Skrevet av Emne: Tips og spådommer foran sesongen 2016-17  (Lest 5610 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Tips og spådommer foran sesongen 2016-17
« på: Juli 27, 2016, 12:25:58 »
Tenker å dra i gang en svært uhøytidelig tippekonkurranse foran sesongen, så det er bare å titte inn i glasskula folkens!

Leeds plassering sesongen 2016/2017: 11. plass.
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Han blir værende hele sesongen. Tipper vi ligger store deler av sesongen 4-7 poeng bak en 6.plass men at vi seiler akterut mot slutten av sesongen.
Toppscorer: Antonsson (12 mål i serie og cup).
Assistkongen: Dallas (8 assists).
Sesongens positive overraskelse: Kemar Roofe.
Sesongens negative overraskelse: Wood (scorer lite mål og er skadeplaget).
Sesongens unge spiller: Ronaldo Vieira.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Antonsson, Roofe og Grimes har gode sesonger. Sacko blir stort sett innbytter og tribunesliter. Bartley blir dessverre en ny stopper som gjør feil i hytt og pine. Green blir fast inventar og spiller til godkjent, men gjør likevel noen brølere sesongen gjennom.
Topp 6 i Championship: 1. Newcastle. 2. Sheffield Wednesday. 3. Norwich. 4. Derby. 5. Ipswich. 6. Brighton.

Tipp i vei. Kanskje burde denne tråden komme først i neste uke, men skitt la gå  :)

auren
« Siste redigering: Juli 31, 2017, 09:50:23 av Promotion 2010 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #1 på: Juli 27, 2016, 12:39:10 »
Leeds plassering sesongen 2016/2017: 7. plass. (1 poeng bak 6.plassen)
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Får ikke sparken.
Toppscorer: Wood (21 mål totalt)
Assistkongen: Kemar Roofe (11 assists).
Sesongens positive overraskelse: Kemar Roofe.
Sesongens negative overraskelse: Mowatt.
Sesongens unge spiller: Ronaldo Vieira.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Kemar Roofe blir sjef! Alle andre gjør det ok, bortsett fra Green som blir satt ut av laget utover høsten.
Topp 6 i Championship: 1. Newcastle 2. Norwich 3. Aston Villa 4. Derby 5. Sheff Wed 6. Nottingham Forest
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #2 på: Juli 27, 2016, 12:42:40 »
Leeds plassering sesongen 2016/2017: 7. plass. (1 poeng bak 6.plassen)
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Får ikke sparken.
Toppscorer: Wood (21 mål totalt)
Assistkongen: Kemar Roofe (11 assists).
Sesongens positive overraskelse: Kemar Roofe.
Sesongens negative overraskelse: Mowatt.
Sesongens unge spiller: Ronaldo Vieira.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Kemar Roofe blir sjef! Alle andre gjør det ok, bortsett fra Green som blir satt ut av laget utover høsten.
Topp 6 i Championship: 1. Newcastle 2. Norwich 3. Aston Villa 4. Derby 5. Sheff Wed 6. Nottingham Forest

1 til 22 plass . Alle andre enn Leeds
23 Plass Leeds

Bjorn

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #3 på: Juli 27, 2016, 13:28:41 »
Leeds plassering sesongen 2016/2017: 7. plass. (1 poeng bak 6.plassen)
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Får ikke sparken.
Toppscorer: Wood (21 mål totalt)
Assistkongen: Kemar Roofe (11 assists).
Sesongens positive overraskelse: Kemar Roofe.
Sesongens negative overraskelse: Mowatt.
Sesongens unge spiller: Ronaldo Vieira.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Kemar Roofe blir sjef! Alle andre gjør det ok, bortsett fra Green som blir satt ut av laget utover høsten.
Topp 6 i Championship: 1. Newcastle 2. Norwich 3. Aston Villa 4. Derby 5. Sheff Wed 6. Nottingham Forest

1 til 22 plass . Alle andre enn Leeds
23 Plass Leeds


 ;D ;D ;D
Marching On! 4276

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #4 på: Juli 27, 2016, 16:31:15 »

