Skrevet av Emne: FA cup 5.runde: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 20/2 2016, kl 16.00 - på TV2  (Lest 38884 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Jeg kunne tenkte meg Arsenal eller Tottenham hjemme!
Kanskje hadde jeg slått meg til ro med Liverpool samme sted.

Man City eller Utd eller Chelsea er lenger ned på liste, men jeg tror at å trekke et topp PL-lag HJEMME kan gi Steve Evans og Leeds United en boost!



Om vi ikke kan fylle tribunene med et topplag vi kan slå, så hvorfor ikke et lag som vi faktisk har sjanse til å banke: Shrewsbury, Peterborough (el. WBA) eller kanskje et sjokk eller to fra i morgen: Carlisle eller MK Dons?

Utrolig mange topplag igjen og få overraskelser.  Det gjør trekningen tøff!


Altså LETT motstand eller et TOPPLAG hjemme er ønsket!  8)

« Siste redigering: Februar 09, 2016, 11:59:08 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: FA cup 5.runde: vs ØNSKER?
« Svar #1 på: Januar 30, 2016, 23:47:11 »
SCUM på ER er drømmetrekning! Da må jeg gjøre alt jeg kan for å dra over!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Frode

Sv: FA cup 5.runde: vs ØNSKER?
« Svar #2 på: Januar 31, 2016, 11:42:58 »
Shrewsbury hjemme. Vil heller oppleve en kvartfinale i FA-cupen, enn et hederlig tap mot et PL lag.
 

Bjorn

Sv: FA cup 5.runde: vs ØNSKER?
« Svar #3 på: Januar 31, 2016, 12:34:12 »
Vi kommer sikkert ikke mye lenger enn neste runde, så vil heller kjempe mot et bedre lag enn å kanskje tape mot et antatt dårligere lag... ingen skam å tape mot et bedre lag.
Marching On! 4276

Eriksen55

Sv: FA cup 5.runde: vs ØNSKER?
« Svar #4 på: Januar 31, 2016, 13:13:08 »
Manchester United eller Liverpool hjemme før vi trekker et  evt dårligere seedet lag hjemme i kvarten  :)

Hallgeir *

Sv: FA cup 5.runde: vs ØNSKER?
« Svar #5 på: Januar 31, 2016, 13:39:05 »
Vi kommer sikkert ikke mye lenger enn neste runde, så vil heller kjempe mot et bedre lag enn å kanskje tape mot et antatt dårligere lag... ingen skam å tape mot et bedre lag.


Vil heller ta sjansen på å muligens tape mot en "underdog" enn nesten garantert å tape mot en av PL-kanonene.

Det er årevis siden vi hadde et skikkelig "cup-run". Hadde vært morsomt å få det til denne sesongen, siden vi høyst sansynlig ikke klarer play off.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Trekninga
« Svar #6 på: Januar 31, 2016, 19:16:01 »

Bye

Sv: Trekninga
« Svar #7 på: Januar 31, 2016, 19:19:43 »
Da ble det Watford da! Bør ha en sjanse her!:)
Trønder i Bergen!

h.b

  • Gjest
Sv: Trekninga
« Svar #8 på: Januar 31, 2016, 19:19:56 »
Borte mot Watford

Eriksen55

Sv: Trekninga
« Svar #9 på: Januar 31, 2016, 19:21:50 »
Da ble det stopp i 5 runde..

Cannavaro

Sv: FA cup 5.runde: vs ØNSKER?
« Svar #10 på: Januar 31, 2016, 19:22:02 »
Da ble det Watford for oss i 5.runde, tøft !
MFLU - Miracles For Leeds United

Bye

Vi unngikk en del storlag, og de minste lagene..helt på det jevne mot et lag som bør prioritere serien, kan vi kanskje komme oss forbi her også? Vi har jo en tendens til å spille bra mot lag fra PL i cupene de siste årene.
Trønder i Bergen!

Sydhagen

Denne taper vi klart.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

TK20

Kjip trekning. Borte, ikke noe spennende motstand, veldig vanskelig. Blir garantert ikke TV heller med flere nøytralt sett mer spennende oppgjør.

Men, vi kan ta de!

Allanclarke

Skuffende trekning. Dette blir tøft  >:( >:( >:(

Promotion 2010




Mange toppoppgjør, regner ikke med at dette blir på TV!



