Skrevet av Emne: EX-Spiller: Mirco Antenucci  (Lest 86490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AndyMathie

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #150 på: August 13, 2015, 14:53:45 »
Fair enough det  ;) Tippeliga teknikk er det man kaller en spiller med høy fart men ikke fullt så godt fintereportoar men mer krangle ballen med seg teknikk som gjør at det blir mye tilfeldigheter. Føler at Ante er litt der. Gamle godsetving Lasse Olsen et godt eksempel på det  :D Uten sammenligning forøvrig med Ante  :D

Se målet i reprise å gjenta 10 ganger mens du ser det i repeat "Ante har tippeligateknikk". Regner med at den øvelsen får opp øynene dine ;)

Men jeg sa ikke at det ikke kan se bra ut fra tid til annen  ;)


Synes det har sett bra ut fra første stund med Ante. Klassespiller rett og slett :-)
We are Leeds and we are proud of it!

Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #151 på: August 25, 2015, 20:02:49 »
Denne karen spiller så bra om dagen at han gir oss et "luksusproblem". Så lenge han starter så spiller vi med kun to sentralt på midtbanen og spørsmålet er hvem skal spille der?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #152 på: August 25, 2015, 20:33:56 »
Ante også en av mine favoritter på dagens lag. Han gir oss fart, god teknikk med ballen i beina.  Rapphet, teft for mål, bevegelighet.  Skaper rom for andre og er vanskelig å forsvare seg mot. God evne til å komme seg rettvendt.
Ante fortjener en plass i laget, han kan også brukes på kant mener jeg....
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #153 på: August 25, 2015, 20:40:11 »
Ante også en av mine favoritter på dagens lag. Han gir oss fart, god teknikk med ballen i beina.  Rapphet, teft for mål, bevegelighet.  Skaper rom for andre og er vanskelig å forsvare seg mot. God evne til å komme seg rettvendt.
Ante fortjener en plass i laget, han kan også brukes på kant mener jeg....

Men han sier selv at han ikke er noen kant og det er han ikke heller, må spille i en 4-4-2/4-5-1! Kan vel også funke i en 4-2-3-1 bak spissen/Wood!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #154 på: August 25, 2015, 20:59:20 »
Ante må ha fast plass på laget slik han spiller for tiden, har ikke sett en så bra Ante siden TV serien Ante som herjet på tv boksen på midten av syttitallet :) :) :).

raggen

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #155 på: August 25, 2015, 22:00:51 »
Ante fungerer best i rollen som fri(rolle) bak spissen. han har målteft,fart og overblikk... uvurderlig spiller for oss.. sammen med ungutta våre så er nok han i tillegg til wood(ja han kommer) våre beste..
Inn må en eller to stoppere komme inn..
Har vi ingen academy gutter som bør få sjansen dere som følger klubben tett???
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #156 på: August 25, 2015, 22:57:22 »
Ante fungerer best i rollen som fri(rolle) bak spissen. han har målteft,fart og overblikk... uvurderlig spiller for oss.. sammen med ungutta våre så er nok han i tillegg til wood(ja han kommer) våre beste..
Inn må en eller to stoppere komme inn..
Har vi ingen academy gutter som bør få sjansen dere som følger klubben tett???

Lewie Coyle - en høyreback på rundt 18 år er ganske imponerende.
Tyler Denton - en venstreback (17?) som har mange offensive kvaliteter.

Luke Parkin - var frisk på venstrekanten sist U-21 kamp.


Ellers så er det ikke så mye å skryte av, dessverre! 


Men gutta på 16 år er visstnok neste bølge med gode spillere! Blant annet Will Huffer og et par andre som spiller på England U-16!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #157 på: August 26, 2015, 13:18:37 »
Ante fungerer best i rollen som fri(rolle) bak spissen. han har målteft,fart og overblikk... uvurderlig spiller for oss.. sammen med ungutta våre så er nok han i tillegg til wood(ja han kommer) våre beste..
Inn må en eller to stoppere komme inn..
Har vi ingen academy gutter som bør få sjansen dere som følger klubben tett???