Leeds plassering sesongen 2016/2017: 2. plass.
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Får ikke sparken.
Toppscorer: Wood (28 mål totalt)
Assistkongen: Kemar Roofe og Mowatt (15 assists hver).
Sesongens positive overraskelse: Kemar Roofe.
Sesongens negative overraskelse: Antonsson
Sesongens unge spiller: Ronaldo Vieira.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Kemar Roofe blir konge med sin fart og sine dribleferdigheter! Alle andre gjør det ok, bortsett fra svensken som vil slite med skader og spilletid.
Topp 6 i Championship: 1. Newcastle 2. Leeds 3. Aston Villa 4. Norwich 5. Brighton 6. QPR
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Gufrias

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #5 på: Juli 27, 2016, 17:01:28 »
Leeds plassering sesongen 2016/2017: 10. plass hvis Monk får arbeidsro, 16. plass hvis det vanlige skjer.
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Jeg har så lyst til å være optimist jeg også... men il mangiallenatori fornekter seg vel ikke, så Monk må vel gå i oktober/november.
Toppscorer: Antonsson (17 mål i serie og cup).
Assistkongen: Mowatt (10 assists).
Sesongens positive overraskelse: Lasarus Mowatt.
Sesongens negative overraskelse: Doukara, i den grad det kan sies å være overraskende.
Sesongens unge spiller: Ronaldo Vieira.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Antonsson imponerer, Roofe gjør det bra. Bartley og Green får godkjent. Grimes og Sacko sliter med å få spilletid.
Topp 6 i Championship: 1. Newcastle. 2.Norwich. 3. Wolves. 4. Derby. 5. Aston Villa. 6. Sheffield Wednesday.
Nedrykk: 22. Blackburn. 23. Rotherham. 24. Burton. (syntes denne manglet)
Hekta på Leeds siden 1974

Lundewhites

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #6 på: Juli 28, 2016, 07:15:29 »
Leeds plassering sesongen 2016/2017: 10 plass.
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Han får sparken i januar
Toppscorer: Roofe (14 mål i serie og cup).
Assistkongen: Roofe (5 assists).
Sesongens positive overraskelse: Kemar Roofe.
Sesongens negative overraskelse: Green og Antonsson
Sesongens unge spiller: Coyle.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Antonsson faller totalt igjennom og scorer kun 2 mål før jul. Spiller ikke mer etter det.  Roofe blir årets spiller. Grimes og Sacko er mest på benken. Bartley spiller fast, men er IKKE svaret i et forsvar som lekker mål. Green spiller fram til jul, men blir satt ut av laget når ny trener kommer i januar.
Topp 6 i Championship: 1. Newcastle. 2. Norwich  3. Sheffield Wednesday.  4. Brighton 5. Derby. 6. Huddersfield
For the sake of Leeds United he would break himself in two

sportcarl1

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #7 på: Juli 28, 2016, 10:53:04 »
Svårt sia innan trupperna är spikade men kör på detta:
Leeds placering 16/17. 6:a
När får Monk sparken:stannar säsongen ut. Får förlängt i januari  med 2 år
Toppscorer: Wood 23 mål(liga och cup)
Assistkongen: Roofe
Säsongens positiva överraskning: Roofe
Säsongens negativa överraskelse: Dallas
Säsongens unga spelare: Viera
Hur gör de nya spelarna det:  Roofe blir publikfavorit och vår bästa spelare, Grimes startspelare, Antonsson gör 11 mål debutsäsongen, Sacko börjar på bänken men tar en startplats på slutet av säsongen, Bartley stabil, Green ok men inte mer. Hernandez petar Mowatt
Topp 6: 1.Newcastle 2. Derby. 3. Norwich 4. Brighton. 5 Sheffield W 6.Leeds United
« Siste redigering: August 06, 2016, 19:25:51 av sportcarl1 »
 

Josch

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #8 på: Juli 28, 2016, 18:06:04 »
Leeds plassering sesongen 2016/2017: 6. plass.
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Får ikke sparken
Toppscorer: Wood (22 mål i serie og cup).
Assistkongen: Dallas (10 assists).
Sesongens positive overraskelse: Sacko.
Sesongens negative overraskelse: Ingen.
Sesongens unge spiller: Vieira.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Green, Antonsson, Roofe,  Sacko og Grimes har gode sesonger (fast på laget). Bartley blir ofte reserve.
Topp 6 i Championship: 1. Newcastle. 2. Aston Villa  3. Norwich. 4. Derby. 5. Brighton. 6 Leeds

Promotion 2010

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #9 på: August 04, 2016, 08:24:52 »
Phil Hays spådom:

Champions: Newcastle United
Automatic promotion: Brighton and Hove Albion
Play-offs: Sheffield Wednesday, Derby County, Norwich City, Cardiff City

Relegation: Burton Albion, Rotherham United, Bristol City

Leeds United’s finishing position: 8th
Leeds United’s top goalscorer: Chris Wood
Leeds United’s player of the year: Kemar Roofe
Leeds United’s young player of the year: Ronaldo Vieira.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-monk-has-a-plan-his-players-can-buy-into-phil-hay-inside-elland-road-1-8049153


 :)
« Siste redigering: August 04, 2016, 11:16:03 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #10 på: August 04, 2016, 09:25:04 »
Artig tråd!

Leeds plassering sesongen 2016/2017: 4. plass.
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Han blir værende hele sesongen. Vår idiot av en klubbeier gjør til og med et forsøk på å skape levelige arbeidsforhold.
Toppscorer: Kemar Roofe (16 mål i serie og cup).
Assistkongen: Pablo Hernandez (11 assists).
Sesongens positive overraskelse: Liam Cooper trer frem som den klippen i midtforsvaret klubben har savnet i de siste ti årene.
Sesongens negative overraskelse: Charlie Taylor (får nerver foran hjemmepublikummet etter en transfersaga, begynner å gjøre tabber, havner på benken og forlater klubben i januar)
Sesongens unge spiller: Ronaldo Vieira.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Antonsson viser gode takter som innbytter, Roofe og Hernandez tilfører kreativitet, driv og flair til midtbanen. Sacko blir benkesliter. Bartley spiller fast i midtforsvaret fram til han blir erstattet av en nyinnkjøpt stopper. Green blir fast inventar og gjør forsvaret bedre gjennom bedre kommunikasjon og bedre feltarbeid enn Silvestri.
Topp 6 i Championship: 1. Brighton. 2. Newcastle. 3. Norwich. 4. Leeds. 5. Ipswich. 6. Sheffield Wednesday



SupALeedS

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #11 på: August 04, 2016, 10:31:51 »
Leeds plassering sesongen 2016/2017: 6. plass.
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Blir sittende
Toppscorer: Chris Wood 18 mål
Assistkongen:Dallas 11 assist
Sesongens positive overraskelse: Vieira
Sesongens negative overraskelse: Charlie Taylor blir solgt til PL
Sesongens unge spiller: Vieira
Hvordan gjør de nye spillerne det? Grimes faller igjennom, Green byr på rutine, Roofe putter goaler og blir publikums yndling
Topp 6 i Championship: 1.Newcastle  2. Derby  3.Norwich . 4.Aston Villa  5.Sheffield W    6. Leeds
Alex

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #12 på: August 04, 2016, 11:12:45 »

Leeds plassering sesongen 2016/2017: 10.plass
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Tror han er mannen og får ikke fyken.
Toppscorer: Roofe (13 mål )
Assistkongen: Dallas (9)
Sesongens positive overraskelse: Kemar Roofe.
Sesongens negative overraskelse: Sol Bamba (mye feil og mye baklengs)
Sesongens unge spiller: Ronaldo Vieira.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Antonsson gjør det ok med 9 mål. Sacko spiller lite , Grimes gjør en god figur , Green spiller ok. Bartley gjør det bra! Roofe nye stjerna!
Topp 6 i Championship: 1. Newcastle. 2. Aston Villa 3. Norwich. 4. Derby. 5. Sheff Wed 6. Brighton.
Pontus ❤

Borge

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #13 på: August 04, 2016, 12:04:03 »
1. Plass ☺
Borge

Promotion 2010

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #14 på: August 05, 2016, 20:21:38 »



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #15 på: August 05, 2016, 20:35:06 »
Fotballavisen TIPS sin spådom for sesongen..

1. Derby County             Nedrykk: Brentford, Barnsley og Rotherham
2.Newcastle
- - - - - - -
3.Brighton
4. Norwich
5. Sheff. W.
6. Aston Villa
- - - - - - - - -
7. Leeds United
8. Wolverh.

