Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 645040 ganger)

0 medlemmer og 9 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1080 på: September 03, 2016, 20:31:36 »
Jeg så kampen selv, det som står der er ikke riktig...

Wilks har jeg sett MYE bedre tidligere, i går var den svakeste kampen jeg har sett av ham

Denne var interessant, Runar... Betyr det at du (mht det du har sett TIDLIGERE) at du har troen på fyren, eller hva???

Can Mallik Wilks benefit from Leeds United's deadline day failures?
Sat 27 Aug Forest 3 – 1 Leeds
 
The teenage striker might just get a chance in the Leeds first-team.

Leeds United’s main aim of transfer deadline day was to bring in a striker to help take the load off Chris Wood and Marcus Antonsson.
Unfortunately, despite bringing in midfielder Eunan O’Kane, they were left disappointed, as he was the only recruit.
There is already talk of bringing in free agents or playing the likes of Souleymane Doukara once again.

But could Leeds’ deadline day failure prove a vital breakthrough moment for young striker Mallik Wilks?
The 17-year-old striker had a brilliant pre-season and carried on his good form with a goal against Crewe’s development team yesterday.

Leeds have had great success with bringing in young talents before – and this season has seen Tyler Denton and Ronaldo Vieira perform well when asked to.

Wilks offers a different, rawer, style of play to both Wood and Antonsson and is a local lad as well – giving him that natural hunger.

http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/03/can-mallik-wilks-benefit-from-leeds-uniteds-deadline-day-failure/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1081 på: September 03, 2016, 20:40:12 »
Jeg så kampen selv, det som står der er ikke riktig...

Wilks har jeg sett MYE bedre tidligere, i går var den svakeste kampen jeg har sett av ham

Denne var interessant, Runar... Betyr det at du (mht det du har sett TIDLIGERE) at du har troen på fyren, eller hva???

Can Mallik Wilks benefit from Leeds United's deadline day failures?
Sat 27 Aug Forest 3 – 1 Leeds
 
The teenage striker might just get a chance in the Leeds first-team.

Leeds United’s main aim of transfer deadline day was to bring in a striker to help take the load off Chris Wood and Marcus Antonsson.
Unfortunately, despite bringing in midfielder Eunan O’Kane, they were left disappointed, as he was the only recruit.
There is already talk of bringing in free agents or playing the likes of Souleymane Doukara once again.

But could Leeds’ deadline day failure prove a vital breakthrough moment for young striker Mallik Wilks?
The 17-year-old striker had a brilliant pre-season and carried on his good form with a goal against Crewe’s development team yesterday.

Leeds have had great success with bringing in young talents before – and this season has seen Tyler Denton and Ronaldo Vieira perform well when asked to.

Wilks offers a different, rawer, style of play to both Wood and Antonsson and is a local lad as well – giving him that natural hunger.

http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/03/can-mallik-wilks-benefit-from-leeds-uniteds-deadline-day-failure/

Ja, han bør kunne være i troppen i løpet av sesongen.... Om han fortsetter utviklingen, han er veldig ung blir vel 18 i desember...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1082 på: September 04, 2016, 10:52:51 »
Jason Blunt comments on Malik Wilks

Leeds United's Under-23 coach Jason Blunt has told LUTV that young forward Malik Wilks that he still needs to tidy his overall game up.
The 17-year-old opened the scoring for Leeds' youth side by poking home from close range after 70 minutes in Friday's 1-1 draw with Crewe Alexandra.

Whites supporters raved about the teenager on Twitter after the clash with Crewe.
And while Blunt admits that Wilks has plenty of talent, the youth coach is adamant that he has a ways to go before he makes the jump to the senior set-up.
"He's very explosive, and he has got lots of talent, but he does need to tidy his game up, because there is times when he loses possession" the ex-Leeds man told LUTV.
"But he's young, but he's raw and I'm sure if he was in front of a full house he would excite people, but he's still got a lot to learn and that's why he's with this group."

There is no lack of incentive for Wilks or any young Leeds man to break into Garry Monk's first team, with the likes of Ronaldo Vieira and Kalvin Phillips impressing in the senior side already this season.

http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/04/jason-blunt-comments-on-malik-wilks/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1083 på: September 06, 2016, 15:30:38 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1085 på: September 09, 2016, 21:09:41 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1086 på: September 12, 2016, 16:01:56 »
WYS

FT: #lufc U23s 1-1 @CAFCofficial U23s at Thorp Arch. Frank Mulhern with the United goal.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1087 på: September 19, 2016, 21:07:49 »
#lufc Under-23s vs @Official_ITFC: Peacock-Farrell, Whitehouse, Vann, M Taylor, Pearce, Oduor, Shaughnessy, Stokes, J McKay, Mulhern, Wilks.

HALF-TIME: Town U23s 1 Leeds U23s 0. Ben Morris' goal separates the sides at the break #itfc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1088 på: September 20, 2016, 16:37:14 »
Tja...

FULL-TIME: Town U23 4 @LUFC U23 0. Comprehensive win for Town in the end with goals from @BenMorris99 (2), Leon Best and Josh Emmanuel #itfc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1089 på: September 26, 2016, 21:12:25 »
Leder 1-0 ved pause mot Bristol City.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1090 på: September 26, 2016, 21:20:04 »
Leder 1-0 ved pause mot Bristol City.

10. GOAL! Jack McKay fires #lufc U23s into the lead from close-range at Elland Road on the rebound from Shackleton's blocked strike! (1-0)

Laget:

#lufc Under-23s vs @bcfctweets: Peacock-Farrell, Berardi, Vann, M Taylor, Denton, Shackleton, Oduor, Shaughnessy, Stokes, J McKay, Wilks.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1091 på: September 26, 2016, 21:21:01 »
Half-time sub for #lufc U23s: Amadou Haidara replaces Gaetano Berardi in defence (1-0)

Spilt ca. 10 minutter av andre omgang.

