Skrevet av Emne: Leeds chants and songs  (Lest 12107 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Leeds chants and songs
« på: Mars 20, 2007, 00:03:28 »
Fin side hvor man kan lære seg forskjellige Leeds chants.

http://www.fanchants.com/team/3/

-WE'LL BE BACK-

RoarG

Re: Leeds chants
« Svar #1 på: Mars 20, 2007, 02:17:58 »
Krem side. Likte veldig godt "WE HATE CHELSEA"[}:)]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Leeds chants and songs
« Svar #2 på: April 27, 2008, 13:40:26 »
Sjekk ut lenka under; rop og songar som syngast på The Kop:

http://www.fanchants.com/football-team/leeds/

isak

Sv: Leeds chants and songs
« Svar #3 på: April 27, 2008, 13:49:34 »
Sjekk ut lenka under; rop og songar som syngast på The Kop:

http://www.fanchants.com/football-team/leeds/
Goodies! :)

Per-Stian

Sv: Leeds chants and songs
« Svar #4 på: April 27, 2008, 13:50:16 »
15 points, who gives a f**k?

http://www.youtube.com/watch?v=xg6dgU6wLEk

Sleivind

Sv: Leeds chants and songs
« Svar #5 på: April 27, 2008, 21:04:00 »
Går ikke an å snike til seg slike lyder fra en annen plass, uten å betale for det?

Per-Stian

Sv: Leeds chants and songs
« Svar #6 på: April 27, 2008, 21:08:28 »
Går ikke an å snike til seg slike lyder fra en annen plass, uten å betale for det?

Har forsøkt utan å lukkast. Sei i frå viss dåkke klarar dette. Kunne godt tenkje meg fleire av desse ropa for å skape god stemning før, under og etter kampane i stova.

Jon R

Sv: Leeds chants and songs
« Svar #7 på: April 28, 2008, 18:50:57 »
Går ikke an å snike til seg slike lyder fra en annen plass, uten å betale for det?

Har forsøkt utan å lukkast. Sei i frå viss dåkke klarar dette. Kunne godt tenkje meg fleire av desse ropa for å skape god stemning før, under og etter kampane i stova.

Disse klippene suger big time, uansett. Mye bedre å kopiere chantene via klipp fra ulike kampene på You Tube. Bruk feks Advanced Sound Recorder. http://www.soundrecorder.net/download.htm ( gratis demo versjon). Her kan  kopiere inntil 30 sekunders lydklipp, mer enn nok til å lage en ringetone.  :)
Jon R.

Sleivind

Sv: Leeds chants and songs
« Svar #8 på: April 28, 2008, 21:02:37 »
Etter litt googling så fant jeg frem til dette alternativet til jonr sitt forslag om en vil ha lenger snutter enn 30 sek  :)

Bruk denne siden til å laste ned videoer fra youtube:

http://www.downloader9.com/

Deretter kan du laste ned dette programmet, og dekode flv-filene som du nå får, til f.eks MPEG-filer:

http://www.download.com/Riva-FLV-Encoder/3000-2140_4-10320097.html

Disse MPEG-filene du nå får kan du lese av i audacity, og lagre lyden som en mp3-fil. Som du deretter kan ha som ringetone. Audacity finner du her:

http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=audacity

vertigo

Sv: Leeds chants and songs
« Svar #9 på: April 29, 2008, 11:24:29 »
Er det noen som har sider hvor vi kan finne tekstene? Er ikke alltid like lett å forstå noen av de.
 

Sleivind

Sv: Leeds chants and songs
« Svar #10 på: April 29, 2008, 11:50:52 »
Er det noen som har sider hvor vi kan finne tekstene? Er ikke alltid like lett å forstå noen av de.

Siden er vel en smule gammel, så du finner ikke vel ikke de nye chantene som har dukket opp i år.

http://home.wanadoo.nl/maarten.geluk/songs/leeds.html

Lucas the Kop Cat

Sv: Leeds chants
« Svar #11 på: Oktober 14, 2009, 15:31:45 »

Per-Stian

Sv: Leeds chants
« Svar #12 på: November 14, 2009, 14:31:51 »
Eg har registrert at ein gamal song er tilbake på Elland Road denne sesongen - i ny innpakning. Nokon som har lyden av denne?

E I E I E I Oh
Up the football league we go,
When we win promotion
This is what we'll sing,
We're the champions,
We're the champions,
Simon Grayson's king!
« Siste redigering: November 14, 2009, 14:39:49 av Per-Stian »

auren

Sv: Leeds chants
« Svar #13 på: November 14, 2009, 14:35:55 »
Hva i svarten? Sangen om Enoch var bare jo bare tullete og fordomsfull.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds chants
« Svar #14 på: November 14, 2009, 14:38:40 »
Hva i svarten? Sangen om Enoch var bare jo bare tullete og fordomsfull.

auren

Har ikke hørt den. Hvordan går den auren?

Per-Stian

Sv: Leeds chants
« Svar #15 på: November 14, 2009, 14:40:31 »
Hva i svarten? Sangen om Enoch var bare jo bare tullete og fordomsfull.

auren

Ja, ser ikkje heilt humoren i den (sjølv om eg trur den er meint slik).

auren

Sv: Leeds chants
« Svar #16 på: November 14, 2009, 14:42:41 »
Hva i svarten? Sangen om Enoch var bare jo bare tullete og fordomsfull.

auren

Har ikke hørt den. Hvordan går den auren?

Det er den første sangen som kommer opp på siden det linkes til her. Sikkert en del som synes det er morsomt, men passer ikke for en Leedsspiller. Passer bedre som sang for en motstanderspiller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: Leeds chants
« Svar #17 på: November 14, 2009, 15:01:14 »
Den var bare vulgær og langt fra morsom.

martind

Sv: Leeds chants
« Svar #18 på: November 14, 2009, 15:11:43 »
Når han scora mot Darlington(tror jeg) tidlig i sesongen hørtes denne sangen godt fra tribunen.... Den er jo faktisk ganske morsom syns nå jeg da.... hehe
MOT!! We are Leeds!

Tom S

Sv: Leeds chants
« Svar #19 på: November 14, 2009, 17:29:17 »
Usmakelig for ein medspiller.
COME ON LEEDS !!

Pettersen97

Sv: Leeds chants
« Svar #20 på: November 14, 2009, 17:41:39 »
Mange artige Chants ;D
The Mighty Whites

Bore

Leeds' supportersanger og rop
« Svar #21 på: August 22, 2010, 22:19:44 »
Lurte på om det er noen nettsider der vi kan finne våre supportersanger og rop som runger over Elland Road annen hver helg?

Hver kamp starter jo på best mulig måte med Marching On Together, men hvilke andre har vi?

 :)

bore
« Siste redigering: August 22, 2010, 22:27:33 av Bore »

Corleone


Karl Hot Shot

Sv: Re: Leeds chants
« Svar #23 på: August 23, 2010, 13:02:28 »
Krem side. Likte veldig godt "WE HATE CHELSEA"[}:)]

Change is the constant that cannot be changed.

Jeg begynner å bli mektig lei av alle Chelsea-sangene til Leeds United-fansen. Det er en viktig bibetydning med referansene til Chelsea (indirekte synges det om Bates), men jeg mener at noen heller burde lage en nidvise om Bates nå.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Re: Leeds chants
« Svar #24 på: August 23, 2010, 14:14:55 »
Krem side. Likte veldig godt "WE HATE CHELSEA"[}:)]

Change is the constant that cannot be changed.

Jeg begynner å bli mektig lei av alle Chelsea-sangene til Leeds United-fansen. Det er en viktig bibetydning med referansene til Chelsea (indirekte synges det om Bates), men jeg mener at noen heller burde lage en nidvise om Bates nå.

Anti Chelsea-sangene har no overhodet ingenting med Bates å gjøre,men en generell anti Chelsea holdning som har vart i 40 år 8)

Karl Hot Shot

Sv: Re: Leeds chants
« Svar #25 på: August 23, 2010, 17:06:30 »
Krem side. Likte veldig godt "WE HATE CHELSEA"[}:)]

Change is the constant that cannot be changed.

Jeg begynner å bli mektig lei av alle Chelsea-sangene til Leeds United-fansen. Det er en viktig bibetydning med referansene til Chelsea (indirekte synges det om Bates), men jeg mener at noen heller burde lage en nidvise om Bates nå.

Anti Chelsea-sangene har no overhodet ingenting med Bates å gjøre,men en generell anti Chelsea holdning som har vart i 40 år 8)

Her må du være vennlig å utdype; Keifer!
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Re: Leeds chants
« Svar #26 på: August 26, 2010, 10:30:59 »
Krem side. Likte veldig godt "WE HATE CHELSEA"[}:)]

Change is the constant that cannot be changed.

Jeg begynner å bli mektig lei av alle Chelsea-sangene til Leeds United-fansen. Det er en viktig bibetydning med referansene til Chelsea (indirekte synges det om Bates), men jeg mener at noen heller burde lage en nidvise om Bates nå.

Anti Chelsea-sangene har no overhodet ingenting med Bates å gjøre,men en generell anti Chelsea holdning som har vart i 40 år 8)

Her må du være vennlig å utdype; Keifer!

Chelseahatet i Leeds oppstod antaglig i forbindelse med cupfinalene i 1970,og siden har disse to klubbenes supportere hatt ett mildt sagt turbulent forhold.Denne sangen har eg sjøl vært med å synge på Elland Road uttallige ganger( og lenge før Ken Bates) sjøl om vi spiller mot lag som Preston,Liverpool,Hull eller Doncaster osv osv...:

When I was just a little boy I went to my mum and asked:
Should I be Chelsea,Should I be Leeds-this's what she said to me:
Wash your mouth my son and go get your fathers gun
and shoot the Chelsea scum,shoot the Chelsea scum
we hate Chelsea,we hate Chelsea.......

Denne synges på så og si alle hjemme og bortekamper.


fant en liten artikkel om hatet mellom disse to klubbene som vedlegges.


http://www.thisislondon.co.uk/sport/article-1006920-why-chelsea-will-always-hate-leeds.do

Karl Hot Shot

Sv: Re: Leeds chants
« Svar #27 på: August 26, 2010, 11:15:20 »
Krem side. Likte veldig godt "WE HATE CHELSEA"[}:)]

Change is the constant that cannot be changed.

Jeg begynner å bli mektig lei av alle Chelsea-sangene til Leeds United-fansen. Det er en viktig bibetydning med referansene til Chelsea (indirekte synges det om Bates), men jeg mener at noen heller burde lage en nidvise om Bates nå.

Anti Chelsea-sangene har no overhodet ingenting med Bates å gjøre,men en generell anti Chelsea holdning som har vart i 40 år 8)

Her må du være vennlig å utdype; Keifer!

Chelseahatet i Leeds oppstod antaglig i forbindelse med cupfinalene i 1970,og siden har disse to klubbenes supportere hatt ett mildt sagt turbulent forhold.Denne sangen har eg sjøl vært med å synge på Elland Road uttallige ganger( og lenge før Ken Bates) sjøl om vi spiller mot lag som Preston,Liverpool,Hull eller Doncaster osv osv...:

When I was just a little boy I went to my mum and asked:
Should I be Chelsea,Should I be Leeds-this's what she said to me:
Wash your mouth my son and go get your fathers gun
and shoot the Chelsea scum,shoot the Chelsea scum
we hate Chelsea,we hate Chelsea.......

Denne synges på så og si alle hjemme og bortekamper.


fant en liten artikkel om hatet mellom disse to klubbene som vedlegges.


http://www.thisislondon.co.uk/sport/article-1006920-why-chelsea-will-always-hate-leeds.do

Jeg har også stått på The Kop og sunget "Chelsea Scum-sangen", mog jeg kjenner selvfølgelig til Chelsea-kampene i 1970, men mitt lille poeng var bare at alle disse Chelsea-sangene tiltok i frekvens og styrke etter at Ken Bates og Dennis Wise kom til klubben. Stridighetene mellom hooligans-gjengene til Chelsea og Leeds United på 80-tallet var noe vanlige Leeds United-supportere tok avstand fra. At også folk på John Charles Stand stemmer i "Chelsea Scum", er så langt jeg har registrert, noe som skjedde etter at lurendreieren fra London "kjøpte" klubben.
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Re: Leeds chants
« Svar #28 på: August 26, 2010, 11:23:06 »
Krem side. Likte veldig godt "WE HATE CHELSEA"[}:)]

Change is the constant that cannot be changed.

Jeg begynner å bli mektig lei av alle Chelsea-sangene til Leeds United-fansen. Det er en viktig bibetydning med referansene til Chelsea (indirekte synges det om Bates), men jeg mener at noen heller burde lage en nidvise om Bates nå.

Anti Chelsea-sangene har no overhodet ingenting med Bates å gjøre,men en generell anti Chelsea holdning som har vart i 40 år 8)

Her må du være vennlig å utdype; Keifer!

Chelseahatet i Leeds oppstod antaglig i forbindelse med cupfinalene i 1970,og siden har disse to klubbenes supportere hatt ett mildt sagt turbulent forhold.Denne sangen har eg sjøl vært med å synge på Elland Road uttallige ganger( og lenge før Ken Bates) sjøl om vi spiller mot lag som Preston,Liverpool,Hull eller Doncaster osv osv...:

When I was just a little boy I went to my mum and asked:
Should I be Chelsea,Should I be Leeds-this's what she said to me:
Wash your mouth my son and go get your fathers gun
and shoot the Chelsea scum,shoot the Chelsea scum
we hate Chelsea,we hate Chelsea.......

Denne synges på så og si alle hjemme og bortekamper.


fant en liten artikkel om hatet mellom disse to klubbene som vedlegges.


http://www.thisislondon.co.uk/sport/article-1006920-why-chelsea-will-always-hate-leeds.do

Jeg har også stått på The Kop og sunget "Chelsea Scum-sangen", mog jeg kjenner selvfølgelig til Chelsea-kampene i 1970, men mitt lille poeng var bare at alle disse Chelsea-sangene tiltok i frekvens og styrke etter at Ken Bates og Dennis Wise kom til klubben. Stridighetene mellom hooligans-gjengene til Chelsea og Leeds United på 80-tallet var noe vanlige Leeds United-supportere tok avstand fra. At også folk på John Charles Stand stemmer i "Chelsea Scum", er så langt jeg har registrert, noe som skjedde etter at lurendreieren fra London "kjøpte" klubben.

At frekvensen har økt er ikkje umulig,det har eg ikkje tenkt over :o
Kampene mellom Leeds Service Crew og Chelsea Headhunters er nok ett kapittel for seg sjøl ja 8)

mac_gyver

Sv: Leeds chants and songs
« Svar #29 på: August 26, 2010, 11:50:58 »
Digger "Goal Kick Chanten". Den latteren er en sykt bra effekt på match på ER;) Ikke gøy å være keeper med leedsfansen i ryggen
Pride of Yorkshire