Skrevet av Emne: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp  (Lest 32789 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #30 på: Mars 17, 2017, 20:03:12 »
Syns ikke Roofe har vært i nevneverdig bedre form  :-\  Kanskje prøve 4-2-2-2 Bred? Med 2 defensive, to vinger og to spisser?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Blank_File

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #31 på: Mars 17, 2017, 20:58:51 »
Syns ikke Roofe har vært i nevneverdig bedre form  :-\  Kanskje prøve 4-2-2-2 Bred? Med 2 defensive, to vinger og to spisser?
Selv om tanken er litt spennende så tror jeg det vil gi for mye rom mellom Bridcutt med makker og Wood. De blir som regel liggende himla dypt på midten syns jeg.

Xern

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #32 på: Mars 17, 2017, 22:37:32 »
Syns ikke Roofe har vært i nevneverdig bedre form  :-\  Kanskje prøve 4-2-2-2 Bred? Med 2 defensive, to vinger og to spisser?
Selv om tanken er litt spennende så tror jeg det vil gi for mye rom mellom Bridcutt med makker og Wood. De blir som regel liggende himla dypt på midten syns jeg.
Mulig. Går også ann å ha en komplett spiss og en falsk 9er, om det hadde redusert avstanden litt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

HåvardK

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #33 på: Mars 18, 2017, 00:41:41 »
Green - Berardi - Jansson - Bartley - Taylor - Bridcutt - Vieira - Pedraza - Hernandez - Doukara - Wood
Roofe for Hernandez,håper jeg. Noe sier meg at også Dallas får plass i start oppstillingen - en safe spiller som jobber godt begge veier. Skulle gjerne ha byttet ut Bridcutt, men Philips er vel suspendert også denne?
Hva har Roofe gjort for å fortjene startplass over Hernandez?

Phillips forresten suspendert i denne kampen.
Handler gjerne mer om at Hernandez er sliten? Han har aldri spilt mer enn 30 kamper i sesongen, som Phil skriver. Ikke vant med hardkjøret i Championship. :)
Og Hernandez virker litt ute av form?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Mens Roofe er i toppform?

Snakker om latterlig diskusjon. Når har Roofe servert assist etter assist til de få personene som kan score på Leeds? Svaret gir seg selv.

Allanclarke

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #34 på: Mars 18, 2017, 08:25:20 »
Matchday på selveste 33 årsdagen min! 8) 8) Alt jeg ønsker meg er 3 nye poeng ikveld. Dermed et steg nærmere Play Off. Come on you Whites! M.O.T.

Leedsfan

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #35 på: Mars 18, 2017, 08:33:37 »
Green - Berardi - Jansson - Bartley - Taylor - Bridcutt - Vieira - Pedraza - Hernandez - Doukara - Wood
Roofe for Hernandez,håper jeg. Noe sier meg at også Dallas får plass i start oppstillingen - en safe spiller som jobber godt begge veier. Skulle gjerne ha byttet ut Bridcutt, men Philips er vel suspendert også denne?
Hva har Roofe gjort for å fortjene startplass over Hernandez?

Phillips forresten suspendert i denne kampen.
Handler gjerne mer om at Hernandez er sliten? Han har aldri spilt mer enn 30 kamper i sesongen, som Phil skriver. Ikke vant med hardkjøret i Championship. :)
Og Hernandez virker litt ute av form?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Mens Roofe er i toppform?

Snakker om latterlig diskusjon. Når har Roofe servert assist etter assist til de få personene som kan score på Leeds? Svaret gir seg selv.

Roofe har ikke hatt en god kamp på lenge. Hernandez må bare spille, vi skaper lite og han er den med det lille ekstra. Bare cornerne (bare vi får de) er grunn nok til å ha han på banen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #36 på: Mars 18, 2017, 08:40:17 »
Basert på det jeg har sett Monk gjøre i det siste, så forventer jeg en defensiv inngang til kampen. Forsvaret sier seg selv.
Helt sikker på Dallas fra start når vi skal konsolidere litt. Tipper Vieira som partner til Bridcutt.
 

Sydhagen

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #37 på: Mars 18, 2017, 08:50:56 »
Basert på det jeg har sett Monk gjøre i det siste, så forventer jeg en defensiv inngang til kampen. Forsvaret sier seg selv.
Helt sikker på Dallas fra start når vi skal konsolidere litt. Tipper Vieira som partner til Bridcutt.

Tror du har rett.
Tipper Dallas og Pedraza/Doukara på kantene. Hernandez i midten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #38 på: Mars 18, 2017, 08:56:26 »
Våknet av mitt eget jubelbrøl...drømte om kveldens kamp  - vi vant mot Brighton og seiersmålet ble satt inn av Gaetano Berardi!!!
Hvar er oddsen for det?

Veit ikkje om dette vat et godt tegn...men veit at jeg nå bør finne på noe lurt - å våkne med kampnerver når kampen først starter kl.18.30 er jo et lite mareritt i seg selv  ;D


We are Leeds...MOT!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Bjorn

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #39 på: Mars 18, 2017, 09:02:15 »
Matchday på selveste 33 årsdagen min! 8) 8) Alt jeg ønsker meg er 3 nye poeng ikveld. Dermed et steg nærmere Play Off. Come on you Whites! M.O.T.
Gratulerer med dagen da. Måtte det bli ekstra god grunn til å feire idag!  ;)
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #40 på: Mars 18, 2017, 09:11:03 »
Etter det vi har vist i de siste kampene, vil jeg tro at alt annet enn 0 poeng er fantastisk mot Brighton :(
De virker ustoppelige :(

Allanclarke

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #41 på: Mars 18, 2017, 09:14:20 »
Matchday på selveste 33 årsdagen min! 8) 8) Alt jeg ønsker meg er 3 nye poeng ikveld. Dermed et steg nærmere Play Off. Come on you Whites! M.O.T.
Gratulerer med dagen da. Måtte det bli ekstra god grunn til å feire idag!  ;)
Tusen takk, satser på det! :)

Sydhagen

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #42 på: Mars 18, 2017, 09:18:15 »
Vær obs på at kveldens kamp går på Eurosport 1, ikke Eurosport Norge.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #43 på: Mars 18, 2017, 09:21:38 »
MATCHDAY!!! ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #44 på: Mars 18, 2017, 09:22:03 »
Etter det vi har vist i de siste kampene, vil jeg tro at alt annet enn 0 poeng er fantastisk mot Brighton :(
De virker ustoppelige :(
Kun 3p godt nok!!!  ::) :o  (Eller alt annet enn tap...)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #45 på: Mars 18, 2017, 09:30:44 »
Matchday på selveste 33 årsdagen min! 8) 8) Alt jeg ønsker meg er 3 nye poeng ikveld. Dermed et steg nærmere Play Off. Come on you Whites! M.O.T.
Gratulerer med dagen! MOT  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #46 på: Mars 18, 2017, 10:48:01 »
Etter det vi har vist i de siste kampene, vil jeg tro at alt annet enn 0 poeng er fantastisk mot Brighton :(
De virker ustoppelige :(
+1. Gidder ikke pakke dette inn i falsk optimisme engang. Dette kommer til å gå til helvete. Alt annet enn et klart nederlag vil være en gedigen overraskelse.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK


berlin

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #48 på: Mars 18, 2017, 11:40:15 »
Vær obs på at kveldens kamp går på Eurosport 1, ikke Eurosport Norge.

Leeds-Brighton står ikke på programmet på noen av Eurosport kanalene hos meg.

Men her står den på Eurosport Norge / Dplay
http://www.tvkampen.com/kanal/eurosport/

*** panikk hvis ikke ***

Sydhagen

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #49 på: Mars 18, 2017, 11:54:45 »
Eurosport bekrefter at kampen går på Eurosport 1. Gå inn på nettsiden til Eitosport, så står det der og.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #50 på: Mars 18, 2017, 12:00:05 »
Etter det vi har vist i de siste kampene, vil jeg tro at alt annet enn 0 poeng er fantastisk mot Brighton :(
De virker ustoppelige :(

Se på kampene deres i Mars og deretter tenk på at de har skader på 4 av de 6 beste forsvarsspillerne før denne kampen. Vi er da ikke så råtne selv om vi har spilt under pari siden Derby?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #51 på: Mars 18, 2017, 12:01:26 »
Eurosport bekrefter at kampen går på Eurosport 1. Gå inn på nettsiden til Eitosport, så står det der og.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

http://www.eurosport.no/#watch-schedule__wrapper
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #52 på: Mars 18, 2017, 12:26:41 »
Våknet av mitt eget jubelbrøl...drømte om kveldens kamp  - vi vant mot Brighton og seiersmålet ble satt inn av Gaetano Berardi!!!
Hvar er oddsen for det?

Veit ikkje om dette vat et godt tegn...men veit at jeg nå bør finne på noe lurt - å våkne med kampnerver når kampen først starter kl.18.30 er jo et lite mareritt i seg selv  ;D


We are Leeds...MOT!

Haha! Herlig  :)

Forventer en jevn kamp. Litt sånn som mot Sheffield Wednesday. Uavgjort er i utgangspunktet fair enough, men det hadde smakt med en seier nå og godt spill.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #53 på: Mars 18, 2017, 12:27:43 »
Matchday på selveste 33 årsdagen min! 8) 8) Alt jeg ønsker meg er 3 nye poeng ikveld. Dermed et steg nærmere Play Off. Come on you Whites! M.O.T.

Gratulerer! Da fyller du år på 3-årsdagen til min datter og mine foreldres gullbryllups-dag. Det må jo bare bli seier av slikt!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #54 på: Mars 18, 2017, 12:36:44 »
Matchday på selveste 33 årsdagen min! 8) 8) Alt jeg ønsker meg er 3 nye poeng ikveld. Dermed et steg nærmere Play Off. Come on you Whites! M.O.T.
Gratulerer med dagen! MOT  :)
Takker! M.O.T.

Allanclarke

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #55 på: Mars 18, 2017, 12:38:11 »
Matchday på selveste 33 årsdagen min! 8) 8) Alt jeg ønsker meg er 3 nye poeng ikveld. Dermed et steg nærmere Play Off. Come on you Whites! M.O.T.

Gratulerer! Da fyller du år på 3-årsdagen til min datter og mine foreldres gullbryllups-dag. Det må jo bare bli seier av slikt!  :)

auren
Takker, og gratulerer selv med dine. Satser på seier ja. :)

Leedsfan

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #56 på: Mars 18, 2017, 13:13:08 »
Championship Norge(http://championshipnorge.com/?p=11939):

Leeds United – Brighton & Hove Albion
Kampstart: 18.30
Skader og Suspensjoner: Vertene mangler Luke Ayling og Kalvin Phillips som begge er suspenderte. Gjestene mangler Shane Duffy, Sebastian Pocognoli og Gaetan Bong.

To uavgjorte på rad er ikke bra nok for Leeds United i den situasjonen de er i akkurat nå, selv om ett poeng borte mot Fulham på Craven Cottage må sies å være mer enn bra nok. Forrige helg ble det dog uavgjort 0-0 hjemme mot Queens Park Rangers, og det er ikke den typen resultat man sikrer seg play-off med. Leeds innehar nå en fjerdeplass med 66 poeng, og ned til Fulham på den bitre syvendeplassen skiller det fem poeng. Det er to lag mellom Leeds og Fulham på tabellen, og derfor ser det likevel fortsatt lyst ut med tanke på å klare play-off for The Peacocks. Leeds har nå seks kamper på rad uten tap, mens de på hjemmebane har fantastiske 12-3-4. Hele åtte av de ti siste hjemmekampene har endt med seier.

