Skrevet av Emne: EX-Spiller: Chris Wood  (Lest 298189 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #660 på: September 25, 2016, 14:31:39 »
Herlig Wood. For en vinnerskalle! Får kritikk og slår  så til de grader tilbake.

Og vil få masse kritikk videre. Først når vi møter topp 6 lag kan han motbevise oss

Dette er bare tullball!

Med dette argumentet gjør du faktisk fjorårets toppscorer Andre Gray  (25 mål)  til en "dårlig" spiller!!

Andre Gray (Burnley) mot de andre top 5 i 2015/16:

Hull         ( 0+ 0)
Sheff W  (1 + 1)
Derby     (0 + straffe)
Brighton (straffe + 1)
Boro        (0 + 0)

Det betyr 3 spillemål mot top 6 på Gray = 3 mål
Wood hadde spillemål mot Sheff W,  Hull og Derby (2) = 4 mål

Wood var faktisk BEDRE enn Gray målt med dine kriterier! (straffer teller selvsagt ikke her).

Du bør heller finne  på et annet kriterium for trekke Wood ned i søla. Dette blir for dumt.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #661 på: September 25, 2016, 14:43:45 »
Herlig Wood. For en vinnerskalle! Får kritikk og slår  så til de grader tilbake.

Og vil få masse kritikk videre. Først når vi møter topp 6 lag kan han motbevise oss

Dette er bare tullball!

Med dette argumentet gjør du faktisk fjorårets toppscorer Andre Gray  (25 mål)  til en "dårlig" spiller!!

Andre Gray (Burnley) mot de andre top 5 i 2015/16:

Hull         ( 0+ 0)
Sheff W  (1 + 1)
Derby     (0 + straffe)
Brighton (straffe + 1)
Boro        (0 + 0)

Det betyr 3 spillemål mot top 6 på Gray = 3 mål
Wood hadde spillemål mot Sheff W,  Hull og Derby (2) = 4 mål

Wood var faktisk BEDRE enn Gray målt med dine kriterier! (straffer teller selvsagt ikke her).

Du bør heller finne  på et annet kriterium for trekke Wood ned i søla. Dette blir for dumt.

Er ikke bare målene som teller. Gray var på delt 4 plass med 9 assists. Wood var ikke blandt top 50 engang med assists. Så ved å score noen mål., ja da er wood sørgelig svak med å være nest sist
« Siste redigering: September 25, 2016, 14:47:14 av h.b »

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #662 på: September 25, 2016, 14:59:56 »
Hehe..(prøver å le),,,om Wood hadde putta to mål i hver eneste kamp så ville 'noen' uansett ha funnet et par-tre negative ting ved Wood sin innsats og opptreden...og ARGUMENTERT til sin død om hvor ubrukelig han er...  >:(  :-[

Trist fokus... :o


We are Leeds...MOT!!!  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #663 på: September 25, 2016, 15:08:32 »
Hehe..(prøver å le),,,om Wood hadde putta to mål i hver eneste kamp så ville 'noen' uansett ha funnet et par-tre negative ting ved Wood sin innsats og opptreden...og ARGUMENTERT til sin død om hvor ubrukelig han er...  >:(  :-[

Trist fokus... :o


We are Leeds...MOT!!!  ;D

Vell. Vi alle her inne slakta Bamba. Fant alle feil på hva han gjorde. Bamba gjorde store brølere som kosta oss seieren i enkelt kamper. Wood missa store klare målsjanser som ville avgjort enkelte kamper i vår favør.
Så hvorfor slakte Bamba, når vi ikke kan slakte Wood. Men utviklinga til Wood er bedre for hver kamp .Det skal jeg innrømme

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #664 på: September 25, 2016, 20:34:25 »
For meg så det ut som Chapman lyktes bare under Howard Wilkinson, som utnyttet hans spisskompetanse. Wood klarer seg bra med ulike coacher og spillestiler, også landskamper. Det vitner om en bedre spiller. En god spiss bør kunne ta straffer. Hvis ikke så mangler han teknikk. En god spiller bør også ha landskamper. Chapman ville vært sjanseløs i dagens PL. Kun luftstyrke holder ikke.

