Skrevet av Emne: Spiller : Tommaso Bianchi  (Lest 50694 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #30 på: August 30, 2014, 19:04:36 »
Adam Pope
@APOPEY: #lufc Bianchi has shaved all his hair off!



Vår beste midtbanespiller hittil med klar margin og vi er fortsatt på side 1. Det forteller altfor mye om oss.   :o
alltså bianchi har varit ok i alla våra matcher jag sett men inte på något sett varit bättre eller sämre än de övriga,  att skriva att han varit vår klart bäste mittfälsspelare med god marginal är en klar överdrift? vilka matcher syftar du isf på, kan inte varit dundee, mboro och bradford

Han er teknisk god, har blikk og spiller gode pasninger. Han har spilt på et stabilt høyt nivå og løper klart mest av de 8-9 han har delt midtbaneroller med. En klar forsterkning for oss og vår beste.  :)

Løper han klart mest? Har du noen stats på det? Mitt inntrykk fra de to tv sendte kampene er at han er relativt stasjonær og søker ball for lite....

Hockaday sa det i et intervju, at han var litt usynlig, men at han var en av de som løp mest!
han gör ett bra jobb som vanligt, men inte dominerar han,sloth och Cook var minst lika bra

Ringside i dag?
nej, men enligt redfearn efter matchen så var Cook hans MOM
 

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #31 på: August 31, 2014, 02:24:50 »
Adam Pope
@APOPEY: #lufc Bianchi has shaved all his hair off!



Vår beste midtbanespiller hittil med klar margin og vi er fortsatt på side 1. Det forteller altfor mye om oss.   :o
alltså bianchi har varit ok i alla våra matcher jag sett men inte på något sett varit bättre eller sämre än de övriga,  att skriva att han varit vår klart bäste mittfälsspelare med god marginal är en klar överdrift? vilka matcher syftar du isf på, kan inte varit dundee, mboro och bradford

Han er teknisk god, har blikk og spiller gode pasninger. Han har spilt på et stabilt høyt nivå og løper klart mest av de 8-9 han har delt midtbaneroller med. En klar forsterkning for oss og vår beste.  :)

Løper han klart mest? Har du noen stats på det? Mitt inntrykk fra de to tv sendte kampene er at han er relativt stasjonær og søker ball for lite....

Hockaday sa det i et intervju, at han var litt usynlig, men at han var en av de som løp mest!
han gör ett bra jobb som vanligt, men inte dominerar han,sloth och Cook var minst lika bra

Ringside i dag?
nej, men enligt redfearn efter matchen så var Cook hans MOM

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #32 på: September 20, 2014, 18:29:48 »
FOR EN SPILLER:

Var det 97 pasninger i dag. Nesten dobbelt så mange pasninger som nestemann på laget. Og 91% gjennomført. Utrolig bra.  ;D

Kampens spiller mot Hudds! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #33 på: September 20, 2014, 18:31:59 »
Enig , Bianchi var konge i dag !

Gufrias

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #34 på: September 20, 2014, 20:02:30 »
Jeg har også inntrykk av at andelen støtte- og tversoverpasninger var lavere i dag.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #35 på: September 20, 2014, 20:51:57 »
FOR EN SPILLER:

Var det 97 pasninger i dag. Nesten dobbelt så mange pasninger som nestemann på laget. Og 91% gjennomført. Utrolig bra.  ;D

Kampens spiller mot Hudds! 
Enig. Nesten skremmende bra. Kan trenden fortsette?

Leedsfan

Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #36 på: September 20, 2014, 22:23:18 »
Jeg har også inntrykk av at andelen støtte- og tversoverpasninger var lavere i dag.

!!!!!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #38 på: September 22, 2014, 16:22:08 »
Blir tilsynelatende bare bedre og bedre. Trioen Cook/Bianchi/Austin ser ut til å utfylle hverandre veldig bra.  :)

PS! Hvis prestasjonskurven hans fortsetter å stige nå skal vi jobbe hardt for å beholde han i januarvinduet!   :o
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #39 på: September 22, 2014, 18:22:32 »
Blir tilsynelatende bare bedre og bedre. Trioen Cook/Bianchi/Austin ser ut til å utfylle hverandre veldig bra.  :)

PS! Hvis prestasjonskurven hans fortsetter å stige nå skal vi jobbe hardt for å beholde han i januarvinduet!   :o

