Skrevet av Emne: MARRIOTT HOTEL  (Lest 9066 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pemberton

MARRIOTT HOTEL
« på: Oktober 10, 2014, 14:46:58 »
Dette er vårt hovedhotell der vi har rabaterte rom. Det er en del spørsmål rundt denne koden og at noen ikke får den prisen som er oppgitt.
Grunnen er at det et vist antall rom som de har til oss til  prisen  som er £ 78 for enkel og £ 88 for to. Dette er inkludert frokost.
Koden er LUA ved bestilling på nett.
Er det ikke fler rom igjen til denne pris er sidene www.trivago.no og www. marriotthotels.com som mange ganger gir like gode prise ok og sjekke.

Det kan også nevnes at natten før hver hjemmekamp bor spillere og ledere på hotellet.

Ray
Luscos
pembo

lojosang

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #1 på: Oktober 10, 2014, 19:29:17 »
Dette er vårt hovedhotell der vi har rabaterte rom. Det er en del spørsmål rundt denne koden og at noen ikke får den prisen som er oppgitt.
Grunnen er at det et vist antall rom som de har til oss til  prisen  som er £ 78 for enkel og £ 88 for to. Dette er inkludert frokost.
Koden er LUA ved bestilling på nett.
Er det ikke fler rom igjen til denne pris er sidene www.trivago.no og www. marriotthotels.com som mange ganger gir like gode prise ok og sjekke.

Det kan også nevnes at natten før hver hjemmekamp bor spillere og ledere på hotellet.

Ray
Luscos


Så vi må stå med LUA i hånda for å få denne rabatten?  ;D
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #2 på: Oktober 10, 2014, 20:17:21 »
Dette er vårt hovedhotell der vi har rabaterte rom. Det er en del spørsmål rundt denne koden og at noen ikke får den prisen som er oppgitt.
Grunnen er at det et vist antall rom som de har til oss til  prisen  som er £ 78 for enkel og £ 88 for to. Dette er inkludert frokost.
Koden er LUA ved bestilling på nett.
Er det ikke fler rom igjen til denne pris er sidene www.trivago.no og www. marriotthotels.com som mange ganger gir like gode prise ok og sjekke.

Det kan også nevnes at natten før hver hjemmekamp bor spillere og ledere på hotellet.

Ray
Luscos


Så vi må stå med LUA i hånda for å få denne rabatten?  ;D

Står du med noe annet i hånda så må du spørre om strafferabatt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #3 på: Oktober 10, 2014, 21:09:55 »
Overvurdert hotell. Men hver sin smak. Personlig foretrekker jeg heller Queens, eller Discovery Inn hvis jeg skal tenke pris

lojosang

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #4 på: Oktober 10, 2014, 22:27:14 »
Dette er vårt hovedhotell der vi har rabaterte rom. Det er en del spørsmål rundt denne koden og at noen ikke får den prisen som er oppgitt.
Grunnen er at det et vist antall rom som de har til oss til  prisen  som er £ 78 for enkel og £ 88 for to. Dette er inkludert frokost.
Koden er LUA ved bestilling på nett.
Er det ikke fler rom igjen til denne pris er sidene www.trivago.no og www. marriotthotels.com som mange ganger gir like gode prise ok og sjekke.

Det kan også nevnes at natten før hver hjemmekamp bor spillere og ledere på hotellet.

Ray
Luscos


Så vi må stå med LUA i hånda for å få denne rabatten?  ;D

Står du med noe annet i hånda så må du spørre om strafferabatt!
;D
But don't take it out in public
Or they'll stick you in the dock
And you won't come back
- Leif Olav

Cherry

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #5 på: Oktober 11, 2014, 15:01:35 »
Marriott bestilles uten unntak til bedre pris på hotels.com.... Men har ikke vært bortover i jul eller påsketider- så mulig denne prisen som er gjengitt her er god da..
Som eks skal vi bortover i januar , og prisen er da 1260,- for to netter...men bestilt tidlig da.
Kan også anbefale Park Plaza 300 meter borte i gata , nærmere jernbanen.
 

Bjorn

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #6 på: Januar 27, 2015, 12:34:02 »
Får ikke lagt inn LUA koden.. Vil det si at den ikke er tilgjengelig eller er det noe feil?

Marching On! 4276

moty

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #7 på: Januar 27, 2015, 18:12:39 »
Dropp hele Marriott og bestill et av de andre bedre hotellene. Marriott er i  bestefall oppskrytt og overpriset. ::)
 

Leedsfan

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #8 på: Januar 27, 2015, 20:07:43 »
Jeg har vekslet mellom Radisson, Park Plaza og Hilton.