Kommenterer for øvrig at Leeds og Wolverhampton er de to store outsiderne i divisjonen.
« Siste redigering: August 05, 2016, 20:40:30 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Xern

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #16 på: August 06, 2016, 16:08:12 »
7. plass, 1 poeng bak playoff.  :o :(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #17 på: August 06, 2016, 16:22:47 »
7. plass, 1 poeng bak playoff.  :o :(

Som aldeles ikke er godt nok.
Nei det blir nok som tidligere år. 12-13 plass på tabellen

Xern

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #18 på: August 06, 2016, 16:29:56 »
7. plass, 1 poeng bak playoff.  :o :(

Som aldeles ikke er godt nok.
Nei det blir nok som tidligere år. 12-13 plass på tabellen
Har en personlig taktikk som skal få opp Leeds i år. Brukte kanskje en 100-lapp i EM, hvor jeg la inn 10 kr i ny og ne på moroskyld (ikke med håp om å vinne store summer såklart) - og hver bidige gang skjedde det motsatte. Så planen denne sesongen er å legge inn 10 kr på at leeds taper.. HVER kamp! Vinner ligaen i år, gutter ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

gulle

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #19 på: August 07, 2016, 10:10:15 »
Har absolutt ikke peiling!
Nå rykker vi opp! Jasederja

Promotion 2010

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #20 på: August 07, 2016, 10:25:20 »
Mine tips:

Tenker å dra i gang en svært uhøytidelig tippekonkurranse foran sesongen, så det er bare å titte inn i glasskula folkens!

Leeds plassering sesongen 2016/2017: Mellom 4-8. plass.

Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Han blir værende og har en trygg jobb hele sesongen.

Toppscorer: Wood (18 mål i serie og cup).

Assistkongen: Dallas og Roofe (8 assists hver).

Sesongens positive overraskelse: Kemar Roofe og Mowatts utvikling som får en oppsving!

Sesongens negative overraskelse: Nok en gang Murphy, som ikke klarer å nå startellveren.

Sesongens unge spiller: Ronaldo Vieira, uten tvil!!!

Hvordan gjør de nye spillerne det? Antonsson, Roofe og Bartley har gode sesonger. Sacko og Grimes gjør spennende innhopp og blir en solid del av Monks squad-plan. Green blir sammenlignet med Martyn i hans Leedstid og går lett inn i rekken av meget gode keepere som klubben ofte har hatt!

Topp 6 i Championship: 1. Newcastle. 2. Sheffield Wednesday. 3. Norwich. 4. Derby. 5.  Leeds United. 6. Brighton.

Nedrykk: Rotherham, Burton og Blackburn.



Vi nærmer oss Promotion!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #21 på: August 07, 2016, 10:39:55 »
7. plass, 1 poeng bak playoff.  :o :(

Som aldeles ikke er godt nok.
Nei det blir nok som tidligere år. 12-13 plass på tabellen
Har en personlig taktikk som skal få opp Leeds i år. Brukte kanskje en 100-lapp i EM, hvor jeg la inn 10 kr i ny og ne på moroskyld (ikke med håp om å vinne store summer såklart) - og hver bidige gang skjedde det motsatte. Så planen denne sesongen er å legge inn 10 kr på at leeds taper.. HVER kamp! Vinner ligaen i år, gutter ;)
Denne strategien har jeg ofte brukt uten at Leeds har kommet seg opp i PL. Dessverre. Slår stadig inn når Leeds møter dårlige lag på Elland Road, og da blir det penger.....
MOT

Kato

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #22 på: August 07, 2016, 10:40:44 »
9.plass. Mangler fortsatt for mye til å rekke playoff
 

clarke

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #23 på: August 07, 2016, 11:05:23 »
Leeds plassering sesongen 2016/2017: 6. plass.
Når får Garry Monk sparken denne sesongen: Cellino har is i magen(!) og lar ham bli selv om vi sliter i høst.
Toppscorer: Wood
Assistkongen: Hernandez
Sesongens positive overraskelse: Matt Grimes.
Sesongens negative overraskelse: Antonsson.
Sesongens unge spiller: Ronaldo Vieira.
Hvordan gjør de nye spillerne det? Roofe og Hernandez har gode sesonger. Sacko blir stort sett innbytter og tribunesliter. Bartley blir dessverre en ny stopper som gjør feil i hytt og pine. Green blir fast inventar og spiller til godkjent, men gjør likevel noen brølere sesongen gjennom. Antonsson mye småskadet og anonym.
Topp 6 i Championship: 1. Norwich. 2. Newcastle. 3. Derby. 4. Brighton. 5. Sheff Wed. 6. Leeds.
SuperLeeds

Leedsfan

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #24 på: Februar 24, 2017, 11:19:55 »
Artig å lese denne tråden, angrer på at jeg ikke skrev hva jeg trodde selv.

Denne sesongen har gått over alle forventninger på mange måter allikevel klarer en "liten" del å være ganske negativt innstilte. Hvorfor er det slik? Alle må få lov til å ha sin mening, men når alle tips blir gjort til skamme så er man allikevel negative. Noen som kan forklare meg psykologien bak dette? Har en kompis som alltid spiller på motstanderlaget til favorittlaget sitt, er det samme tankegang? Proklamere over alt hvor klubben Leeds kommer til kort, hvor klubbens spillere ikke er gode nok og skryte av andre klubber fordi at de signerer spillere til altfor høye summer.

Singler ikke ut deg h.b, men dette er et fenomen som jeg ser på Facebook sider, Twitter osv!

Rant over (funker på norsk og på engelsk)!:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #25 på: Februar 24, 2017, 13:46:18 »
Artig å lese denne tråden, angrer på at jeg ikke skrev hva jeg trodde selv.

Denne sesongen har gått over alle forventninger på mange måter allikevel klarer en "liten" del å være ganske negativt innstilte. Hvorfor er det slik? Alle må få lov til å ha sin mening, men når alle tips blir gjort til skamme så er man allikevel negative. Noen som kan forklare meg psykologien bak dette? Har en kompis som alltid spiller på motstanderlaget til favorittlaget sitt, er det samme tankegang? Proklamere over alt hvor klubben Leeds kommer til kort, hvor klubbens spillere ikke er gode nok og skryte av andre klubber fordi at de signerer spillere til altfor høye summer.

Singler ikke ut deg h.b, men dette er et fenomen som jeg ser på Facebook sider, Twitter osv!

Rant over (funker på norsk og på engelsk)!:)

Enig med du her Kenneth!
Marching On! 4276

Josch

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #26 på: Februar 24, 2017, 19:13:16 »
Artig å lese denne tråden, angrer på at jeg ikke skrev hva jeg trodde selv.

Denne sesongen har gått over alle forventninger på mange måter allikevel klarer en "liten" del å være ganske negativt innstilte. Hvorfor er det slik? Alle må få lov til å ha sin mening, men når alle tips blir gjort til skamme så er man allikevel negative. Noen som kan forklare meg psykologien bak dette? Har en kompis som alltid spiller på motstanderlaget til favorittlaget sitt, er det samme tankegang? Proklamere over alt hvor klubben Leeds kommer til kort, hvor klubbens spillere ikke er gode nok og skryte av andre klubber fordi at de signerer spillere til altfor høye summer.

Singler ikke ut deg h.b, men dette er et fenomen som jeg ser på Facebook sider, Twitter osv!

Rant over (funker på norsk og på engelsk)!:)

Det er alltid noe som ikke er godt nok for noen , uansett hvor bra det blir. Eller så er det fordommer mot eier, trener og   spillere før sesongen som skal sementeres og forsvares (vanskelig å innrømme at man tok feil) .  Nå er Leeds på play off plass, det vi har lenget etter de siste 6 årene.  Da bør vi være glade, så banalt det enn høres ut!!

Det viktiste for meg denne sesongen er at  klubben  går i riktig retning. Jeg tror fremgangen fortsetter selv om Leeds ikke rykker opp denne sesongen.

Både pessimister og optimister hadde sine gode argumenter før sesongen. Man blir jo pessimist når Leeds mislykkes år etter år.

lojosang

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #27 på: Februar 25, 2017, 10:22:19 »
Artig å lese denne tråden, angrer på at jeg ikke skrev hva jeg trodde selv.

Denne sesongen har gått over alle forventninger på mange måter allikevel klarer en "liten" del å være ganske negativt innstilte. Hvorfor er det slik? Alle må få lov til å ha sin mening, men når alle tips blir gjort til skamme så er man allikevel negative. Noen som kan forklare meg psykologien bak dette? Har en kompis som alltid spiller på motstanderlaget til favorittlaget sitt, er det samme tankegang? Proklamere over alt hvor klubben Leeds kommer til kort, hvor klubbens spillere ikke er gode nok og skryte av andre klubber fordi at de signerer spillere til altfor høye summer.

Singler ikke ut deg h.b, men dette er et fenomen som jeg ser på Facebook sider, Twitter osv!

