Skrevet av Emne: EX-Spiller: Soulemayne Doukara  (Lest 56065 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyMathie

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #60 på: Januar 02, 2015, 14:23:19 »
...og 3 års avtale innebærer at vi nok må slite med denne karen en stund til.... :-\

Vi får virkelig håpe han viser en helt annen side i 2015. Var jo brukbar i starten og er fortsatt ung.

Jeg hadde forhåpninger til Doukara, men han er ikke en spiller som klarer å være med når det blir veldig tunge bør og bære. Han er nok en langt bedre spiller å ha i medgang enn i motgang for å si det sånn. I dagens situasjon er dessverre Doukara ikke riktig mann. Vi kunne låne han ut og heller få han tilbake til neste sesong når skipet forhåpentligvis er på rett kjør.
We are Leeds and we are proud of it!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #61 på: Januar 02, 2015, 15:02:33 »
Virker etter mitt syn "tung" i spillestilen og spilleglede er helt fraværende. Bør selges.

TK20

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #62 på: Januar 02, 2015, 15:42:11 »
...og 3 års avtale innebærer at vi nok må slite med denne karen en stund til.... :-\

Vi får virkelig håpe han viser en helt annen side i 2015. Var jo brukbar i starten og er fortsatt ung.

Dette blir i overkant negativt, og veldig typisk Leeds-fans. Mannen kan vente seg et helvete de kommende årene dersom dette er ordlyden hos den gjengse supporter.

Verdens beste fans. TM.

Jon R

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #63 på: Januar 02, 2015, 16:04:46 »
...og 3 års avtale innebærer at vi nok må slite med denne karen en stund til.... :-\

Vi får virkelig håpe han viser en helt annen side i 2015. Var jo brukbar i starten og er fortsatt ung.

Dette blir i overkant negativt, og veldig typisk Leeds-fans. Mannen kan vente seg et helvete de kommende årene dersom dette er ordlyden hos den gjengse supporter.

Verdens beste fans. TM.

Tja. Stor forskjell på hva man skriver på et norsk forum og hva man skriker fra tribunen i England. Jeg skriver da også vitterlig at han har vist at han har et høyere nivå inne og fortsatt er ung, så helt svartmalende er dette ikke.

Når det er sagt: Hvis han viser samme slappe  holdning som mot Derby i fremtiden, kan han muligens vente seg et helvete de kommende årene for å bruke dine ord. Utover det kan jeg ikke se noen grunn til at profesjonelle fotballspillere skal skjermes for kritikk når de åpenbart ikke tar de nødvendige ekstra løpene på en dårlig dag.   
Jon R.

Kato

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #64 på: Januar 02, 2015, 18:39:12 »
Jeg mener vi burde tie når Doukara jobber sokkene av seg, lykkes eller ikke.

Når man daffer rundt med den hvite drakten på, må man tåle øksa.
 

Manager

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #65 på: Januar 02, 2015, 21:07:56 »
Viktig at Doukara blir benket etter den elendige innsatsen mot Derby, hvorfor han blir benket må fortelles med klar tale. Redders må vise hvor skapet står og vise at spillerne som ikke yter maks ikke  får spille.
Må innrømme at jeg ble rimelig irritert når jeg så Doukare kom på banen i 2. omgang, nesten ikke til å tru...

AndyMathie

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #66 på: Januar 02, 2015, 21:21:13 »
Viktig at Doukara blir benket etter den elendige innsatsen mot Derby, hvorfor han blir benket må fortelles med klar tale. Redders må vise hvor skapet står og vise at spillerne som ikke yter maks ikke  får spille.
Må innrømme at jeg ble rimelig irritert når jeg så Doukare kom på banen i 2. omgang, nesten ikke til å tru...


Jeg klikka i vinkel når jeg så han komme ut på banen i 2.omgang. Det kan jo hende at han fikk beskjed hør her dette lignet ikke noe i det hele tatt, elendig innsats av deg. Nå må du vise hva som bor i deg og gi full gass i 2.omgang, ellers så får du ikke spille mer. Håper det var beskjeden han fikk så vi slipper å se han på en stund. Som sagt jeg tror det kunne være en god løsning å låne han ut.
We are Leeds and we are proud of it!

sportcarl1

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #67 på: Januar 02, 2015, 23:10:55 »
Viktig at Doukara blir benket etter den elendige innsatsen mot Derby, hvorfor han blir benket må fortelles med klar tale. Redders må vise hvor skapet står og vise at spillerne som ikke yter maks ikke  får spille.
Må innrømme at jeg ble rimelig irritert når jeg så Doukare kom på banen i 2. omgang, nesten ikke til å tru...