Lewie Coyle - en høyreback på rundt 18 år er ganske imponerende.
Tyler Denton - en venstreback (17?) som har mange offensive kvaliteter.

Luke Parkin - var frisk på venstrekanten sist U-21 kamp.


Ellers så er det ikke så mye å skryte av, dessverre! 


Men gutta på 16 år er visstnok neste bølge med gode spillere! Blant annet Will Huffer og et par andre som spiller på England U-16!

 :)

ikke flust av stoppere der nei.. så hvis pepe går så må/bør vi ha inn 2 kvalitetstoppere noe jeg tviler på skjer:/
Forever Leeds United!!!!!!!!

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #158 på: August 26, 2015, 14:56:02 »
Ante fungerer best i rollen som fri(rolle) bak spissen. han har målteft,fart og overblikk... uvurderlig spiller for oss.. sammen med ungutta våre så er nok han i tillegg til wood(ja han kommer) våre beste..
Inn må en eller to stoppere komme inn..
Har vi ingen academy gutter som bør få sjansen dere som følger klubben tett???

Lewie Coyle - en høyreback på rundt 18 år er ganske imponerende.
Tyler Denton - en venstreback (17?) som har mange offensive kvaliteter.

Luke Parkin - var frisk på venstrekanten sist U-21 kamp.


Ellers så er det ikke så mye å skryte av, dessverre! 


Men gutta på 16 år er visstnok neste bølge med gode spillere! Blant annet Will Huffer og et par andre som spiller på England U-16!

 :)
har följt u21 via LUTV  och kan säga med en gång att Parkin pch Coyle inte kommer bli något om man man räknar med minst championship, kanske kanske Denton, men fattas en bra bit
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #159 på: September 12, 2015, 19:15:46 »
Om toppskårern vår:

@PhilHayYEP: I asked if Antenucci can play in 4-3-3. Rosler: "When I came here he said to me straight away 'gaffer, don't play me on the wing'." #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #160 på: September 12, 2015, 20:36:43 »
Om toppskårern vår:

@PhilHayYEP: I asked if Antenucci can play in 4-3-3. Rosler: "When I came here he said to me straight away 'gaffer, don't play me on the wing'." #lufc



Spill 4-2-3-1 da med Antenucci liggende bak Wood!

Antenucci må spille!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #161 på: September 12, 2015, 21:29:33 »
Om toppskårern vår:

@PhilHayYEP: I asked if Antenucci can play in 4-3-3. Rosler: "When I came here he said to me straight away 'gaffer, don't play me on the wing'." #lufc



Spill 4-2-3-1 da med Antenucci liggende bak Wood!

Antenucci må spille!

Du kan se i kamper de har spilt sammen, Antenucci er spiss, han klarer ikke å ligge å beskytte midtbanen i en slik tier-rolle. Mot Derby ser vi at det ofte er Wood som er nede å sitter i den rollen defensivt.

Jeg er enig Antenucci må starte, jeg er bare ikke så sikker på at han ikke kan spille spiss i 4-3-3-...
 

Torpe-do

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #162 på: September 12, 2015, 23:05:52 »
Nå som Røsler har fått på plass vinger, og har backer som kan spille ving-backer ser jeg liksom ikke helt grunnen til å ikke kunne kjøre 4-4-2. Da hadde det vært plass til Ante. Med en offansiv mentalitet med en 4-4-2 burde jo det kunne skape den fotballen Røsler er ute etter?

Sett taktikk etter spillerstallen, ikke etter managerens personlige preferanser.. ?

Leedsfan

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #163 på: September 13, 2015, 08:26:26 »
Om toppskårern vår:

@PhilHayYEP: I asked if Antenucci can play in 4-3-3. Rosler: "When I came here he said to me straight away 'gaffer, don't play me on the wing'." #lufc



Spill 4-2-3-1 da med Antenucci liggende bak Wood!

Antenucci må spille!

Du kan se i kamper de har spilt sammen, Antenucci er spiss, han klarer ikke å ligge å beskytte midtbanen i en slik tier-rolle. Mot Derby ser vi at det ofte er Wood som er nede å sitter i den rollen defensivt.

