Skrevet av Emne: Kamp vs Wolverhampton, @ Elland Road, 17/4-2017  (Lest 20830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Kamp vs Wolverhampton, @ Elland Road, 17/4-2017
« Svar #210 på: April 18, 2017, 08:30:18 »
Tre kamper igjen:


3 seire = playoff


Deretter:


3 seire = PremierLeague


Enkel matematikk


We are Leeds...MOT!!!  ;D
Hvis du tenker hardt etter basert på hvor stabile vi har vært siden august...mener du virkelig at dette er realistisk? Jeg vet at større undere har skjedd i foppall, men en dråpe med edruelighet skader vel ikke...?

En dråpe positivitet og håp skader vel heller ikke i blant?
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Wolverhampton, @ Elland Road, 17/4-2017
« Svar #211 på: April 18, 2017, 08:34:40 »
Tre kamper igjen:


3 seire = playoff


Deretter:


3 seire = PremierLeague


Enkel matematikk


We are Leeds...MOT!!!  ;D
Hvis du tenker hardt etter basert på hvor stabile vi har vært siden august...mener du virkelig at dette er realistisk? Jeg vet at større undere har skjedd i foppall, men en dråpe med edruelighet skader vel ikke...?

En dråpe positivitet og håp skader vel heller ikke i blant?
Positivitet eller sunn skepsis...det er spørsmålet ;)

B_Ød

Sv: Kamp vs Wolverhampton, @ Elland Road, 17/4-2017
« Svar #212 på: April 18, 2017, 08:37:52 »
Jeg er hvertfall villig til å gå med på at direkte opprykk blir det desverre ikke. ;)
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Kamp vs Wolverhampton, @ Elland Road, 17/4-2017
« Svar #213 på: April 18, 2017, 08:58:22 »
Tre kamper igjen:


3 seire = playoff


Deretter:


3 seire = PremierLeague


Enkel matematikk


We are Leeds...MOT!!!  ;D
Hvis du tenker hardt etter basert på hvor stabile vi har vært siden august...mener du virkelig at dette er realistisk? Jeg vet at større undere har skjedd i foppall, men en dråpe med edruelighet skader vel ikke...?

En dråpe positivitet og håp skader vel heller ikke i blant?
Positivitet eller sunn skepsis...det er spørsmålet ;)

Sunn skepsis er en ting. Jeg er skeptisk til om laget klarer å karre seg til play off selv, men det som regel de samme som spår en dårlig sesong som furter mest når det nå eventuelt akkurat glipper med play off. Om man spår en kamp i sumpa, burde jo play off-sjiktet være over all forventning?

Sikter ikke nødvendigvis til deg, DHY. Du har vært positivt i nesten hele år. Noe som skremmer meg litt.:P :P
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Wolverhampton, @ Elland Road, 17/4-2017
« Svar #214 på: April 18, 2017, 10:16:24 »
Ja, jeg har vært positiv i nesten hele år. Har tro på Monk og Clotet, ikke minst på hvilke spillere som har blitt hentet for beskjedne beløp. Det viser at gutta følger med og har kontakter :) Har jo hatt en våt drøm om å vinne en playoff finale innerst inne, men det er vanskelig å tro på hele tiden når vi er såpass ustabile. Det jeg ikke er så positiv til er hva som skjedde i januarvinduet. Det ble kommentert i hundrevis av innlegg på nettet at man burde kjøpe inn en superspiss ved siden av Wood samt en midtbanesjef. Det trur jeg var riktig ;) Tror det dessverre vil vise seg at mangelen på en "Dacourt" og eller "Bowyer" på midten blir skjebnesvangert....
Men det er jo kun mine tankespinnerier ;)

auren

Sv: Kamp vs Wolverhampton, @ Elland Road, 17/4-2017
« Svar #215 på: April 18, 2017, 10:27:41 »
Tre kamper igjen:


3 seire = playoff


Deretter:


3 seire = PremierLeague


Enkel matematikk


We are Leeds...MOT!!!  ;D

Så lenge vi kommer oss til play off, så holder det (i teorien) å spille tre kamper uavgjort. Eventuelt 1 seier, 1 tap og 1 uavgjort.

Og det kan godt tenkes at vi kommer til play off uten å vinne de siste tre kampene.

Sånn - med positive øyne  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Kamp vs Wolverhampton, @ Elland Road, 17/4-2017
« Svar #216 på: April 18, 2017, 11:23:40 »
Vi vet mer etter kl 18:00 på lørdag........har vi 3 poeng i bagasjen hjemover fra Burton
så tror jeg optimismen er flere hakk høyere igjen.......hos spillerne også! :D

MOT
 

Xern

Sv: Kamp vs Wolverhampton, @ Elland Road, 17/4-2017
« Svar #217 på: April 18, 2017, 11:43:34 »
Tre kamper igjen:


3 seire = playoff


Deretter:


3 seire = PremierLeague


Enkel matematikk


We are Leeds...MOT!!!  ;D

Så lenge vi kommer oss til play off, så holder det (i teorien) å spille tre kamper uavgjort. Eventuelt 1 seier, 1 tap og 1 uavgjort.

Og det kan godt tenkes at vi kommer til play off uten å vinne de siste tre kampene.

Sånn - med positive øyne  :)

auren
Vi kan klare oss med;

2 Seire og 1 tap/uavgjort

playoff; 1 uavgjort og 2 seire. Med en gang mer realistisk!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly