Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Eintracht Frankfurt @ (Austria), tirsdag 21/7 2015, kl 18.15  (Lest 22758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Turnbull, Bellusci og Erwin inn.

Ut går Bamba, Silvestri og Byram.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

jaja, kom til Norge nå....
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
En meget dårlig kamp. Lagdelene henger ikke sammen. Og forsvaret. Ser med skrekk på sesongen. Og nå er det under tre uker til seriestart

auren

Slutt. 2-1 til Frankfurt. Fullt fortjent. Vi ble til tider totalt utspilt av tyskerne, og hadde nesten ingen skikkelige angrep selv. Skuffet over prestasjonen, selv om motstanden var bra.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Enig med Auren. Frankfurt klart best, selv om Leeds var bra med i 1. omg. Baklengsmålene var forsvarsblemmer, selv om tyskerne fortjente sine mål. Dette er i en oppkjøringsfase.

Virket som Leeds' løpsstyrke kom av seg i varmen og  2. omg. Da kom klasseforskjellen til syne. Jeg mener Silvestri og Bamba kom best fra det hos Leeds. :) Skuffende  å ikke skape flere målsjanser.
« Siste redigering: Juli 21, 2015, 20:14:26 av Josch »

Blank_File

Fikk bare sett de siste 30 med mye bytter og lite som lignet ordentlig fotball. Bet meg merke i den lille gjennombruddspasningen fra Doukara til Antenucci. Ble offside da, men de to hadde noe sammen i fjor høst også...

Ellers syns jeg det var ca som forventet egentlig. Det ser sjeldent bra ut med terping på ny formasjon så tidlig. Etter Everton bør vi se litt mer helhetlig ut. Det var i alle fall 433 formasjon etter at Doukara kom inn...

Henning

Tapte kampen, men vann vi slåsskampen etterpå? Dei som er på plass for gje beskjed om korelis det gjekk. Håpar det roa seg fort.

Runar

Fikk bare sett de siste 30 med mye bytter og lite som lignet ordentlig fotball. Bet meg merke i den lille gjennombruddspasningen fra Doukara til Antenucci. Ble offside da, men de to hadde noe sammen i fjor høst også...

Ellers syns jeg det var ca som forventet egentlig. Det ser sjeldent bra ut med terping på ny formasjon så tidlig. Etter Everton bør vi se litt mer helhetlig ut. Det var i alle fall 433 formasjon etter at Doukara kom inn...


Det var det ihvertfall ikke, han spilte spiss med Antenucci. Taylor på venstre og Erwin til høyre i en 4-4-2 formasjon
 

Blank_File

Fikk bare sett de siste 30 med mye bytter og lite som lignet ordentlig fotball. Bet meg merke i den lille gjennombruddspasningen fra Doukara til Antenucci. Ble offside da, men de to hadde noe sammen i fjor høst også...

Ellers syns jeg det var ca som forventet egentlig. Det ser sjeldent bra ut med terping på ny formasjon så tidlig. Etter Everton bør vi se litt mer helhetlig ut. Det var i alle fall 433 formasjon etter at Doukara kom inn...


Det var det ihvertfall ikke, han spilte spiss med Antenucci. Taylor på venstre og Erwin til høyre i en 4-4-2 formasjon

Erwin lå i så fall altfor høyt.

Cannavaro

Vi møtte en god motstander, 9.plass i Bundesliga ifjor. Det var klar forskjell mellom lagene, og jeg legger ikke altfor mye vekt på dette her.  Tyskerne var rappere i føttene, mer pasningssikre og bevegelige.  Tyskernes fokus var ballbesittelse mot en antatt svakere motstander.  Deres strategi så ut til å fungere.
Selvfølgelig er det mye å jobbe med for Røsler frem til seriestart.  Personlig syns jeg en oppkjøringsperiode før seriestart med ca 1 mnd er altfor lite.......(her på bjerget er det 3 mnd treningsperiode før serien starter).
Men det må vel bli sånn med serieslutt i mai og start igjen i august.

Bamba/Cooper skal vel få gjort jobben sin denne sesongen, Berardi og Wootton på backene er jeg mer skeptisk til foreløpig. Mye feil idag.  Midtbanen ble overkjørt av Eintracht idag, og får ikke dannet godt nok inntrykk av våre ettersom vi ikke fikk etablert noe angrepsspill.  Defensivt kunne det vært bedre.  Cook kom seg til en god scoringsmulighet i 2.omgang som han strengt tatt burde puttet på.
Silvestri har noen gode inngrep selv om han misset på et par utspill.  God sisteskanse.

