Skrevet av Emne: The Football League, Leeds United og en signert drakt som aldri dukker opp....  (Lest 2888 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Er det en konspirasjon eller har jeg vært maks uheldig?

Jeg var med i Fantasy Football League i regi av The Football League forrige sesong og blant over 30000 deltakere klarte jeg å karre meg til en 3. plass som igjen medførte at jeg vant en signert matchtrøye fra en klubb i The Championship. Jeg valgte en signert trøye fra Leeds United og har gledet meg til å ramme den inn. Problemet er at The Football League klarer ikke eller vil ikke skaffe denne trøyen, eller så har Leeds United ikke ønsket å gi en signert trøye som premie til TFL eller så har LUFC aldri fått forespørselen.

Det hele startet 18. juni med denne gledlige mailen:

"Dear Kenneth,
 
We’re delighted to inform you that following the culmination of the 2013/14 Football League Season your team ‘Lids United’ finished 3rd in the overall Fantasy Football League table. You are therefore entitled to claim your prize of a signed shirt from a Championship Club of your choice. Could you please confirm with us which Club’s shirt you would like and we can then organise it with the relevant club.
 
If you have any queries please don’t hesitate to contact me.
 
Kind regards,
 
Jon Marzetti
Commercial Assistant"


Etter litt mailing frem og tilbake så fikk jeg denne mailen 4. august:

"Hi Kenneth,
 
Due to a certain changes at Leeds, this is taking slightly longer than usual. I can confirm that this is still very much on our list of our priorities and we are working alongside Leeds to organise this.
 
With regards to the address I’m sure we will be able to send it over to Norway, however if there are any issues surrounding this then I will be in touch and we will organise a relevant address in the UK for it to go to.
 
Any further queries please get in touch.
 
Apologies again for how long this has taken.
 
Kind regards,
 
Jon"


Så tok jeg kontakt i begynnelsen av oktober og fikk da denne mailen:

"I am no longer at The Football League, please telephone 020 7487 9900 for assistance"

Etter litt frem og tilbake så skulle en Russell hjelpe meg med drakten:

"Hi Kenneth

I hope you’re well and enjoying the start of the week.

We’re having enormous trouble procuring the signed shirt from Leeds.  We would like to offer you instead two hospitality tickets to a Football League game of your choice (availability permitting).
 
Please let us know a suitable fixture and I will endeavour to arrange.

Kind Regards
 
Russell"


Dette syntes jeg var skuffende og spurte da litt rundt på Twitter om det var noen som visste noen som kunne hjelpe innad i klubben (spurte etter mailadressen til Massimo). Da tok det av og et par mente at TFL aldri hadde spurt klubben og at de motarbeider fans og klubb så ofte de kan.
I lang tid etter det begynte å ta av så fikk jeg denne mailen:

"Hi Kenneth

I will explore that option and get back to you.

In the meantime it has been brought to my attention that you have contacted Leeds United via social media on the subject of the shirt below. I would very much appreciate it if you could remove the posts, and direct all correspondences regarding Fantasy Football and Prizes therein to us at the Football League. All prizes that we offer on competitions are caveated with a clause that they are subject to availability as there are many factors that can impact this both internally and externally, and not necessarily to do with the club itself.
 
Kind Regards
 
Russell"


Blir spennende å se hvordan dette ender, ser ut til å jeg går tomhendt hjem.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Juksemakere pipelorter. Dummeste argumentasjon jeg har hørt. " Vi lodder ut gevinster som vi dessverre ikke kan garantere at vi vil kunne skaffe da det er mange faktorer som skal klaffe samtidig. "

Hvor vanskelig kan det egentlig være å skaffe en signert trøye, dersom dette er et seriøst opplegg?
Jon R.

Hallgeir *

Jeg, for min del, vurderer hvor mye Fantasy League Football og det denne tråden omhandler, har å gjøre på OEF....  ;)

Ja, det handler litt om å evt. motta en signert trøye, men for meg heller det mest mot OT. Noen som har et annet syn på saken?
Super Leeds since 1968

Jon R

Jeg, for min del, vurderer hvor mye Fantasy League Football og det denne tråden omhandler, har å gjøre på OEF....  ;)

Ja, det handler litt om å evt. motta en signert trøye, men for meg heller det mest mot OT. Noen som har et annet syn på saken?

Enig. Føl deg fri til å flytte innlegget off-topic kjære moderator.  ;)
Jon R.

Leedsfan

Jeg, for min del, vurderer hvor mye Fantasy League Football og det denne tråden omhandler, har å gjøre på OEF....  ;)

Ja, det handler litt om å evt. motta en signert trøye, men for meg heller det mest mot OT. Noen som har et annet syn på saken?

Det er bare å flytte den hvis den ikke passer inn på Ordet Er Fritt!

Følte bare den passet litt inn her da mange mener at TFL ikke går så godt ilag med LUFC. Vet ikke om det er derfor TFL ikke klarer å oppdrive en drakt, fordi de ikke får en eller fordi de ikke spør en klubb de er i "krig" med!?!?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Latterlig gjeng.
 

Blank_File

Sv:
« Svar #6 på: Oktober 25, 2014, 13:17:14 »
Det er vel bortimot det dummeste svaret jeg har hørt i hele mitt liv. For ei skam!

Leedsfan

Jeg skal ikke mase noe mer, men klarer de ikke å kjøpe meg et par VIP-billetter heller så er det jo noe muffens.

Jeg heller mer og mer til å tro at de aldri har spurt klubben..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Jeg skal ikke mase noe mer, men klarer de ikke å kjøpe meg et par VIP-billetter heller så er det jo noe muffens.

Jeg heller mer og mer til å tro at de aldri har spurt klubben..

To VIP-billetter på Elland Road er vel enda værre å svel......eh gulpe opp! 

Stå på!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

De kan jeg jo kjøpe selv. Hospitality tickets var 2. premie og jeg jobbet som en helt på slutten av konkurransen for å safe meg inn til en 3. plass!!

Det som er så irriterende er at jeg har sååååå lyst på den drakten, spesielt hvis drakten er fra den sesongen hvor alt snudde til det positive!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Da ser det ut til at det ender i Norman Hunter Suite når Blackpool kommer på besøk!

"Hi Kenneth

We have secured the Hospitality Tickets for you.

I am going to pull together the details and send them over to you in the next couple of days.

Kind Regards"


Litt skuffende, men et lite plaster på såret! Hvor mye koster billettene, noen som vet?


I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv:
« Svar #11 på: Oktober 29, 2014, 20:14:02 »
Håper du får det i det minste. Litt stas må det jo være.

Leedsfan

Sv:
« Svar #12 på: Oktober 30, 2014, 21:35:49 »
Håper du får det i det minste. Litt stas må det jo være.

Ser slik ut:)

"Kenneth,


All sorted, tickets booked and left for collection."

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.