Hva er spesielt med Marriott?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #9 på: Januar 27, 2015, 22:27:04 »
Jeg har vekslet mellom Radisson, Park Plaza og Hilton.

Hva er spesielt med Marriott?
bra hotell om man vill träffa spelarna
 

moty

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #10 på: Januar 27, 2015, 22:44:11 »
Spillerne er ikke på Marriott  mere!
 

Runar

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #11 på: Januar 27, 2015, 23:04:39 »
Spillerne er ikke på Marriott  mere!

Vært der i hele år, er det slutt på det nå?
 

Bjorn

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #12 på: Januar 28, 2015, 08:59:26 »
Jeg har vekslet mellom Radisson, Park Plaza og Hilton.

Hva er spesielt med Marriott?

Man kan jo bo hvor man enn vil men Marriott har tradisjonen som møtepunkt, fra mange år tilbake. Selv føler jeg tilhørlighet der, men kan jo hende at det er påvirket av at jeg har jobbet der og for Marriott i USA...  :D
Marching On! 4276

Bjorn

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #13 på: Januar 28, 2015, 09:36:19 »
For å fortsette å svare meg selv litt så Marriott godt plantet som møtested. Min teori er jo at i "gamle dager", og da snakker vi før 2000 tallet, var ikke reiseaktiviteten like høy som nå og folk ikke like reisevante. Det ble arrangert mer fellesturer og billetter ble ofte kanalisert igjennom kontaktpersoner som da ofte bodde på Marriott og kunne nåes der. Om man bodde andre steder, visste man at det var mulig å finne mange likesinnede på Marriott. 
I tillegg hadde (om mulig kanskje fortsatt) Marriott åpen hotellbar for de som bodde der helt til morgengry om man orket og synes de har hatt ganske stor takhøyde for oss festglade skandinaver.
Hotellet i seg selv, sett bort ifra lobby, bar og restaurant, kanskje stått litt stille i utviklingen, og i så måte kanskje verdien for pengene og.
Men for de som har vært på tur en stund så huskes vel dette hotellet godt som et flott møtepunkt. Jeg vil vel selv fortsette å bruke det om lommeboka tillater det.  ;)

 
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #14 på: Januar 28, 2015, 09:42:34 »
Personlig velger jeg Queens, eller hvis jeg skal på budsjett Discovery. Det med å skulle se spillerne har jeg slutta å ettertrakte. Sikkert koselig for de det gjelder. Men å skulle jakte spillere. Ja det er jeg for gammel til

B_Ød

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #15 på: Januar 28, 2015, 11:03:23 »
Discovery på oss..så ofte vi kan.. :D
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #16 på: Januar 28, 2015, 12:54:36 »
Vi var på Hilton sist. Likte meg veldig godt der også.

Promotion 2010

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #17 på: Januar 28, 2015, 12:55:07 »
Discovery på oss..så ofte vi kan.. :D

Var der for lenge siden. Hvordan er rommene nå?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #18 på: Januar 28, 2015, 13:29:05 »
Discovery på oss..så ofte vi kan.. :D

Var der for lenge siden. Hvordan er rommene nå?
slik du de var sist du sovnet der ;D
Ollan

Promotion 2010

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #19 på: Januar 28, 2015, 14:03:58 »
Discovery på oss..så ofte vi kan.. :D

Var der for lenge siden. Hvordan er rommene nå?
slik du de var sist du sovnet der ;D

Møkkete, grisete, mugglukt i dusjen, vonde senger, tragisk frokost og ellers generelt i totalt forfall. Jeg tror sist gang var i 2005 eller 2007...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #20 på: Januar 28, 2015, 14:27:45 »
Hotellbaren, hvor jeg har gode minner fra fellesturer på 90 tallet, er heller ikke mye å skryte av. Dårlig service og lav takhøyde for sang og spel de siste gangene jeg har vært der.
Jon R.

Bjorn

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #21 på: Januar 28, 2015, 14:34:21 »
Hotellbaren, hvor jeg har gode minner fra fellesturer på 90 tallet, er heller ikke mye å skryte av. Dårlig service og lav takhøyde for sang og spel de siste gangene jeg har vært der.