Tror nesten ikke hva jeg leser. Chapman lyktes til de grader i toppdivisjonen, Wood har så langt falt fullstendig igjennom. Hadde Chapman vært fra New Zealand hadde han garantert hatt landskamper. Ingenting tyder på at Wood noensinne vil oppnå hva Chapman gjorde. (Ligamester og toppscorer i engelsk toppserie).

Jeg tror nesten heller ikke det jeg leser!! Dvs si det du skriver! Sannsylig vil Wood komme på månedens lag nå. Likevel mener du han har falt igjennom!!
Nær sagt som vanlig leser du ikke hva folk skriver før du svarer. Jeg har ikke skrevet at han har falt igjennom i Championsship. Jeg kommenterte på den latterlige sammenligningen med Chapman og spill i toppdivisjonen. Der var han ikke god nok ( for Leicester).

Supert at han scorer noen mål nå. Håper han fortsetter med det!  :)
« Siste redigering: September 25, 2016, 20:36:02 av Jon R »
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #665 på: September 25, 2016, 20:56:41 »
For meg så det ut som Chapman lyktes bare under Howard Wilkinson, som utnyttet hans spisskompetanse. Wood klarer seg bra med ulike coacher og spillestiler, også landskamper. Det vitner om en bedre spiller. En god spiss bør kunne ta straffer. Hvis ikke så mangler han teknikk. En god spiller bør også ha landskamper. Chapman ville vært sjanseløs i dagens PL. Kun luftstyrke holder ikke.

Tror nesten ikke hva jeg leser. Chapman lyktes til de grader i toppdivisjonen, Wood har så langt falt fullstendig igjennom. Hadde Chapman vært fra New Zealand hadde han garantert hatt landskamper. Ingenting tyder på at Wood noensinne vil oppnå hva Chapman gjorde. (Ligamester og toppscorer i engelsk toppserie).

Jeg tror nesten heller ikke det jeg leser!! Dvs si det du skriver! Sannsylig vil Wood komme på månedens lag nå. Likevel mener du han har falt igjennom!!
Nær sagt som vanlig leser du ikke hva folk skriver før du svarer. Jeg har ikke skrevet at han har falt igjennom i Championsship. Jeg kommenterte på den latterlige sammenligningen med Chapman og spill i toppdivisjonen. Der var han ikke god nok ( for Leicester).

Supert at han scorer noen mål nå. Håper han fortsetter med det!  :)

Selvtillit selvtillit selvtillit, spilte til 9 YEP-børsen i går, fortjent, scorer lett over 20 denne sesongen #ononon

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #666 på: September 25, 2016, 21:03:35 »
For meg så det ut som Chapman lyktes bare under Howard Wilkinson, som utnyttet hans spisskompetanse. Wood klarer seg bra med ulike coacher og spillestiler, også landskamper. Det vitner om en bedre spiller. En god spiss bør kunne ta straffer. Hvis ikke så mangler han teknikk. En god spiller bør også ha landskamper. Chapman ville vært sjanseløs i dagens PL. Kun luftstyrke holder ikke.

Tror nesten ikke hva jeg leser. Chapman lyktes til de grader i toppdivisjonen, Wood har så langt falt fullstendig igjennom. Hadde Chapman vært fra New Zealand hadde han garantert hatt landskamper. Ingenting tyder på at Wood noensinne vil oppnå hva Chapman gjorde. (Ligamester og toppscorer i engelsk toppserie).

Jeg tror nesten heller ikke det jeg leser!! Dvs si det du skriver! Sannsylig vil Wood komme på månedens lag nå. Likevel mener du han har falt igjennom!!
Nær sagt som vanlig leser du ikke hva folk skriver før du svarer. Jeg har ikke skrevet at han har falt igjennom i Championsship. Jeg kommenterte på den latterlige sammenligningen med Chapman og spill i toppdivisjonen. Der var han ikke god nok ( for Leicester).

Supert at han scorer noen mål nå. Håper han fortsetter med det!  :)

Selvtillit selvtillit selvtillit, spilte til 9 YEP-børsen i går, fortjent, scorer lett over 20 denne sesongen #ononon

Virker fortjent ut fra extended highlights bildene også.
Jon R.

baste

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #667 på: September 25, 2016, 21:21:44 »
Utrolig bra når han dro med seg ballen og dundret den i stolpen. Tungt skudd, mer av det takk. I tillegg så putter han jo jevt og trutt nu.

