Skrevet av Emne: Ex-spiller: Danny Rose  (Lest 29579 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rd1

Re: Danny Rose
« Svar #120 på: Juli 18, 2007, 16:37:00 »
Snart har vi, siden fallet, solgt et helt lag av egneproduserte talenter, som sikkert kunne hevdet seg godt i P.L;
Robinson (Carson)
X-woodgate-killa-hart
Lennon-Rose-x-milner
Smith-Kewell

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Per-Stian

Re: Danny Rose
« Svar #121 på: Juli 18, 2007, 17:04:45 »
quote:
Originally posted by rd1

Snart har vi, siden fallet, solgt et helt lag av egneproduserte talenter, som sikkert kunne hevdet seg godt i P.L;
Robinson (Carson)
X-woodgate-killa-hart
Lennon-Rose-x-milner
Smith-Kewell

"Who needs Cantona??"



Kanskje vi kan plassere Speed på denne plassen?

jarle

Re: Danny Rose
« Svar #122 på: Juli 18, 2007, 17:10:06 »
Hva med Michael Woods in på midten der... debuterte for Chelski ifjor... bra for en 17 åring!!!

og kapteinen fra siste Leeds jr. Fa cup vinner? (står stille) på backen...

det hadde vært konge i dagens kjøpefest... stille 11 ekte Leeds gutter på banen!!!

Dennis

Re: Danny Rose
« Svar #123 på: Juli 18, 2007, 22:19:45 »
Har Tottenham produsert ett eget talent de siste 10-15 år? Ledley King...? Ikke mange fler tror jeg.

- Dennis
Marching on together!

pale

Re: Danny Rose
« Svar #124 på: Juli 18, 2007, 22:49:50 »
Danny Rose er visst aktuell for Liverpool. Gi oss en budkrig!
(så går pengene rett til kreditorene allikevel...)

peacock

Re: Danny Rose
« Svar #125 på: Juli 19, 2007, 03:24:26 »
Her er det mange kanditater til en 11'er som vi har gitt fra oss:
C. Folan, S. Johnsen, A. Keogh, A. Maybury, S. Cansdell-Sheriff, S. Walton, J. Forrester. En ufullstendig liste, kom kun på noen i farta. Poenget er vel at vi etter CL suksessen i 2001 med vår sterke stall, nærmest ga bort spillere som vi nå kan drømme om.


sindre12

Re: Danny Rose
« Svar #126 på: Juli 19, 2007, 08:31:54 »
kan ikke maybury hentes hjem?
leeds laget denne sesongen:
Loach
Maybury-heath-marques-darren Kenton
Howson-thommo-Gordon
simon johnson
flo - constantine

barra kødda da vettu
Beckford 4 England!

Svend Anders

Re: Danny Rose
« Svar #127 på: Juli 20, 2007, 05:44:28 »
OPPDATERT info:

* Leeds enige med Spurs om Rose-pris på omlag £1 mill.

* Gordon stadif til Chelsea men prisen skal være en anne enn den jeg skrev over (vet ikke hva endringen innebærer.

* Da vi solgte Scott Carson var det inkludert en "sell-on clause" på en viss prosentandel. Denne ønsker Pool visstnok å kjøpe seg ut av, altså gi oss en sum nå mot at vi ikke får prosenter senere.

SA

http://www.svendanders.com/

knut_eknes

Re: Danny Rose
« Svar #128 på: Juli 27, 2007, 01:08:13 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1079088,00.html
 Så da er han vekke...
Men er han virkelig så god denne Rose? Fikk jo ikke spille en eneste kamp, og med tanke på noen av de spillerene vi slapp utpå i fjor så har jeg ikke all for høye tanker om han.
Men for all del, jeg dømte jo Lennon nord og ned i PL. Der tok jeg feil gitt....
 

Dennis

Re: Danny Rose
« Svar #129 på: Juli 27, 2007, 01:25:02 »
Good riddance, vi trenger ikke spillere som ikke ønsker å bli.

- Dennis
Marching on together!

Ferre

Re: Danny Rose
« Svar #130 på: Juli 27, 2007, 02:20:27 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Good riddance, vi trenger ikke spillere som ikke ønsker å bli.

- Dennis



Enig. Synd at vi selger talenter, men spillere med den holdningen til klubben vil jeg ikke ha i Leeds United.

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Re: Danny Rose
« Svar #131 på: Juli 27, 2007, 03:35:20 »
Støttes

Forever Leeds

Forever Leeds

samadhi

Re: Danny Rose
« Svar #132 på: Juli 27, 2007, 03:39:34 »
Er bare å innse at en Leauge One klubb der alt står på hodet ikke er en egnet arena for landets største talenter.

Ønsker Rose lykke til og gleder meg til å se han i PL!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Re: Danny Rose
« Svar #133 på: Juli 27, 2007, 03:40:06 »
Hva tror dere vi er. Her er et meget godt talent som Rose i Leeds. Leeds er et bunnlag i engelsk fotball. Full kaos er det også i denne klubben. Selvsagt er det ikke rart han vil vekk.Rose har ambisjoner. Det har ikke Leeds under Bates



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Danny Rose
« Svar #134 på: Juli 27, 2007, 04:06:19 »
quote:
Originally posted by h.b

Hva tror dere vi er. Her er et meget godt talent som Rose i Leeds. Leeds er et bunnlag i engelsk fotball. Full kaos er det også i denne klubben. Selvsagt er det ikke rart han vil vekk.Rose har ambisjoner. Det har ikke Leeds under Bates



