Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Peterborough U @ London Road, lørdag 23/7 2016, kl 16.00, LUTV  (Lest 10929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Var vel totalt den fjerde og blir totalt fem så langt vi vet, de siste årene har vi vel lagt rundt dette tallet så forstår ikke helt hvorfor det har blitt ett tema denne gangen?


Riktig, totalt den fjerde så det blir fem. Der var derfor jeg skrev at det var SPILLERNES tredje kamp (nr to og tre spilte de hver for seg). Ifølge Hay har det stort sett vært 7 tidligere. Men jeg er enig i at Uwe i fjor var besvisst på å ha færre treningskamper så det var gjerne det samme da...

Er gjerne noe yngre coacher har litt bevisst på de siste årene...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest

Var vel totalt den fjerde og blir totalt fem så langt vi vet, de siste årene har vi vel lagt rundt dette tallet så forstår ikke helt hvorfor det har blitt ett tema denne gangen?


Riktig, totalt den fjerde så det blir fem. Der var derfor jeg skrev at det var SPILLERNES tredje kamp (nr to og tre spilte de hver for seg). Ifølge Hay har det stort sett vært 7 tidligere. Men jeg er enig i at Uwe i fjor var besvisst på å ha færre treningskamper så det var gjerne det samme da...

Er gjerne noe yngre coacher har litt bevisst på de siste årene...

Skal ikke dra det så veldig langt Asbjørn  :) men teller du minutter så spiller de gjerne 30 i den ene og 60 i den andre og så 90 i den tredje, blir slik med stor tropp, skal heller ikke være helt bastant men mener å huske SG hadde 5 kamper i 2011 Warnock det samme i 2012, Redfearn det samme i 2013, Hocaday hadde vel omtrent bare en innbyrdes kamp i Italia for motstanderen møtte ikke opp i 2014  :D og som du nevner Rösler 5 i 2015...så at vi har færre kampen i denne preseason enn vi pleier er jeg ikke helt med på  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28934
  • Total likes: 2648
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Skal ikke dra det så veldig langt Asbjørn  :) men teller du minutter så spiller de gjerne 30 i den ene og 60 i den andre og så 90 i den tredje, blir slik med stor tropp, skal heller ikke være helt bastant men mener å huske SG hadde 5 kamper i 2011 Warnock det samme i 2012, Redfearn det samme i 2013, Hocaday hadde vel omtrent bare en innbyrdes kamp i Italia for motstanderen møtte ikke opp i 2014  :D og som du nevner Rösler 5 i 2015...så at vi har færre kampen i denne preseason enn vi pleier er jeg ikke helt med på  :)

Godt mulig du har rett. Jeg baserte meg bare på Hay fra artikkelen under:

Leeds have had four friendlies to date – individual players have featured in no more than three – and Atalanta at Elland Road this Saturday ends pre-season with a fifth friendly. In the past, United have been known to contest seven or eight.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Bra intervju med Peterborough - sjef i YEP.
Blir spurt om hva han synes laget vårt mangler:
En stopper , en med energi på midten og en spiss som kan score 20 mål....

Er vel stort sett d vi utveksler av meninger her om dagen også.
 

Rudi G.

  • Gjest
Må vel nesten stole på Hay men tok en sjekk  :)

2009: 7
2010: 6
2011: 6
2012: 7
2013: 8
2014: 8
2015: 6

Promotion 2010

Må vel nesten stole på Hay men tok en sjekk  :)

2009: 7
2010: 6
2011: 6
2012: 7
2013: 8
2014: 8
2015: 6

Og i flere av disse kampene har det vært 60/40 og at noen har stått over som mot Guiseley i fjor!

Det betyr vel mellom 4-6 kamper for spillerne vs 3-4 i år!!!

Usikker om det betyr noe! Kanskje fordi vi får inn noen mye denne uken og at de ikke er samspilte med resten.

Bekymringsverdig at ingen av våre beste stoppere har spilt sammen og at 4eren der bak ikke er spilt inn i kamp!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973