Leeds siste kamper:
Leeds – QPR 0-0
Fulham – Leeds 1-1 (Selvmål)
Birmingham – Leeds 1-3 (Wood x2, Pedraza)
Leeds – Sheff Wed 1-0 (Wood)
Ipswich – Leeds 1-1 (Dallas)

Brighton & Hove Albion fikk mange til å sette kaffen i halsen da de tapte hele 0-3 borte mot Nottingham Forest for tre runder siden. Da hadde de tapt to strake kamper, og plutselig kunne de se ut som om det var Brighton som kom til å rote bort opprykksplassen til et jagende Huddersfield Town-lag som nå ligger på tredjeplass. Heldigvis for The Seagulls-fansen har Brighton slått hardt tilbake. Først vant de 2-0 borte mot Rotherham United, før de valset over Derby County forrige helg. Nå ligger Brighton på en andreplass med like mange poeng som serieleder Newcastle United. Ned til Huddersfield skiller det seks poeng, men det må legges til at The Seagulls har én kamp mer spilt enn Huddersfield. På bortebane har Brighton 9-5-4 denne sesongen, og bare to av de seks siste på fremmed gress har endt med tap.

Brightons siste kamper:
Brighton – Derby 3-0 (Knockaert, Baldock, Murray)
Rotherham – Brighton 0-2 (Knockaert, March)
Forest – Brighton 3-0
Brighton – Newcastle 1-2 (Murray)
Brighton – Reading 3-0 (Murphy, Baldock, Knockaert)

Vurdering: Helt åpent. Leeds har vært fantastiske på hjemmebane i det siste, og i ligaen har de ikke tapt på en stund. Her møter de et sterkt Brighton-lag, men dette Seagulls-laget har trøblet litt på fremmed gress i det siste. Brighton fortsatt uten viktige Shane Duffy bak, og det kan fort bli utslagsgivende. Siden oddsen er klart høyere på Leeds enn på Brighton, synes jeg hjemmeseier er det beste spillet her. Selv om uavgjortfaren er stor.

Tips: H (3.00 @ Nordicbet)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

mail2rj

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #57 på: Mars 18, 2017, 14:17:21 »
Hm...  :o Kan ikke se at jeg har Eurosport 1 i min kanalliste på CanalDigital (kabel). Bare Eurosport, Eurosport 2 og Eurosport Norge, og ingen av disse har kampen på sine sendeskjema ifølge min dekoder. Får ikke opp at jeg kan velge Eurosport 1 heller når jeg går inn på MinSide på CanalDigital. Noen som vet noe om dette? Litt kritisk siden jeg hadde tenkt å se kampen litt forskutt og da er avhengig av dekoder istedenfor streaming via sportsmania ikveld. Må jo få lagt ungene før roen senker seg med Leedskamp:)
MOT

berlin

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #58 på: Mars 18, 2017, 14:23:22 »
Eurosport bekrefter at kampen går på Eurosport 1. Gå inn på nettsiden til Eitosport, så står det der og.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

http://www.eurosport.no/#watch-schedule__wrapper

Ja, det er nok bare mitt problem. Har Eurosport, Eurosport Norge og Eurosport 2. Get påstår at Eurosport er Eurosport 1.
Men uansett, får evt. klinke til med et abb på dplay, for denne kampen må jeh ha med meg.  :)

Sydhagen

Sv: Kamp vs Brighton @ Elland Road lørdag 18.03.17 kl. 18.30 Tv-kamp
« Svar #59 på: Mars 18, 2017, 14:26:11 »
Eurosport bekrefter at kampen går på Eurosport 1. Gå inn på nettsiden til Eitosport, så står det der og.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

http://www.eurosport.no/#watch-schedule__wrapper

Ja, det er nok bare mitt problem. Har Eurosport, Eurosport Norge og Eurosport 2. Get påstår at Eurosport er Eurosport 1.
Men uansett, får evt. klinke til med et abb på dplay, for denne kampen må jeh ha med meg.  :)

Eurosport er rette kanalen. I Get kaller de den vel Eurosport HD under plass 30 i kanallisten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."