avstemning

Ønsker du James Milner tilbake i Leeds neste sesong?

Ja selvfølgelig.
13 (92.9%)
Tja, usikker.
0 (0%)
Nei, begrunnelsen holder jeg for meg selv
0 (0%)
Egentlig ja, men fordi han spiller for Loooooserpool vil jeg ikke ha han tilbake
0 (0%)
Han er en has been. Let it be.
1 (7.1%)

Stemmer totalt: 14

Avstemning er avsluttet: Desember 16, 2018, 19:19:44

Skrevet av Emne: EX-Spiller: James Milner  (Lest 11565 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

eriksen55

• Fast på A-laget
    • Vis profil
Sv: EX-Spiller: James Milner
« Svar #120 på: Desember 13, 2018, 14:38:17 »
Sterkt hat av Liverpool er historieløst og feil. Det er Scum vi hater; punktum!
Selvsagt kan enkeltpersoner ha en annen oppfatning, men dette er ikke sammenfallende med historien.

Jeg hater ingen lag. Er jeg fortsatt en ekte Leeds supporter da?

Alle har vel sine personlige grunner til å hate et lag mer enn andre lag. Det som er feil er fortelle andre hva dem skal føle og mene. Punktum!

jackbauer68

• Fast på A-laget
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #121 på: Desember 13, 2018, 15:36:38 »
Selvsagt kan enkeltpersoner ha en annen oppfatning, men dette er ikke sammenfallende med historien.

Alle har vel sine personlige grunner til å hate et lag mer enn andre lag. Det som er feil er fortelle andre hva dem skal føle og mene. Punktum!

Engelsk fotballkultur krever at man hater noen lag, sjølsagt ;)

Og ingen tvinger noen til å føle eller mene noe som helst, det blir bare påpekt hva som er Leeds sine "hatlag".

Så du får starte med å hate Scum nå. Så legger du til Bradford, Huddersfield, Sheffield Wednesday, Sheffield United og krydrer det med Chelsea og Millwall. Så kan du få hate Liverpool på fritiden om du ønsker det.

gulle

• På juniorlaget
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #122 på: Desember 13, 2018, 17:38:07 »
ingen kan styre hva andre skal føle om andre klubber og gjennom det sette spørsmålstegn om man er supporter eller ikke, når jeg vokste opp kom Liverpool og overtok hegmoniet og var mer eller mindre best i 10 år
Ble tilstrekkelig disset av Liverpoolsuportere i oppveksten , mens manu ikke var noen særlig trussel
Dette styrer meg mye mere en noe annet i hva jeg føler rundt de klubbene, det har endret seg litt
Nå elsker jeg å se city og chelski tape , jeg tror det har med urettferdighet å gjøre.
Men egentlig har jeg kun et favorittlag og driter egentlig en lang marsj i resten.
Nå rykker vi opp!

Leedsfan

• Lorimer
    • Vis profil
« Svar #123 på: Desember 13, 2018, 17:59:02 »
Liverpool fans er en egen rase, de er nesten verre enn SCUM'ere.

Akkurat nå spiller Liverpool, Manchester City og Tottenham (+ Arsenal) feiende flott fotball til tider og jeg under de klubbene å trøkke SCUM ned i søla for hvert godt resultat de klarer å stelle i stand.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

• Moderator
  • Lorimer
  • ALWAYS LEEDS
    • Vis profil
« Svar #124 på: Desember 13, 2018, 19:00:15 »
Denne tråden har visst sklidd litt ut......

;)
Super Leeds since 1968

Reaney

• På juniorlaget
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #125 på: Desember 14, 2018, 07:46:57 »
Vi bor i Norge og forholder oss til TV 2, supporter blekka VG og en haug med kjepphøye fans som kun minner oss om at laget deres dyttet oss ned fra tronen. I forkant av CL finalen gav landets største avis ut et eget hefte med tittel "You Never Walk Alone. Og all den publisiteten av tidenes mest respektløse og usympatiske manager. Vi er ikke England. Vi er Norge. Da kan ingenting bli verre enn Liverpool.
« Siste redigering: Desember 14, 2018, 07:49:09 av Reaney »

Gufrias

• Lorimer
  • East stand, 20.2.2013
    • Vis profil
« Svar #126 på: Desember 15, 2018, 06:13:47 »

Så var det ikke bare meg  :)
Men ingen skal få påstå at jeg er en dårlig supporter bare fordi jeg elsker Leeds så mye at det ikke er plass til hat i hjertet mitt.
Hekta på Leeds siden 1974

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #127 på: Januar 07, 2019, 21:44:13 »
Lars Tjernås twitrer om kveldens Liverpoolkamp- legger merke til dette svaret han fikk :D

En grunn til at Moreno, Sturridge, Origi ikke vil være her til sommeren.. og Milner antagelig tilbake til Leeds, og Mignolet også forsvinner.. skremmende svakt!!

:D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan