Skrevet av Emne: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, søndag 4. august, kl 17.30 på Viasport 2  (Lest 49805 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Pablo Pablo

GaryMac


GeirO

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, på Viasport 2
« Svar #182 på: August 04, 2019, 19:09:07 »
Hva skjer nå, taper vi kampen?
MOT

GaryMac

Nå kom nervene hos meg....

leedslife

kan fort stå 2-3 nå

leedslife


karaba

Jeg kommer til å bli et nervevrak hvis Casilla skal forsette slik i mål resten av sesongen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lucas the Kop Cat

Davis for Harrison.
« Siste redigering: August 04, 2019, 19:15:21 av Lucas the Kop Cat »

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Ser ut som dommer spør Kiko hvem som sparket ham, Kilo peker på Taylor som så får kort.

Eriksen55

Jeg kommer til å bli et nervevrak hvis Casilla skal forsette slik i mål resten av sesongen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ekstra krydder det  ;)

Men vært god i dag da!

Milou

Leif, Leif, Leif!

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


leedslife

fy faen for en stopper han er White.
Klasse

karaba

Casilla fortsetter der han slapp i fjor dessverre


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, på Viasport 2
« Svar #194 på: August 04, 2019, 19:22:26 »
Meget bra åpning. Solid seier i vanskelig bortekamp. Min spillervurdering av de som spilte lengst:

Casilla: 4-Nervøst å se på, har noen elendige utrusninger. En bra redning i første omgang.
Dallas: 6-Solid hele veien.
White: 8-Meget, meget bra. Rolig, med gode pasninger.
Cooper: 7-Solid, spiller på det trygge i dag.
Douglas.: 3-Ikke imponerende, virken rusten. Mange feilvurderinger defensivt.
Philips: 7-Meget bra, hadde en genipasning i første omgang.
Forshaw: 6-Jobber og jobber. Spiller på små marginer og i dag gikk det bra. Trene avslutninger?
Klich: 6-Meget bra, er bestandig farlig framover.
Pablo: 8-Matchens lirare, står bak de første to målene.
Harrison: 6-Står nesten alltid ledig, og gjør det bra. Litt uvenn med ballen av og til.
Bamford: 6-God jobbing og ett mål. Slik en toppspiss skal være.
« Siste redigering: August 04, 2019, 19:25:01 av GeirO »
MOT

Sølvreven

Casilla gjør meg nervøs. Skjønner ikke at vi lot BPF gå....
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lucas the Kop Cat

Ser ut til at vi holder unna.

Sølvreven

Grattis. God start  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

NT

Mye å glede seg over, god start. Irriterende med baklengs og den måka som hele tiden fløy inn i TV bildet....

metaljon

Casilla gjør meg nervøs. Skjønner ikke at vi lot BPF gå....
[/quote
Er HELT enig
The Chief!

Hallgeir *

Mye å glede seg over, god start. Irriterende med baklengs og den måka som hele tiden fløy inn i TV bildet....

Ja, jeg vurderte faktisk å finne en kanal uten forstyrrende måker.
Super Leeds since 1968

flynn

Vet ikke hvem som virret værst, Kiko eller måka. Du verden, for en type. At vi tør å satse på han og selge BPF er langt over min fatteevne. Deilig med sterk seier allikevel, det kan godt vise seg at dette var et kruttsterkt resultat!

flynn

Andersen

Flott at vi åpner sesongen med en sterk borteseier . Men draktene laget spilte med er det 3 . drakta ? De var direkte stygge ! koksgrå og rosa !

Cherry

Positiv åpning, vi virket veldig trygge frem til Bristol scoret.
Skryter av Bamford, Pablo, White, Philips, Forshaw og Harrison. ;D

Mye rart av våre backer, og som andre nevner... Kiko er jo myyye på Bærtu( er)  :o
 

sportcarl1

Casilla kom ju fel på några utboxningar, men gjorde några bra ingripande, bl a  ett skott mot stolpen i andra, och 2 hårda inlägg i första han kom ner på utan att släppa bollen ifrån sig, att ge honom en 4a som jag såg här är ju helt galet, han gjorde det godkännt men kan bättre, han spelar ju lite som libero med(säkert på uppdrag från Bielsa), och har en bra passningsfot för att vara målvakt
 

sportcarl1

Bra premiär, påminde lite om förra säsongens premiär mot Stoke, där gasade vi dock i 90 minuter mot 60 minuter idag
 

raggen

Positiv åpning, vi virket veldig trygge frem til Bristol scoret.
Skryter av Bamford, Pablo, White, Philips, Forshaw og Harrison. ;D

Mye rart av våre backer, og som andre nevner... Kiko er jo myyye på Bærtu( er)  :o

helt enig.. var skikkelig på hæla etter scoringen deres men heldigvis klarte vi og ri det av.
Og kiko hva skal vi si: plays for united with pablo hernandez ;D ;D ;D ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Solid kamp bortsett fra siste 10-15 minuttene.

Laget kan drillen som Bielsa har lagt opp til, og det vises på det klare spillemessige overtaket vi har.

Jeg kunne ha ønsket meg noen færre unødvendige tilbakespill til Casilla, da jeg synes de setter han  under press lit for ofte.
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, på Viasport 2
« Svar #208 på: August 04, 2019, 20:17:46 »
Solid kamp bortsett fra siste 10-15 minuttene.

Laget kan drillen som Bielsa har lagt opp til, og det vises på det klare spillemessige overtaket vi har.

Jeg kunne ha ønsket meg noen færre unødvendige tilbakespill til Casilla, da jeg synes de setter han  under press lit for ofte.

Tror de mange tilbakepasningene ofte skyldes et bevisst ønske om å strekke ut et komprimert motstanderlag. Da er det lettere å finne de nødvendige hullene.
MOT

Bromancer

Veldig solid kamp i 70 minutter! Synes Bristol slapp litt for enkelt til i rommet bak Douglas...og Kiko....
Ellers veldig bra!

-Pablo er fortsatt kongen!
-White ser knallbra ut!
-Bamford scorer!
-Vi satt 3 i nota, bra uttelling!