Jeg klikka i vinkel når jeg så han komme ut på banen i 2.omgang. Det kan jo hende at han fikk beskjed hør her dette lignet ikke noe i det hele tatt, elendig innsats av deg. Nå må du vise hva som bor i deg og gi full gass i 2.omgang, ellers så får du ikke spille mer. Håper det var beskjeden han fikk så vi slipper å se han på en stund. Som sagt jeg tror det kunne være en god løsning å låne han ut.
var ganska hård mot doukara efter sista matchen  och skrev i stundens hetta att han spelat ut sig för alltid, men med eftertankeså har han varit godkänd om man tar hela hösten och vore fel att bara döma honom efter denna matchen, man har ju sett matcher där han spelat riktigt bra och visat kvaliteer och bra teknik, men mot derby var han inte bra,däremot så finns det ingen anledning att förlänga austins kontrakt när det går ut i sommar, sälj honom i januarifönstret och in med nytt friskt och bättre blod på mittfältet
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #68 på: Januar 11, 2015, 14:38:24 »
Redfearn - Adryan and Doukara need to liven up
   
Leeds United head coach Neil Redfearn says Adryan and Souleymane Doukara must liven up if they are to feature for the first team.

The pair were both left out of the squad at Bolton on Saturday and when questioned about their absence, Redfearn told BBC Radio Leeds.

"They have got to liven up, they have to do more.

"They have to do more to get into the team and if it means competing and working harder in training, then they have to do it. Nobody is exempt."


Adryan has made twelve appearances for Leeds since arriving on loan from Brazilian side Flamengo in the summer. The 20-year-old, who has been labelled has the 'next Kaka,` has completed 90 minutes in just two of his twelve appearances to date.

Doukara has looked out of sorts recently after burst onto the scene following his arrival from Italian side Catania in the summer. The 23-year-old netted seven goals in his first fifteen appearances for Leeds but he has now failed to score in his last seven games and he has looked lethargic and disinterested at times.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=383897#ixzz3OWI1sv9n
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #69 på: Januar 11, 2015, 20:06:13 »
Redfearn - Adryan and Doukara need to liven up
   
Leeds United head coach Neil Redfearn says Adryan and Souleymane Doukara must liven up if they are to feature for the first team.

The pair were both left out of the squad at Bolton on Saturday and when questioned about their absence, Redfearn told BBC Radio Leeds.

"They have got to liven up, they have to do more.

"They have to do more to get into the team and if it means competing and working harder in training, then they have to do it. Nobody is exempt."


Adryan has made twelve appearances for Leeds since arriving on loan from Brazilian side Flamengo in the summer. The 20-year-old, who has been labelled has the 'next Kaka,` has completed 90 minutes in just two of his twelve appearances to date.

Doukara has looked out of sorts recently after burst onto the scene following his arrival from Italian side Catania in the summer. The 23-year-old netted seven goals in his first fifteen appearances for Leeds but he has now failed to score in his last seven games and he has looked lethargic and disinterested at times.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=383897#ixzz3OWI1sv9n
Er visst ikke bare supportere som synes Doukara har vist dårlige holdninger.  ::)
Jon R.

AndyMathie

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #70 på: Januar 11, 2015, 20:18:32 »
Denne kritikken skjønner jeg veldig godt. Han har vært totalt uinteressert i å bidra de siste kampene. Virker som om han har ektremt dårlige holdninger når man virkelig trenger han så driter han i oss alle!
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsgutt

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #71 på: Desember 18, 2015, 15:56:03 »
godt innhopp igår

bør han få flere sjanser?

lojosang

Sv:
« Svar #72 på: Desember 18, 2015, 16:07:55 »
Alle som spiller godt fortjener flere sjanser i min bok. Vi får håpe det ikke går som i fjor da han stoppet på en god kamp.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #73 på: Januar 02, 2016, 15:28:03 »
Souleymane Doukara makes his first #LUFC start since August (vs Doncaster, Capital One Cup) & first league start since Dec 2014 (vs Derby).
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #74 på: Januar 02, 2016, 15:30:26 »
Hay:
Doukara's last start - Donny in the League Cup in August. Last league start - v Derby, Dec 30, 2014. Last goal - v Blackburn, Nov 22, 2014
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #75 på: Januar 05, 2016, 09:13:49 »
Spiller fra start på lørdag tipper jeg!  Selvtillit, følelse at man er med og bidrar....mye ligger i hodet - for han viste det var/er mye fotball i kroppen når han spilte i fjorårssesongen!
 

Kato

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #76 på: Januar 05, 2016, 09:53:27 »
Spiller fra start på lørdag tipper jeg!  Selvtillit, følelse at man er med og bidrar....mye ligger i hodet - for han viste det var/er mye fotball i kroppen når han spilte i fjorårssesongen!

Squadplayer. Ikke god nok om vi skal nærme oss play-off.
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #77 på: Januar 05, 2016, 11:07:38 »
Spiller fra start på lørdag tipper jeg!  Selvtillit, følelse at man er med og bidrar....mye ligger i hodet - for han viste det var/er mye fotball i kroppen når han spilte i fjorårssesongen!

