Skrevet av Emne: EX-Head-coach: Dave Hockaday  (Lest 103131 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #30 på: Juni 19, 2014, 14:12:19 »
The Hock er nå hovedtrener for Leeds og har dermed min støtte.
Håper han viser seg tilliten verdig og gjør en knakende god jobb for Leeds.

MOT!

Støttes, men det betyr ikke at det var han vi ønsket!!

personlig hadde jeg ingen ønsker jeg, så jeg tror dette blir rett så bra  ;)
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #31 på: Juni 19, 2014, 14:12:33 »
The Hock er nå hovedtrener for Leeds og har dermed min støtte.
Håper han viser seg tilliten verdig og gjør en knakende god jobb for Leeds.

MOT!

Støttes, men det betyr ikke at det var han vi ønsket!!

Nei, det var vel ingen som hadde hørt om fyren før  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #32 på: Juni 19, 2014, 14:20:13 »
OPPGITT >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Leedsgutt

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #33 på: Juni 19, 2014, 14:24:30 »
hørte  på Hockaday pressekonferansen.

-Hockaday skal "bare" trene laget, og lære laget.
-Cellino skal kjøpe og gjøre kontrakter
- Cellino (så vidt jeg forsto) skal komme med sine egne meninger innen taktikk og de 11 som skal spille.
- Hockaday virker selvsikker.   " I have coached in every division, i have played over 650 senior games. I know my experience.

"Coaches is like watermelons, you dont know how good they are before you open them"   Vet ikke om Hockaday likte den.
« Siste redigering: Juni 19, 2014, 14:28:23 av Leedsgutt »

samadhi

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #34 på: Juni 19, 2014, 14:25:39 »
Junior Lewis som assistent. hvem pokker er det, og hva pokker menes med dette

Karl Junior Lewis (born 9 October 1973) is an English footballer who plays as a midfielder for Isthmian League Premier Division side Hendon where he is also a coach.

Som spiller var han innom følgende klubber;
Fulham, Dover, Hayes, Hendon, Gillingham, Leicester, Brighton, Swindon, Hull, Brentford, MK Dons, Edgware Town, Stevenage, Welwyn Garden City og til siste tilbake til Hendon igjen som spillende Coach.
marching on together,
derudaf forever...

DenHviteYeboah

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #35 på: Juni 19, 2014, 14:28:25 »
Innlegg i YEP...forteller det meste...
I cannot and will not defend MC's decision on the new coach. This is an absolute embarrassment to this club. You cant tell me there were not better candidates available, even Gibbs would have been a better choice. Even Hockaday's assistant has packed his job in at non-league Hendon to join us. WOW - what joy! I feel safer already.

 Any Leeds fan who supports Cellino in this decision is mad and blinded because of all the things he has said and the bills he has paid. It seems like we have taken 3 steps forward and 10 back!

 This is a very sad day for our club and I cant help but feel cheated...........

Leedsgutt

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #36 på: Juni 19, 2014, 14:29:42 »
#lufc MC "I was waiting to choose a coach before buying any players. It's a team job. We know what we can afford. I love to help the coach"

#lufc Hockaday "We met up, we talked football, the time just flew by. It seemed right, he offered me the job, I accepted."

DH "I've come here to work hard, to coach, to improve. I've been given a great opportunity, I'll take it with both hands."

#lufc DH "I got promoted 5 times, I am the sum of all my experience, that's what I bring to the table."


Promotion 2010

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #37 på: Juni 19, 2014, 14:35:54 »
Her er twitter-responsene på ansettelsen:

http://sabotagetimes.com/reportage/hockaday-leeds-united-twitter-backlash/

 :)








Men kan jeg annet enn å være en supporter av klubben?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #39 på: Juni 19, 2014, 15:10:57 »
Innlegg i YEP...forteller det meste...
I cannot and will not defend MC's decision on the new coach. This is an absolute embarrassment to this club. You cant tell me there were not better candidates available, even Gibbs would have been a better choice. Even Hockaday's assistant has packed his job in at non-league Hendon to join us. WOW - what joy! I feel safer already.

 Any Leeds fan who supports Cellino in this decision is mad and blinded because of all the things he has said and the bills he has paid. It seems like we have taken 3 steps forward and 10 back!

 This is a very sad day for our club and I cant help but feel cheated...........


Dette gjenstår å se.....

Akkurat sett intervjuet på LUTV og han fremstår og blir portrettert som en lettvekter. Dette blir i hvertfall ikke kjedelig og presset på MC/DH er fra første dag!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #40 på: Juni 19, 2014, 15:11:22 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik M

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #41 på: Juni 19, 2014, 15:20:38 »
Det som har skjedd er at stillingene Manager og Chairman er slått sammen til en stilling: President! Cellino er den nye manageren - og han har jo advart oss...
 

Hallgeir *

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #42 på: Juni 19, 2014, 15:34:34 »
Junior Lewis som assistent. hvem pokker er det, og hva pokker menes med dette

Det ligger vel i navnet at han skal trene juniorlaget også..  ::)

For øvrig har jeg INGEN forhåpninger før sesongstart. Og opprykk i sesongen 2015/2016 med duoen Hockaday/Cellino.... ?  :-\ :(
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #43 på: Juni 19, 2014, 15:57:06 »
Det er bare å håpe at denne ansettelsen er så håpløs at den går hele runden til genial.

Trua har jeg vel mistet. Ingen kan ta fra meg håpet, men Cellino gjør sannelig så godt han kan.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #44 på: Juni 19, 2014, 16:08:15 »
Välkommen Dave
 

Leedsfan

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #45 på: Juni 19, 2014, 16:23:03 »
Tror Cellino er en type som hater å ha feil og elsker å ha rett. Nå gjør han i følge "resten av verden" feil og det skal bli spennende å se hvordan Cellino reagerer hvis det viser seg at denne ansettelsen var en tabbe..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #46 på: Juni 19, 2014, 16:31:38 »
Lurer på hva Redfearn, Gibbs og Naylor tenker om dette..?Hockaday må vel være dårligere kvalifisert enn alle de....

Woody

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #47 på: Juni 19, 2014, 16:36:56 »
Tror Cellino er en type som hater å ha feil og elsker å ha rett. Nå gjør han i følge "resten av verden" feil og det skal bli spennende å se hvordan Cellino reagerer hvis det viser seg at denne ansettelsen var en tabbe..

Det kan jo vere eit lykketreff,men personlig tippar eg vi han ny coach etter kampen mot bolton 30 sept ::)
LIFE IS LEEDS

Josch

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #48 på: Juni 19, 2014, 17:12:48 »
Uansett, Hockadays evner som coach blir ikke avgjørende , tror jeg. Det avgjørende blir spillere som hentes inn og hva som skjer på treningsfeltet på daglig basis. Jeg tror mange avgjørelser mht spillere, trening, taktikk, spille stil osv, blir tatt over hodet på Hockaday. Cellino virker som en eier som vil ha en hånd på rattet mht det sportslige. På meg virker det som om Hockaday fronter trenerteamet på kampdag og i media. Men det blir selvsagt hans ansvar å coache i 90 minutter og foreta bytter i kamp  - tror jeg!! :) :) dersom Hockaday gjør en dårlig jobb kan han lett byttes ut og de fortsetter med samme spillestil, system, trenere, spillere, kultur/filosofi. Dette burde gi en viss kontinuitet istedet for å bytte hele trenerapparatet dersom manageren får sparken. Kanskje dette har noe for seg??!
« Siste redigering: Juni 19, 2014, 19:21:03 av Josch »

Kato

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #49 på: Juni 19, 2014, 17:15:27 »
Dimensjonen med utenlandske eiere har nådd nye høyder. Nå har de også kjøpt seg plass som manager.

Hvilke fotballfaglige kvaliteter Cellino har i forhold til spillerkjøp er jeg spent å se.

Det er en meget trist dag for Leeds United. En av de svartere.

Gir helt opp.
 

Leedsfan

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #50 på: Juni 19, 2014, 17:44:47 »
Dimensjonen med utenlandske eiere har nådd nye høyder. Nå har de også kjøpt seg plass som manager.

Hvilke fotballfaglige kvaliteter Cellino har i forhold til spillerkjøp er jeg spent å se.

Det er en meget trist dag for Leeds United. En av de svartere.

Gir helt opp.

Blir litt matt selv, men gir ikke helt opp.

Vi får håpe at våre bange anelser er feil og at Cellino vet hva han driver med!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Borge

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #51 på: Juni 19, 2014, 17:49:02 »
hørte  på Hockaday pressekonferansen.

-Hockaday skal "bare" trene laget, og lære laget.
-Cellino skal kjøpe og gjøre kontrakter
- Cellino (så vidt jeg forsto) skal komme med sine egne meninger innen taktikk og de 11 som skal spille.
- Hockaday virker selvsikker.   " I have coached in every division, i have played over 650 senior games. I know my experience.

"Coaches is like watermelons, you dont know how good they are before you open them"   Vet ikke om Hockaday likte den.

Ja dette virker jo kjempesmart...en halvgal Italiener kjøper spillere og tar ut laget og en håpløs trener uten resultater fra tidligere trener dem...
Det bidrar jo godt til å skru ned forventningene før sesonstart :-[
Borge

Borge

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #52 på: Juni 19, 2014, 17:49:37 »
Dimensjonen med utenlandske eiere har nådd nye høyder. Nå har de også kjøpt seg plass som manager.

