Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 170025 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

samadhi

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1050 på: Mai 28, 2018, 23:21:01 »
Fotballagent Mick Weston

Paul Heckingbottom will leave Leeds within 48 hours.

Leeds board looking to appoint continental manager

Om dette stemmer:
Vi hentet TC fra kontinentet, sparken etter 8 mnd. Inn med en engelskmann som kjenner divisjonen, sparken etter 4 mnd. Inn med en ny fra kontinentet.

Hvor lenge går det før vi henter inn en gammel engelsk ringrev til å erstatte den som får jobben i sommer??

Håpløst.
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1051 på: Mai 28, 2018, 23:57:14 »
Fotballagent Mick Weston

Paul Heckingbottom will leave Leeds within 48 hours.

Leeds board looking to appoint continental manager

Om dette stemmer:
Vi hentet TC fra kontinentet, sparken etter 8 mnd. Inn med en engelskmann som kjenner divisjonen, sparken etter 4 mnd. Inn med en ny fra kontinentet.

Hvor lenge går det før vi henter inn en gammel engelsk ringrev til å erstatte den som får jobben i sommer??

Håpløst.
Ikke feil å hente utenlandske managere. Siste britiske manager som vant PL (unntatt Ferguson) var Kenny Dalglish med Blackburn i 1995.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1052 på: Mai 29, 2018, 00:12:19 »
Spørs helt hvem vi henter fra kontinentet. Litt forskjell på å dra Darko Minanic og Claudio Ranieri opp av hatten.

Vil gjerne ha Ranieri som ny boss, men å sparke manageren IGJEN etter så kort tid bygger ikke akkurat renomme for framtidige rekrutteringsprosesser... Ã… ansette en ny head coach (PH) midt i sesong kun med formål å vente på at en annen skal bli ledig er så uprofesjonelt at jeg nekter å tro at det er tilfelle. Da ville det vært mer logikk i å beholde TC ut sesongen, eller la assistenten ta over. Får litt Cellino-vibber over den perioden vi er inne i nå.

B_Ød

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1053 på: Mai 29, 2018, 08:37:58 »
Spørs helt hvem vi henter fra kontinentet. Litt forskjell på å dra Darko Minanic og Claudio Ranieri opp av hatten.

Vil gjerne ha Ranieri som ny boss, men å sparke manageren IGJEN etter så kort tid bygger ikke akkurat renomme for framtidige rekrutteringsprosesser... Ã… ansette en ny head coach (PH) midt i sesong kun med formål å vente på at en annen skal bli ledig er så uprofesjonelt at jeg nekter å tro at det er tilfelle. Da ville det vært mer logikk i å beholde TC ut sesongen, eller la assistenten ta over. Får litt Cellino-vibber over den perioden vi er inne i nå.

høres fornuftig ut dette ja.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1054 på: Mai 29, 2018, 09:29:20 »
Spørs helt hvem vi henter fra kontinentet. Litt forskjell på å dra Darko Minanic og Claudio Ranieri opp av hatten.

Vil gjerne ha Ranieri som ny boss, men å sparke manageren IGJEN etter så kort tid bygger ikke akkurat renomme for framtidige rekrutteringsprosesser... Ã… ansette en ny head coach (PH) midt i sesong kun med formål å vente på at en annen skal bli ledig er så uprofesjonelt at jeg nekter å tro at det er tilfelle. Da ville det vært mer logikk i å beholde TC ut sesongen, eller la assistenten ta over. Får litt Cellino-vibber over den perioden vi er inne i nå.

høres fornuftig ut dette ja.

Jeg tror ikke formålet til Radrizzani var å hente Heckingbottom som midlertidig løsning. Da hadde han ikke fått kontrakt ut neste sesong.

Grunnen til at han eventuelt fjernes er vel heller at Radrizzani har mistet troa på at han er rett mann.
 

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1055 på: Mai 29, 2018, 09:48:12 »
Spørs helt hvem vi henter fra kontinentet. Litt forskjell på å dra Darko Minanic og Claudio Ranieri opp av hatten.