Du  ikke skrive sånt. Nå var det en eller annen som tolket det sittende at Bianchi ryktes vekk i januar. Gutten har 4 års kontrakt....Get a grip!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #40 på: September 22, 2014, 21:35:04 »
Blir tilsynelatende bare bedre og bedre. Trioen Cook/Bianchi/Austin ser ut til å utfylle hverandre veldig bra.  :)

PS! Hvis prestasjonskurven hans fortsetter å stige nå skal vi jobbe hardt for å beholde han i januarvinduet!   :o

Du  ikke skrive sånt. Nå var det en eller annen som tolket det sittende at Bianchi ryktes vekk i januar. Gutten har 4 års kontrakt....Get a grip!  ;)

Det var ikke det jeg skrev hvis du siktet til meg..!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

4ever arcticwhite

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #41 på: September 22, 2014, 21:50:18 »
Jeg har noen vage minner fra den gang jeg i min ungdom havnet på zinzano-biancho-fylla, og var følgelig rimelig skeptisk til denne signeringen.

Heldigvis er det her snakk om Bianchi, og siden jeg må innrømme at italiensken min er litt rusten, måtte jeg gjøre en sjekk på Google translate, og som jeg trodde: Bianchi betyr Hvit.

Dette må jo bli bra.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #42 på: September 22, 2014, 22:52:56 »
Blir tilsynelatende bare bedre og bedre. Trioen Cook/Bianchi/Austin ser ut til å utfylle hverandre veldig bra.  :)

PS! Hvis prestasjonskurven hans fortsetter å stige nå skal vi jobbe hardt for å beholde han i januarvinduet!   :o

Du  ikke skrive sånt. Nå var det en eller annen som tolket det sittende at Bianchi ryktes vekk i januar. Gutten har 4 års kontrakt....Get a grip!  ;)

Det var ikke det jeg skrev hvis du siktet til meg..!

Neida, jeg bare prøver å mobbe Jon.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #43 på: September 22, 2014, 23:04:15 »
Blir tilsynelatende bare bedre og bedre. Trioen Cook/Bianchi/Austin ser ut til å utfylle hverandre veldig bra.  :)

PS! Hvis prestasjonskurven hans fortsetter å stige nå skal vi jobbe hardt for å beholde han i januarvinduet!   :o

Du  ikke skrive sånt. Nå var det en eller annen som tolket det sittende at Bianchi ryktes vekk i januar. Gutten har 4 års kontrakt....Get a grip!  ;)

Det var ikke det jeg skrev hvis du siktet til meg..!

Neida, jeg bare prøver å mobbe Jon.  ;)

Har du ikke lært å være snill med de gamle, promo?  ;)

Sitter og ser på det 18 min lange sammendraget fra kampen på LUTV nå: Bianchi er både imponerende  og ikke minst elegant!

Huff. Berardi derimot er virkelig fæl i denne kampen. Ender nok snart med rødt!  :P
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #44 på: September 22, 2014, 23:06:14 »
Blir tilsynelatende bare bedre og bedre. Trioen Cook/Bianchi/Austin ser ut til å utfylle hverandre veldig bra.  :)

PS! Hvis prestasjonskurven hans fortsetter å stige nå skal vi jobbe hardt for å beholde han i januarvinduet!   :o

Du  ikke skrive sånt. Nå var det en eller annen som tolket det sittende at Bianchi ryktes vekk i januar. Gutten har 4 års kontrakt....Get a grip!  ;)

Det var ikke det jeg skrev hvis du siktet til meg..!

Neida, jeg bare prøver å mobbe Jon.  ;)

Jeg også..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #45 på: September 22, 2014, 23:14:09 »

Huff. Berardi derimot er virkelig fæl i denne kampen. Ender nok snart med rødt!  :P
Tror du ja!!! Pessimisten!  ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #46 på: September 22, 2014, 23:19:03 »
Blir tilsynelatende bare bedre og bedre. Trioen Cook/Bianchi/Austin ser ut til å utfylle hverandre veldig bra.  :)

PS! Hvis prestasjonskurven hans fortsetter å stige nå skal vi jobbe hardt for å beholde han i januarvinduet!   :o

Du  ikke skrive sånt. Nå var det en eller annen som tolket det sittende at Bianchi ryktes vekk i januar. Gutten har 4 års kontrakt....Get a grip!  ;)

Det var ikke det jeg skrev hvis du siktet til meg..!

Neida, jeg bare prøver å mobbe Jon.  ;)

Jeg også..:)

Makan altså!  >:(
Jon R.

Frode

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #47 på: Oktober 04, 2014, 15:06:37 »
Da har jeg sett min fjerde Leeds kamp denne sesongen. Som vanlig er det noen spillere som skuffer, andre som er bra, men felles for alle kampene er at jeg knapt har sett denne Bianchi. Er det mitt fotballblikk det er noe galt med? Eller leker han gjemsel utpå der?
 

Kato

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #48 på: Oktober 04, 2014, 15:12:40 »
Da har jeg sett min fjerde Leeds kamp denne sesongen. Som vanlig er det noen spillere som skuffer, andre som er bra, men felles for alle kampene er at jeg knapt har sett denne Bianchi. Er det mitt fotballblikk det er noe galt med? Eller leker han gjemsel utpå der?

Siden du spør, blikket ditt.
 

auren

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #49 på: Oktober 04, 2014, 15:15:44 »
Ikke fullt så toneangivende i dag, men er mye involvert, spesielt i det oppbyggende spillet. God spiller!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #50 på: Oktober 04, 2014, 15:16:01 »
Da har jeg sett min fjerde Leeds kamp denne sesongen. Som vanlig er det noen spillere som skuffer, andre som er bra, men felles for alle kampene er at jeg knapt har sett denne Bianchi. Er det mitt fotballblikk det er noe galt med? Eller leker han gjemsel utpå der?

Tja, ikke veldig synlig i dag, men han har jo noen gjennomspill av høy klasse. Distribuerer ballen på en meget bra måte, også er han viktig defensivt. Blir ikke overrasket om det har han som hadde flest ballberøringer på Leeds i dag også.

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #51 på: Oktober 04, 2014, 15:16:34 »
Da har jeg sett min fjerde Leeds kamp denne sesongen. Som vanlig er det noen spillere som skuffer, andre som er bra, men felles for alle kampene er at jeg knapt har sett denne Bianchi. Er det mitt fotballblikk det er noe galt med? Eller leker han gjemsel utpå der?

Siden du spør, blikket ditt.


Fantastisk kamp igjen av Bianchi. Her har vi funnet en virkelig gem!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #52 på: Oktober 04, 2014, 15:28:20 »
Syns Bianchi er i ferd med å bli en "first on the sheet"-spiller. Ikke alltid den som utmerker seg mest, men er en viktig motor. Setter man midtbanen sammen riktig - evt når den klikker skikkelig - tror jeg vi får se Bianchi virkelig stråle.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #53 på: Oktober 04, 2014, 15:29:02 »
Syns Bianchi er i ferd med å bli en "first on the sheet"-spiller. Ikke alltid den som utmerker seg mest, men er en viktig motor. Setter man midtbanen sammen riktig - evt når den klikker skikkelig - tror jeg vi får se Bianchi virkelig stråle.

Meget viktig spiller, mister sjelden ballen og ser etter kreative løsninger.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #54 på: Oktober 04, 2014, 15:39:07 »
I min verden er det enkelt. Førstemann du setter opp på kampblokka.
 

Sterland

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #55 på: Oktober 04, 2014, 17:53:22 »
I min verden er det enkelt. Førstemann du setter opp på kampblokka.

Helt enig. Fantastisk å se en midtbanespiller i Leeds som "aldri" mister ballen, ser etter kreative løsninger og ikke minst klinker til litt i taklingene. Et strålende kjøp:)

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #56 på: Oktober 06, 2014, 23:59:14 »
LUFC Data

@LUFCDATA: Cracking stat from @_SamJordan - Tommaso Bianchi won the most tackles (13) of any Championship player this weekend. http://t.co/LiEWXkRdzb

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #57 på: Oktober 07, 2014, 15:54:35 »
Etter en litt skuffende innledning i spann med Murphy, Tonge og Austin, synes jeg han har funnet rollen sin, og løser den veldig bra.
Hekta på Leeds siden 1974

Runar

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #58 på: Oktober 07, 2014, 16:44:31 »
Det er rart når gode spillere ser bedre ut med andre gode spillere....
 

Leedsfan

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #59 på: Oktober 07, 2014, 18:06:38 »
Etter en litt skuffende innledning i spann med Murphy, Tonge og Austin, synes jeg han har funnet rollen sin, og løser den veldig bra.

Skulle jo ønske at Murphy også kunne vokse med bedre medspillere, enten er han ræva eller så har han noe uforløst!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.