Come on you whites!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1092 på: September 26, 2016, 21:34:32 »
Utligning til 1-1 på frispark.

Godt slått, men ikke umulig å ta for Peacock-Farrell.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1093 på: September 26, 2016, 21:40:40 »
God sjanse ved Wilks. Headover utenfor. Spiller uten leggbeskyttelse. Spesielt. Er det lov?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1094 på: September 26, 2016, 21:44:00 »
Noen som sitter med en følelse at kveldens score blir den samme som i morgen kveld?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1095 på: September 26, 2016, 21:56:26 »
Slutt. 1-1. Samme resultat som i morgen kveld  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1096 på: September 27, 2016, 16:38:49 »
God sjanse ved Wilks. Headover utenfor. Spiller uten leggbeskyttelse. Spesielt. Er det lov?

auren
I norsk juniorfotball får man kortet om man blir tatt i å spille uten.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1097 på: September 27, 2016, 16:54:34 »
God sjanse ved Wilks. Headover utenfor. Spiller uten leggbeskyttelse. Spesielt. Er det lov?

auren
I norsk juniorfotball får man kortet om man blir tatt i å spille uten.
I juniorfotball i Norge, er det påbudt med leggskinn også på trening!

RoarG

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1098 på: Oktober 07, 2016, 16:41:08 »
Nye talenter på vei opp. To 16-åringer gitt sjansen mot Bolton i ukas U-23 kamp.
http://www.insidefutbol.com/2016/10/07/both-16-potential-definitely-there-leeds-united-youth-boss-picks-out-pair/308622/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1099 på: Oktober 07, 2016, 20:47:54 »
Nye talenter på vei opp. To 16-åringer gitt sjansen mot Bolton i ukas U-23 kamp.
http://www.insidefutbol.com/2016/10/07/both-16-potential-definitely-there-leeds-united-youth-boss-picks-out-pair/308622/


FT. Incredible game! Our Under-23s beat @OfficialBWFC 4-3! Goals from Diagouraga, Amissah and 2 from Stokes gives us the 3 points. #lufc


Mer dere Amissah!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1100 på: Oktober 07, 2016, 21:18:18 »
Laget fra kampen borte mot Bolton:

U23s Starting XI v @OfficialBWFC : Huffer, M Taylor, Pearce, Diagouraga, Haidara, Vann, Whitehouse, Murphy (c), J McKay, Stokes, Odour #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1101 på: Oktober 15, 2016, 13:43:02 »
Nytt keepertalent på vei opp, Will Huffer (17).
http://www.hitc.com/en-gb/2016/10/15/17-year-old-goalie-will-huffer-features-for-leeds-united-under-2/
For øvrig er vel reservelaget omdøpt til U-23?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1102 på: Oktober 21, 2016, 22:37:14 »
Daral Pugh (academy coach) has left LUFC also u18's coach Andy Gray has left in recent weeks, Darals son Tom Pugh Wales u16 international has also left.
- Leeds Fans Share Support Group, Facebook
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1103 på: Oktober 22, 2016, 00:38:24 »
Daral Pugh (academy coach) has left LUFC also u18's coach Andy Gray has left in recent weeks, Darals son Tom Pugh Wales u16 international has also left.
- Leeds Fans Share Support Group, Facebook

Om dette er riktig så er vel ukulturen i gang igjen....
 

Blank_File

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1104 på: Oktober 22, 2016, 15:49:57 »
Daral Pugh (academy coach) has left LUFC also u18's coach Andy Gray has left in recent weeks, Darals son Tom Pugh Wales u16 international has also left.
- Leeds Fans Share Support Group, Facebook

Om dette er riktig så er vel ukulturen i gang igjen....
Det hadde vært utrolig bra om noen med de rette kontaktene der borte klarte å plukke opp hva som skjer for noe. Dette lukter råtten fisk.

Promotion 2010

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1105 på: Oktober 24, 2016, 22:59:54 »
FT: Leeds United U23s 1-0 Nottingham Forest U23s . Eoghan Stokes with the goal & a penalty save from United keeper Ross Turnbull. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1106 på: Oktober 24, 2016, 23:17:11 »
Peacock-Farell??
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Runar

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1107 på: Oktober 25, 2016, 10:43:28 »
 

Dennis

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1108 på: Oktober 25, 2016, 10:57:57 »
Daral Pugh (academy coach) has left LUFC also u18's coach Andy Gray has left in recent weeks, Darals son Tom Pugh Wales u16 international has also left.
- Leeds Fans Share Support Group, Facebook

Om dette er riktig så er vel ukulturen i gang igjen....
Det hadde vært utrolig bra om noen med de rette kontaktene der borte klarte å plukke opp hva som skjer for noe. Dette lukter råtten fisk.

Tror ikke vi skal forvente at det vil produseres talenter på lik linje de kommende årene...
Marching on together!

Blank_File

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #1109 på: Oktober 25, 2016, 11:18:31 »
Daral Pugh (academy coach) has left LUFC also u18's coach Andy Gray has left in recent weeks, Darals son Tom Pugh Wales u16 international has also left.
- Leeds Fans Share Support Group, Facebook

Om dette er riktig så er vel ukulturen i gang igjen....
Det hadde vært utrolig bra om noen med de rette kontaktene der borte klarte å plukke opp hva som skjer for noe. Dette lukter råtten fisk.

Tror ikke vi skal forvente at det vil produseres talenter på lik linje de kommende årene...
Jeg tviler vel også, men skulle likt om TPN kunne sett litt på denne biten. Er det storm i vannglass alt som har skjedd rundt akademiet i det siste, eller hvor ille er det?