Squadplayer. Ikke god nok om vi skal nærme oss play-off.
instämmer han är ingen startspelare
 

Jon R

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #78 på: Januar 05, 2016, 13:38:30 »
Doukara har et par gode innhopp fra benken denne sesongen men er altfor puslete i spillestilen etter min smak. Savner "power", tempo og gjennombruddskraft når han søker og mottar ball! Holder i beste fall et ok Championshipnivå (på en god dag.)
Jon R.

B_Ød

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #79 på: Januar 05, 2016, 13:42:29 »
veldig lett "disposessed"..burde vel kanskje ikke være det med den fysikken...Ikke min favoritt.
Ups & Ups!!

samadhi

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #80 på: Januar 05, 2016, 14:26:18 »
Synes både Doukara og Antenucci er best når de komme inn som innbytter mot slutten av kampene.
Har ofte med at vi da samtidig skifter formasjon og skaper mer trøkk.
Synes tendensen er at de begge to er for svake når de starter kampene.

Greie å ha som backup, men ingenting å satse på...
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #81 på: Januar 05, 2016, 18:34:48 »
Synes både Doukara og Antenucci er best når de komme inn som innbytter mot slutten av kampene.
Har ofte med at vi da samtidig skifter formasjon og skaper mer trøkk.
Synes tendensen er at de begge to er for svake når de starter kampene.

Greie å ha som backup, men ingenting å satse på...

Enig... Og hvor mange SuperSubs skal man ha..., ;D
I Championship må vi ha spillere som tåler engelsk tempo i 90. Minutter..... Det innebærer også at man går i dueller, tar løp og ellers løper sokkene av seg....DA blir man godtatt av fansen!!
Ingen av våre Italienere har forstått dette fullt ut... Men vår Sveitser har virkelig nå innsett hva denne ligaen innebærer, og har vært " innafor" og en av våre beste hittil... Håper Berardi er tilbake snarlig.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #82 på: Januar 23, 2016, 18:46:42 »
3 mål på 4 kamper!!!!!!  :D  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #83 på: Januar 23, 2016, 18:54:51 »
Hay
Evans on Douraka's revival: "If you tell someone day after day that they're not good enough then they'll probably start to believe it."




Forteller mye om Evans' lederstil!


I like!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #84 på: Januar 23, 2016, 19:01:43 »
Sponsorens MOM:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #85 på: Januar 23, 2016, 22:39:41 »
Hay
Evans on Douraka's revival: "If you tell someone day after day that they're not good enough then they'll probably start to believe it."




Forteller mye om Evans' lederstil!


I like!  :D



Ja som med Adeyemi og Botaka?  
« Siste redigering: Januar 23, 2016, 23:40:44 av Promotion 2010 »
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #86 på: Januar 23, 2016, 23:42:12 »
Hay
Evans on Douraka's revival: "If you tell someone day after day that they're not good enough then they'll probably start to believe it."




Forteller mye om Evans' lederstil!


I like!  :D



Ja som med Adeyemi og Botaka?  

Adeyemi bør vel tilbake til Cardiff, vi har backup.

Botaka blir bra han hvis han henger seg på Evans' vilje!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #87 på: Januar 24, 2016, 00:24:34 »
Hay
Evans on Douraka's revival: "If you tell someone day after day that they're not good enough then they'll probably start to believe it."




Forteller mye om Evans' lederstil!


I like!  :D


Er det lederstilen til Evans og fortelle spillerne at de ikke er god nok, jeg skjønte ikke den.
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #88 på: Januar 24, 2016, 01:00:48 »
Hay
Evans on Douraka's revival: "If you tell someone day after day that they're not good enough then they'll probably start to believe it."




Forteller mye om Evans' lederstil!


I like!  :D


Er det lederstilen til Evans og fortelle spillerne at de ikke er god nok, jeg skjønte ikke den.

Nei. Motsatt. Ikke si slike ting til spillerne, tydeligvis noen før Evans som har sagt det nok ganger til Douksra.



Eriksen55

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #89 på: Januar 24, 2016, 01:02:49 »
Hay
Evans on Douraka's revival: "If you tell someone day after day that they're not good enough then they'll probably start to believe it."




Forteller mye om Evans' lederstil!


I like!  :D



Ja som med Adeyemi og Botaka?  


Aldri hørt Evans sagt noe stygt til Botaka eller Adeyemi, har du?

Det jeg har fått med ang Botaka var at han hadde talent og kan bli en god spiller og at han vil gi alle muligheten. Men at det er opp til han, bare han jobber hardere på trening og presterer bedre.

Sånt må spillerne tåle, og han har helt sikkert fått vite hva Evans legger i å prestere.