Men vi har kanskje en sjanse både til seier og uavgjort med en mulighet til å avgjøre på Elland Road!  :)


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Enig ! en uavgjort på Vicarage, og deretter fullt hus på ER. Der ligger muligheten kanskje...
MFLU - Miracles For Leeds United

gulle

Kjip trekning
Borte mot er "ukjent" bedre lag enn oss
Men vi har overrasket før !
MOT
Nå rykker vi opp! Jasederja

Hallgeir *

Dersom ikke Watford undervurderer oss grovt eller stiller med reservene, blir dette en utrolig vanskelig kamp å få noe ut av / vinne.

Med stor sannsynlighet stopper cup-eventyret her.
Super Leeds since 1968

Leedsgutt

Her blir det nok dessverre stopp.
Regner med Watford stiller toppet lag for å gå videre.

Ighalo og Deeney  mot Bellusci og Bamba....  :D

Josch

Jeg ser at  Watford er et gjerrig "midten-lag" som både slipper inn og scorer ganske få mål. 3-0 mot Liverpool hjemme er beste /mest målrike prestasjon  så langt, ellers spiller de jevne kamper stort sett. De har slått  både N'castle og Forest 1-0 i 3. og 4. runde.

Min vurdering er  60-20-20 (% sjans HUB), dvs små sjanser  til å få med noe fra kampen. Normalt er de for gode for Leeds. Vi taper jo for top 5 lag  i ch.ship også. Men det ligger en kvartfinale i potten så man vet jo aldri...

Ett poeng ved denne kampen er jo at begge lag har italienske eiere. Ser ikke helt bort fra at kampen kan bli vist på TV, i tillegg til  3-4 andre (fre-lør-søn) . Det spilles tross alt bare 8 cup-kamper.
« Siste redigering: Januar 31, 2016, 20:00:20 av Josch »

GeirO

Grei trekning. Vi unngår de beste lagene og på en god dag kan vi slå Watford.
MOT

nord

Vi kan slå Watford. De vil sikkert undervurdere os  på hjemmebane ???
 

Leedsfan

Ingen lag undervurderer oss, alle elsker å slå oss!

Kjedelig trekning!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Jeg ser at  Watford er et gjerrig "midten-lag" som både slipper inn og scorer ganske få mål. 3-0 mot Liverpool hjemme er beste /mest målrike prestasjon  så langt, ellers spiller de jevne kamper stort sett. De har slått  både N'castle og Forest 1-0 i 3. og 4. runde.

Min vurdering er  60-20-20 (% sjans HUB), dvs små sjanser  til å få med noe fra kampen. Normalt er de for gode for Leeds. Vi taper jo for top 5 lag  i ch.ship også. Men det ligger en kvartfinale i potten så man vet jo aldri...

Ett poeng ved denne kampen er jo at begge lag har italienske eiere. Ser ikke helt bort fra at kampen kan bli vist på TV, i tillegg til  3-4 andre (fre-lør-søn) . Det spilles tross alt bare 8 cup-kamper.


Ingenting er umulig. Leeds er Leeds. Vi tok f.eks. 6 poeng mot B´mouth i fjor, et lag eg vil tro er relativt av samme kvalitet. Kvartfinalen her kommer vi ;-)

jackbauer68

  • Gjest
Enig ! en uavgjort på Vicarage, og deretter fullt hus på ER. Der ligger muligheten kanskje...

Om vi skulle klare omkamp så er eg overbevist om at du kan glemme fullt hus. Maks 24-25000, kanskje færre.

Cherry

Cup er cup.....  ;D
 


Promotion 2010

Lufcdata
Leeds have reached the fifth round of the FA Cup for only the second time in 13 years. Next stop: Watford #LUFC #MOT

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Håpet er å  gjenta prestasjonene fra 2010 og  2011 da vi ga både ManU , Spurs og  Arsenal jevne cup-kamper på bortebane (seier og uavgjort) . Alle trodde vi skulle tape de kampene !! Forutsetnigene var vel ikke noe bedre den gang ? Vi gjorde også en hederlig innsats på Emirates i 2012 (0-1). Og Det er bare ett år siden  Leeds gjorde en overraskende god kamp borte mot Sunderland i cupen.

PL-motstand vil løfte spillerene en hel del og Watford  vil undervurdere et middels  ch.chip lag ubevisst, tror jeg. De slo Forest etter en forsvarstabbe i en jevn kamp. :)