Skrevet av Emne: EX-spiller: Gary Kelly  (Lest 48940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

27.10.1961

Re: Kelly
« Svar #30 på: November 15, 2006, 23:06:52 »
Ikke KØDD meg Kelly.
 

Gunnien

Re: Kelly
« Svar #31 på: November 15, 2006, 23:27:56 »
Kelly bør få bli ut sesongen ja..  Lojalitet bør belønnes..

#1795
#1795

ragnar

Re: Kelly
« Svar #32 på: November 15, 2006, 23:35:47 »
Wise og Bates bør ha et så godt gangsyn at de ser at de ikke bør sparke Kelly om det i det hele tatt var snakk om det. Selv om han tjener gode penger, så har han sagt at han legger opp etter denne sesongen. Da bør Wise/Bates ligge unna den av dagens leeds spillere som har lengst fartstid i Leeds. Leeds måtte uannsett ha betalt han ut av kontraktn, så en dyr affære hadde det blitt.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

Re: Kelly
« Svar #33 på: November 16, 2006, 00:39:48 »
Kelly har gitt full valuta for pengene gjennom sine snart 550 kamper og 15 år i klubben. I tillegg er han fra vår egen junioravdeling og har aldri vært assosiert med tvilsomme prioriteringer, skandaler, fyll og spetakkel. Viktigst er allikevel at han fortsatt er en av divisjonens beste backer, han er 100 % "fit" og har fortsatt bra tempo i kroppen ( en spisskompetanse som stallen trenger sårt). Det er heller ingen "heftelser" i form av bonuser etter et visst anntall kamper, eller en skadeanamnese som gir grunn til bekymring for resten av sesongen. Han har dessuten forlengst annonsert sin avgang etter denne sesongen og vil ikke være attraktiv for andre klubber på dette stadiet av karrieren. Han forsvarer med andre ord til fulle å spille ut kontrakten, nesten uansett hvor avsindig lønna måtte være. [8)]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Re: Kelly
« Svar #34 på: November 16, 2006, 01:04:15 »
Skammeleg og skuffande dersom Wise (elle Bates) har gitt Kelly beskjed om at hans dagar i klubben e talte. D kan ikkje vere pga alderen, ei heller pga prestasjonane over tid, men kanskje fordi formen har peika nedover dei siste månadane (på linje me alle andres) elle fordi lønna e for høg for Bates si nye linje.

Kelly fortenar å fullføre kontrakta me Leeds og bør vurderast på linje me alle andre, uavhengig av lønn. D sportslege ska avgjere kven som e god nok t å spele!

Tom S

Re: Kelly
« Svar #35 på: November 16, 2006, 01:28:15 »
Det vert rett og slett for dumt om vi skal offloade Kells no. Han er den mest lojale gutten vi har på ER, og har gitt oss utruleg mange gledestunder.

Kells viste så sent som i forrige sesong at han var CCC beste høgreback, og har kanskje vert vår beste så langt denne sesongen. Vi treng han rett og slett denne sesongen!

Ettersom eg har forstått det går kontrakta hans ut etter sesongen og han har sagt han vil legge opp. Lat legenden få avslutte karrieren med stil, det fortener han!

GO ON KELLY LAD!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

HåvardK

Re: Kelly
« Svar #36 på: November 16, 2006, 03:59:53 »
Hvis Kelly blir forsøkt presset ut sier det litt om hvor liten respekt Bates og Wise har for vår historie. Og jeg vil se en erstatter som kan måle seg med Kells. Foxe håper jeg vi slipper å se på høyre back igjen.
« Siste redigering: November 16, 2006, 04:00:45 av HÃ¥vardK »

MrK

Re: Kelly
« Svar #37 på: November 16, 2006, 04:10:57 »
..bottom line - perform or piss off - money talks!

Tøft liv men sånn er det blitt!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

R - R

Re: Kelly
« Svar #38 på: November 16, 2006, 05:09:39 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Ferre

Ser ut til at Wise ønsket å kvitte seg med Kelly også...

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=308661

-WE'LL BE BACK-



Den mest hårreisende opplysninga i "artikkelen" til Leeds United Mad er jo at Gary Kelly tjener £28.000 i uka i Leeds United! Kontrakten hans går ut sommeren 2007, og Kelly har jo selv tidligere annonsert at han da reiser hjem til Irland og gir seg som profesjonell utøver av fotball. Men £28.000 i uka, folkens! Det er riktignok bare et rykte, men disse informantene pleier å treffe ganske godt i sine estimater.



Trur ikkje lonna er saa hog. Meinar aa ha hoyrt at den ligg paa om lag £20.000 i veka, som sjolvsagt og er eit hogt tal i veka for ein slik klubb. Men Kelly forsvarar plassen paa laget, og bor faa spele.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

benno

 

Lars E

Re: Kelly
« Svar #40 på: November 16, 2006, 19:49:06 »
Han spiller nok ut sesongen og får sin dose hyllest når han legger opp etter sesongslutt - vel fortjent. Har gjort en glimrende innsats for Leeds i alle disse årene.

Meeeen ville ikke hatt han flere sesonger, det er på tide å tenke framtid og Kelly er ikke framtid.

Dessuten er det på tide Frazer tar steget snart, eller så har nok ikke han heller mye framtid på Elland Road. Har vært ung og lovende lenge, men nå er han ikke spesielt ung lenger.. er han fortsatt lovende? Personlig tror jeg aldri Frazer klarer å etablere seg som fast førstelagsspiller.

Forever Leeds

Forever Leeds

samadhi

Re: Kelly
« Svar #41 på: November 16, 2006, 20:11:31 »
quote:
Originally posted by Larseirik



Personlig tror jeg aldri Frazer klarer å etablere seg som fast førstelagsspiller.




Det tror ikke jeg heller. Har vært i klubben så lenge og ikke spilt seg til fast plass og heller ikke vært i søkelyset til andre klubber så sier det seg selv at det ikke er snakk om ett unikum på fotballbanen. Han har jo riktignok en del spennenede egenskaper som fart og offensive fibre som gjør han til en i utgangspunktet spennende backtype, men er likevel noe som sier meg at han ikke har det som skal til.

Håper jeg tar feil...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Dennis

Re: Kelly
« Svar #42 på: November 16, 2006, 20:19:29 »
Frazer er ingen naturlig overtager for legenden Gary Kelly!

Vi må nok kjøpe nytt når Kelly legger skoene på hylla. Jeg synes Graham Alexander, Preston backen, virket veldig solid da vi møtte dem i de tre kampene på slutten av fjorårssesongen. Kikket på han på fotballeksikonet\dataspillet FM'07 også faktisk. Der la jeg merke til at mannen er 34 år ellerså og dermed burde vi ikke hente han.

Usikker på hvem som kunne erstattet Kelly, men det blir nok en av disse Premier League rejects'ene. Kanskje får vi like store problemer på høyreback, som vi har hatt på venstre, siden Tony Dorigo gikk. Huff og gru!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

sindre12

Kelly?
« Svar #43 på: Desember 08, 2006, 05:24:30 »
ser at irske klubben drogheda er intresert i gary....håper han går visst vi for litt peng.[:0]
Beckford 4 England!

SirOlsen

Re: Kelly?
« Svar #44 på: Desember 08, 2006, 05:30:13 »
Du er tydeligvis ikke glad i Kelly du Sindregutt [:)]

Der er i allefall jeg veldig uenig.. Jeg synes Kelly representerer god fotballholdning, noe vi bør ta vare på i Leeds. Kelly har vært Leeds mann i så og i hele karriæren in i tykt og tynt. Ikke for det.. det i seg selv skal ikke være noen "gratisbillett" for noe førsteplass på laget, men av hva jeg har sett av Kelly inntil han ble skadet sist, så synes jeg han har vært en av de viktigste spillerne våre.. En drivkraft og fremgangsmot av de svært sjeldne!..

Så jeg håper inderlig Kelly blir i Leeds. Ikke for enhver pris, men Kelly er et vandrende Leeds-ikon.

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

L.RADEBE

Re: Kelly?
« Svar #45 på: Desember 08, 2006, 05:37:38 »
Skulle Kelly gå med på et kraftig lønnskutt er jeg positiv, Men det skjer vel neppe. Fantastisk karriere har han hatt.
 

sindre12

Re: Kelly?
« Svar #46 på: Desember 08, 2006, 23:38:46 »
jeg mente at vi fikk kansje 1 mill vi kommer til å beholde kelly.
Beckford 4 England!

Budda

Re: Kelly?
« Svar #47 på: Desember 09, 2006, 00:18:50 »
Kelly må bli et par år til. Han er en av mine store helter. Han har vært med meg siden jeg begynnte å heie på Leeds i 1991 (god timing [:)]). Så jeg håper at han for all del fortsetter....
Endre

sindre12

Re: Kelly?
« Svar #48 på: Desember 09, 2006, 01:38:10 »
jeg o vil ha ann men han må begynne å imponere igjenn men han har jo vart skada da kommer tilbske sikkårt.
Beckford 4 England!

Kickthemdown

Re: Kelly?
« Svar #49 på: Desember 09, 2006, 02:19:29 »
quote:
Originally posted by sindre12

jeg mente at vi fikk kansje 1 mill vi kommer til å beholde kelly.

Hæh? Det må jo være en tulling som sitter med dobbeltnick på Luscos? Ingen, jeg gjentar ingen kan være så bak mål... Selv ikke en på 6-7 år. "Sindre" er 12 visstnok [:D]

Eller er du en av våre nye landsmenn? [8)]

Killa

trosetti

Re: Kelly?
« Svar #50 på: Desember 09, 2006, 02:28:12 »
Killaaaaaa.... Så, så..

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Robert H.

Re: Kelly?
« Svar #51 på: Desember 09, 2006, 02:47:33 »
Når du evner å prestere slike "morsomheter" er det ikke rart du kaller andre tullinger, Kilgallon [xx(]

quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:
Originally posted by sindre12

jeg mente at vi fikk kansje 1 mill vi kommer til å beholde kelly.

Hæh? Det må jo være en tulling som sitter med dobbeltnick på Luscos? Ingen, jeg gjentar ingen kan være så bak mål... Selv ikke en på 6-7 år. "Sindre" er 12 visstnok [:D]

Eller er du en av våre nye landsmenn? [8)]

Killa


Kickthemdown

Re: Kelly?
« Svar #52 på: Desember 09, 2006, 02:51:55 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Når du evner å prestere slike "morsomheter" er det ikke rart du kaller andre tullinger, Kilgallon [xx(]

quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:
Originally posted by sindre12

jeg mente at vi fikk kansje 1 mill vi kommer til å beholde kelly.

Hæh? Det må jo være en tulling som sitter med dobbeltnick på Luscos? Ingen, jeg gjentar ingen kan være så bak mål... Selv ikke en på 6-7 år. "Sindre" er 12 visstnok [:D]

Eller er du en av våre nye landsmenn? [8)]

Killa



Ser ikke hva som er galt jeg...

Killa

SirOlsen

Re: Kelly?
« Svar #53 på: Desember 09, 2006, 06:48:56 »
La oss spre litt juleglede heller [;)]

Håper Kelly gir oss årets beste julegave i år, ved å plutselig bli helt frisk igjen, komme tilbake til laget og storspille i kamper.. skader heller ikke noen om han bøtter inn ca 50 mål før nyttår [:p] (Ja, man må få lov å drømme når man ønsker seg ting.. [:D])

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

jarle

KELLY out the door
« Svar #54 på: Desember 14, 2006, 23:31:01 »
Rykter om bust up med Wise-man

Dennis

Re: KELLY out the door
« Svar #55 på: Desember 14, 2006, 23:33:10 »
Kilde?

Det ville i så fall vært første gang Wise virkelig tråkker i grøtfatet.
edit: som Leeds-manager, vel å merke [8)]

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: Desember 14, 2006, 23:33:59 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Kickthemdown

Re: KELLY out the door
« Svar #56 på: Desember 14, 2006, 23:41:58 »
[:(!] Trå varsomt Wise.....

Killa

Per-Stian

Re: KELLY out the door
« Svar #57 på: Desember 15, 2006, 00:10:10 »
Eg vil vente me å døme nokon før dette eventuelt blir offisielt, men d ville rett og slett vore tragisk om Kelly forsvinn frå Leeds i sinne og frustrasjon. Han fortener ei viss respekt for lang og tru teneste!

Dennis

Re: KELLY out the door
« Svar #58 på: Desember 15, 2006, 00:11:44 »
Batty forsvant vel på samme måte?


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

pale

Re: KELLY out the door
« Svar #59 på: Desember 15, 2006, 00:21:39 »
Uff og uff. Men jeg blir ikke overrasket, Wise skal vel vise seg som en tøffing.