Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 321389 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1080 på: Mai 12, 2016, 16:02:52 »
Martinez er ledig!

Absolutt ikke det verste valget dette

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1081 på: Mai 12, 2016, 16:09:12 »
Martinez er ledig!

Absolutt ikke det verste valget dette
nja...tror ikke han er noe magnet på spillere. Kjenner en fanatisk Everton supporter (70 år, bodd i Norge siden 1981) og han irriterte seg grenseløst over Martinez denne sesongen, og i følge ham et massivt flertall  av Evertonsupportere i England.....
Går heller for den kjipe italienske gammer`n ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1082 på: Mai 12, 2016, 16:28:08 »
Martinez er ledig!

Absolutt ikke det verste valget dette
nja...tror ikke han er noe magnet på spillere. Kjenner en fanatisk Everton supporter (70 år, bodd i Norge siden 1981) og han irriterte seg grenseløst over Martinez denne sesongen, og i følge ham et massivt flertall  av Evertonsupportere i England.....
Går heller for den kjipe italienske gammer`n ;)

Som jeg sier. Ikke det verste valget, vel vitende at Cellino kan komme til å trekke reservekeeperen for Bath FC opp av sekken som spillende trener

lojosang

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1083 på: Mai 12, 2016, 17:06:55 »
Litt av en solstråle denne karen som visstnok blir vår neste manager.
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/42835/

Gleder meg allerede....

Er mer bekymret om han tar med seg tolken som har oversatt wikipedia-artikkelen om ham for å stå for kommunikasjon med spillerne.

"He charged the team, strongly depressed under the psychological profile and in winter market with radically revised to players motivated and adapted to the category"

Da kan vi vente klare beskjeder i garderobe og under taktikkmøter samt informative pressekonferanser.  ;D
- Leif Olav

lojosang

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1084 på: Mai 12, 2016, 17:12:16 »
Og om italienerens forrige arbeidsgiver kan vel sies at han ser ut til å ha vært på samme langtidsstrategiseminarer som vår egen eier.

"Following a confusing period where Palermo owner Maurizio Zamparini appointed four different managers in a month after the sacking of Davide Ballardini, Iachini returned as manager of the club on 15 February 2016,[8] but was sacked once again on 10 March."

Jeg pleide jo syns sånne ting var morsomme før. Hvem vet, med noen års traumebehandling etter at Cellino er vekk klarer vi kanskje le av sånt igjen.
- Leif Olav

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1085 på: Mai 12, 2016, 17:28:45 »
Martinez er ledig!

Ja takk til han eller Flores, hvis det er nubbesjans!!

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1086 på: Mai 12, 2016, 17:34:26 »
Så lenge ikke Leeds hadde noen ny coach klar etter siste serierunde  så er det kanskje greit å bruke litt tid, tross noen kristisk røster om akkurat dette ("Kaos rundt ny trener, spillere vet ikke når de kan ta ferie"). 

Flere og flere blir ledig på markedet nå ser det ut til. En fikk sparken i dag.  Får håpe  Cellino finner  den rette "melonen" denne gang!! :)

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1087 på: Mai 12, 2016, 17:37:27 »
Tips: Roberto Martinez og Rafa Benitez bytter jobb i sommer.

(Til oss kommer hvertfall ingen av de)
Marching on together!

lojosang

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1088 på: Mai 12, 2016, 17:54:24 »
Så lenge ikke Leeds hadde noen ny coach klar etter siste serierunde  så er det kanskje greit å bruke litt tid, tross noen kristisk røster om akkurat dette ("Kaos rundt ny trener, spillere vet ikke når de kan ta ferie"). 

Flere og flere blir ledig på markedet nå ser det ut til. En fikk sparken i dag.  Får håpe  Cellino finner  den rette "melonen" denne gang!! :)

Lista over potensielle managere med riktig erfaring og fotballfilosofi skulle vært klar for to år siden og vært holdt kontinuerlig oppdatert. Spesielt når man vet at man vil komme til å trenge over to managere per sesong.
- Leif Olav

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1089 på: Mai 12, 2016, 18:16:29 »
Så lenge ikke Leeds hadde noen ny coach klar etter siste serierunde  så er det kanskje greit å bruke litt tid, tross noen kristisk røster om akkurat dette ("Kaos rundt ny trener, spillere vet ikke når de kan ta ferie"). 