Totalt sett ; grei gjennomkjøring med sannsynlig tunge bein og en del trening i kroppen, det var varmt + at motstander var av en annen klasse.  Banen virket liten i forhold til normal målestokk, det ble mindre flater.

Hoffenheim er mulig enda hvassere, og vi får kjørt oss på lørdag tror jeg.  Allikevel vektlegger jeg ikke mye fra denne kampen.  Mye vil og skal endres før seriestart, og da er gutta mer "matchfit" enn det som vises idag.
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Vi møtte en god motstander, 9.plass i Bundesliga ifjor. Det var klar forskjell mellom lagene, og jeg legger ikke altfor mye vekt på dette her.  Tyskerne var rappere i føttene, mer pasningssikre og bevegelige.  Tyskernes fokus var ballbesittelse mot en antatt svakere motstander.  Deres strategi så ut til å fungere.
Selvfølgelig er det mye å jobbe med for Røsler frem til seriestart.  Personlig syns jeg en oppkjøringsperiode før seriestart med ca 1 mnd er altfor lite.......(her på bjerget er det 3 mnd treningsperiode før serien starter).
Men det må vel bli sånn med serieslutt i mai og start igjen i august.

Bamba/Cooper skal vel få gjort jobben sin denne sesongen, Berardi og Wootton på backene er jeg mer skeptisk til foreløpig. Mye feil idag.  Midtbanen ble overkjørt av Eintracht idag, og får ikke dannet godt nok inntrykk av våre ettersom vi ikke fikk etablert noe angrepsspill.  Defensivt kunne det vært bedre.  Cook kom seg til en god scoringsmulighet i 2.omgang som han strengt tatt burde puttet på.
Silvestri har noen gode inngrep selv om han misset på et par utspill.  God sisteskanse.

Totalt sett ; grei gjennomkjøring med sannsynlig tunge bein og en del trening i kroppen, det var varmt + at motstander var av en annen klasse.  Banen virket liten i forhold til normal målestokk, det ble mindre flater.

Hoffenheim er mulig enda hvassere, og vi får kjørt oss på lørdag tror jeg.  Allikevel vektlegger jeg ikke mye fra denne kampen.  Mye vil og skal endres før seriestart, og da er gutta mer "matchfit" enn det som vises idag.


Veldig enig i dette.

Men jeg er kanskje mer positivt overrasket over hva midtbanen fikk til fra det 20. til det 60. minutt. Da hadde vi god kontroll på det meste.

Men som i fjor så greide vi ikke å holde en hel kamp. Offsidefellen var heller ikke helt på plass det siste kvarteret. Litt skuffet over at vi ikke klarer å flytte opp laget siste 10 selv om den sjansen bød seg med et svært forsiktig tysk lag.

Alt i alt: ok
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Ut i fra kampreferatet så er den defensive organiseringen fortsatt mangelvare. Dersom man ikke klarer og få orden på dette i en treningskamp så kan en tenke hvordan det blir  i en kamp som teller. Defensiv organisering har vært en mangelvare siste 10 åra( forøvrig underlig at klubben på 10 år ikke har maktet og hente inn en trener som har fått orden på dette)ingen nye spillere på plass som kan heve laget fra forrige sesong heller. Håper jo på et mirakel , men dette er en stor  USIKKERHETSFAKTOR som kan sende oss ned i nedrykkssumpen fra seriestart av. Håper det kan komme på plass et par mann med fotballiq og fart før seriestart.

Promotion 2010

Ut i fra kampreferatet så er den defensive organiseringen fortsatt mangelvare. Dersom man ikke klarer og få orden på dette i en treningskamp så kan en tenke hvordan det blir  i en kamp som teller. Defensiv organisering har vært en mangelvare siste 10 åra( forøvrig underlig at klubben på 10 år ikke har maktet og hente inn en trener som har fått orden på dette)ingen nye spillere på plass som kan heve laget fra forrige sesong heller. Håper jo på et mirakel , men dette er en stor  USIKKERHETSFAKTOR som kan sende oss ned i nedrykkssumpen fra seriestart av. Håper det kan komme på plass et par mann med fotballiq og fart før seriestart.

Det er nå organisert med høyt press og en rimelig trygg offsidelinje, en mer offensiv Silvestri og et godt stopperpar som var helt på høyde med Frankfurt-angrepet.

Dessverre er de komplimentert med to udugelige sidebacker. Wooton er bare elendig. Mens Berardi ikke fikk noen defensiv hjelp fra Sloth. Taylor fikset mer defensivt på 20 min enn Sloth gjorde i løpet av en hel time.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@PhilHayYEP: Local police say there were approximately 20 arrests tonight - some from Frankfurt, some from Leeds. #lufc

@PhilHayYEP: Two people needed medical attention from paramedics - one police officer and one Leeds fan. Police don't know how bad the injuries were.

Litt slåssing:

@jgawthorpeYPN: #lufc v @eintracht_eng c @LeedsNews #yeplive #lufcawaydays #mot #leeds @PhilHayYEP #Football #austria http://t.co/7citGojoWW

@jgawthorpeYPN: #lufc v @eintracht_eng c @LeedsNews #yeplive #lufcawaydays #mot #leeds @PhilHayYEP #Football #austria http://t.co/nibKS8caAs

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

tycker Leeds kom undan med hedern i behåll, och det var ju bestämt redan igår att  Rösler skulle testa berardi och sloth på vänstersidan så man får ta det för vad det var, sloth tog inte chansen, och berardi lär få återgå till sin högerplats där han spelade riktigt bra mot York, för mig är vänsterbacken given till Taylor
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Og ITVs reporter elsker selvsagt litt skandale også. Her er litt om slagsmålet etterpå:

http://www.itv.com/news/calendar/update/2015-07-21/video-crowd-trouble-at-leeds-united-friendly-in-austria/
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Promotion 2010

Og der kom de på banen!


http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/sickening-violence-leeds-uniteds-friendly-6111510


Er det noen som kan se noe SICKENING VIOLENCE her?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@LiamCooper__: Good to get 90 minutes in against a very good Frankfurt team! Jeeeez it was hot.. Thanks for all the support.. #LUFC #lufcontour

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@leahlufc: Why are people reporting a stabbing over in Austria? Definitely not true, fortunately. #lufcontour

@dave_lufc84: @leahlufc My thoughts exactly. 1 guy unconscious from a head injury but I'm sure nobody got stabbed

@leahlufc: @dave_lufc84 One Austrian photographer took a rocket flare thing to the face too.


 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Leeds United in Austria: 25 arrests made amid scenes of violence

A total of 25 arrests were made amid scenes of violence before and after Leeds United’s friendly against Eintracht Frankfurt, Salzburg police said today.

Three Leeds supporters, two police officers and two security staff needed hospital treatment as last night’s match in the Austrian town of Eugendorf descended into chaos.

The local constabulary were forced to deploy riot police during trouble in Salzburg and Eugendorf prior to kick-off and fighting between rival fans at full-time.

A group of around 100 Eintracht supporters confronted United fans after the crowd spilled onto the pitch at the end of Frankfurt’s 2-1 win.

Supporters from both clubs were arrested, including 17 from Frankfurt during those clashes.

Salzburg police said pepper spray was needed to control Eintracht’s following in Eugendorf town centre after the game.

A police statement read: “At the square in front of the stadium, runaway Leeds fans were again attacked by the Frankfurt fans.

“Eventually the situation moved to the centre of Eugendorf where action was taken to stop the attacks, among other things a pepper-spray operation by the police.”


Earlier in the day, police said “substantial problems” had developed when a bus carrying Frankfurt fans from Salzburg to Eugendorf was blocked after they refused to pay the fare.

Around 50 Eintracht supporters then “arrived on foot at the stadium and stormed the entrance”, leaving two security staff hurt. Two police officers were also injured and a Leeds fan was attended to by paramedics in the car park after full-time, suffering from facial wounds.

Salzburg police have not said how serious any of the injuries are.

Supporter Neil Slinn, 53, was caught up in the violence and suffered minor injuries.


He told the YEP: “A few of us went over to applaud the Frankfurt fans. I was going to shake their hands. Then their ultras jumped over the (advertising) boards and started attacking us. Some were wearing balaclavas and we were outnumbered.”

The police investigation is continuing and details of the offences have been passed to the prosecutor in Salzburg.
« Siste redigering: Juli 22, 2015, 10:29:06 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@PhilHayYEP: Not a lot of doubt about who Salzburg police are blaming for this.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@PhilHayYEP: Crowd last night is being estimated at 1,100. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Angående ITVs reportasje i går:

@LPP2014: He's big enough and ugly enough to stand up for himself but Dawkes has had a ST at ER since he was a kid and even now pays to go when 1/2

@LPP2014: 2/2 he is working there. He will not in anyway have meant to have given a negative impression of LUFC fans tonight.


@chrisdawkesITV: @LPP2014 @11Bostock cheers Griz. As you well know this is the last thing I wanted to be doing tonight

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@Eintracht_News: Let's get loud #SGE #LUFCSGE https://t.co/qmWOr0bQqG

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973