Skrevet av Emne: Kamp: vs Stoke City, @Bet365Stadium lørdag 19/01-19, kl 16.00 på LUTV  (Lest 34041 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bromancer

Ã…rsverste. Faen at du ikke kan styre kjeften din Pontus. Når endelig KP er ferdigsona så må han spille stopper igjen.

kilgallon

Fy f*** så lei jeg er av dommere som konsekvent dømmer i mot Leeds!!!!!!

Cherry

Day off. Forhåpentligvis en blipp. Bring on Rotherham.

Er d jeg tenker også, utrolig tamt i dag.
Kan jo ikke bli særlig svakere enn dette, mange som ikke leverer ... Ayling kanskje aller svakest.
 

RoarG

Fy f*** så lei jeg er av dommere som konsekvent dømmer i mot Leeds!!!!!!
Spill bedre fotball, så taper vi ikke uansett dommerstandard.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Det er bare å glemme denne kampen med en gang. Men husk at vi har Phillips og Douglas ute.

Et par gode signeringer til i januar, og bedring på skadefronten, så blir det bra.

Jeg mister ikke troen på laget så lett denne sesongen.

Der vi tidligere hadde Saiz og putte innpå , kommer nå Roberts og Stevens (!) innpå, det sier endel om at vi er på felgen ift skadete spillere.
Tror ikke d skader med ett par signeringer til..... kreative sådanne.
 

moty

Det trengs jaggu mere en 1 vi sparer oss ut av direkte opprykk. Dette laget har klare begrensinger.  Det ser ut som Klich og Forshaw bruker 5 minutter mere en alle andre før de kvitter seg med kula og da er 3/4 av pasningene støtte passninger i feil retning! Amatørmessig 
 

Hallgeir *

Fy f*** så lei jeg er av dommere som konsekvent dømmer i mot Leeds!!!!!!

Så akkurat reprise på hendelsen som førte til utvisningen.

Pontus gjør absolutt ingenting annet enn å miste balansen og falle.

Klubben må appellere mot det siste gule kortet, slik at Pontus kan spille neste kamp.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Joda, vi har tapt 3 av de 4 siste. Men to av de er vel fordi vi har avsluttet med 10 mann.
Spillet har i hovedsak vært godt nok. Ikke i dag, egentlig.
Men med 11 hadde vi levert en bedre sluttspurt, trur eg. OG bare hatt 0-1 i nota.

Nå kommer Phillips tilbake. Dessverre uten å få spille på idtbanen takket være Pontus' idioti.
Snart er Douglas og Berardi der også - og kanskje en Izzy Brown fra benken...
Slikt hjelper.

Kjekt at Stevens fikk sin debut. :)

Nå må vi ta Rotherham på hjemmebane.

Still Top of the League :)



...heller ikke jeg ble synderlig imponert av dommerinnsatsen - i dag igjen :(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Fy f*** så lei jeg er av dommere som konsekvent dømmer i mot Leeds!!!!!!

Så akkurat reprise på hendelsen som førte til utvisningen.

Pontus gjør absolutt ingenting annet enn å miste balansen og falle.

Klubben må appellere mot det siste gule kortet, slik at Pontus kan spille neste kamp.
Dersom det er åpenbart feil, må det appelleres, ja.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

grana

Ã…rsverste. Faen at du ikke kan styre kjeften din Pontus. Når endelig KP er ferdigsona så må han spille stopper igjen.

Det _kan_ jo hende spillerene er preget av mediekjøret den siste uka... Selv er jeg ør i hodet etter å ha fulgt twitter live en uke (på godt og vondt). Får håpe på en rask avklaring på spygate, så en kan komme seg videre

Killa

Fy f*** så lei jeg er av dommere som konsekvent dømmer i mot Leeds!!!!!!

Så akkurat reprise på hendelsen som førte til utvisningen.

Pontus gjør absolutt ingenting annet enn å miste balansen og falle.

Klubben må appellere mot det siste gule kortet, slik at Pontus kan spille neste kamp.

Helt klart. Opplagt dommerfeil.

Cherry

Joda, vi har tapt 3 av de 4 siste. Men to av de er vel fordi vi har avsluttet med 10 mann.
Spillet har i hovedsak vært godt nok. Ikke i dag, egentlig.
Men med 11 hadde vi levert en bedre sluttspurt, trur eg. OG bare hatt 0-1 i nota.

Nå kommer Phillips tilbake. Dessverre uten å få spille på idtbanen takket være Pontus' idioti.
Snart er Douglas og Berardi der også - og kanskje en Izzy Brown fra benken...
Slikt hjelper.

Kjekt at Stevens fikk sin debut. :)

Nå må vi ta Rotherham på hjemmebane.

Still Top of the League :)



...heller ikke jeg ble synderlig imponert av dommerinnsatsen - i dag igjen :(

Fint og positivt oppsummert.... vi må ikke miste trua'... men vi er Leeds da  :o ;)
 

GeirO

Fy f*** så lei jeg er av dommere som konsekvent dømmer i mot Leeds!!!!!!

Så akkurat reprise på hendelsen som førte til utvisningen.

Pontus gjør absolutt ingenting annet enn å miste balansen og falle.

Klubben må appellere mot det siste gule kortet, slik at Pontus kan spille neste kamp.
Dersom det er åpenbart feil, må det appelleres, ja.
Det var åpenbart feil!
MOT

Reaney

Vi er grinete når det butter i mot med røde kort som konsekvens. Flere av spillerne er fullstendig ute av form. Stallen er for tynn. Ã… satse på juniorer er uforutsigbart. Fra årsbeste til årsværste på ei uke. Blir ikke opprykk av sånt.

veteranen

  • Gjest
Verste jeg har sett denne sesongen.
Ufattelig svakt over hele linja egentlig.

Stiller store spørsmålstegn ved balansen i troppen også.
Viktig viktig uker for Orta og Rad nå. Vi har ingen på benken idag som kan snu kampbildet for vår del.
Er Pablo, Klich og Roofe ute  av det har vi ingen som kan komme inn. Harrison fortsetter i samme spor. Kanskje avbryte det lånet og hentet inn noe bedre?
Laget skriker etter Bamford, ev Brown fra benken. Håper de ikke er langt unna.

Er ikke så sikker på at det hjelper så mye at de to kanskje ikke er "langt unna". Med deres historikk er jeg redd det er lite som skal til før de plutselig er veldig langt unna igjen.

Har sagt det mange ganger før, og gjentar det nå: Sentral midtbane, kant og spiss må hentes - og nå begynner det å haste for alvor!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay
‏PhilHayYEP

Combination of factors today. Blunt in the final third and poor final balls made it easy for Shawcross and the Stoke defence. Referee did not have a good day and Jansson dismissal was very dubious. A one-game ban for him. But not a good performance. #lufc

Bielsa here with his reaction: "It was a game that we could have won. That was reachable. We had the ball. We arrived easily to the last part of the pitch. In spite of this, we couldn't arrive in the box enough." #lufc

Bielsa: "If you have the ball and you can't arrive to the last part of the pitch, you can't have chances to score. We were calm. We were not afraid of the offensive aspects of the opponent. We didn't have a solution." #lufc

Bielsa on the defending for the first goal: "I don't give an opinion on that publicly but it was a game that we could win. Even when we had one player less, it was the same." #lufc

Bielsa on the red card: "We can't say that we win or lose because of the referee. The referees don't decide the final result." #lufc

Bielsa on whether not being able to watch Stoke train beforehand had any impact: "No. I think the description I just gave is enough. We can't say we ignored the features of the opponent. We just didn't take advantage of the possibilities we had." #lufc

Bielsa on the form (three defeats in four league games): "Every time the team doesn't win I'm worried." #lufc
« Siste redigering: Januar 19, 2019, 18:17:00 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Joda, vi har tapt 3 av de 4 siste. Men to av de er vel fordi vi har avsluttet med 10 mann.
Spillet har i hovedsak vært godt nok. Ikke i dag, egentlig.
Men med 11 hadde vi levert en bedre sluttspurt, trur eg. OG bare hatt 0-1 i nota.

Nå kommer Phillips tilbake. Dessverre uten å få spille på idtbanen takket være Pontus' idioti.
Snart er Douglas og Berardi der også - og kanskje en Izzy Brown fra benken...
Slikt hjelper.

Kjekt at Stevens fikk sin debut. :)

Nå må vi ta Rotherham på hjemmebane.

Still Top of the League :)



...heller ikke jeg ble synderlig imponert av dommerinnsatsen - i dag igjen :(

Det var et positivt innlegg, Asbjørn og mange gode poeng.

Dommeren. Gud bedre meg.
Skjønner at dommere også kan ha en dårlig dag. Var ikke han som var grunnen til at vi tapte idag.
Det var personlige feil - som så alt for ofte denne sesongen.

Men tilbake til dommerne i denne divisjonen. Er det totalt blottet for spillerforståelse?
Kan forstå hvis jeg legger godvilja til at tempoet og intensiteten er såpass høy i CC at de ikke klarer å komme seg nære opp i viktige situasjoner i kampen og må stole på magefølelse, publikum, tredje dommer og fjerde dommer.
Men alle de situasjonene  der man bare trenger litt erfaring fra fotball selv og litt forståelse for kampens hete og de sakene der. Det er jo ikke til stede hos dommerene i denne divisjonen.
Har sittet å sett et enormt antall kamper denne sesongen fra CC og det som pleier å gå igjen er dømming på et langt under gjennomsnittet nivå.
Hvis de ikke evner å gjøre riktig avgjørelser i viktige situasjoner i kampene så må man ta i bruk datadømming osv. For mye av det de leverer holder rett og slett ikke mål.

Ligger det ikke er regelverk og en fingerfølelse på hvordan man skal løse situasjoner i forhold til kjeftbruk etter dømte situasjoner?
Hvordan kan man i utgangspunktet gi Pontus gult kort for kjeftbruk for så å akseptere 3 Stoke spillere oppe i ansiktet ditt 3 minutt etterpå?
Det er så inkonsekvent og usikkert at jeg blir helt matt.

Sånn! det var mitt siste innlegg! snakkes i morgen!
« Siste redigering: Januar 19, 2019, 18:22:43 av leedslife »

Cannavaro

Det er bare å glemme denne kampen med en gang. Men husk at vi har Phillips og Douglas ute.

Et par gode signeringer til i januar, og bedring på skadefronten, så blir det bra.

Jeg mister ikke troen på laget så lett denne sesongen.
Helt enig, det finnes ingen grunn til det, vi har netto spilt flere bra kamper enn dårlige.
Jeg tror den gjengen her skjerper seg og kommer tilbake igjen, motivasjonen er stor og coachen er jo en legende !!
Vi kommer garantert sterkere tilbake !
MFLU - Miracles For Leeds United

veteranen

  • Gjest
Ser flere plasser at det sies at vi har tapt de tre siste av fire seriekampene. Det stemmer jo ikke. Tre av de fire siste kampene blir riktig.

Vi har tapt tre av de fire siste seriekampene.
Og fire av de fem siste kampene.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...er ikke så sikker på at det bare blir èn kamps karantene på Pontus  :'( :'( :'(

 
Phil Hay
@PhilHayYEP
 
Stewards order Jansson to go down the tunnel. Jansson tells them to go forth and multiply and throws his shirt into the away end instead. Then pushes a stewards as he walks into the tunnel. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Ser flere plasser at det sies at vi har tapt de tre siste av fire seriekampene. Det stemmer jo ikke. Tre av de fire siste kampene blir riktig.

Vi har tapt tre av de fire siste seriekampene.
Og fire av de fem siste kampene.

Glemte dagens kamp... ;)
MOT

RoarG

Ser flere plasser at det sies at vi har tapt de tre siste av fire seriekampene. Det stemmer jo ikke. Tre av de fire siste kampene blir riktig.

Vi har tapt tre av de fire siste seriekampene.
Og fire av de fem siste kampene.
Har vel sagt der før, men statistikk betyr null og niks for fremtiden. Men kvaliteten på prestasjonene våre var for dårlig i dag. Den må bedres til neste kamp. Det tror jeg at vi gjør.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 
Sophie Levin
@sophielevin11

I appreciate that we're co-operating with the @EFL but I think deducting our own points is taking it a little far



Forestillingen var vel nesten på det nivået ja  :'(
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
...er ikke så sikker på at det bare blir èn kamps karantene på Pontus  :'( :'( :'(

 
Phil Hay
@PhilHayYEP
 
Stewards order Jansson to go down the tunnel. Jansson tells them to go forth and multiply and throws his shirt into the away end instead. Then pushes a stewards as he walks into the tunnel. #lufc

Pontus er en god spiller, men dessverre også en litt "løs kanon" og en aldri så liten dramaqueen.
Vi har ikke råd til unødvendig tull og tøys nå.

GeirO

...er ikke så sikker på at det bare blir èn kamps karantene på Pontus  :'( :'( :'(

 
Phil Hay
@PhilHayYEP
 
Stewards order Jansson to go down the tunnel. Jansson tells them to go forth and multiply and throws his shirt into the away end instead. Then pushes a stewards as he walks into the tunnel. #lufc

Utrolig at Pontus ber om ekstra suspensjon. Når Leeds vet han sliter med temperamentet bør de være proffe nok til at en av trenerne geleider han fra sidelinja og rett inn til garderoben.
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 
Phil Hay
@PhilHayYEP

Stoke manager Nathan Jones says he went with a different formation today to try and catch Bielsa out. He knew Bielsa would know Jones' ideas inside out so tried to be different to "catch him out". #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG


Phil Hay
@PhilHayYEP

Stoke manager Nathan Jones says he went with a different formation today to try and catch Bielsa out. He knew Bielsa would know Jones' ideas inside out so tried to be different to "catch him out". #lufc
Smarting, Jones. Bra for han at han klarte å lure Leeds, men det jo noen andre lag som må slås også, da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren


Phil Hay
@PhilHayYEP

Stoke manager Nathan Jones says he went with a different formation today to try and catch Bielsa out. He knew Bielsa would know Jones' ideas inside out so tried to be different to "catch him out". #lufc

Så spørs det hvor heldig det var for Leeds at Bielsa åpnet seg opp så mye som han gjorde på onsdag

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Tipper Kiko lurer litt på hva han har begitt seg inn på....

flynn

berlin

Det er bare å glemme denne kampen med en gang. Men husk at vi har Phillips og Douglas ute.

Et par gode signeringer til i januar, og bedring på skadefronten, så blir det bra.

Jeg mister ikke troen på laget så lett denne sesongen.

Der vi tidligere hadde Saiz og putte innpå , kommer nå Roberts og Stevens (!) innpå, det sier endel om at vi er på felgen ift skadete spillere.
Tror ikke d skader med ett par signeringer til..... kreative sådanne.

Enig, Trevor, og jeg tror det jobbes intenst med saken. Problemet er å finne topp kvalitet, i alle for Championship.
Opprykket må sikres. De virkelig store kjøpene vil nok ikke komme før vi er klare for PL.