Skrevet av Emne: Spygate  (Lest 66535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: Spygate
« Svar #60 på: Januar 15, 2019, 17:05:24 »
Roar G : Da er det jaggu mange klubber i den engelske ligaen som burde vært straffet for det samme ! Men hvis vi blir straffet , så er det vel for at vi er Leeds !  >:(

Stut og Fjærkre

Sv: Spygate
« Svar #61 på: Januar 15, 2019, 17:05:49 »
Begynner faktisk å frykte at det ryker poeng, paragrafene EFL viser til er så runde at de kan brukes til å straffe hva som helst. Dersom medløperne til Harvey ønsker det kan de. konstruere en sak ut av dette.

Egentlig handler det om at Chelsea-scumet Lampard er ligaens dårligste taper, samt at han prøver å få fokus bort fra at han er en fullstendig mislykket manager. Etter å sløst vekk vanvittig mange millioner pund på spillere har han skapt et lag som ikke henger sammen og derfor blir rundspilt over hele England.

Sydhagen

Sv: Spygate
« Svar #62 på: Januar 15, 2019, 17:21:52 »
Denne saken er storm i et vannglass. Og FA/FL trekker oss seff i poeng for en fillesak. Ingen tvil om akkurat det.
Eneste jeg håper nå er at Radrizzani leier inn all verdens advokater og drar hele faenskapet til retten. Dette kan bare ikke fortsette!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #63 på: Januar 15, 2019, 17:32:11 »
Denne saken er storm i et vannglass. Og FA/FL trekker oss seff i poeng for en fillesak. Ingen tvil om akkurat det.
Eneste jeg håper nå er at Radrizzani leier inn all verdens advokater og drar hele faenskapet til retten. Dette kan bare ikke fortsette!
Ã… straffe noen uten etter hjemmel i lov går ikke an i en retts-stat. En evt. dom må Leeds dra inn i rettsapparatet. Dette er rent tyranni.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spygate
« Svar #64 på: Januar 15, 2019, 18:00:15 »
RightInTheGaryKellys
@RITGK

For breaking the exact same rule, Crystal Palace received a fine of no more than £25k, lets wait for the double standards to worm its way in #lufc

https://twitter.com/RITGK/status/1085218322424172550
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Spygate
« Svar #65 på: Januar 15, 2019, 18:01:37 »
Godt mulig at jeg bare har blitt paranoid etter alle årene som Leedsfan, men sitter med en uggen følelse om at det blir poengtrekk. All logikk og rasjonalitet tilsier noe annet, men jeg greier likevel ikke å riste av den dårlige følelsen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spygate
« Svar #66 på: Januar 15, 2019, 18:02:40 »
Amitai Winehouse
Verified account
@awinehouse1

Amitai Winehouse Retweeted Sky Bet Championship
I think the EFL should punish Leeds by not showing them on tv anymore and not moving their fixtures as a result. Seems a reasonable solution for all involved

(WBA opprinnelig 2.mars er flyttet til fredag 1.mars)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #67 på: Januar 15, 2019, 18:06:29 »
Ikke alle er like overbeviste om at harde straffer venter Leeds. Ikke en gang en bot.

https://thisisfutbol.com/2019/01/blogs/anderson-sanctions-wont-be-a-points-deduction/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Spygate
« Svar #68 på: Januar 15, 2019, 19:07:25 »
Denne gjorde meg litt bekymret:

Biggest concern for me is not necessarily any potential punishment from the FA or EFL so much as the very real possibility that Bielsa resigns partly to demonstrate accountability & partly because why would you put up with this farcical bollocks if you didn’t have to? #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Spygate
« Svar #69 på: Januar 15, 2019, 19:08:33 »
Denne gjorde meg litt bekymret:

Biggest concern for me is not necessarily any potential punishment from the FA or EFL so much as the very real possibility that Bielsa resigns partly to demonstrate accountability & partly because why would you put up with this farcical bollocks if you didn’t have to? #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Fortsetter:

At the end of the day, Bielsa is 63 years old, quite evidently doesn’t need the money & can probably still get a job virtually anywhere in the world. You couldn’t blame him for telling English football to f**k off given how unduly sanctimonious some people are being. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #70 på: Januar 15, 2019, 19:12:05 »
Tragisk å lese hva dere skaper inne i hodene deres!

Om Bielsa blir henvist til tribunen et par kamper så har vi 14 andre i trenerapparatet som kan håndtere laget.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Perik

Sv: Spygate
« Svar #71 på: Januar 15, 2019, 19:14:52 »
Når kan vi forvente oss at avgjørelse er tatt? Noen som vet?