Rant over (funker på norsk og på engelsk)!:)

Det er alltid noe som ikke er godt nok for noen , uansett hvor bra det blir. Eller så er det fordommer mot eier, trener og   spillere før sesongen som skal sementeres og forsvares (vanskelig å innrømme at man tok feil) .  Nå er Leeds på play off plass, det vi har lenget etter de siste 6 årene.  Da bør vi være glade, så banalt det enn høres ut!!

Det viktiste for meg denne sesongen er at  klubben  går i riktig retning. Jeg tror fremgangen fortsetter selv om Leeds ikke rykker opp denne sesongen.

Både pessimister og optimister hadde sine gode argumenter før sesongen. Man blir jo pessimist når Leeds mislykkes år etter år.
Har lest din spådom her og lurer dermed naturlig nok på om du har tips til kveldens lottorekke.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #28 på: Februar 25, 2017, 10:30:10 »
Artig å lese denne tråden, angrer på at jeg ikke skrev hva jeg trodde selv.

Denne sesongen har gått over alle forventninger på mange måter allikevel klarer en "liten" del å være ganske negativt innstilte. Hvorfor er det slik? Alle må få lov til å ha sin mening, men når alle tips blir gjort til skamme så er man allikevel negative. Noen som kan forklare meg psykologien bak dette? Har en kompis som alltid spiller på motstanderlaget til favorittlaget sitt, er det samme tankegang? Proklamere over alt hvor klubben Leeds kommer til kort, hvor klubbens spillere ikke er gode nok og skryte av andre klubber fordi at de signerer spillere til altfor høye summer.

Singler ikke ut deg h.b, men dette er et fenomen som jeg ser på Facebook sider, Twitter osv!

Rant over (funker på norsk og på engelsk)!:)

Det er alltid noe som ikke er godt nok for noen , uansett hvor bra det blir. Eller så er det fordommer mot eier, trener og   spillere før sesongen som skal sementeres og forsvares (vanskelig å innrømme at man tok feil) .  Nå er Leeds på play off plass, det vi har lenget etter de siste 6 årene.  Da bør vi være glade, så banalt det enn høres ut!!

Det viktiste for meg denne sesongen er at  klubben  går i riktig retning. Jeg tror fremgangen fortsetter selv om Leeds ikke rykker opp denne sesongen.

Både pessimister og optimister hadde sine gode argumenter før sesongen. Man blir jo pessimist når Leeds mislykkes år etter år.
Har lest din spådom her og lurer dermed naturlig nok på om du har tips til kveldens lottorekke.


Har en spådom, men den er nok lite verdt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Tips og spådommer foran sesongen
« Svar #29 på: Februar 25, 2017, 10:33:17 »
Artig å lese denne tråden, angrer på at jeg ikke skrev hva jeg trodde selv.

Denne sesongen har gått over alle forventninger på mange måter allikevel klarer en "liten" del å være ganske negativt innstilte. Hvorfor er det slik? Alle må få lov til å ha sin mening, men når alle tips blir gjort til skamme så er man allikevel negative. Noen som kan forklare meg psykologien bak dette? Har en kompis som alltid spiller på motstanderlaget til favorittlaget sitt, er det samme tankegang? Proklamere over alt hvor klubben Leeds kommer til kort, hvor klubbens spillere ikke er gode nok og skryte av andre klubber fordi at de signerer spillere til altfor høye summer.

Singler ikke ut deg h.b, men dette er et fenomen som jeg ser på Facebook sider, Twitter osv!

Rant over (funker på norsk og på engelsk)!:)

Det er alltid noe som ikke er godt nok for noen , uansett hvor bra det blir. Eller så er det fordommer mot eier, trener og   spillere før sesongen som skal sementeres og forsvares (vanskelig å innrømme at man tok feil) .  Nå er Leeds på play off plass, det vi har lenget etter de siste 6 årene.  Da bør vi være glade, så banalt det enn høres ut!!

Det viktiste for meg denne sesongen er at  klubben  går i riktig retning. Jeg tror fremgangen fortsetter selv om Leeds ikke rykker opp denne sesongen.

Både pessimister og optimister hadde sine gode argumenter før sesongen. Man blir jo pessimist når Leeds mislykkes år etter år.
Har lest din spådom her og lurer dermed naturlig nok på om du har tips til kveldens lottorekke.


Har en spådom, men den er nok lite verdt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Den er da verdt et par kroner til trekningen starter.
- Leif Olav