Ny publikumsyndlig ?  ;D

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #668 på: September 25, 2016, 23:14:10 »
Se på bevegelsen hans før scoringen, topp topp klasse.

Josch

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #669 på: September 25, 2016, 23:29:16 »
Herlig Wood. For en vinnerskalle! Får kritikk og slår  så til de grader tilbake.

Og vil få masse kritikk videre. Først når vi møter topp 6 lag kan han motbevise oss

Dette er bare tullball!

Med dette argumentet gjør du faktisk fjorårets toppscorer Andre Gray  (25 mål)  til en "dårlig" spiller!!

Andre Gray (Burnley) mot de andre top 5 i 2015/16:

Hull         ( 0+ 0)
Sheff W  (1 + 1)
Derby     (0 + straffe)
Brighton (straffe + 1)
Boro        (0 + 0)

Det betyr 3 spillemål mot top 6 på Gray = 3 mål
Wood hadde spillemål mot Sheff W,  Hull og Derby (2) = 4 mål

Wood var faktisk BEDRE enn Gray målt med dine kriterier! (straffer teller selvsagt ikke her).

Du bør heller finne  på et annet kriterium for trekke Wood ned i søla. Dette blir for dumt.

Er ikke bare målene som teller. Gray var på delt 4 plass med 9 assists. Wood var ikke blandt top 50 engang med assists. Så ved å score noen mål., ja da er wood sørgelig svak med å være nest sist

At man får kreditert assist avhenger jo hvor gode medspillere man har (om de klarer sette en  pasning i mål). Med flere målfarlige medspillere så vil jo dette bildet endres. Det er også vanskelig å score når man har middels medspillere  (Wood burde derfor fått et stort pluss i margen).Ganske urettferdig mot Wood dette.
« Siste redigering: September 25, 2016, 23:59:39 av Josch »

sportcarl1

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #670 på: September 26, 2016, 07:38:33 »
Wood levererar nu efter vad man har rätt att kräva.Skönt att det  inte blev Morison,  Varney  eller Hunt av honom
 

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #671 på: September 26, 2016, 08:16:14 »
Se på bevegelsen hans før scoringen, topp topp klasse.
"The easiest of goals" i følge kommentatoren - men det er jo Wood selv som skaper seg rommet ved å først bevege seg fremover, og dermed dra med seg forsvareren. Smart.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #672 på: September 26, 2016, 08:58:33 »
Herlig Wood. For en vinnerskalle! Får kritikk og slår  så til de grader tilbake.

Og vil få masse kritikk videre. Først når vi møter topp 6 lag kan han motbevise oss
Endelig noe vi kan være 100% enig i, Håkon. Noen kommer til å fortsette å gi Wood masse kritikk, uansett hvordan fortsettelsen blir.

Nå har jo Håkon varslet at Wood er for dårlig, selv om han skulle score 30 mål denne sesongen.

Logikken sitter ikke for meg, men det er vel slik med scapegoats.
Marching on together!

Nørgaard

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #673 på: September 26, 2016, 11:02:57 »
Herlig Wood. For en vinnerskalle! Får kritikk og slår  så til de grader tilbake.

Og vil få masse kritikk videre. Først når vi møter topp 6 lag kan han motbevise oss
Endelig noe vi kan være 100% enig i, Håkon. Noen kommer til å fortsette å gi Wood masse kritikk, uansett hvordan fortsettelsen blir.

Nå har jo Håkon varslet at Wood er for dårlig, selv om han skulle score 30 mål denne sesongen.

Logikken sitter ikke for meg, men det er vel slik med scapegoats.

Når jeg læser h.bs indlæg om Woody, kommer jeg til at tænke på Billy Paynter. Ville helst ikke se hvad han skrev om ham  :P
Man skal jo spille som Messi for at få ros/skryt af h.b.
Nå men man får sig da et godt grin  ;D

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #674 på: September 26, 2016, 11:21:26 »
Herlig Wood. For en vinnerskalle! Får kritikk og slår  så til de grader tilbake.

