ;)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #531 på: Juni 01, 2015, 14:20:07 »
På ferie eller på speideroppdrag?

Stephen Head @steve1head
Great tournament, always enjoyable and some very good players on view.  https://t.co/d2JM2FcDsM

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #534 på: Juni 08, 2015, 16:30:05 »
Enda en flott tilvekst i Leeds:

Club Secretary Stuart Hayton started at #lufc today . Hayton used to be at Liverpool and Wigan.

☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #535 på: Juni 09, 2015, 23:12:36 »
LUFC Leeds add three more to backroom staff
   
Leeds United have added three new members to their backroom team this week as the club continue to build ahead of next season.

Former Wigan Athletic and Liverpool secretary Stuart Hayton arrived at the club on Monday.

Richard Hartis arrives at Elland Road as the new first team goalkeeping coach. Hartis arrives after a spell at Cardiff City having previously worked with Manchester United for over a decade and he replaces Neil Sullivan who will now look after the academy goalkeepers.

Martyn Glover is the clubs new head of recruitment. Glovers arrives after working previously with Sam Allardyce at both Blackburn Rovers and West Ham United.

The three follow Adam Pearson (executive director), Uwe Rosler (head coach) and Rob Kelly (assistant head coach) to arrive at the club this summer since the return of owner Massimo Cellino.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=402245#ixzz3cbMbun6O
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #536 på: Juni 09, 2015, 23:20:20 »
Club Secretary Appointed
By Kevin Markey
Updated Monday, 8th June 2015
Leeds United RSS Feed

Leeds United has added another key addition to its boardroom staff.

Stuart Hayton, Liverpool’s former club secretary, has been appointed by Leeds under the same role following his summer departure from the Premier League giants, BBC Radio Leeds reports.

Hayton is only the latest major appointment the West Yorkshire club has made since the 2014/15 season finished.
Along with Uwe Rosler being named the new head coach, the club hired Rob Kelly as new assistant and oversaw the return of Adam Pearson who left an advisory role at Sheffield Wednesday to work alongside Massimo Cellino.
Furthermore, as well as the new addition of Hayton, Leeds are also experiencing a run of good luck financially as well.

Just last week Leeds’ controversial owner claimed that the club was breaking even.
Cellino said: “When I first came in, I had to pay £5m just to keep the club going. By the end of last season, we had lost £22m. Now the forecast is that we are close to break even.”

The Leeds’ loyal fans are preparing for next season as well, as the club recently revealed the sales figures so far are higher than they were at this point last year.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind


Annesj

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #538 på: Juni 15, 2015, 12:37:00 »
Lene seg tilbake på en a yachtene sine utenfor Miami å la Rösler og co gjøre jobben sin. Samtidig bare se penga rulle inn når de sikrer opprykk mai neste år.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #539 på: Juni 15, 2015, 16:06:29 »
NEW HEAD OF RECRUITMENT APPOINTED

Martyn Glover joins from West Ham to oversee the club’s recruitment...

Published 15 June 2015 at 10:00



Elland Road


We would like to welcome Martyn Glover to Leeds United as the club’s new Head of Recruitment.

Martyn, who arrives from West Ham United, will work closely with head coach Uwe Rosler and will be responsible for all aspects of the club’s scouting and recruitment.

Martyn boasts a wealth of experience and expertise in his role, having spent four years at Upton Park and 13 years with Blackburn Rovers prior to that.

He becomes the latest addition behind the scenes at Elland Road, with club secretary Stuart Hayton also in place after arriving from Liverpool last week.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1h1qcziylybv71joausg2cjra9/title/new-head-of-recruitment-appointed#sthash.LpYolGbr.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973