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag



Ambisjoner, ja det er det ikke lett å snakke om i vår situasjon. Tror nok de er der,men mulighetene for å oppnå dem deriomt[xx(]
Yeboahs vitne

Roy

Re: Danny Rose
« Svar #135 på: Juli 27, 2007, 14:08:09 »
Først må vi ro rundt klubben, og deretter sportslige resultater. Da først kan vi gjøre oss håp om å beholde de største talentene. Det blir feil å legge spillerne for hat. Alle spillere har ambisjoner og ønsker å sjekke ut hvor god de egentlig kan bli, det gjør de definitivt best i PL. Men med et fortsatt godt akademi og snarlige? sportslige resultater så er vi med i den delen av sirkuset igjen. Men enn så lenge så må vi plukke fra den hyllen vi er havnet på, dvs, vi får jo ikke engang plukke fra noen hyller :(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Bites Yer Legs

Sv: Danny Rose
« Svar #136 på: Januar 23, 2010, 23:36:28 »
Her skjøt vi gullfuglen dere!! 1 mill pund inn for den skitspilleren er jo for ren svindel å regne! ;D Well done Bates!!  8)
KEEP FIGHTING!!

Superfan

Sv: Danny Rose
« Svar #137 på: Januar 24, 2010, 12:27:51 »
Enig, og straffen har var involvert i var jo feil idømt. To spillere går etter samme ball og kolliderer er ikke straffe.

Runar

Sv: Danny Rose
« Svar #138 på: Januar 24, 2010, 13:01:55 »
Enig, og straffen har var involvert i var jo feil idømt. To spillere går etter samme ball og kolliderer er ikke straffe.

straffen e klar
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Danny Rose
« Svar #139 på: Januar 24, 2010, 13:06:19 »
Enig, og straffen har var involvert i var jo feil idømt. To spillere går etter samme ball og kolliderer er ikke straffe.

straffen e klar

...må nok innrømme at straffen er klar, ja.
Men sånn generelt, ville Danny boy fått spille på laget vårt??? Ikke lett å si mht gårsdagens kamp (svaret ville nok blitt nei) men hurtighet og div. andre ferdigheter har han da innabords...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Danny Rose
« Svar #140 på: Januar 24, 2010, 13:13:18 »
Enig, og straffen har var involvert i var jo feil idømt. To spillere går etter samme ball og kolliderer er ikke straffe.

straffen e klar

...må nok innrømme at straffen er klar, ja.
Men sånn generelt, ville Danny boy fått spille på laget vårt??? Ikke lett å si mht gårsdagens kamp (svaret ville nok blitt nei) men hurtighet og div. andre ferdigheter har han da innabords...

Straffen er klar fordi Rose får tuppet til ballen før han blir felt. Når det gjelder om han hadde spilt for oss, tror jeg ganske så sikkert han hadde terrorisert høyrebackene i L1.
Marching on together!

Bites Yer Legs

Sv: Danny Rose
« Svar #141 på: Januar 24, 2010, 13:21:53 »
Hadde han våget seg tilbake til Leeds hadde han blitt pent nødt til å stille seg bak White i venstrekantkøen, basert på gårsdagens prestajoner.

Sikkert talentfull(som så mange andre tidligere Leeds-gutter), men han var jo rubbish i går!! ;D ;D ....Og han prøvde seg på en dive, slikt skal vi ikke ha..
KEEP FIGHTING!!

Læshy

Sv: Danny Rose
« Svar #142 på: Januar 24, 2010, 13:28:28 »
Nydelig scener da han prøvde å filme til seg straffe. Kisnorbo gikk rett bort til han og løftet han pent opp! :D
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Runar

Sv: Danny Rose
« Svar #143 på: Januar 24, 2010, 13:49:24 »
likt ikke filmingen, men ja han hadde vært god nok for oss.
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Danny Rose
« Svar #145 på: Januar 24, 2010, 14:02:10 »
Skal vi låne Danny Rose...?

http://www.imscouting.com/global-news-article/Leeds-prepare-loan-move-for-Spurs-starlet-Danny-Rose/5251/



Dette er nok rent svada og tøv. Vi kjøper nå Gradel, og vil ikke ha behov for nok en ving.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Sv: Danny Rose
« Svar #146 på: Januar 24, 2010, 16:14:41 »
Om dette ryktet er tvilsomt eller ikke skal jeg ikke spekulere i, men jeg er for å ta inn et par ekstra spillere på lån nå ut sesongen. Viktig med mange alternativer nå mot slutten.
Marching on together

Trulsaren

Sv: Danny Rose
« Svar #147 på: Januar 24, 2010, 16:31:18 »
Skal ikke se bort i fra at det stemmer. Leeds har et sykt kampprogram de neste ukene med kamper nesten hver 4. dag.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Blank_File

Sv: Danny Rose
« Svar #148 på: Januar 24, 2010, 16:39:21 »
Sånn som Rose ble buet på av fansen i går, så nekter jeg å tro at det kan være tilfelle.

Trulsaren

Sv: Danny Rose
« Svar #149 på: August 10, 2017, 10:45:08 »
http://www.tv2.no/sport/9288516/

Sitat
Rose, som kom til Tottenham fra barndomsklubben Leeds som 16-åring, forteller også at han har hjemlengsel og vil spille i nord igjen før han legger opp.

– Jeg sier ikke at jeg vil bort, men hvis noe konkret dukker opp, så vil jeg ikke ha noen problemer med å si hva jeg mener til alle i klubben

Skal Radz åpne lommeboken? :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct