Skrevet av Emne: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3  (Lest 31433 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #270 på: Februar 19, 2018, 08:55:35 »
Jeg hadde en følelse for at vi kunne komme tilbake i kampen igår.  Kanskje kan dette være et vendepunkt for oss, vi får se.

Ellers legger jeg merke til hylekoret her på forumet - det er mange som hiver seg på og er overstadig negative når og hvis det gjøres feil, og spillere skal på benken og kanskje også ut av klubben.  Vi har hatt en trøblete sesong, og vi fikk en ny ubeskrevet coach inn før sesongen, og det var mye utskiftninger i spillegruppa.  Championship er en av europas "verste" og tøffeste ligaer, det er 46 kamper og det spilles gjennom hele vinteren.  Det blir skader og suspensjoner i spillergruppa.  Prestasjonene VIL svinge hos de fleste spillerne, også innenfor de 90 minuttene en kamp varer.
Her på forumet så kan ikke en spiller gjøre mye feil før han er på vei ut døra på Elland Road !!  Det er litt merkelig syns jeg, at ikke folk her evner å se at prestasjoner på dette nivået varierer, og særlig om man er ung.  Se på Vieira og Phillips f.eks.   T.o.m Pablo har problem med å prestere like bra i alle kamper, de siste 20 igår hadde han kampen nesten i sin hule hånd selv med den offensive kreativiteten.  Alle våre spillere varierer i prestasjonene, t.o.m Pontus.  Vi har nå den gjengen som vi har, og som skal representere klubben.  Vi, fansen, handler ikke inn/eller selger spillere.   Derfor blir det bare enklest for oss å støtte de som representerer klubben.
De siste 20 minuttene igår skjønte fansen PÃ… Elland Road at de nettopp skulle prøve dette, å muntre opp med fantastiske tilrop og sang. Visst pokker hjalp jo det !!  Spillerne responderte positivt.   De VIL jo ikke prestere dårlig, de ønsker like mye som oss 3 poeng.  Det er opp til laglederen på benken å plukke ut de 11 han har mest tro på kan prestere bra i kampen, utfra det spillematerialet han har tilgjengelig.  Jeg har trua på denne spillergruppa, tross alt, iår har det blitt ødelagt av litt tynn og uerfaren sentral midtbane til Forshaw kom inn (og han er veldig, veldig bra tilskudd til spillegruppa syns jeg), skader og suspensjoner.

Håper som sagt at dette kan være vendepunktet - og at vi får en fin sesongavslutning i Championship.
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #271 på: Februar 19, 2018, 09:11:34 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
Both managers felt the crowd played a part. Johnson said it became a "difficult atmosphere", although he was a bit bemused by the way it went from sarcasm to support in the blink of an eye. #lufc

Dette bet jeg også meg merke i. Leedsfansen var like dårlige som Leedslaget i en time i går. Forferdelig å høre på når de ironisk applauderer Pennington som endelig får til en klarering, eller Wiedwald som klarer å fange ballen. La mishagsytringene gå ut over kollektivet, ikke enkeltspillere!  >:(

Synes heller ingenting om at de jublet for hver pasning vi hadde i laget i starten av andre omgang. Men plutselig begynte de å synge høyt på MOT og WACCOE. Da ble det andre boller. Kanskje publikum også skal starte å synge høylytt fra første spark på ballen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kongsmo

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #272 på: Februar 19, 2018, 09:12:38 »
Spotta noe interessant fra benken på 2-2 skåringa i går. Vil ikke fremstå som noen konspirasjonteoretiker men reaksjonen eller mangel på reaksjon (glede) hos en viss spiller er påfallende merkelig. Hele benke er fra seg av glede og springer ut, bortsett fra 1!. Er det noen som kan finne det klippet.
Hvem? Allioski?