Flere og flere blir ledig på markedet nå ser det ut til. En fikk sparken i dag.  Får håpe  Cellino finner  den rette "melonen" denne gang!! :)

Lista over potensielle managere med riktig erfaring og fotballfilosofi skulle vært klar for to år siden og vært holdt kontinuerlig oppdatert. Spesielt når man vet at man vil komme til å trenge over to managere per sesong.

Ja, det er sant . Cellino  må tenke på hvem han skal ansette i oktober også!! Jeg tenkte ikke på at han trenger to gode navn. :)

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1090 på: Mai 12, 2016, 18:41:37 »
Så lenge ikke Leeds hadde noen ny coach klar etter siste serierunde  så er det kanskje greit å bruke litt tid, tross noen kristisk røster om akkurat dette ("Kaos rundt ny trener, spillere vet ikke når de kan ta ferie"). 

Flere og flere blir ledig på markedet nå ser det ut til. En fikk sparken i dag.  Får håpe  Cellino finner  den rette "melonen" denne gang!! :)

Lista over potensielle managere med riktig erfaring og fotballfilosofi skulle vært klar for to år siden og vært holdt kontinuerlig oppdatert. Spesielt når man vet at man vil komme til å trenge over to managere per sesong.

Ja her har jo Cellino hatt for vane å ansette etter nøye planlegging.
Som da Hockaday fikk jobben etter å ha ovebevist MC over en kopp kaffe, Milanic som var "good looking" og sist Steve Evans som MC trodde var en skikkelig motherf**ker.
marching on together,
derudaf forever...

auren

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1091 på: Mai 12, 2016, 18:51:47 »

Så lenge ikke Leeds hadde noen ny coach klar etter siste serierunde  så er det kanskje greit å bruke litt tid, tross noen kristisk røster om akkurat dette ("Kaos rundt ny trener, spillere vet ikke når de kan ta ferie"). 

Flere og flere blir ledig på markedet nå ser det ut til. En fikk sparken i dag.  Får håpe  Cellino finner  den rette "melonen" denne gang!! :)

Lista over potensielle managere med riktig erfaring og fotballfilosofi skulle vært klar for to år siden og vært holdt kontinuerlig oppdatert. Spesielt når man vet at man vil komme til å trenge over to managere per sesong.

Ja her har jo Cellino hatt for vane å ansette etter nøye planlegging.
Som da Hockaday fikk jobben etter å ha ovebevist MC over en kopp kaffe, Milanic som var "good looking" og sist Steve Evans som MC trodde var en skikkelig motherf**ker.

Huff. Dette er så j***** å bli påminnet om. Men likevel så må jeg nesten le av det hele. For en fjompenisse vi har som puppeteer...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

 

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1093 på: Mai 13, 2016, 13:30:50 »
Er vel neppe realistisk dette?
http://www.sportsmole.co.uk/football/leeds-united/news/flores-open-to-leeds-united-job_272595.html

Linken er vel Salerno på godt og vondt. Han er jo mer opptatt av Leeds på Twitter enn Watford:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1094 på: Mai 16, 2016, 14:30:25 »
Evans drar ikke til Peterborough for å bli manager der.

Klubben har nå ansatt Grant McCann som ny manager, og i den klubben evner de å avklare spørsmålet lenge før sesongforberedelsene er igang.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1095 på: Mai 16, 2016, 16:35:22 »
Evans drar ikke til Peterborough for å bli manager der.

Klubben har nå ansatt Grant McCann som ny manager, og i den klubben evner de å avklare spørsmålet lenge før sesongforberedelsene er igang.
Se der...hvorfor ansatte de ikke Evans da..? Her på forumet blir han jo nærmest omtalt som genial :) Hos enkelte vel å merke ;)

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1096 på: Mai 16, 2016, 19:39:48 »
Evans drar ikke til Peterborough for å bli manager der.