Og vil få masse kritikk videre. Først når vi møter topp 6 lag kan han motbevise oss
Endelig noe vi kan være 100% enig i, Håkon. Noen kommer til å fortsette å gi Wood masse kritikk, uansett hvordan fortsettelsen blir.

Nå har jo Håkon varslet at Wood er for dårlig, selv om han skulle score 30 mål denne sesongen.

Logikken sitter ikke for meg, men det er vel slik med scapegoats.

Når jeg læser h.bs indlæg om Woody, kommer jeg til at tænke på Billy Paynter. Ville helst ikke se hvad han skrev om ham  :P
Man skal jo spille som Messi for at få ros/skryt af h.b.
Nå men man får sig da et godt grin  ;D

Billy Paynter ja...Las en gang et treffende sitat om han som jeg faktisk har gjort til min signatur  :D :

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #675 på: September 26, 2016, 14:51:16 »
Herlig Wood. For en vinnerskalle! Får kritikk og slår  så til de grader tilbake.

Og vil få masse kritikk videre. Først når vi møter topp 6 lag kan han motbevise oss
Endelig noe vi kan være 100% enig i, Håkon. Noen kommer til å fortsette å gi Wood masse kritikk, uansett hvordan fortsettelsen blir.

Nå har jo Håkon varslet at Wood er for dårlig, selv om han skulle score 30 mål denne sesongen.

Logikken sitter ikke for meg, men det er vel slik med scapegoats.

Ikke lenge siden det var målstatistikken somvar viktigst når man prøvde å unnskylde en av spissene våre med at han gjør en viktig jobb for laget, tenker da på Morison og Sharp.

En Wood med selvtillit og service er jo en farlig championship spiller, han putter og han lager trøbbel. Allikevel ikke god nok?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #676 på: September 27, 2016, 20:29:56 »
Herlig Wood. For en vinnerskalle! Får kritikk og slår  så til de grader tilbake.

Og vil få masse kritikk videre. Først når vi møter topp 6 lag kan han motbevise oss
Endelig noe vi kan være 100% enig i, Håkon. Noen kommer til å fortsette å gi Wood masse kritikk, uansett hvordan fortsettelsen blir.

Nå har jo Håkon varslet at Wood er for dårlig, selv om han skulle score 30 mål denne sesongen.

Logikken sitter ikke for meg, men det er vel slik med scapegoats.

Ikke lenge siden det var målstatistikken somvar viktigst når man prøvde å unnskylde en av spissene våre med at han gjør en viktig jobb for laget, tenker da på Morison og Sharp.

En Wood med selvtillit og service er jo en farlig championship spiller, han putter og han lager trøbbel. Allikevel ikke god nok?

Hvis Wood fortsetter å levere som i de siste kampene tror jeg selv Håkon vil mene han er god nok. Spørsmålet er om det vil skje. Det er ganske typisk dette forumet å hause opp spillere eller disse dem ut fra et øyeblikksbilde. Håkon er i det minste konsistent i kritikken i motsetning til oss andre værhaner. (90 %).  ;D
Jon R.

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #677 på: September 28, 2016, 08:14:19 »
Herlig Wood. For en vinnerskalle! Får kritikk og slår  så til de grader tilbake.

Og vil få masse kritikk videre. Først når vi møter topp 6 lag kan han motbevise oss
Endelig noe vi kan være 100% enig i, Håkon. Noen kommer til å fortsette å gi Wood masse kritikk, uansett hvordan fortsettelsen blir.

Nå har jo Håkon varslet at Wood er for dårlig, selv om han skulle score 30 mål denne sesongen.

Logikken sitter ikke for meg, men det er vel slik med scapegoats.

Ikke lenge siden det var målstatistikken somvar viktigst når man prøvde å unnskylde en av spissene våre med at han gjør en viktig jobb for laget, tenker da på Morison og Sharp.

En Wood med selvtillit og service er jo en farlig championship spiller, han putter og han lager trøbbel. Allikevel ikke god nok?

Hvis Wood fortsetter å levere som i de siste kampene tror jeg selv Håkon vil mene han er god nok. Spørsmålet er om det vil skje. Det er ganske typisk dette forumet å hause opp spillere eller disse dem ut fra et øyeblikksbilde. Håkon er i det minste konsistent i kritikken i motsetning til oss andre værhaner. (90 %).  ;D

Ã… rose og rise ettersom det er fortjent er ikke det samme som å snu kappen etter vinden.
Marching on together!