Tror ikke en skal legge for mye i det, han blir filmet i et sekund, han kan feks ha jublet før, og han står iallefall oppreist

Sent fra min E5823 via Tapatalk
« Siste redigering: Februar 19, 2018, 09:20:56 av kongsmo »
"SNIFFER"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #273 på: Februar 19, 2018, 09:21:34 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
Both managers felt the crowd played a part. Johnson said it became a "difficult atmosphere", although he was a bit bemused by the way it went from sarcasm to support in the blink of an eye. #lufc

Dette bet jeg også meg merke i. Leedsfansen var like dårlige som Leedslaget i en time i går. Forferdelig å høre på når de ironisk applauderer Pennington som endelig får til en klarering, eller Wiedwald som klarer å fange ballen. La mishagsytringene gå ut over kollektivet, ikke enkeltspillere!  >:(

Synes heller ingenting om at de jublet for hver pasning vi hadde i laget i starten av andre omgang. Men plutselig begynte de å synge høyt på MOT og WACCOE. Da ble det andre boller. Kanskje publikum også skal starte å synge høylytt fra første spark på ballen?

auren
Det jeg leser er at SECTIONS of the crowd sarcasticly applauded spillere som lyktes med et nedtak eller pasning. MEN AT resten av stadion da responderte med WACCOE-synging, og at det deretter tok av :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #274 på: Februar 19, 2018, 09:24:12 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
Both managers felt the crowd played a part. Johnson said it became a "difficult atmosphere", although he was a bit bemused by the way it went from sarcasm to support in the blink of an eye. #lufc

Dette bet jeg også meg merke i. Leedsfansen var like dårlige som Leedslaget i en time i går. Forferdelig å høre på når de ironisk applauderer Pennington som endelig får til en klarering, eller Wiedwald som klarer å fange ballen. La mishagsytringene gå ut over kollektivet, ikke enkeltspillere!  >:(

Synes heller ingenting om at de jublet for hver pasning vi hadde i laget i starten av andre omgang. Men plutselig begynte de å synge høyt på MOT og WACCOE. Da ble det andre boller. Kanskje publikum også skal starte å synge høylytt fra første spark på ballen?

auren
Det jeg leser er at SECTIONS of the crowd sarcasticly applauded spillere som lyktes med et nedtak eller pasning. MEN AT resten av stadion da responderte med WACCOE-synging, og at det deretter tok av :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Den ironiske applausen mot Pennington var i første omgang. De begynte vel på Waccoe og MOT midtveis i andre omgang, eller?

Det er nok alltids fractions av publikummet som driver med dette. De kan holde seg hjemme neste gang. Skal du på stadioen skal du støtte laget. Ã…kke som!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #275 på: Februar 19, 2018, 09:28:20 »


Ellers legger jeg merke til hylekoret her på forumet - det er mange som hiver seg på og er overstadig negative når og hvis det gjøres feil, og spillere skal på benken og kanskje også ut av klubben.  Vi har hatt en trøblete sesong, og vi fikk en ny ubeskrevet coach inn før sesongen, og det var mye utskiftninger i spillegruppa.  Championship er en av europas "verste" og tøffeste ligaer, det er 46 kamper og det spilles gjennom hele vinteren.  Det blir skader og suspensjoner i spillergruppa.  Prestasjonene VIL svinge hos de fleste spillerne, også innenfor de 90 minuttene en kamp varer.

Jeg er en del av hylekoret på forumet. Jeg syns faktisk vi har rett til å være kritiske til både enkeltspillere, lag og ledelse når det proklameres at vi skal være med og kjempe i toppen, og det kommer mellom 30 og 35 000 på kampene, som betaler i dyre dommer for å se fotball. Da skapes det forventninger, og da holder det ikke med en ny og ubeskrevet coach, å gi bort en landslagskeeper til fordel for to middelmådigheter kjøpt på billigsalg osv. Når du holder med Leeds, har du rett til å ha slike forventninger; våre forutsetninger tatt i betraktning.
Prestasjonene vil variere? Hos oss har de ikke variert siden 2.juledag, de har vært elendige. Europas tøffeste liga? Ja, vi har stort sett vært der i 15 år, så det vet vi alt om. Men Bornemouth, Swansea og Hull har greid å rykke opp til PL. Suspensjoner? Ja. Grunnet spytting, skalling, filming, idiottacklinger og bortsparking av ballen etter at det er blåst. Spillerne VIL prestere? Jeg er faktisk usikker på motivasjonen til enkelte, når de ikke greier å rydde bort nevnte disiplinproblemer, samt fremviser manglende engasjement og innsats i kamp etter kamp. Du nevner Philips som en ung og lovende spiller. Han er vel 22 eller 23, og har mange sesonger bak seg, men har ikke tatt steget.
Jeg er i ferd med å innse at DHY og h.b. faktisk har rett når de siser at det må investeres på et helt annet nivå dersom vi skal ha håp om å rykke opp og bli i PL. Jeg vil samtidig understreke at jeg slett ikke har noen glede av å være kritisk og negativ, og at jeg selvsagt jublet høyt over redusering og utligning i går. Jeg har allerede begynt å (gru)glede meg til kampen på onsdag, fordi håpet alltid vil være der. Men det er mye som må gjøres annerledes dersom dette håpet skal være realistisk.

HåvardK

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #276 på: Februar 19, 2018, 09:32:15 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
Both managers felt the crowd played a part. Johnson said it became a "difficult atmosphere", although he was a bit bemused by the way it went from sarcasm to support in the blink of an eye. #lufc

Dette bet jeg også meg merke i. Leedsfansen var like dårlige som Leedslaget i en time i går. Forferdelig å høre på når de ironisk applauderer Pennington som endelig får til en klarering, eller Wiedwald som klarer å fange ballen. La mishagsytringene gå ut over kollektivet, ikke enkeltspillere!  >:(

Synes heller ingenting om at de jublet for hver pasning vi hadde i laget i starten av andre omgang. Men plutselig begynte de å synge høyt på MOT og WACCOE. Da ble det andre boller. Kanskje publikum også skal starte å synge høylytt fra første spark på ballen?

auren
Det jeg leser er at SECTIONS of the crowd sarcasticly applauded spillere som lyktes med et nedtak eller pasning. MEN AT resten av stadion da responderte med WACCOE-synging, og at det deretter tok av :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Den ironiske applausen mot Pennington var i første omgang. De begynte vel på Waccoe og MOT midtveis i andre omgang, eller?

Det er nok alltids fractions av publikummet som driver med dette. De kan holde seg hjemme neste gang. Skal du på stadioen skal du støtte laget. Ã…kke som!

auren
Tror det er ganske håpløst å skulle oppdra publikum på ER. Vi må leve med presset som finnes i denne klubben, og spillere og trenere hever såpass med lønn at de bør tåle såpass. Publikumstallet er avhengig av gode prestasjoner, og mange vil holde seg hjemme neste kamp - uten at det har sammenheng med din appell.

auren

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #277 på: Februar 19, 2018, 09:44:26 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
Both managers felt the crowd played a part. Johnson said it became a "difficult atmosphere", although he was a bit bemused by the way it went from sarcasm to support in the blink of an eye. #lufc

Dette bet jeg også meg merke i. Leedsfansen var like dårlige som Leedslaget i en time i går. Forferdelig å høre på når de ironisk applauderer Pennington som endelig får til en klarering, eller Wiedwald som klarer å fange ballen. La mishagsytringene gå ut over kollektivet, ikke enkeltspillere!  >:(

Synes heller ingenting om at de jublet for hver pasning vi hadde i laget i starten av andre omgang. Men plutselig begynte de å synge høyt på MOT og WACCOE. Da ble det andre boller. Kanskje publikum også skal starte å synge høylytt fra første spark på ballen?

auren
Det jeg leser er at SECTIONS of the crowd sarcasticly applauded spillere som lyktes med et nedtak eller pasning. MEN AT resten av stadion da responderte med WACCOE-synging, og at det deretter tok av :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Den ironiske applausen mot Pennington var i første omgang. De begynte vel på Waccoe og MOT midtveis i andre omgang, eller?

Det er nok alltids fractions av publikummet som driver med dette. De kan holde seg hjemme neste gang. Skal du på stadioen skal du støtte laget. Ã…kke som!

auren
Tror det er ganske håpløst å skulle oppdra publikum på ER. Vi må leve med presset som finnes i denne klubben, og spillere og trenere hever såpass med lønn at de bør tåle såpass. Publikumstallet er avhengig av gode prestasjoner, og mange vil holde seg hjemme neste kamp - uten at det har sammenheng med din appell.

Så lommeboken bestemmer hvor hardhudet du er som fotballspiller?

Jeg er enig i at det er umulig å oppdra publikum. Det vil alltid finnes idioter blant Leedsfansen. Men jeg synes at uthenging av enkeltspillere ikke hører hjemme noen plass. Piping / buing må være lov til tider for å vise sin frustrasjon med laget. Vi så jo i går hvordan publikum virkelig kan dra spillerne opp etter dårlig spill. Hvorfor gjør de ikke dette oftere hjemme på ER?

Vedrørende ressursbruk i ditt forrige innlegg, så har vi vel aldri siden nedrykket fra PL brukt så mye penger på spillere. Det er første gangen det virkelig satses mer enn knapper og glansbilder. Så er spørsmålet hvor godt betalt vi har fått for disse spillerne. Er de så ubrukelige eller er det en ukultur i veggene på ER?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #278 på: Februar 19, 2018, 10:22:25 »
Phil Hay
@PhilHayYEP
Both managers felt the crowd played a part. Johnson said it became a "difficult atmosphere", although he was a bit bemused by the way it went from sarcasm to support in the blink of an eye. #lufc

Dette bet jeg også meg merke i. Leedsfansen var like dårlige som Leedslaget i en time i går. Forferdelig å høre på når de ironisk applauderer Pennington som endelig får til en klarering, eller Wiedwald som klarer å fange ballen. La mishagsytringene gå ut over kollektivet, ikke enkeltspillere!  >:(

Synes heller ingenting om at de jublet for hver pasning vi hadde i laget i starten av andre omgang. Men plutselig begynte de å synge høyt på MOT og WACCOE. Da ble det andre boller. Kanskje publikum også skal starte å synge høylytt fra første spark på ballen?

auren
Det jeg leser er at SECTIONS of the crowd sarcasticly applauded spillere som lyktes med et nedtak eller pasning. MEN AT resten av stadion da responderte med WACCOE-synging, og at det deretter tok av :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Den ironiske applausen mot Pennington var i første omgang. De begynte vel på Waccoe og MOT midtveis i andre omgang, eller?

Det er nok alltids fractions av publikummet som driver med dette. De kan holde seg hjemme neste gang. Skal du på stadioen skal du støtte laget. Ã…kke som!

auren
Tror det er ganske håpløst å skulle oppdra publikum på ER. Vi må leve med presset som finnes i denne klubben, og spillere og trenere hever såpass med lønn at de bør tåle såpass. Publikumstallet er avhengig av gode prestasjoner, og mange vil holde seg hjemme neste kamp - uten at det har sammenheng med din appell.

Så lommeboken bestemmer hvor hardhudet du er som fotballspiller?

Jeg er enig i at det er umulig å oppdra publikum. Det vil alltid finnes idioter blant Leedsfansen. Men jeg synes at uthenging av enkeltspillere ikke hører hjemme noen plass. Piping / buing må være lov til tider for å vise sin frustrasjon med laget. Vi så jo i går hvordan publikum virkelig kan dra spillerne opp etter dårlig spill. Hvorfor gjør de ikke dette oftere hjemme på ER?

Vedrørende ressursbruk i ditt forrige innlegg, så har vi vel aldri siden nedrykket fra PL brukt så mye penger på spillere. Det er første gangen det virkelig satses mer enn knapper og glansbilder. Så er spørsmålet hvor godt betalt vi har fått for disse spillerne. Er de så ubrukelige eller er det en ukultur i veggene på ER?

auren
1. Lommeboken bestemmer ikke hvor hardhudet du er. Men med den lønnen bør du tåle forventninger, og kritikk når du ikke leverer.
2. Hvorfor publikum ikke er annerledes vet jeg ikke. Vi kan jo begynne med å forholde oss til hvordan de faktisk er.
3. Vet ikke helt hvilket regnestykke du legger til grunn, men etter salget av Wood går vi vel ikke akkurat i minus på kjøp og salg. Og for meg hjelper det ikke å ha brukt mye penger på svært mange spilere, så lenge de ikke leverer. Vi har kjøpt to dårlige keepere for lite penger; that´s a fact. Og det får vi betale for nå. Vi har lånt ut Antonsson og handlet inn Cibicki. Vi har lånt ut Coyle og hentet inn Anita. Vi har kjøpt Sacko og Grot. Mulig de er gode nok, men prestasjonene deres tyder ikke på det. Hvis det er en ukultur, må vi finne ut av hvordan vi skal forholde oss til det. Hvis vi ønsker opprykk, da.

Nørgaard

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #279 på: Februar 19, 2018, 11:08:35 »


Ellers legger jeg merke til hylekoret her på forumet - det er mange som hiver seg på og er overstadig negative når og hvis det gjøres feil, og spillere skal på benken og kanskje også ut av klubben.  Vi har hatt en trøblete sesong, og vi fikk en ny ubeskrevet coach inn før sesongen, og det var mye utskiftninger i spillegruppa.  Championship er en av europas "verste" og tøffeste ligaer, det er 46 kamper og det spilles gjennom hele vinteren.  Det blir skader og suspensjoner i spillergruppa.  Prestasjonene VIL svinge hos de fleste spillerne, også innenfor de 90 minuttene en kamp varer.

Jeg er en del av hylekoret på forumet. Jeg syns faktisk vi har rett til å være kritiske til både enkeltspillere, lag og ledelse når det proklameres at vi skal være med og kjempe i toppen, og det kommer mellom 30 og 35 000 på kampene, som betaler i dyre dommer for å se fotball. Da skapes det forventninger, og da holder det ikke med en ny og ubeskrevet coach, å gi bort en landslagskeeper til fordel for to middelmådigheter kjøpt på billigsalg osv. Når du holder med Leeds, har du rett til å ha slike forventninger; våre forutsetninger tatt i betraktning.
Prestasjonene vil variere? Hos oss har de ikke variert siden 2.juledag, de har vært elendige. Europas tøffeste liga? Ja, vi har stort sett vært der i 15 år, så det vet vi alt om. Men Bornemouth, Swansea og Hull har greid å rykke opp til PL. Suspensjoner? Ja. Grunnet spytting, skalling, filming, idiottacklinger og bortsparking av ballen etter at det er blåst. Spillerne VIL prestere? Jeg er faktisk usikker på motivasjonen til enkelte, når de ikke greier å rydde bort nevnte disiplinproblemer, samt fremviser manglende engasjement og innsats i kamp etter kamp. Du nevner Philips som en ung og lovende spiller. Han er vel 22 eller 23, og har mange sesonger bak seg, men har ikke tatt steget.
Jeg er i ferd med å innse at DHY og h.b. faktisk har rett når de siser at det må investeres på et helt annet nivå dersom vi skal ha håp om å rykke opp og bli i PL. Jeg vil samtidig understreke at jeg slett ikke har noen glede av å være kritisk og negativ, og at jeg selvsagt jublet høyt over redusering og utligning i går. Jeg har allerede begynt å (gru)glede meg til kampen på onsdag, fordi håpet alltid vil være der. Men det er mye som må gjøres annerledes dersom dette håpet skal være realistisk.

Hvilke forudsætninger har vi for at kæmpe med i toppen? Holdet er bare ikke godt nok set over en hel sæson. People are deluded

HåvardK

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #280 på: Februar 19, 2018, 12:09:30 »


Ellers legger jeg merke til hylekoret her på forumet - det er mange som hiver seg på og er overstadig negative når og hvis det gjøres feil, og spillere skal på benken og kanskje også ut av klubben.  Vi har hatt en trøblete sesong, og vi fikk en ny ubeskrevet coach inn før sesongen, og det var mye utskiftninger i spillegruppa.  Championship er en av europas "verste" og tøffeste ligaer, det er 46 kamper og det spilles gjennom hele vinteren.  Det blir skader og suspensjoner i spillergruppa.  Prestasjonene VIL svinge hos de fleste spillerne, også innenfor de 90 minuttene en kamp varer.

Jeg er en del av hylekoret på forumet. Jeg syns faktisk vi har rett til å være kritiske til både enkeltspillere, lag og ledelse når det proklameres at vi skal være med og kjempe i toppen, og det kommer mellom 30 og 35 000 på kampene, som betaler i dyre dommer for å se fotball. Da skapes det forventninger, og da holder det ikke med en ny og ubeskrevet coach, å gi bort en landslagskeeper til fordel for to middelmådigheter kjøpt på billigsalg osv. Når du holder med Leeds, har du rett til å ha slike forventninger; våre forutsetninger tatt i betraktning.
Prestasjonene vil variere? Hos oss har de ikke variert siden 2.juledag, de har vært elendige. Europas tøffeste liga? Ja, vi har stort sett vært der i 15 år, så det vet vi alt om. Men Bornemouth, Swansea og Hull har greid å rykke opp til PL. Suspensjoner? Ja. Grunnet spytting, skalling, filming, idiottacklinger og bortsparking av ballen etter at det er blåst. Spillerne VIL prestere? Jeg er faktisk usikker på motivasjonen til enkelte, når de ikke greier å rydde bort nevnte disiplinproblemer, samt fremviser manglende engasjement og innsats i kamp etter kamp. Du nevner Philips som en ung og lovende spiller. Han er vel 22 eller 23, og har mange sesonger bak seg, men har ikke tatt steget.
Jeg er i ferd med å innse at DHY og h.b. faktisk har rett når de siser at det må investeres på et helt annet nivå dersom vi skal ha håp om å rykke opp og bli i PL. Jeg vil samtidig understreke at jeg slett ikke har noen glede av å være kritisk og negativ, og at jeg selvsagt jublet høyt over redusering og utligning i går. Jeg har allerede begynt å (gru)glede meg til kampen på onsdag, fordi håpet alltid vil være der. Men det er mye som må gjøres annerledes dersom dette håpet skal være realistisk.

Hvilke forudsætninger har vi for at kæmpe med i toppen? Holdet er bare ikke godt nok set over en hel sæson. People are deluded
Ikke mine ord. Dette har ledelsen proklamert ved flere anledninger. Rad har gjort mye bra, men jobben med trener og spillere har ikke vært god nok mtp slike ambisjoner.

leedslife

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #281 på: Februar 19, 2018, 15:07:20 »
Snur nå. Vi tar Derby borte på onsdag. Gav nok en god selvtillitsboost dette. Utrolig av supporterne også. Sier litt om hvor mye ting sitter oppe i hodet. Ekstremt at man kan gå fra å være så utrolig dårlige i 1 omgang til og faktisk fortjene alle 3 poengene i andre omgang. Bra bytter av Hecking synes jeg. Sacko var frisk da han kom inn. Veldig viktig den farten hans. Vi blir litt mer uforutsigbare og motstanderen blir stressa. Har også mer troa på Phillips ved siden av Foreshaw. Mer kraft og energi i spillet hans enn Okane. Blir veldig skuffa hvis Okane er i start 11éren mot Derby. Føler andre omgang representerer godt hvordan Heckin vil vi skal spille og hvordan vi skal stå i banen.

Foreshaw viser igjen hvilken signering han er. Tar tak i andre omgang og trøkker til. Veldig viktig den roen han har med ballen. Gir litt selvtilitt til de andre også at han klarer å være smart med kula i pressa situasjoner. Alt som skjer går igjennom Hernadez. Utrolig bra rett og slett. Når ting flyter driver han en annen idrett enn de andre utpå der. Blir spennende og se om Hecking klarer å smelte Saiz og Hernandez sammen. Tror nok Okane må vike for Phillips/Vieira da hvis vi ikke legger om til en treer på midten.

Lasogga viser jo igjen at han er en klassespiss spør du meg. 1 scoring og 1 i treverket på hvor mange sjanser?
Er jo ingen tvil om at vi har en veldig veldig smart spiss her hvis vi klarer å bygge laget rundt han. Tør vi å stå høyere, ta litt mer risiko og gir han litt kvalitet på det som kommer i boksen så scorer han lett over 20 mål løpet av en sesong.
Vil også trekke frem Anita. Det han mangler i fart og styrke tar han igjen med spilleforståelse og ro.
Synes han var veldig positiv i går. Hele tiden rolig avgjørelser med ball også står han frem i gjenvinningsfasen også enkelte ganger. Tror det kan være viktig å ha et slikt fotballhode baki 4éren der når vi har en keeper som skaper det motsatte.

Gleder meg til de resterende kampene og se hvem som melder seg på og vil være med neste sesong. Ingen tvil om at stallen er for stor og endel spillere må ut. Pawel, Grot(lån), Denton, Antonsson, Gomez,Klitch..Vi teller vel 27-28 spillere nå og vi skal ned til rundt 20.
Men tror fortsatt at vi bare er 3 signeringer (i Foresaw klasse) unna en veldig veldig lovende neste sesong.

Wiedwald - 3 - Det er jo en brøler av dimensjoner. Skaper ekstrem utrygghet over hele linja. Må nok kanskje se etter noe mer robust i sommer. Synes ikke han virker veldig sikker på beinene heller selv om han skal være en såkalt sweeper-keeper.

Anita 6- Blir dratt lett av en eller to ganger av Kent, men synes han virker stødig. Tok ansvar. Rolig når han måtte være rolig, aggressiv når han måtte være aggressiv. Står jo som en ving enkelte ganger i andre omgang. Gjerne et slikt hode vi skulle hatt inn sentralt på midten, men tror dessverre han blir litt for lite mobil og veik der hvis vi skal spille med 2 sentrale.

Pontus 6 - Som han pleier å være. Stor sterk. Tar det meste av dueller og er litt slurvete ved enkelte anledninger.
Pennington 4 Svak første omgang. Panikk i det meste han foretar seg. Blir nok stresset over baklengsmålene og fansen som roper. Trenger dessverre en leder i denne posisjonen som kan ta tak når det butter.
Mye bedre i andreomgang med resten av laget. leser spillet, er offensiv i hodet og bidrar mye bedre. er jo potensiale der. Men alt for ustabil.

Le Bock 5- Klarte seg vel helt greit. Litt usikker på de defensive egenskapene. Er med frem og linker ok opp mot Hernandez til tider. Skulle gjerne sett en back med litt mer fart og som tørr å utfordre. Men han gir oss balanse, en god venstrefot og litt rutine og det er bedre enn hva vi har hatt tidligere i år på venstrebacken.


Dallas - 5 er vel litt sånn typisk Dallas. Helt OK kamp. Jobber godt og vil mye, men innsatsen er vel større enn talentet.
Okane 3 Heldigvis var kapteinsbindet tatt fra han før kampen. Håper på benken i neste kamp.  Ser jo at det bor en fotballspiller der inne. Klarer dessverre ikke å ta det ut. Bedre og gi rom for Phillips og Vieira i resterende kamper
Foreshaw 7 Anonym i første omgang. Løper mye mellom. Sliter mot 3 sentrale hos Bristol. Veldig god i andre omgang. Går foran. Dikterer spillet. Synes han ikke scoret. Klassekjøp.
Hernandez 8 - Egen klasse. En av få som har tatt ansvar  de siste månedene med dårlig form, suspensjoner og skader. På sitt beste er han i en helt egen klasse. Håper vi kan beholde han 1 sesong til.

Ekuban 5- Energi, tempo og kraft. Dessverre et stykke unna å være matchfit ser det ut som. Blir spennende å se han neste sesong hvis han får en god pre-season bak seg. Absolutt potensial til å bli en veldig viktig bidragsyter i kampen om opprykk for oss.

Lasogga -7 Glir opp som en av våre beste og viktigste spillere. Fantastisk avslutter. Håper virkelig han blir her også neste sesong. Ingen tvil om at han scorer 20-25 mål for et lag som er blant de 3 beste.

Roofe- Kommer inn å scorer...
Phillips - Kommer inn å får gult kort og scorer nesten...
Sacko - Kommer inn å stresser  Joe Bryan. Mye fart, direkte, uforutsigbar. Skjer mye på den siden og mye av grunnen til at det blir 2-2. 15 minutter med mareritt for Joe Bryan.

Fansen - 10. Det er jo helt vilt. Det forplikter å spille for denne klubben. Stort press. Men tenk når ballen begynner å rulle. Når man får et direkte lag som går ut å vil score et mål mer enn motstanderen. Når man får et lag som gjenspeiler forventningene til de som var der i går. Da blir vi vanskelig å stoppe.  De er i en helt egen klasse og en av grunnene til at man aldri gir opp dette laget selv om man blir like skuffet over prestasjonene hver sesong 8) 8) 8)

God avslutning på sesongen nå så kan vi begynne neste sesong på offensiven og med selvtillit. Da blir det opprykk og heving a trofet i mai 2019! MOT!
« Siste redigering: Februar 19, 2018, 15:10:20 av leedslife »

DenHviteYeboah

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #282 på: Februar 19, 2018, 17:21:40 »
Selv om jeg ofte er negativ til eget spill, så var det noe med denne kampen som fortalte meg at den kan være et vendepunkt. Hadde headingen til Lasogga GÃ…TT INN PÃ… SLUTTEN, HADDE DET SKAPT ET BOOST AV DIMENSJONER :)
Nå klarte vi å hente inn 2 mål og spilte bra de siste 20. Klarer vi å gønne på videre og med en porsjon flaks, så kan det bli en hyggelig avslutning. Om det holder til 6. plass er jeg dog usikker på....

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #283 på: Februar 19, 2018, 17:29:39 »
Selv om jeg ofte er negativ til eget spill, så var det noe med denne kampen som fortalte meg at den kan være et vendepunkt. Hadde headingen til Lasogga GÃ…TT INN PÃ… SLUTTEN, HADDE DET SKAPT ET BOOST AV DIMENSJONER :)
Nå klarte vi å hente inn 2 mål og spilte bra de siste 20. Klarer vi å gønne på videre og med en porsjon flaks, så kan det bli en hyggelig avslutning. Om det holder til 6. plass er jeg dog usikker på....
Forfriskende positiv der ! Jeg er dog enig. Og i motsetning til "comebacket" mot Millwall, unnlot vi å slippe inn flere, og var nærmere 3 poeng enn 0 faktisk. Om ikke vi når play off denne sesongen, kan vi i alle fall bygge på dette til neste sesong. Viktig å vise stigning i spillet vårt.

Jon R

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #284 på: Februar 19, 2018, 17:45:19 »
Selv om jeg ofte er negativ til eget spill, så var det noe med denne kampen som fortalte meg at den kan være et vendepunkt. Hadde headingen til Lasogga GÃ…TT INN PÃ… SLUTTEN, HADDE DET SKAPT ET BOOST AV DIMENSJONER :)
Nå klarte vi å hente inn 2 mål og spilte bra de siste 20. Klarer vi å gønne på videre og med en porsjon flaks, så kan det bli en hyggelig avslutning. Om det holder til 6. plass er jeg dog usikker på....
Tommel opp. Dog er bunnnivået vårt så lavt i førsteomgang at det er vanskelig å forutse hvor dette bærer.
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #285 på: Februar 19, 2018, 18:25:36 »
Selv om jeg ofte er negativ til eget spill, så var det noe med denne kampen som fortalte meg at den kan være et vendepunkt. Hadde headingen til Lasogga GÃ…TT INN PÃ… SLUTTEN, HADDE DET SKAPT ET BOOST AV DIMENSJONER :)
Nå klarte vi å hente inn 2 mål og spilte bra de siste 20. Klarer vi å gønne på videre og med en porsjon flaks, så kan det bli en hyggelig avslutning. Om det holder til 6. plass er jeg dog usikker på....

Selv om vi nå får tilbake tre spillere fra suspensjon, er jeg redd for det ikke er nok til å komme ut av blindsporet vi er inne i. I ni kamper på rad har vi sluppet inn første målet. Vi evner ikke å starte en eneste kamp "on the front foot", som egelskmennene ynder å kalle det. For meg er det et sykdomstegn.

Skal vi komme videre mot målet, play-off, må spillerne starte kampen ved første fløyte-signal. Nå møter vi boogie-laget Derby på onsdag, og som vanlig får vi bank der. Har veldig liten tro på at vi kommer unna med noe mer en null poeng.
Super Leeds since 1968

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp:vs Bristol City@ER, Søndag 18/2-18 kl. 17:30 Viasport3
« Svar #286 på: Februar 20, 2018, 10:40:27 »
Selv om jeg ofte er negativ til eget spill, så var det noe med denne kampen som fortalte meg at den kan være et vendepunkt. Hadde headingen til Lasogga GÃ…TT INN PÃ… SLUTTEN, HADDE DET SKAPT ET BOOST AV DIMENSJONER :)
Nå klarte vi å hente inn 2 mål og spilte bra de siste 20. Klarer vi å gønne på videre og med en porsjon flaks, så kan det bli en hyggelig avslutning. Om det holder til 6. plass er jeg dog usikker på....

Selv om vi nå får tilbake tre spillere fra suspensjon, er jeg redd for det ikke er nok til å komme ut av blindsporet vi er inne i. I ni kamper på rad har vi sluppet inn første målet. Vi evner ikke å starte en eneste kamp "on the front foot", som egelskmennene ynder å kalle det. For meg er det et sykdomstegn.

Skal vi komme videre mot målet, play-off, må spillerne starte kampen ved første fløyte-signal. Nå møter vi boogie-laget Derby på onsdag, og som vanlig får vi bank der. Har veldig liten tro på at vi kommer unna med noe mer en null poeng.
Jeg syns vi var jevngode med Bristol City forrige kamp. Det var jo først etter tabbemålet på 0-1 og særlig etter 0-2 at vi ble spilt lave og tidvis rundspilt. Det er nok nært tilknyttet til lav selvtillit etter en lengre dårlig periode. Dog, slik vi fremstår for øyeblikket er vi nok avhengige av å ikke slippe inn et tidlig mål. Scorer vi først, tror jeg vi vinner mot Derby.