Skjønner jo hvorfor de endret profil.. Det er jo for å få flere inn fra gata enn det har vært og tjene litt mer penger. Men ja det er jo klin umulig å holde en samtale der uten å miste stemmen sånn som baren er idag. Mye koseligere før.  ;)
Marching On! 4276

Jon R

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #22 på: Januar 28, 2015, 14:58:27 »
Hotellbaren, hvor jeg har gode minner fra fellesturer på 90 tallet, er heller ikke mye å skryte av. Dårlig service og lav takhøyde for sang og spel de siste gangene jeg har vært der.

Skjønner jo hvorfor de endret profil.. Det er jo for å få flere inn fra gata enn det har vært og tjene litt mer penger. Men ja det er jo klin umulig å holde en samtale der uten å miste stemmen sånn som baren er idag. Mye koseligere før.  ;)

Enig med du, Bjørn.  ;)
Jon R.

B_Ød

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #23 på: Januar 28, 2015, 15:15:21 »
Discovery på oss..så ofte vi kan.. :D

Var der for lenge siden. Hvordan er rommene nå?

helt ok, skal jo bare sove der..har faktisk bokket oss inn der neste helg  ;)
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #24 på: Januar 28, 2015, 19:51:43 »
Hotellbaren, hvor jeg har gode minner fra fellesturer på 90 tallet, er heller ikke mye å skryte av. Dårlig service og lav takhøyde for sang og spel de siste gangene jeg har vært der.

Skjønner jo hvorfor de endret profil.. Det er jo for å få flere inn fra gata enn det har vært og tjene litt mer penger. Men ja det er jo klin umulig å holde en samtale der uten å miste stemmen sånn som baren er idag. Mye koseligere før.  ;)

Enig med du, Bjørn.  ;)

Enig her også. Den gamle pub/ bar stilen var bedre for oss øldrikkere... Nå er det blitt hipt!
Ikke undervurder Hourglass, masse skjermer, mange ølsalg tvers over gaten fra Marriott!

Ã… bo?: sist på Park Plaza, fint der!
 

Jon R

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #25 på: Januar 28, 2015, 23:32:23 »
Hotellbaren, hvor jeg har gode minner fra fellesturer på 90 tallet, er heller ikke mye å skryte av. Dårlig service og lav takhøyde for sang og spel de siste gangene jeg har vært der.

Skjønner jo hvorfor de endret profil.. Det er jo for å få flere inn fra gata enn det har vært og tjene litt mer penger. Men ja det er jo klin umulig å holde en samtale der uten å miste stemmen sånn som baren er idag. Mye koseligere før.  ;)

Enig med du, Bjørn.  ;)

Enig her også. Den gamle pub/ bar stilen var bedre for oss øldrikkere... Nå er det blitt hipt!
Ikke undervurder Hourglass, masse skjermer, mange ølsalg tvers over gaten fra Marriott!

Ã… bo?: sist på Park Plaza, fint der!
Veldig fornøyd med Plaza sist jeg var i Leeds. Prøver Discovery på dobbelkampen i april. Under 250 pr døgn i dobbeltrom er en grei pris.  :)
Jon R.

Lawerve

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #26 på: Januar 29, 2015, 08:00:37 »
Radisson Blu, Doublethree Hilton og Park plaza er mine favoritt hotell i Leeds. Bewleys eller Ibis om man skal kjøre økonomi utgaven. Discovery Inn er rene labyrinten og har en sjelden gang varmt vann i dusjen.
SUPER LEEDS

Kontakinte

Sv: MARRIOTT HOTEL
« Svar #27 på: Januar 29, 2015, 10:53:03 »
Hotellbaren, hvor jeg har gode minner fra fellesturer på 90 tallet, er heller ikke mye å skryte av. Dårlig service og lav takhøyde for sang og spel de siste gangene jeg har vært der.

Skjønner jo hvorfor de endret profil.. Det er jo for å få flere inn fra gata enn det har vært og tjene litt mer penger. Men ja det er jo klin umulig å holde en samtale der uten å miste stemmen sånn som baren er idag. Mye koseligere før.  ;)

Enig med du, Bjørn.  ;)

Enig her også. Den gamle pub/ bar stilen var bedre for oss øldrikkere... Nå er det blitt hipt!
Ikke undervurder Hourglass, masse skjermer, mange ølsalg tvers over gaten fra Marriott!

Å bo?: sist på Park Plaza, fint der!
Veldig fornøyd med Plaza sist jeg var i Leeds. Prøver Discovery på dobbelkampen i april. Under 250 pr døgn i dobbeltrom er en grei pris.  :)
Vi lå på Discovery sist vi var over, på vår budsjetttur. Sønnen min syntes det var litt spookey, men det er rent sengetøy og da holder det for meg ;D