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #678 på: Oktober 18, 2016, 22:30:35 »
Mot Wigan: Vår målscorer applauderes av banen etter en god kamp ref Noel Whelan...

Tiden som scapegoat er forbi?
Jon R.

baste

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #679 på: Oktober 19, 2016, 01:58:08 »
Han jobber hardere, og scorer mål. Skulle bare mangle at fansen ikke tar han inn i varmen

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #680 på: Oktober 24, 2016, 20:14:46 »
2 mål på siste 5 kamper er ikke akkurat fryktinngytende Håper han begynner å få opp dampen nå fremover, men uansett så tror jeg vi må regne med at han ikke er førstevalg etter at januarvinduet er lukket. Monky er vel ute etter en ny spiss etter det jeg skjønner

HåvardK

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #681 på: Oktober 24, 2016, 21:16:49 »
Endelig dukket det opp en mulighet til å disse Wood igjen.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #682 på: Oktober 24, 2016, 21:24:30 »
Endelig dukket det opp en mulighet til å disse Wood igjen.


Xern

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #683 på: Oktober 24, 2016, 22:53:00 »
Wood er en definitivt god spiller å ha på laget. Men må ha en ekstra spiss de dagene Wood ikke finner målet. Men tror vi allerede har vedkommende i Antonsson.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #684 på: Oktober 25, 2016, 11:23:03 »
2 mål på siste 5 kamper er ikke akkurat fryktinngytende Håper han begynner å få opp dampen nå fremover, men uansett så tror jeg vi må regne med at han ikke er førstevalg etter at januarvinduet er lukket. Monky er vel ute etter en ny spiss etter det jeg skjønner

Da regner jeg bare med at Wood putter 2-3 mot Norwich i kveld. Han har en tendens til å motbevise deg  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #685 på: Oktober 25, 2016, 12:19:56 »
2 mål på siste 5 kamper er ikke akkurat fryktinngytende Håper han begynner å få opp dampen nå fremover, men uansett så tror jeg vi må regne med at han ikke er førstevalg etter at januarvinduet er lukket. Monky er vel ute etter en ny spiss etter det jeg skjønner

Nå har jo du uttalt at han ikke er god nok om han scorer 30 mål på en sesong, så målraten er vel det samme?

Når det er sagt, trengs en ny spiss som avlaster for Wood. Om ikke Antonsson og Roofe forbedrer seg.
Marching on together!

Runar

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #686 på: Oktober 25, 2016, 13:04:06 »
Lettere om vi forholder oss til hva som skal til for at noen mener at Wood er god. Dersom vi ikke er fornøyd med 20 mål på 50 kamper og synes det er for svakt, har vi veldig høye forventninger til antall mål en spiss skal score.

Problemet med Wood for meg er ikke at han ikke scorer nok mål, det er vel mer at han ikke skaper nok sjanser, verken for seg selv eller andre. De målpoengene han får igjennom en sesong er det samme som antall mål han scorer. Det er ingen assister, det er heller få involveringer i skapte sjanser. Jeg opplever han heller ikke som noen konstant trussel som gir rom og anledninger for andre offensive spillere.

Noen vil ha mer av Wood og mer av sin spiss, jeg mener at det må være lov. Men å argumentere utelukkende med at 20 mål i sesongen er for lite for en spiss, det er et dårlig argument.

Det viktigste er at Leeds scorer nok mål, ikke hvem som scorer det.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #687 på: Oktober 25, 2016, 23:38:18 »
Wood putta i dag. Men står ved kritikken. Som det er blitt sagt tidligere. Han er ingen lagspiller i den forstand at han skaper sjangser for andre. Og han er heller ingen spiss som kan skape sjansene alene. Han er avhengig av å bli servert. Og der er ankepunktet mitt mot ham.

Jon R

Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #688 på: Oktober 25, 2016, 23:38:18 »
Fått kritikk av h.b igjen og da scorer han alltid!  ;D
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Chris Wood
« Svar #689 på: Oktober 25, 2016, 23:39:59 »
Fått kritikk av h.b igjen og da scorer han alltid!  ;D

Og som jeg nettopp kritiserte han rett før ditt innlegg