Klubben har nå ansatt Grant McCann som ny manager, og i den klubben evner de å avklare spørsmålet lenge før sesongforberedelsene er igang.
Se der...hvorfor ansatte de ikke Evans da..? Her på forumet blir han jo nærmest omtalt som genial :) Hos enkelte vel å merke ;)

Jeg har ikke lest om noen som syns det. Det er vel mer redselen for hva Cellino kan komme trekkende med som erstatning, som får flere til å ønske å gi Evans litt mer tid utover denne sesongen.

Personlig synes jeg Evans har klart seg bedre enn jeg fryktet ved ansettelsen, men hadde jeg vært sikker på at erstatteren var en som hadde erfaring med divisjonen  (eksempelvis McCarthy) eller med cv fra øverste divisjon i en av de store ligaene i Europa, hadde jeg ikke sagt noe om Evans ikke fikk fornyet kontrakt.
Super Leeds since 1968

rd1

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1097 på: Mai 16, 2016, 20:01:58 »
Evans drar ikke til Peterborough for å bli manager der.

Klubben har nå ansatt Grant McCann som ny manager, og i den klubben evner de å avklare spørsmålet lenge før sesongforberedelsene er igang.
Se der...hvorfor ansatte de ikke Evans da..? Her på forumet blir han jo nærmest omtalt som genial :) Hos enkelte vel å merke ;)

Jeg har ikke lest om noen som syns det. Det er vel mer redselen for hva Cellino kan komme trekkende med som erstatning, som får flere til å ønske å gi Evans litt mer tid utover denne sesongen.

Personlig synes jeg Evans har klart seg bedre enn jeg fryktet ved ansettelsen, men hadde jeg vært sikker på at erstatteren var en som hadde erfaring med divisjonen  (eksempelvis McCarthy) eller med cv fra øverste divisjon i en av de store ligaene i Europa, hadde jeg ikke sagt noe om Evans ikke fikk fornyet kontrakt.

Tiltredes! Med Evans får vi kontinuitet på alle plan, og med noen veldig gode forsterkninger kunne det blitt bra.

Frykter veldig alternativet! Ny ukjent manager, 10 ny spillere inn, osv
"Who needs Cantona??"

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1098 på: Mai 16, 2016, 23:19:38 »
Evans har bevist at han ikke er i nærheten god nok. Svak taktisk, tilsynelatende null kampplan (ute å slå så mange støttepassninger eller på tvers som mulig, helt til vi blir presset til å slå en lang ball opp)
Vi trenger en annen trener som ikke bare evner å stå å rope som en tulling på sidelinjen og i alle fall en som roper noe annet enn bare "kom igjen da gutter"  Nei han er den eneste som virkelig har fått tid til å bevise at han ikke duger! 
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1099 på: Mai 17, 2016, 06:42:05 »
Evans har bevist at han ikke er i nærheten god nok. Svak taktisk, tilsynelatende null kampplan (ute å slå så mange støttepassninger eller på tvers som mulig, helt til vi blir presset til å slå en lang ball opp)
Vi trenger en annen trener som ikke bare evner å stå å rope som en tulling på sidelinjen og i alle fall en som roper noe annet enn bare "kom igjen da gutter"  Nei han er den eneste som virkelig har fått tid til å bevise at han ikke duger! 
Uenig.

Litt over en halv sesong uten preseason er ikke tid nok til å bevise noe som helst. Da er man i stor grad prisgitt det spillermateriellet man er tildelt, og kampene kommer så tett at man ikke har tid til å øve inn spillemønster og relasjoner. Selv Benitez, Hiddink og Klopp har ikke fått reparert lagene de overtok under mer eller mindre samme forutsetninger.

Ã… skifte ut Evans nå er å rykke tilbake til start igjen. En ny hovedtrener skal være mye bedre for at det skal lønne seg.
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1100 på: Mai 17, 2016, 09:29:10 »
Evans har bevist at han ikke er i nærheten god nok. Svak taktisk, tilsynelatende null kampplan (ute å slå så mange støttepassninger eller på tvers som mulig, helt til vi blir presset til å slå en lang ball opp)
Vi trenger en annen trener som ikke bare evner å stå å rope som en tulling på sidelinjen og i alle fall en som roper noe annet enn bare "kom igjen da gutter"  Nei han er den eneste som virkelig har fått tid til å bevise at han ikke duger! 
Uenig.

Litt over en halv sesong uten preseason er ikke tid nok til å bevise noe som helst. Da er man i stor grad prisgitt det spillermateriellet man er tildelt, og kampene kommer så tett at man ikke har tid til å øve inn spillemønster og relasjoner. Selv Benitez, Hiddink og Klopp har ikke fått reparert lagene de overtok under mer eller mindre samme forutsetninger.

Ã… skifte ut Evans nå er å rykke tilbake til start igjen. En ny hovedtrener skal være mye bedre for at det skal lønne seg.

Jo en habil trener hadde fått gjort mye med dette mannskapet på den tida. . Fryktelig trist ikke Røsler fikk fortsette og jeg mener det skal veldig lite til for å være mye bedre en Evans!
Hvis både Evans og Cellino fortsetter, da er all min interesse borte fram til det skjer noe. Jeg har aldri sett et mer uorganisert og totalt hjelpeløst offensivt Leeds lag noen sinne, virker som alt det blir trenet på er 5 mot 5 uten mål.
JEG trenger sårt et skifte nå, for siden 78 har aldri interessen min for Leeds vært lavere.  Alle de trenerene du nevnte over har gjort det mye bedre enn Evans siden han og de kom inn,  Hos de lagene var det enkelt å se en plan.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1101 på: Mai 23, 2016, 17:37:17 »
Evans har bevist at han ikke er i nærheten god nok. Svak taktisk, tilsynelatende null kampplan (ute å slå så mange støttepassninger eller på tvers som mulig, helt til vi blir presset til å slå en lang ball opp)
Vi trenger en annen trener som ikke bare evner å stå å rope som en tulling på sidelinjen og i alle fall en som roper noe annet enn bare "kom igjen da gutter"  Nei han er den eneste som virkelig har fått tid til å bevise at han ikke duger! 
Uenig.

Litt over en halv sesong uten preseason er ikke tid nok til å bevise noe som helst. Da er man i stor grad prisgitt det spillermateriellet man er tildelt, og kampene kommer så tett at man ikke har tid til å øve inn spillemønster og relasjoner. Selv Benitez, Hiddink og Klopp har ikke fått reparert lagene de overtok under mer eller mindre samme forutsetninger.

Ã… skifte ut Evans nå er å rykke tilbake til start igjen. En ny hovedtrener skal være mye bedre for at det skal lønne seg.

Har ikke trua' på at vi får en meritert Coach ( husk at Cellino mener han er manager) til vår kjære klubb så lenge vår mafioso er eier- nei hvorfor skal man velge klubben vår...?  :(
Nå har han vel passert 40 stk Coaches inkludert våre 6 på sine år sommklubbeier totalt.
Respektløst.
Han forstår ikke at HAN ikke er viktigst, han er så full av seg selv og til tider desperat etter oppmerksomhet- løs kanon på dekk.

La nå Evans få penger til spillere, la han kjøre preseason og i hvertfall frem til årsskiftet med " sin" tropp av spillere.
Helt utopi selvsagt.

Litt matt kjenner jeg..
Noe må skje... Snarlig. :o :-[
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1102 på: Mai 23, 2016, 17:52:46 »
Linkes me manageren til Bristol Rovers nå eyyer Karl Robinson sa nei. Ser ikke vitsen i og erstatte Evans med en av disse to. Gi Evans en sjanse å få litt kontunitet i dette rotet!
Pontus ❤

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1103 på: Mai 23, 2016, 20:47:10 »
Linkes me manageren til Bristol Rovers nå eyyer Karl Robinson sa nei. Ser ikke vitsen i og erstatte Evans med en av disse to. Gi Evans en sjanse å få litt kontunitet i dette rotet!