Hvilke fotballfaglige kvaliteter Cellino har i forhold til spillerkjøp er jeg spent å se.

Det er en meget trist dag for Leeds United. En av de svartere.

Gir helt opp.
Støttes!!!
Borge

B_Ød

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #53 på: Juni 19, 2014, 17:54:14 »
gir aldri opp.....
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #54 på: Juni 19, 2014, 18:03:21 »
Dimensjonen med utenlandske eiere har nådd nye høyder. Nå har de også kjøpt seg plass som manager.

Hvilke fotballfaglige kvaliteter Cellino har i forhold til spillerkjøp er jeg spent å se.

Det er en meget trist dag for Leeds United. En av de svartere.

Gir helt opp.
[/quo

(Bara) 22 år som ägare av lilla Cagliari som gjort det otroligt bra i Serie A, vi har ju haft brittiska ägare i Ridsdale och Bates nu sist, var evig klagan då med, står bakom och stöttar cellino och är verkligen beredd ge honom en chans att göra som han vill och få fria tyglar och göra det som han vill, tycker pesonligen cellino inte har något mer att behöva bevisa som ägare,var det verkligen bättre situation för ett år sedan?
 

GeirO

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #55 på: Juni 19, 2014, 18:34:00 »
Vi har fått en juniortrener som manager B og en forretningsmann som manager A. Nå mangler bare (Serie) B-spillerne fra Italia!

Det er nye tider, dere!!!!!
« Siste redigering: Juni 19, 2014, 18:36:41 av GeirO »
MOT

GeirO

Sv: Ny Coach?: Dave Hockaday
« Svar #56 på: Juni 19, 2014, 18:36:05 »

 Agenter er jo kjent for sin redelighet, tinegritet og pålitelighet. Men han bør vel få en sjansen hvis han ansettes. Så enn så lenge,

Don't mock the Hock!
Vi får håpe at dette går over, og at the Hock blir raskt tinegrert i klubben.

Ser du kom i skade for å skrive "tinegrert". Du mente sikkert gratinert.  ;)
MOT

nicolainilsen

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #57 på: Juni 19, 2014, 18:43:26 »
Jeg sier ingenting jeg.. Alle her jublet for fullt når NW ble ansatt, når vi hentet KEBE og STEWART. Kanskje vi bør innse at vi ikke har rett i så mye, og la en mann som har vært en GOD eier i over 2 tiår i en klubb som Cagliari... Eneste klubb som faktisk ikke går i rødt i Italia hver sesong har jeg også lest flere steder.

Så jeg velger å tro at han vet hva han gjør, før jeg sier noe annet... Man må iallefall la mannen få en sjanse, tenk om vi hadde snakket slik når David O'leary kom til klubben også... Jeg håper og tror på suksess og velger å støtte dette fullt ut! MOT

samadhi

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #58 på: Juni 19, 2014, 18:43:54 »
Lurer på hva Redfearn, Gibbs og Naylor tenker om dette..?Hockaday må vel være dårligere kvalifisert enn alle de....

Godt spørsmål. Kan ikke se at rollen som Hockaday et tiltenkt går så mye utover den som en vanlig Assistant manager har. Har forstått det sånn at han ikke skal stå for innkjøp og bare ha delvis ansvar for laguttak og taktikk, kan jo bare lure på hvem som har siste ordet i ett laguttak dersom Hockadat og Cellino er uenige om noe. Får sikkert også instrukser på hvordan treningen skal være.

Vi må først og fremst krysse fingrene for at MC har skikkelig peiling på fotball, for her er det ingen tvil om hvem som styrer skuta.
marching on together,
derudaf forever...

GeirO

Sv: Ny Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #59 på: Juni 19, 2014, 18:55:40 »
Jeg sier ingenting jeg.. Alle her jublet for fullt når NW ble ansatt, når vi hentet KEBE og STEWART. Kanskje vi bør innse at vi ikke har rett i så mye, og la en mann som har vært en GOD eier i over 2 tiår i en klubb som Cagliari... Eneste klubb som faktisk ikke går i rødt i Italia hver sesong har jeg også lest flere steder.

Så jeg velger å tro at han vet hva han gjør, før jeg sier noe annet... Man må iallefall la mannen få en sjanse, tenk om vi hadde snakket slik når David O'leary kom til klubben også... Jeg håper og tror på suksess og velger å støtte dette fullt ut! MOT

Vil bemerke at jeg gjorde det motsatte av å juble da NW ble ansatt!
MOT