Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Adryan Oliveira Tavares  (Lest 83349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Ex lånespiller: Adryan Oliveira Tavares
« på: August 30, 2014, 13:21:10 »
Phil Hay
@PhilHayYEP: Adryan move was finalised last night, Leeds expect to sign it off officially in the next hour or so. #lufc


Velkommen unge mann.  :)


http://en.m.wikipedia.org/wiki/Adryan
« Siste redigering: Juni 25, 2015, 21:47:55 av Hallgeir * »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

MOT

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #1 på: August 30, 2014, 13:22:29 »
Brian Montengro move needs a bit of work but I'm being told that it will happen. #lufc

Promotion 2010

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #2 på: August 30, 2014, 13:26:29 »
11:39

Leeds United may not have a manager, but players continue to be linked with a move to Elland Road. According to reports in Italy, Cagliari defender Dario del Fabro, who spent last season on loan at Pescara, is close to signing for Leeds.

Skysports
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #3 på: August 30, 2014, 13:35:49 »
11:39

Leeds United may not have a manager, but players continue to be linked with a move to Elland Road. According to reports in Italy, Cagliari defender Dario del Fabro, who spent last season on loan at Pescara, is close to signing for Leeds.

Skysports


We love you serie b serie b serie b

Xern

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #4 på: August 30, 2014, 13:37:29 »
Denne spilleren har jeg ønsket! Fantastisk  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

sportcarl1

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #5 på: August 30, 2014, 13:38:19 »
Phil Hay
@PhilHayYEP: Adryan move was finalised last night, Leeds expect to sign it off officially in the next hour or so. #lufc


Velkommen unge mann.  :)


http://en.m.wikipedia.org/wiki/Adryan
jättebra jobbat cellino!
 

sportcarl1

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #6 på: August 30, 2014, 13:39:43 »
Denne spilleren har jeg ønsket! Fantastisk  :D
jag med, enda som oroar mig är hans skadebenägenhet de sista åren, välkommen! vi kommer att ha ett riktigt bra lag disponibelt efter landslagsuppehållet
 

gulle

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #7 på: August 30, 2014, 13:44:26 »
Ikke offisiellt
Dåkk tar sjansen igjen
Kjapt ute med ny spillertråd 8)
Nå rykker vi opp! Jasederja

Xern

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #8 på: August 30, 2014, 13:45:39 »
Ikke offisiellt
Dåkk tar sjansen igjen
Kjapt ute med ny spillertråd 8)
Er offisielt når Phil Hay eller Ema har sagt det.. I dette tilfellet har begge sagt det  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

gulle

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #9 på: August 30, 2014, 13:54:30 »
Ikke offisiellt
Dåkk tar sjansen igjen
Kjapt ute med ny spillertråd 8)
Er offisielt når Phil Hay eller Ema har sagt det.. I dette tilfellet har begge sagt det  8)
nåja. Ta en titt i sørensen eller vivianitråden ......
Nå rykker vi opp! Jasederja

sportcarl1

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #10 på: August 30, 2014, 16:51:37 »
Undrar om han presentetas i halvlek?
 

Stephenjazz

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #11 på: August 30, 2014, 17:05:03 »
https://www.youtube.com/watch?v=r5XuoVCmCao&feature=youtu.be

Har i hvert fall teknikken i orden, uten at man skal legge så mye i videoer fra youtube
Det blir aldri umoderne å vinne

baste

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #12 på: August 30, 2014, 17:22:11 »
Helt suverent, nu begynner det å ligne ett lag for framtiden. Bygger ett nytt Super suuuper Leeds

Erik M

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #13 på: August 30, 2014, 17:52:54 »
Mest spennende signeringen siden Cantona. Helt ærlig så hadde jeg rådet gutten å gjøre noe annet enn Leeds.
 

Jon R

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #14 på: August 30, 2014, 18:03:17 »
Spennende med rykter men hvis ingen har lagt ut en link til en offisiell bekreftelse innen 5 min, slår jeg denne tråden sammen med ryktetråden!

Klokka går.....
Jon R.

Leedsfan

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #15 på: August 30, 2014, 18:15:06 »
Spennende med rykter men hvis ingen har lagt ut en link til en offisiell bekreftelse innen 5 min, slår jeg denne tråden sammen med ryktetråden!

Klokka går.....

Boring boring boring! La nå gutta få diskutere og kose seg. Fra tirsdag er det over med kjøp for en stund!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #16 på: August 30, 2014, 18:18:52 »
Spennende med rykter men hvis ingen har lagt ut en link til en offisiell bekreftelse innen 5 min, slår jeg denne tråden sammen med ryktetråden!

Klokka går.....

Boring boring boring! La nå gutta få diskutere og kose seg. Fra tirsdag er det over med kjøp for en stund!

Jeg har da aldri sagt at gutta ikke får diskutere eller kose seg! Hva jeg ikke vil ha er nok en ny spillertråd som ender med at overgangen renner ut i sanden...

Kom så med en link og alt er greit!
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #17 på: August 30, 2014, 18:23:16 »
Spennende med rykter men hvis ingen har lagt ut en link til en offisiell bekreftelse innen 5 min, slår jeg denne tråden sammen med ryktetråden!

Klokka går.....

Boring boring boring! La nå gutta få diskutere og kose seg. Fra tirsdag er det over med kjøp for en stund!

Jeg har da aldri sagt at gutta ikke får diskutere eller kose seg! Hva jeg ikke vil ha er nok en ny spillertråd som ender med at overgangen renner ut i sanden...

Kom så med en link og alt er greit!

 :)

Leedsfan

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #18 på: August 30, 2014, 18:40:35 »
Spennende med rykter men hvis ingen har lagt ut en link til en offisiell bekreftelse innen 5 min, slår jeg denne tråden sammen med ryktetråden!

Klokka går.....

Boring boring boring! La nå gutta få diskutere og kose seg. Fra tirsdag er det over med kjøp for en stund!

Jeg har da aldri sagt at gutta ikke får diskutere eller kose seg! Hva jeg ikke vil ha er nok en ny spillertråd som ender med at overgangen renner ut i sanden...

Kom så med en link og alt er greit!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Glenn K

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #19 på: August 30, 2014, 19:13:28 »
Gianluca Di Marzio ‏@DiMarzio  4 min
#Adryan (@CagliariCalcio) just signed for @LUFC

 :)

Kickthemdown

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #20 på: August 30, 2014, 19:17:26 »
Fantastisk spennende signering  :D

Opsjon på kjøp for £4-5 mill følger vel med ?! Fantastisk !

Andersen

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #21 på: August 30, 2014, 19:28:13 »
 ;D Velkommen til klubben Adryan ! håper du gjør suksess !

Glenn K

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #22 på: August 30, 2014, 19:31:08 »
OFFISIELT  ;)

Andersen

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #23 på: August 30, 2014, 19:33:24 »
 ;D

lojosang

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #24 på: August 30, 2014, 19:36:27 »
Han her har faktisk jeg også tro på. Uten snev av faktakunnskap til å bakke det opp.
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Ny spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #25 på: August 30, 2014, 19:37:26 »
Nå har vi ny spiller!

Leeds United FC @LUFC     ·   11m    

DONE DEAL: We can now confirm the season-long loan signing of Adryan, subject to international clearance #lufc


Sydhagen

Sv: Ny spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #26 på: August 30, 2014, 19:38:33 »
har han europeisk pass?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #27 på: August 30, 2014, 19:38:34 »
Har vi hatt brasilianere i klubben før ?  Vi har jo hatt argentinere med en viss suksess i klubben ! ::)

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #28 på: August 30, 2014, 19:43:34 »
Velkommen Adryan!



Håper ikke klubben må strippe Hunt fra nummer 10, håper han gir den fra seg!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Ny Spiller: Adryan Oliveira Tavares
« Svar #29 på: August 30, 2014, 19:44:24 »
Han her har faktisk jeg også tro på. Uten snev av faktakunnskap til å bakke det opp.

Hjertet som taler om dagen? Har hodet forlatt deg pga Cellino?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.