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #72 på: Januar 15, 2019, 19:35:34 »
Tragisk å lese hva dere skaper inne i hodene deres!

Om Bielsa blir henvist til tribunen et par kamper så har vi 14 andre i trenerapparatet som kan håndtere laget.
Det skulle ikke ha vært noen sak overhodet! Det er nok i hodene på Lampard og noen forstokkete pundits dette er skapt. Og alt dette bare fordi noen pamper i det britiske fotballhierarkiet skal vise hvor viktige de er. De tror visst at de har en "larger than life" forståelse av etikk og moral. Folk som er så høye på seg selv kan finne på hva som helst. Dersom dette hadde vært så veldig uetisk i utgangspunktet, ville man jo hatt en regel som forbød det. Og det er det jo ikke. Mange mener at dette høyst er tull og tøys, men ikke noe alvorlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #73 på: Januar 15, 2019, 19:41:37 »
Lovverket




Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Spygate
« Svar #74 på: Januar 15, 2019, 20:08:35 »
Amitai Winehouse
Verified account
@awinehouse1

Amitai Winehouse Retweeted Sky Bet Championship
I think the EFL should punish Leeds by not showing them on tv anymore and not moving their fixtures as a result. Seems a reasonable solution for all involved

(WBA opprinnelig 2.mars er flyttet til fredag 1.mars)
Hvor har du dette fra?

Promotion 2010

Sv: Spygate
« Svar #75 på: Januar 15, 2019, 20:13:32 »
Amitai Winehouse
Verified account
@awinehouse1

Amitai Winehouse Retweeted Sky Bet Championship
I think the EFL should punish Leeds by not showing them on tv anymore and not moving their fixtures as a result. Seems a reasonable solution for all involved

(WBA opprinnelig 2.mars er flyttet til fredag 1.mars)
Hvor har du dette fra?


It’s all over!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spygate
« Svar #76 på: Januar 15, 2019, 20:54:29 »
Amitai Winehouse
Verified account
@awinehouse1

Amitai Winehouse Retweeted Sky Bet Championship
I think the EFL should punish Leeds by not showing them on tv anymore and not moving their fixtures as a result. Seems a reasonable solution for all involved

(WBA opprinnelig 2.mars er flyttet til fredag 1.mars)
Hvor har du dette fra?
Hehe, hva mener du?
Amitai* prøvde å være morsom :D

*tidligere Square Ball - skribent, nå journalist
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #78 på: Januar 16, 2019, 09:50:15 »
Siste pundit ut er Stuart Pearce. Han foreslår å snu fredagens resultat til 0-2. Det jeg liker med denne skandalen er å se trollene krype fram i sola, og se dem sprekke. Mye snusk kryper fram nå. Takk til Bielsa for å få rørt litt rundt i vepsebolet.

https://www.101greatgoals.com/news/stuart-pearce-proposes-a-radical-leeds-united-punishment-for-spygate-vs-derby-county/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Spygate
« Svar #79 på: Januar 16, 2019, 11:01:55 »
Siste pundit ut er Stuart Pearce. Han foreslår å snu fredagens resultat til 0-2. Det jeg liker med denne skandalen er å se trollene krype fram i sola, og se dem sprekke. Mye snusk kryper fram nå. Takk til Bielsa for å få rørt litt rundt i vepsebolet.

https://www.101greatgoals.com/news/stuart-pearce-proposes-a-radical-leeds-united-punishment-for-spygate-vs-derby-county/
Jeg finner ikke ord! Hva er det de holder på med? Dette er til de grader å forfølge en klubb. Hele saken er fullstendig latterlig! Har fortsatt null tiltro til FL  >:(

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #80 på: Januar 16, 2019, 11:39:04 »
Siste pundit ut er Stuart Pearce. Han foreslår å snu fredagens resultat til 0-2. Det jeg liker med denne skandalen er å se trollene krype fram i sola, og se dem sprekke. Mye snusk kryper fram nå. Takk til Bielsa for å få rørt litt rundt i vepsebolet.