Ser ikke vitsen med at Evans skal takke ja når han er femtevalget, han kommer jo bare til å få sparken når vi møter motgang igjen.

Jeg vil at Evans skal forlate oss med hodet hevet og en tåre i øyekroken.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1104 på: Mai 24, 2016, 11:05:49 »
Er jo den "biologiske klokka" til Cellino som ringer dette her......oij, har jeg hatt en Coach SÃ…Ã…Ã… lenge...
da er det byttetid!  Hans`livsmotto må jo være : "Change is good"....

Robinson velger MK Dons etter nedrykket etter praten med vår eier....sier litt om lovnader og hva
som ligger i potten spør du meg.  Transfer money? Nei, det spørs hvor mange sesongkort vi selger
før 1.juli det.....

Mye ironi selvsagt, men man blir jo bare oppgitt og matt ettersom dagene går og vi faktisk HAR en Coach
som absolutt skal byttes mot L1 managere, selv om han selv gjerne vil fortsette og i tillegg har
gjort et helt greit utifra forutsetningene og det som har skjedd ila sesongen som var.

MOT = Massimo OuT
 

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1105 på: Mai 31, 2016, 19:50:45 »
http://www.leedsunited.com/news/article/v5xndospy3p51p6dj2huhq0wo

Leeds United can confirm that the Club has parted company with head coach Steve Evans. Evans, along with his assistant Paul Raynor, leaves with the Club’s best wishes following a seven-month stay at Elland Road. United chairman Massimo Cellino said: “I would like to thank Steve Evans for his efforts as the head coach of Leeds United. “Steve completed the job he was brought in to carry out – to keep the team in the Championship - and his hard work here has been greatly appreciated. I wish him and Paul Raynor the very best for the future. “We have, however, decided that a different approach is required in order to achieve our targets for the new season. “The Club is now looking to appoint a new head coach to build on the good work of Steve and Paul and deliver the special season which our supporters deserve.” The process to appoint a new head coach is underway and a further announcement will be made here on leedsunited.com in due course. - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/v5xndospy3p51p6dj2huhq0wo#sthash.SfdNYLss.dpuf
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Frode

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1106 på: Mai 31, 2016, 19:51:22 »
 

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1107 på: Mai 31, 2016, 20:36:48 »
Jeg hadde ikke spesielt stor tro på Evans da han ankom klubben, men etter mitt syn har han gjort en anstendig jobb i de 7 månedene han har vært i Leeds United.

Mange har ønsket han bort, men det kan jo være at en del av oss vil savne han om noen få måneder. Det er som kjent veldig usikkert hva (hvem) Cellino kommer drassende med inn klubbdørene.

Det heter at man ikke skal ta sorgene på forskudd, men med italieneren i førersetet, er jeg redd det kan gå fra vondt til mye verre.
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1108 på: Mai 31, 2016, 20:49:02 »
Jeg hadde ikke spesielt stor tro på Evans da han ankom klubben, men etter mitt syn har han gjort en anstendig jobb i de 7 månedene han har vært i Leeds United.

Mange har ønsket han bort, men det kan jo være at en del av oss vil savne han om noen få måneder. Det er som kjent veldig usikkert hva (hvem) Cellino kommer drassende med inn klubbdørene.

Det heter at man ikke skal ta sorgene på forskudd, men med italieneren i førersetet, er jeg redd det kan gå fra vondt til mye verre.
+1
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1109 på: Mai 31, 2016, 20:59:16 »
Ingen overraskelse dette. Med 7 måneder i klubben, så er vel dette snittet pr. manager i Cellinos 25 år som leder for Cagliari og Leeds? Vi har nok enda en ny manager i januar 2017 med andre ord…  :'( Men hvem den neste blir er ikke godt å si...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.