Vil gjerne ha Ranieri som ny boss, men å sparke manageren IGJEN etter så kort tid bygger ikke akkurat renomme for framtidige rekrutteringsprosesser... Ã… ansette en ny head coach (PH) midt i sesong kun med formål å vente på at en annen skal bli ledig er så uprofesjonelt at jeg nekter å tro at det er tilfelle. Da ville det vært mer logikk i å beholde TC ut sesongen, eller la assistenten ta over. Får litt Cellino-vibber over den perioden vi er inne i nå.

høres fornuftig ut dette ja.

Jeg tror ikke formålet til Radrizzani var å hente Heckingbottom som midlertidig løsning. Da hadde han ikke fått kontrakt ut neste sesong.

Grunnen til at han eventuelt fjernes er vel heller at Radrizzani har mistet troa på at han er rett mann.


Om Hecky forsvinner eller ikke er også fundamentert i at Radrizziani ønsker å få avkastning på sine investeringer.

Sånn det er nå så risikerer han langt færre på tribunen og mindre interesse rundt om i verden.

Andrea er kjent for å bygge opp merkevaren. Det kommer han til å klare med Leeds United også, derfor tror jeg vi vil se mer profilerte navn i alle ledd på vei inn.

Eksempel:
2017: Ekuban   2018: Abel H


Jeg tror også at man venter med å annonsere spillere inn før Head Coach situasjonen er avklart!

I fjor ble vel Sakho gitt kontrakt før TC og vi så hvordan det gikk, også med tanke på Ortas posisjon i klubben.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1056 på: Mai 29, 2018, 09:57:05 »
Spørs helt hvem vi henter fra kontinentet. Litt forskjell på å dra Darko Minanic og Claudio Ranieri opp av hatten.

Vil gjerne ha Ranieri som ny boss, men å sparke manageren IGJEN etter så kort tid bygger ikke akkurat renomme for framtidige rekrutteringsprosesser... Ã… ansette en ny head coach (PH) midt i sesong kun med formål å vente på at en annen skal bli ledig er så uprofesjonelt at jeg nekter å tro at det er tilfelle. Da ville det vært mer logikk i å beholde TC ut sesongen, eller la assistenten ta over. Får litt Cellino-vibber over den perioden vi er inne i nå.

høres fornuftig ut dette ja.

Jeg tror ikke formålet til Radrizzani var å hente Heckingbottom som midlertidig løsning. Da hadde han ikke fått kontrakt ut neste sesong.

Grunnen til at han eventuelt fjernes er vel heller at Radrizzani har mistet troa på at han er rett mann.

Det tror ikke jeg heller.
Da hadde han heller ikke blåst ut 500 000,- pund for å kjøpe han fri.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1057 på: Mai 29, 2018, 14:46:36 »
Spørs helt hvem vi henter fra kontinentet. Litt forskjell på å dra Darko Minanic og Claudio Ranieri opp av hatten.

Vil gjerne ha Ranieri som ny boss, men å sparke manageren IGJEN etter så kort tid bygger ikke akkurat renomme for framtidige rekrutteringsprosesser... Ã… ansette en ny head coach (PH) midt i sesong kun med formål å vente på at en annen skal bli ledig er så uprofesjonelt at jeg nekter å tro at det er tilfelle. Da ville det vært mer logikk i å beholde TC ut sesongen, eller la assistenten ta over. Får litt Cellino-vibber over den perioden vi er inne i nå.

høres fornuftig ut dette ja.

Jeg tror ikke formålet til Radrizzani var å hente Heckingbottom som midlertidig løsning. Da hadde han ikke fått kontrakt ut neste sesong.

Grunnen til at han eventuelt fjernes er vel heller at Radrizzani har mistet troa på at han er rett mann.

Det tror ikke jeg heller.
Da hadde han heller ikke blåst ut 500 000,- pund for å kjøpe han fri.

Tror nok også at dette er tilfelle. Men da er det i så fall en ubegripelig dårlig ansettelse. Hvis fyren du har klokkertro på i februar viser seg å være udugelig innen mai er det ikke bare managerens kompetanse det er noe i veien med. Igjen, jeg får Cellino-vibber på denne delen av Radrizzanis regime.

Jeg vil foreslå følge de råd til Radrizzani:
1: Hvis du skal ansette en leder som skal sitte lenge, velg en som beviselig har oppnådd resultater med tilsvarende spillerstall mot tilsvarende motstand.
2: Hvis du skal ansette noen du a) er usikker på og b) du vurderer å sparke på kort sikt, så c) spør deg selv hva i helvete du holder på med.
3: Hvis du tror du har ansatt noen for lang tid, men like fullt vurderer å sparke ham etter noen måneder - se 2c)

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1058 på: Mai 30, 2018, 13:49:47 »
Mike Thornton
What do you think of my alternative idea, Mark?




Mark Thompson, Skysports

Completely plausible. He openly said he was unhappy with a number of things at the club towards the back end of the season and it could easily be a Monk situation where it's just not right for both sides to continue.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1059 på: Juni 01, 2018, 16:46:32 »
CLUB STATEMENT: PAUL HECKINGBOTTOM

CLUB STATEMENT: PAUL HECKINGBOTTOM
Leeds United can confirm that Paul Heckingbottom has left his role as Head Coach.

Managing Director Angus Kinnear said, “On behalf of the Board of Directors at Leeds United I would like to thank Paul for the commitment and passion he has demonstrated since he joined the club earlier this year. Paul came to us during a difficult period in the season and has conducted himself in an exemplary manner despite results not going as any of us had hoped.

“Our objective is to bring in a Head Coach with more experience who can help us reach the goals we have talked about since we became custodians of the club last summer. We are confident of making a quick appointment and we thank our fans for their continued support.”

Assistant Manager Jamie Clapham, Head of Fitness Nathan Winder and Analyst Alex Bailey will also leave the club with Paul whilst Set Piece Coach Gianni Vio will not have his contract renewed. We would like to wish Jamie, Nathan, Alex and Gianni well for the future.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1060 på: Juni 01, 2018, 16:56:43 »
Lee Sobot

Heckingbottom leaves Leeds after 115 days in charge. Played 16 with 4 wins, 4 draws and 8 losses. Scored 18, conceded 27. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1061 på: Juni 01, 2018, 17:13:22 »
Og dødballeksperten fikk også fyken. Det trengtes, for der har det vært fryktelig dårlig i begge ender av banen.

Gufrias

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1062 på: Juni 01, 2018, 17:37:20 »
Da gikk det som jeg fryktet... igjen.

Når klubben viser sånn utålmodighet regner jeg med at neste HC gjenspeiler det - altså er hentet fra en hylle høyere enn Championship. For hvordan skal sjefen få autoritet med kontor i svingdøra?
Hekta på Leeds siden 1974

leedslife

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1063 på: Juni 01, 2018, 18:12:48 »
Kan jo være 49ers også har vært inne i bildet her.
De fleste ting rundt det sportslige har vel blitt evaluert og diskutert. Kom tidlige signaler på at Orta fikk bli. Da var vel valget enkelt? Blir jo ofte slik når sluttproduktet er langt unna målsettinga.
De har ikke sparket PH før det er blitt gjort en avtale på ny hc.
Jeg er 95 pros sikker på bielsa.. er det derimot Stam så får man hente repet og hagla.

Josch

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1064 på: Juni 01, 2018, 18:29:12 »
Kan jo være 49ers også har vært inne i bildet her.
De fleste ting rundt det sportslige har vel blitt evaluert og diskutert. Kom tidlige signaler på at Orta fikk bli. Da var vel valget enkelt? Blir jo ofte slik når sluttproduktet er langt unna målsettinga.
De har ikke sparket PH før det er blitt gjort en avtale på ny hc.
Jeg er 95 pros sikker på bielsa.. er det derimot Stam så får man hente repet og hagla.

49ers innskutte aksje kapital er riktignok friske penger men eieres tilskudd  er fortsatt bundet av FFP utover det.

Hvis det blir ansatt en stjernetrener så må dette følges opp med gode spillerkjøp , ellers gidder han ikke dette.

Det er da mulig at klubben velger å satse og bruke summen de har lov å tape over tre år (maks £49 mill i tap).

Eriksen55

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1065 på: Juni 01, 2018, 20:31:00 »
Fikk aldri sjansen. Flaut å betale 500.000 uk pund og ende opp med å drite seg ut igjen. Utrolig svakt av Rads.

Hvis det er sånn han skal lede klubben fremover så gir jeg opp.

Syntes synd på PH. Han burde aldri sagt ja til Leeds. Han fortjener en bedre klubb og jeg håper han virkelig blir den neste store manageren i England.  Rads kan i kveld brenne i h......., så er jeg nok mer positiv i morgen. Men han gammern fra Argentina.... dette tror jeg blir dyrt, til slutt.

Bjorn

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1066 på: Juni 01, 2018, 23:16:01 »
Fikk aldri sjansen. Flaut å betale 500.000 uk pund og ende opp med å drite seg ut igjen. Utrolig svakt av Rads.

Hvis det er sånn han skal lede klubben fremover så gir jeg opp.

Syntes synd på PH. Han burde aldri sagt ja til Leeds. Han fortjener en bedre klubb og jeg håper han virkelig blir den neste store manageren i England.  Rads kan i kveld brenne i h......., så er jeg nok mer positiv i morgen. Men han gammern fra Argentina.... dette tror jeg blir dyrt, til slutt.

Enig med deg Eriksen. Dette er jo håpløst!
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1067 på: Juni 01, 2018, 23:18:29 »
Noen som vet hva vi betalte for:

Hockaday
Milanovic
Evans

Og så videre....?



Antagelig MYE!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1068 på: Juni 01, 2018, 23:46:15 »
Noen som vet hva vi betalte for:

Hockaday
Milanovic
Evans

Og så videre....?



Antagelig MYE!!!

Dem kan ikke Rads lastes for, men det har sikkert kostet kroner det også.

Og det er jo problemet. Vi har drevet med dette drittet i sååååå mange år uten suksess! . Hvorfor lærer ingen i klubben noe av det????

Står for at jeg ville beholdt PH med full oppbakking av Rads. Men slik det ble så var det et kun et tidsspørsmål, så like greir at det skjedde nå. Ikke minst for PH sin skyld.


Promotion 2010

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1069 på: Juni 02, 2018, 00:05:13 »
Mr Gerald

The end of an error. #lufc

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1070 på: Juni 02, 2018, 00:39:32 »
Har bare en ting å si til dette: på høy tid. PH hadde enda dårligere resultater enn TC, og enda han kjente divisjonen og landet da gitt. Godt å køye med en god nyhet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Neo

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1071 på: Juni 02, 2018, 11:47:07 »
En god dag for klubben dette.
PH burde aldri fått tilbudet.

Nå må AR levere varene, og vite at han må opp et nivå eller to, for å bringe denne klubben videre.
Noe jeg er overbevist om at han forstår utmerket godt.

Promotion 2010

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1072 på: Juni 02, 2018, 13:07:53 »
Simon O’Rouke
Have ANY Leeds players acknowledged the departure of Heckingbottom? Seems a bit odd that they haven't taken to social media to comment.


Leeds Uniners
I haven’t seen much from any players recently come to think of it? Social media ban?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1073 på: Juni 03, 2018, 00:47:49 »
Richard Ants Lee
Paul Heckingbottom currently in Akbars Bradford with the Bradford city chairman @PhilHayYEP  #lufc #bcafc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1074 på: Juni 03, 2018, 08:37:33 »
Og der kom antakelig svaret på hvorfor Heckingbottom fikk sparken etter ferien. 500 000 pund mindre i kompensasjon etter 1. juni.

Kostet 1 million pund disse to kompensasjonene til sammen.


http://www.hitc.com/en-gb/2018/06/03/report-leeds-united-paid-paul-heckingbottom-500000-in-compensati/
 

Leedsfan

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1075 på: Juni 03, 2018, 09:39:14 »
Og der kom antakelig svaret på hvorfor Heckingbottom fikk sparken etter ferien. 500 000 pund mindre i kompensasjon etter 1. juni.

Kostet 1 million pund disse to kompensasjonene til sammen.


http://www.hitc.com/en-gb/2018/06/03/report-leeds-united-paid-paul-heckingbottom-500000-in-compensati/

Han fikk vel beskjed om at han fikk sparken før han dro på ferie?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1076 på: Juni 03, 2018, 09:45:01 »
Og der kom antakelig svaret på hvorfor Heckingbottom fikk sparken etter ferien. 500 000 pund mindre i kompensasjon etter 1. juni.

Kostet 1 million pund disse to kompensasjonene til sammen.


http://www.hitc.com/en-gb/2018/06/03/report-leeds-united-paid-paul-heckingbottom-500000-in-compensati/

Han fikk vel beskjed om at han fikk sparken før han dro på ferie?

Hadde han fått sparken før han dro på ferie, da hadde Leeds måtte betalt han 1 mill pund. Men fikk han sparken 1 juni eller senere, da er det 500.000.- pund han skal få i erstatning. Altså sparte Leeds 500.000 på å vente til 1 juni

Leedsfan

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1077 på: Juni 03, 2018, 09:59:21 »
Og der kom antakelig svaret på hvorfor Heckingbottom fikk sparken etter ferien. 500 000 pund mindre i kompensasjon etter 1. juni.

Kostet 1 million pund disse to kompensasjonene til sammen.


http://www.hitc.com/en-gb/2018/06/03/report-leeds-united-paid-paul-heckingbottom-500000-in-compensati/

Han fikk vel beskjed om at han fikk sparken før han dro på ferie?

Hadde han fått sparken før han dro på ferie, da hadde Leeds måtte betalt han 1 mill pund. Men fikk han sparken 1 juni eller senere, da er det 500.000.- pund han skal få i erstatning. Altså sparte Leeds 500.000 på å vente til 1 juni

Så det, men de sa vel at "du har dessverre fått sparken, men vi gjør det offisielt 1. juni. Skjønner at det er bittert å gå glipp av 5mill nok, men det er slik vi gjør det i Leeds"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1078 på: Juni 03, 2018, 10:09:47 »
Og der kom antakelig svaret på hvorfor Heckingbottom fikk sparken etter ferien. 500 000 pund mindre i kompensasjon etter 1. juni.

Kostet 1 million pund disse to kompensasjonene til sammen.


http://www.hitc.com/en-gb/2018/06/03/report-leeds-united-paid-paul-heckingbottom-500000-in-compensati/

Han fikk vel beskjed om at han fikk sparken før han dro på ferie?

Hadde han fått sparken før han dro på ferie, da hadde Leeds måtte betalt han 1 mill pund. Men fikk han sparken 1 juni eller senere, da er det 500.000.- pund han skal få i erstatning. Altså sparte Leeds 500.000 på å vente til 1 juni

Så det, men de sa vel at "du har dessverre fått sparken, men vi gjør det offisielt 1. juni. Skjønner at det er bittert å gå glipp av 5mill nok, men det er slik vi gjør det i Leeds"!

Kanskje han fikk forskudd på kompensasjonen, så han slapp å dra på all inclusive der nede i ferien

Josch

Sv: EX-Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #1079 på: Juni 03, 2018, 10:36:00 »
Og der kom antakelig svaret på hvorfor Heckingbottom fikk sparken etter ferien. 500 000 pund mindre i kompensasjon etter 1. juni.

Kostet 1 million pund disse to kompensasjonene til sammen.


http://www.hitc.com/en-gb/2018/06/03/report-leeds-united-paid-paul-heckingbottom-500000-in-compensati/

Han fikk vel beskjed om at han fikk sparken før han dro på ferie?

Hadde han fått sparken før han dro på ferie, da hadde Leeds måtte betalt han 1 mill pund. Men fikk han sparken 1 juni eller senere, da er det 500.000.- pund han skal få i erstatning. Altså sparte Leeds 500.000 på å vente til 1 juni

Så det, men de sa vel at "du har dessverre fått sparken, men vi gjør det offisielt 1. juni. Skjønner at det er bittert å gå glipp av 5mill nok, men det er slik vi gjør det i Leeds"!

Kanskje han fikk forskudd på kompensasjonen, så han slapp å dra på all inclusive der nede i ferien

Denne kompensasjonen kommer nok i stedet for lønn t.o.m 30.06.19, som var kontrakttiden.

Jeg kjenner ikke lønnen hans, men jeg tror denne løsningen er billigere for Leeds.

Han får vel ikke både etterlønn og £ 500 000?

Med ny jobb i sommer så har PH gjort det bra økonomisk.