Jeg er enig Antenucci må starte, jeg er bare ikke så sikker på at han ikke kan spille spiss i 4-3-3-...

Burde jo kunne spille spiss, men jeg tror Uwe virkelig vil ha igang Wood og det kan jeg skjønne.

Uwe vil spille 4-3-3, men laget vårt nå vil være best med 4-4-2, i hvert fall på papiret.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #164 på: September 13, 2015, 18:34:50 »
Nå som Røsler har fått på plass vinger, og har backer som kan spille ving-backer ser jeg liksom ikke helt grunnen til å ikke kunne kjøre 4-4-2. Da hadde det vært plass til Ante. Med en offansiv mentalitet med en 4-4-2 burde jo det kunne skape den fotballen Røsler er ute etter?

Sett taktikk etter spillerstallen, ikke etter managerens personlige preferanser.. ?

Er det ikke akkurat det han har gjort? Vi har spilt mer i retning av 4231 enn 433 sånn jeg tolker det.

Torpe-do

Sv: Sv: Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #165 på: September 13, 2015, 20:03:28 »
Nå som Røsler har fått på plass vinger, og har backer som kan spille ving-backer ser jeg liksom ikke helt grunnen til å ikke kunne kjøre 4-4-2. Da hadde det vært plass til Ante. Med en offansiv mentalitet med en 4-4-2 burde jo det kunne skape den fotballen Røsler er ute etter?

Sett taktikk etter spillerstallen, ikke etter managerens personlige preferanser.. ?

Er det ikke akkurat det han har gjort? Vi har spilt mer i retning av 4231 enn 433 sånn jeg tolker det.

Om det er 4231 eller 442 skal jeg ikke gå for nærme inn på. Han spiller i alle fall en taktikk som utelater en formspiller som Antenucci. Slik jeg ser det skulle vi vel ha en temmelig passende stall for 4-4-2 nå. Hele påstanden baserer seg jo på at Botaka presterer og lever opp til forventninger, noe som jo er usikkert. Men dersom han gjør det, kunne jeg godt tenkt meg å sett følgende startellever:

                                        Silvestri
                  Byram    Bamba    Cooper    Taylor
           
                  Mowatt/Murphy    Cook/Adeyemi
Dallas                                                                          Botaka

                                Woods           Antenucci

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #166 på: September 13, 2015, 21:01:52 »
Nå som Røsler har fått på plass vinger, og har backer som kan spille ving-backer ser jeg liksom ikke helt grunnen til å ikke kunne kjøre 4-4-2. Da hadde det vært plass til Ante. Med en offansiv mentalitet med en 4-4-2 burde jo det kunne skape den fotballen Røsler er ute etter?

Sett taktikk etter spillerstallen, ikke etter managerens personlige preferanser.. ?

Er det ikke akkurat det han har gjort? Vi har spilt mer i retning av 4231 enn 433 sånn jeg tolker det.

Om det er 4231 eller 442 skal jeg ikke gå for nærme inn på. Han spiller i alle fall en taktikk som utelater en formspiller som Antenucci. Slik jeg ser det skulle vi vel ha en temmelig passende stall for 4-4-2 nå. Hele påstanden baserer seg jo på at Botaka presterer og lever opp til forventninger, noe som jo er usikkert. Men dersom han gjør det, kunne jeg godt tenkt meg å sett følgende startellever:

                                        Silvestri
                  Byram    Bamba    Cooper    Taylor
           
                  Mowatt/Murphy    Cook/Adeyemi
Dallas                                                                          Botaka

                                Woods           Antenucci

Personlig tror jeg at Dallas og Botaka er for klassiske 433 vinger til at vi kan koste på oss og spille med både dem og Antenucci i 442. Botaka er etter rapportene en ekte driblefant, og de er sjeldent gode i den defensive jobbingen sin. Dallas har vi alt sett at er lite involvert i spillet unntatt når han har avgjørende berøringer. Wood må spille for å få han i den kampformen vi trenger at en sånn spiss er i. Og 424 har vel ikke blitt spilt siden Brasil på 50-tallet. Jeg forstår veldig godt hvorfor det er vanskelig å få inn en spiller som ikke vil spille ving i dagens tropp. Selv om jeg er enig i at det er vanskelig å se hvordan vi kan utelate Mirco. Et såkalt luksusproblem. Det greieste hadde vært om jeg tok feil angående jobbingen til vingene våre. I 442 er Mirco like selvskreven som Adeyemi og Cook på midtbanen.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #167 på: September 13, 2015, 21:25:26 »
Har noen målet til Antenucci fra gårsdagen? Jeg har ikke sett det...

auren

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #168 på: September 13, 2015, 22:38:39 »
Har noen målet til Antenucci fra gårsdagen? Jeg har ikke sett det...

Ligger på LUTV. Flott satt. Litt likt som mot Burnley, bare kortere avstand. Ganske tåpelig målfeiring. Skulle tro han hadde sikret oss opprykk  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #169 på: September 14, 2015, 17:06:27 »
Ante må selvsagt spille
4-3-3 må vike. 4-4-2 og innlegg fra kant. Berardi og Taylor kommer opp på overlapp, bruk dem!!
4 på midten gjør oss mindre sårbar på kontringer.

Wood trenger innlegg, Ante med sin bevegelse utfyller en stor og sterk spiss.

Vi har en Viduka/Smith variant her, om Uwe vil !


MOT

lojosang

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #170 på: September 14, 2015, 18:41:21 »
Mikro-Ante framstår som vår nye Healy, Super-sub. La ham fortsette som det.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #171 på: September 14, 2015, 19:09:15 »
Mikro-Ante framstår som vår nye Healy, Super-sub. La ham fortsette som det.

Enig!


Har en tendens til å floppe med 90-minuttere under beltet.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #172 på: September 15, 2015, 10:37:43 »
Idiotisk!
Leeds beste spiller bør starte!
Pr.dags dato er Ante Leeds beste spiller!
Punktum

J-R

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #173 på: September 15, 2015, 10:41:32 »
Eller vi bør heller kaste han inn i 70 min hver kamp, for å prøve å få med oss en u ?

Annesj

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #174 på: September 15, 2015, 10:52:59 »
Vi mangler fart som jeg gnåla om i årevis. Sånn sett MÃ… ante spille. Det forutsetter en formasjonsendring. Om det vil tjene oss får man se om det prøves. Jeg er ikke så sikker. Men verdt et forsøk. 4411 idag med Ante bak Wood. Det gir oss i det minste evne til å utfordre en backfirer head on med fart.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #175 på: September 15, 2015, 13:46:19 »
Ante må selvsagt spille
4-3-3 må vike. 4-4-2 og innlegg fra kant. Berardi og Taylor kommer opp på overlapp, bruk dem!!
4 på midten gjør oss mindre sårbar på kontringer.

Wood trenger innlegg, Ante med sin bevegelse utfyller en stor og sterk spiss.

Vi har en Viduka/Smith variant her, om Uwe vil !


MOT

En Viduka Smith variant? Med Wood og Antenucci?

Hvordan kom du fram til det?
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #176 på: September 15, 2015, 13:49:41 »
Fortsetter vi å kalle ham Ante er det snart en eller annen nordpå, laaangt nordpå, som lager en joik tal ham.... :o
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #177 på: September 15, 2015, 15:53:24 »
Idiotisk!
Leeds beste spiller bør starte!
Pr.dags dato er Ante Leeds beste spiller!
Punktum

Nå må vi kutte ned på sokkerøykinga her!
Av de som spiller fast rangerer jeg jeg  Cook, Silvestri, Mowatt, Byram, Adeyemi, Murphy, Wood, Berardi, Cooper, Bamba og Taylor foran Mikro-Midas.  ;D

Vel, i hvert fall Cook.
Forøvrig hjelper lite om Scania er verdens beste lastebil hvis man er med i formel 1.
- Leif Olav

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: Spiller: Mirco Antenucci
« Svar #179 på: November 16, 2015, 20:23:39 »
han är värd ett förlängt kontrakt