https://www.101greatgoals.com/news/stuart-pearce-proposes-a-radical-leeds-united-punishment-for-spygate-vs-derby-county/
Jeg finner ikke ord! Hva er det de holder på med? Dette er til de grader å forfølge en klubb. Hele saken er fullstendig latterlig! Har fortsatt null tiltro til FL  >:(
En eventuell straff må Leeds bringe til rettsapparatet. Totalt rettsløst det som skjer nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spygate
« Svar #81 på: Januar 16, 2019, 11:59:46 »
Siste pundit ut er Stuart Pearce. Han foreslår å snu fredagens resultat til 0-2. Det jeg liker med denne skandalen er å se trollene krype fram i sola, og se dem sprekke. Mye snusk kryper fram nå. Takk til Bielsa for å få rørt litt rundt i vepsebolet.

https://www.101greatgoals.com/news/stuart-pearce-proposes-a-radical-leeds-united-punishment-for-spygate-vs-derby-county/
Jeg finner ikke ord! Hva er det de holder på med? Dette er til de grader å forfølge en klubb. Hele saken er fullstendig latterlig! Har fortsatt null tiltro til FL  >:(
Stuart Pearce jobber ikke for FL.
Jon R.

DON REVIE

Sv: Spygate
« Svar #82 på: Januar 16, 2019, 12:09:47 »
 Stuart Pearce jobber ikke for FL.




,,,,,,men det gjør korrupte og inhabile Shaun ``work my socks off`` Harvey.........

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #83 på: Januar 16, 2019, 12:26:49 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Spygate
« Svar #84 på: Januar 16, 2019, 12:46:02 »
Tidligere Leeds-gutt, David Seaman, støtter Leeds. "Dette har pågått hele tida. Leeds bør ikke straffes.", sier han.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/david-seaman-backs-leeds-united-in-spygate-row-as-stuart-pearce-calls-for-the-fa-to-reverse-derby-result-1-9539944

Det EFL kommer til å si i denne saken er at det Leeds har gjort her er straffbart etter de "etiske reglene" og vil derfor gi en straff som svir. Nemlig poengtrekk eller reversering av resultatet mot Derby. Selv om ingen andre har blitt straffet for dette før. Crystal P fikk en bot på £25.000 og klapp på skuldra - men det var av Premier League. EFL er noe annet.

Kontakinte

Sv: Spygate
« Svar #85 på: Januar 16, 2019, 13:04:27 »
Amitai Winehouse
Verified account
@awinehouse1

Amitai Winehouse Retweeted Sky Bet Championship
I think the EFL should punish Leeds by not showing them on tv anymore and not moving their fixtures as a result. Seems a reasonable solution for all involved

(WBA opprinnelig 2.mars er flyttet til fredag 1.mars)
Hvor har du dette fra?
Hehe, hva mener du?
Amitai* prøvde å være morsom :D

*tidligere Square Ball - skribent, nå journalist
Tenkte på flytting av kampen, hadde gått meg hus forbi

Johnnyj

Sv: Spygate
« Svar #86 på: Januar 16, 2019, 13:05:40 »
Hva kan vi eventuelt vente oss av straff !? bot, noen kampers karantene på tribunen for Bielsa , eller poengtrekk ! Jeg frykter det siste ! så mange poeng tas fra oss at vi havner utenfor topp 6 !
Bare å forberede seg på det verste. Ingen regler er brutt, men dette er alfahanner som har lyst til å vinne en pissekonkurranse. >:(
Hvis det blir straff så blir jeg veldig overrasket. Da må i såfall EFL forandre regelverket MED tilbakevirkende kraft.
Kan ikke fatte at de i så fall gidder å starte en slik prosess.



auren

Sv: Spygate
« Svar #87 på: Januar 16, 2019, 13:07:48 »
Det blir en bot til klubben samt eventuell advarsel. Intet mer. Noen som vil vedde?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spygate
« Svar #88 på: Januar 16, 2019, 13:09:17 »
Tenkte på flytting av kampen, hadde gått meg hus forbi

OK. Ja det var rimelig ferske opplysninger på skrivende tidspunkt :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spygate
« Svar #89 på: Januar 16, 2019, 13:45:15 »
Hva kan vi eventuelt vente oss av straff !? bot, noen kampers karantene på tribunen for Bielsa , eller poengtrekk ! Jeg frykter det siste ! så mange poeng tas fra oss at vi havner utenfor topp 6 !
Bare å forberede seg på det verste. Ingen regler er brutt, men dette er alfahanner som har lyst til å vinne en pissekonkurranse. >:(
Hvis det blir straff så blir jeg veldig overrasket. Da må i såfall EFL forandre regelverket MED tilbakevirkende kraft.
Kan ikke fatte at de i så fall gidder å starte en slik prosess.
Egne regler for Leeds. Alle andre kommer til å juble.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020