Skrevet av Emne: Ex-spiller: Robert Green  (Lest 50868 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #210 på: Mars 08, 2017, 08:30:29 »
I kveld trenger vi den beste versjonen av Green, hvis ikke frykter jeg det verste....
Reddet 1 poeng. Nok en fantastisk kamp av Green høres det ut som...

Surrete i starten av sesongen, har vokst seg stor utover. Meget god på strek og velger feltarbeidet med omhu nå, kontra tidligere.

Kjempesignering (på kort sikt) rett og slett, som flere av de andre gråsteinene vi hentet i sommer.
Marching on together!

Jon R

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #211 på: Mars 08, 2017, 18:32:45 »
Jeg er glad for å si at jeg hittil har tatt feil når det gjelder Green. Jeg betvilte sterkt om han var noen forsterkning, og ønsket meg lenge Silvestri i stedet. Nå ser jeg at Green har vært stabilt god i en lengre periode, og jeg tilskriver ham også en gode del av æren for det generelt forbedrede forsvarsspillet denne sesongen. Han har en ro og erfaring som har vært gull verdt så langt.
Men, nå begynner en serie med 11 (potensielt 14) cupfinaler. Rob Green har tidligere hatt en tendens til å svikte når det gjelder som mest. Kanskje er vi like avhengig av at formen hans bevares som at Wood fortsetter å putte?

flynn
Ingen tvil om at vi er avhengig av at Green beholder formen. Men jeg skjønner ikke hvordan du kan konkludere med at han svikter når det gjelder som mest. Har han ikke vært med på å rykke opp to ganger via play-off?

Well. Etter VM i 2010, der han tabbet seg kraftig ut mot USA, har han han selv snakket om en frykt som varte i årevis. Strent tatt er det først nå han ser ut til å finne tilbake til den stabiliteten og psyken som sendte ham inn på det engelske landslaget. Jeg håper og tror det varer, men han kan altså knekke, om presset blir for stort.

flynn

Henger meg på superlativene under her. Jeg vil oppsummere Greens sesong slik:

Startet sesongen med en gigatabbe på Loftus. Matchavgjørende misser mot Brighton og Newcastle, minst en stor tabbe i hver av de TV sendte før jul. Jeg ønsket han benket i aug -sept - okt - nov og des og anså han som vårt svake punkt.  :(

Etter nyttår: Bemerkelsesverdig bedring prestasjonsmessig. Leverer i kamp etter kamp. Den nærmest "obligatoriske" tabben er borte. I mine øyne vår beste, mest stabile og viktigste spiller siden januar.  :D

Oppsummert: Jeg bøyer meg i hatten for Robert Green.  ;D
Jon R.

auren

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #212 på: Mars 19, 2017, 00:10:22 »
Han har visst fått forlenget kontrakten med 12 måneder:

http://www.express.co.uk/sport/football/780836/Leeds-United-agree-contract-FA-document-deal-done-Championship-Transfer-News-Gossip

Fortjent etter de siste måneders storspill!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #213 på: Mars 19, 2017, 00:46:09 »
Er glad vi får ha han enda et år, erfaren spiller som må bety enormt for spillergruppen.  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #214 på: Mars 19, 2017, 22:48:06 »
Fortsatte storspillet mot Brighton. Fortjent ny kontrakt!  :)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #215 på: April 29, 2017, 22:24:39 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #216 på: Mai 23, 2017, 10:08:34 »
Nå er nok karrieren på hell snart for godeste Green. Men bør han erstattes hvis Stockdale kommer evt.
Slik jeg ser det. Green har redda oss i mange kamper denne sesongen. Men Stockdale er en bedre keeper, og en yngre spiller likeså. Og muligens er han et sikrere kort der bak med sin væremåte hvor han skaper en trygghet for stopperne.
For de av dere som har spilt stoppere, ja dere vet garantert hvor viktig det er at keeperen bak prater slik at man vet uansett situasjon hvor keeperen er. Dette skaper trygghet, og dermed et bedre forsvar.
http://futnsoccer.com/2017/05/23/championship-star-drops-huge-hint-at-leeds-united-move/

AndyMathie

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #217 på: Mai 23, 2017, 14:14:09 »
Nå er nok karrieren på hell snart for godeste Green. Men bør han erstattes hvis Stockdale kommer evt.
Slik jeg ser det. Green har redda oss i mange kamper denne sesongen. Men Stockdale er en bedre keeper, og en yngre spiller likeså. Og muligens er han et sikrere kort der bak med sin væremåte hvor han skaper en trygghet for stopperne.
For de av dere som har spilt stoppere, ja dere vet garantert hvor viktig det er at keeperen bak prater slik at man vet uansett situasjon hvor keeperen er. Dette skaper trygghet, og dermed et bedre forsvar.
http://futnsoccer.com/2017/05/23/championship-star-drops-huge-hint-at-leeds-united-move/

Green er den klart beste keeperen vi har hatt på år og dag. Ikke sikkert Stockdale klarer å levere om han kommer til Leeds. Vi vet at Green klarer presset. Glad han blir en sesong til! :)
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #221 på: Juli 02, 2017, 14:47:28 »
Det kan vel være fristende å takke ja til Arsenal. Lønna vil nok stige betraktelig.

Men så mye spilletid kan han ikke forvente. Sjansen er nok betraktelig større der han nå er.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #222 på: Juli 02, 2017, 14:54:54 »
Kanskje aller siste sjanse til å spille for en PL-klubb. Klart han er fristet dersom budet tikker inn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #223 på: Juli 02, 2017, 15:22:57 »
Tror ikke at det er noe hold i de ryktene. Hva i all verden skal Arsenal med Green? Keepertrener?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Trulsaren

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #224 på: Juli 02, 2017, 20:52:28 »
Kan være en viss sannhet i dette. Det er jo blitt en trend blant topplagene i PL i å konkurrere om å ha eldst 2. keeper. Bare se på Chelsea, som hentet 35-år gamle Caballero fra City.

Gamle, rutinerte keepere er vel sett på som en større trygghet å ha som nr. 2 framfor en ung og uerfaren som fort kan slite litt om 1.keeperen blir skadet i lengre tid. I tillegg er det vel fristende for spilleren som nok tjener langt mer på benken der, kontra å spille fast i mindre klubber. En del er nok mer sulten på høyere lønningspose enn å starte hver kamp :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Promotion 2010

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #225 på: Juli 03, 2017, 21:16:52 »
As if Rob Green feels threatened by the arrival of Felix the cat #LUFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #226 på: Juli 04, 2017, 13:01:16 »
Green er nok på vei ut. Ser ikke poenget for en spiller som kommer fra bundesliga i å være benkevarmer for Green. Og i en alder av 38 år, ja da er det nok på tide for Green å tenke avslutting på sin karriere i en annen klubb.
Hvis det med Arsenal stemmer, ja da bør dette være et glimrende punktum for godeste Green

Bjorn

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #227 på: Juli 04, 2017, 13:06:04 »
Green er velkommen til å bli. Godt med kamp om førstekeeper plassen!
Marching On! 4276

Sydhagen

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #228 på: Juli 04, 2017, 13:12:02 »
Kanskje gi Green et tilbud om keepertrenerjobb i Leeds?
Aner ikke om interessen fra Arsenal er reell, men om den er det så forstår jeg at han drar dit.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #229 på: Juli 18, 2017, 20:59:31 »
Moose - Isn Andrews

After 1 Eng keeper moved club's today, my sources tell me a former one, @Robert1Green is available & can leave @LUFC


James Hollingworth

This will be 100% accurate. Moose knew Green was coming to Leeds before anyone else.Means we need another keeper if Silvestri is leaving too


Moose

.@LUFC fans, if I wasn't certain Robert Green was available for transfer from Leeds, I wouldn't have tweeted it


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #230 på: Juli 18, 2017, 21:02:44 »
Joe Rawson

Expect Rob Green to be allowed to leave #lufc during this window

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #231 på: Juli 18, 2017, 21:43:34 »
Må være en vits og lureri dette. Da betyr det at Viewald blir førstekeeper og vi må enten ha en ny inn, eller vi må bruke en unggutt som reservekeeper

Kato

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #232 på: Juli 18, 2017, 21:56:15 »
Ikke overraska i det hele tatt. En keeper som kommer fra Bundesliga hentes ikke inn for opplæring og benkevarming. Fair å la Green gå og få seg en sesong eller to til som førstekeeper i Burton eller noe i den duren.
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #233 på: Juli 18, 2017, 21:57:02 »
Må være en vits og lureri dette. Da betyr det at Viewald blir førstekeeper og vi må enten ha en ny inn, eller vi må bruke en unggutt som reservekeeper

Silvestri?

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #234 på: Juli 18, 2017, 21:57:42 »
Må være en vits og lureri dette. Da betyr det at Viewald blir førstekeeper og vi må enten ha en ny inn, eller vi må bruke en unggutt som reservekeeper

Silvestri?

Silvestri er på vei ut han også. Snakkes om Verona

Sydhagen

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #235 på: Juli 18, 2017, 22:00:13 »
Må være en vits og lureri dette. Da betyr det at Viewald blir førstekeeper og vi må enten ha en ny inn, eller vi må bruke en unggutt som reservekeeper

Silvestri?

Silvestri er på vei ut han også. Snakkes om Verona
Kanskje derfor Bailey er tilbake?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #236 på: Juli 18, 2017, 22:29:21 »
Fristende å gi Peacock-Farrell tillit som reservekeeper som et nytt steg i karrieren, men det er risikabelt. Skade eller formsvikt på Wiedwald og vi har trøbbel med en gang. Det beste hadde vært om Green ble værende for å ta opp kampen, men det virker ikke å være et alternativ.

Xern

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #237 på: Juli 18, 2017, 23:12:16 »
Fristende å gi Peacock-Farrell tillit som reservekeeper som et nytt steg i karrieren, men det er risikabelt. Skade eller formsvikt på Wiedwald og vi har trøbbel med en gang. Det beste hadde vært om Green ble værende for å ta opp kampen, men det virker ikke å være et alternativ.
Ser ikke målet med å frigjøre Green. Har han en massiv lønn?  ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

stian

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #238 på: Juli 18, 2017, 23:32:43 »
Neppe den billigste karen i drift, men han hadde en god sesong i fjor og har tross alt allerede fått kontraktsforlengelse ett år så det kan neppe være lønna som avgjør. Han har vel fått signaler om at han ikke vil være førstevalg og har bedt om å få forlate. Synd, men en erfaren reservekeeper bør ikke være det vanskeligste å finne (selv om de gamle av oss fortsatt gremmes over Rachubka-fadesen).

Gufrias

Sv: Spiller: Robert Green
« Svar #239 på: Juli 19, 2017, 07:28:39 »
Hvis vi skal spille med sweeper-keeper, som TC tydeligvis foretrekker, er hverken Green eller Silvestri egnet.
Hekta på Leeds siden 1974