Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest, @CityGround, tirsdag 1/1, kl 16.00 Viasport 1  (Lest 30377 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Ayling.... hvor har d blitt av ham... ?
Mistet d han hadde av hurtighet, pasningsfot og offensive bidrag.

Selvsagt vanskelig etter 2-3, og dommeren er ikke akkurat MED oss i dag.

Om noen er i tvil, vi må ha inn kvalitet i troppen.
Hjelper med FA cup pause da, spill med rekruttlaget.
 

Sleivind

Det var gøy så lenge det varte! Men når vi spiller med ti mann og de har 11+2 dommere blir det ikke lett!

Andersen

svarte hva er det med dette Norwich laget !!!!!!! >:( hvor mange kamper har de scoret i slutt minuttene !?  >:(

RoarG

Der scorer Norwich også ja..
Eh, vi får prestere selv. Kan ikke satse på at andre skal mislykkes.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Oggy

Kjøp 3-4 kvalitetsspillere snarest
Oggy

RoarG

Kjøp 3-4 kvalitetsspillere snarest
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Det begynner også å bli på tide med ny keeper inn på dette laget nå.
 

Andersen

Radikken må vel åpne pengesekken i januar ? Slitasjen på troppen er stor nå !

Superfan

Cooper og Bamford er vel tilbake i neste kamp?

Kato

Luke Ayling og Adam Forshaw har idag vært så dårlige at det er helt nifst.
 

karaba

Kjøp 3-4 kvalitetsspillere snarest
+1

Problemet er at skal man få kvalitetsspillere i januar vinduet så man virkelig punge ut, så spørs det om vi har de pengene tilgjengelig.

RoarG

Radikken må vel åpne pengesekken i januar ? Slitasjen på troppen er stor nå !
Det bør han. Stallen har ytt det den kan. Her trengs det påfyll slik at Leeds kan utfordre seriøst om direkte opprykk. PO for usikkert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Vel..aldri kjedelig å være Leeds supporter...men nu e æ ikke mye fornøyd.
Alt for mange personlige feil. Helt tydelig av gutta er slitne.

Nu løper de oss i senk.. håpa spillerne klarer å nullstille til neste kamp.

2 tap på rad, er ikke bra.

Håpa på ett par signeringer i januar...vi trenger forsterkninger.


MOT

GeirO

Kjøp 3-4 kvalitetsspillere snarest
+1
Summert blir vel det 4-5 nye spillere  ;)
MOT

auren

Ny stor Roofe-sjanse! Han kunne hatt tre mål i dag!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Roofe har hatt nok sjanser til å score i dag

Kato

WBA taper.
 

Oggy

Forshaw er jo en skam for det laget her
Ayling skuffende svak han og
Oggy

baste

WBA taper.

Og det gjør vi ...avstand til playoff krymper..det er ikke bra..


Synd de ikke får rødt kort, og at de får offside målet...men thats life..


Fortsatt god dag folkens...

Top of the table

auren

Slutt. 4-2. Vi leder fortsatt tabellen! Jeg er stolt av det gutta presterte i dag! Summa summarum er vi klart best, men vi blir for slitne på slutten. Bielsa burde nok satt inn Halme og trygget bakover. Fortsatt tro på dette Leedslaget!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

WBA taper.
4 poeng ned til 3. plassen, som Sheffield Utd. nå innehar. Viktig å holde den luka så vid som råd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Norwich får uavgjort

Sleivind

Tydelig at marginene har snudd nå og går mot oss og ikke med oss. Når det er sagt er det en og annen spiller på Leeds som trenger en pause nå! Takket være personlige feil og dårlig dømming så taper vi idag.

raggen

var noe rart over laget idag ja men bra og komme tilbake og kanskje der burde bielsa lagt om da vi hadde ledelesen.men som mange påpeker så skriker vi etter ett par forsterkninger i januar men tror vi skal spare oss til PL og det kan bli farlig
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Forshaw og Phillips koster oss seieren. Vi hadde knust Forest uten alle disse personlige tabbene. BPF passiv på et par av målene synes jeg.

Vi slår hardt tilbake!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Peacock-Farrell opptrer mer og mer usikkert. Stort sett alt flyr inn, selv om det er lite tabber. På halvdistanse på den andre corneren, løser heller ikke den første all verden (selv om den er Forshaws feil). En strålende redning. Vi trenger en ny førstekeeper, selvtilliten til BPF ser frynsete ut. Pasningskvaliteten til Luke Ayling er hinsides. Må jo være grenser for hvor dårlig man har lov å spille før man havner på benken. Adam Forshaw ser ut som han spiller for Forest. Taper kampen for oss da han er involvert i det meste av galskap. Ellers god innsats, bra spill i lange perioder. Men vi sliter også når Roofe  har litt stang ut. Bielsa strålende i det han leverer, men med fasit i hånd skulle vi selvsagt pakket i hop etter 2-1.
 

TK20

Ingen grunn til å være sinna etter dette tapet egentlig. Vi hadde såpass mange marginer med oss i syvkampsperioden at det måtte komme noen marginer mot også.

Det som nå blir spennende er hvordan Bielsa bruker de kommende to ukene før neste ligakamp. Skal vi direkte opp bør vi ha fem-seks poeng mot Derby (H), Stoke (B) og Rotherham (B) i de neste tre.

kjella

  • Gjest
God kamp av 7 av gutta - Forshaw håper jeg å slippe å se igjen. Ayling blir forhåpentligvis bedre etterhvert som han får kampform og Philips må snarest mulig slippe å spille midtstopper...det er han ikke...Bailey Peacock er ikke god nok - så enkelt er det.  Forest var egentlig meget svake, men vinner 4-2.....Dommeren -----. Men det er en serie hvor alle slår alle - viktig kamp mot Derby 11.1

Kato

Ingen grunn til å være sinna etter dette tapet egentlig. Vi hadde såpass mange marginer med oss i syvkampsperioden at det måtte komme noen marginer mot også.

Det som nå blir spennende er hvordan Bielsa bruker de kommende to ukene før neste ligakamp. Skal vi direkte opp bør vi ha fem-seks poeng mot Derby (H), Stoke (B) og Rotherham (B) i de neste tre.

Bielsa kommer vel med toppet lag mot QPR....
 

Andersen

Mange resultater som gikk vår vei i kveld , smått utrolig med 2 strake tap , er vi fremdeles ligaledere . :o er vel cup kamp til helga , håper laget vinner mot QPR så de får litt selvtillit inn i laget igjen . Selv om det ikke manglet med sjanser selv med 10 mann i kveld . MOT .