Skrevet av Emne: Julenissen har et spørsmål?  (Lest 5239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sveifors

Julenissen har et spørsmål?
« på: Desember 10, 2007, 23:42:58 »
 :D

Julenissen har kommet med et forespørsel i år anledning jula. Han lurer på følgende.

Hvilken ex-Leeds-spiller som ennå er aktiv ville du ønske deg tilbake i stallen for å hjelpe oss med opprykk i år og til neste år? Begrunn gjerne svaret.

La oss håpe at han ihvertfall hører på noen av oss, for det må da vel finnes noen snille barn der ute.

Jeg for min del kunne godt tenkt meg å få James Milner tilbake.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Runar

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #1 på: Desember 11, 2007, 00:11:51 »
Helst Harry Kewell eller Jonatan Woodgate fordi de er de ex spillerne som er best, men hvis man tenker litt realistisk så vil jeg ha Simon Walton tilbake
 

Stifler

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #2 på: Desember 11, 2007, 01:11:38 »
Rio ::)
hadde hatt en fin bakrekke da ::)
-Nr 2 er den første taperen-

Sonny

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #3 på: Desember 11, 2007, 01:20:15 »
Mark Viduka.
 

Kickthemdown

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #4 på: Desember 11, 2007, 02:06:04 »
Smithy.. Eller Milner... kjære nisse.. Kan ikke begge komme ?

Alta-White

kjelvi

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #5 på: Desember 11, 2007, 02:30:42 »
Gary Speed - som spillende trener og inspirator
Gary McAllister - som manager
Trevor Cherry - som Chairman

samadhi

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #6 på: Desember 11, 2007, 07:32:35 »
Alan Smith

Så han sist hjemme mot Arsenal forrige uke. Er fremdeles ingen stor fotballspiller, men tar det som vanlig igjen på innsats og guts. Snart på tide å komme hjem Alan!!!

regner med alle er enige.....
marching on together,
derudaf forever...

raggen

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #7 på: Desember 11, 2007, 07:36:16 »
tenker også på smith å milner men blir med håpet :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

Wexler

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #8 på: Desember 11, 2007, 08:04:12 »
Alan Smith fremstår for meg som et klart valg. Spiller fast på Newcastle, er en ekte Leeds gutt og gir alltid alt for laget. Er også flink til å spre entusiasme og guts rundt seg.

Ellers er Lennon, Milner ,Viduka, Kilgallon og Hulse også gode valg.
 

4ever arcticwhite

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #9 på: Desember 11, 2007, 08:35:19 »
Prioritert rekkefølge:
Smith
Lennon
Milner
Woody
Killa
The future's so White I've got to wear shades 8)

SveinArve

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #10 på: Desember 11, 2007, 09:03:00 »
Uten tvil Lennon. Han er den beste spilleren av ex-Leeds som er aktiv no...

Den eg ikkje kunne tenkt meg tilbake er Killa. Makan til oppskrytt spelar skal du jaggu leite lenge etter.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Dennis

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #11 på: Desember 11, 2007, 09:09:11 »
Drømmevalget
Alan Smith - Innsatsen, viljen og attituden er tegn på en ekte Leeds-gutt, slik vi ønsker dem. Selvsagt holder man alltid med drakta, men da Alan Smith forlot oss, var det nesten like tungt som nedrykket. Mest sannsynlig fordi jeg først da virkelig skjønte hva et nedrykk innebar av tapte spillere og inntekter. Som det nevnes, mot Arsenal rev Smith midtbanen til ligalederen sønder og sammen med innsats av aller ypperste nivå. Noen stor fotballspiller er han ikke, men en slik luksusarbeider trenger alle lag.

Smith er også en spiller jeg faktisk tror (i det minste håper) en gang vil spille for Leeds igjen.

Realistisk valg?
Syns det er utrolig vanskelig å velge noen her, faktisk. Ingen av de som nevnes i tråden, kanskje foruten Walton, er realistisk - tror jeg. Likevel hadde det vært utrolig artig å sett Rob Hulse tilbake på Elland Road, for eksempel på lån for å finne matchformen igjen. Var en stor spiller i CCC.
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #12 på: Desember 11, 2007, 09:14:57 »
   Milner og Lennon på hver sin flanke og Hulse til å ta imot innleggene. For en trio! Og to av dem er unge og fremadstormende. Viduka blir litt for gammel for ei ønskeliste.
Super Leeds since 1968

Karl Hot Shot

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #13 på: Desember 11, 2007, 09:54:09 »
Det virker som det er realistisk med et opprykk tilbake til The Coca-Cola Championship i 2008. Det er mulig at spissene Tresor Kandol og Jermaine Beckford får problemer der. Særlig Beckford har jo scoret i bøtter og spann i League One, men ingen vet ærlig talt hvordan han vil gjøre det på et høyere nivå. Sånn sett kunne det jo ha vært på sin plass med Mark Viduka tilbake i den helhvite drakta.

Likevel mener jeg at James Milner er den fremste av eksspillerne i dag. Gutten viser kvaliteter på høyt nivå og har en herlig arbeidsinnsats. Dessuten glemmer jeg ikke så lett at han i sin tid svært motvillig forlot Leeds United. Det er slike gutter vi vil ha på laget.
 

Runar

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #14 på: Desember 11, 2007, 11:05:43 »
Jeg vil ha alle disse:-)

Carson

Mills
Walton
Kilgallon
Harte

Lennon
Milner
McPhail
Kewell

Smith
Keogh
 

4ever arcticwhite

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #15 på: Desember 11, 2007, 11:12:24 »

Realistisk valg?
Syns det er utrolig vanskelig å velge noen her, faktisk. Ingen av de som nevnes i tråden, kanskje foruten Walton, er realistisk - tror jeg. Likevel hadde det vært utrolig artig å sett Rob Hulse tilbake på Elland Road, for eksempel på lån for å finne matchformen igjen. Var en stor spiller i CCC.

Drit i realistismen - vi snakker tross alt om Julenissen!
The future's so White I've got to wear shades 8)

Budda

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #16 på: Desember 11, 2007, 11:17:25 »
Smith og Woodgate. Ikke særlig sannsynlig, men det er vel heller ikke poenget
Endre

Dennis

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #17 på: Desember 11, 2007, 11:46:06 »

Realistisk valg?
Syns det er utrolig vanskelig å velge noen her, faktisk. Ingen av de som nevnes i tråden, kanskje foruten Walton, er realistisk - tror jeg. Likevel hadde det vært utrolig artig å sett Rob Hulse tilbake på Elland Road, for eksempel på lån for å finne matchformen igjen. Var en stor spiller i CCC.

Drit i realistismen - vi snakker tross alt om Julenissen!


Ok!  :)

Da faller valget på Billy Bremner Som er fortsatt aktive? Gary Speed som spillende assistent - med "opsjon" på managerrollen. 8)


Forresten er jeg helt enig med deg, Karl Hot Shot. Av de som er borte fra klubben er jeg også mest imponert av Milner. Han blir nok mer "grå" enn Lennon og Smith, men han er stabilt god og har en voldsom innsats. Merkelig at han ikke er nærmere landslaget. Han har også en teknikk som svært få engelske spillere har og er bedre med ball enn Lennon, tross Lennons ekstreme fart og lave tyngdepunkt.
« Siste redigering: Desember 11, 2007, 11:54:53 av Mr Kaizer »
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #18 på: Desember 11, 2007, 11:57:38 »
Til Julenissen
Nordpolen

Jeg ønsker med Lennon og Smith! Hvis du bare har en gave vil jeg ha Lennon. Har du flere enn to kan du plusse på Woodgate og til slutt hvis det er flere pakker så bør det være en hard pakke; Smith!
Yeboahs vitne

sportcarl1

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #19 på: Desember 11, 2007, 12:07:56 »
utan tvekan Robbie Keane, och han har fortfarande en hel del år kvar som spelare, levererar varenda år minst 10 PL-mål och kräver ständig bevakning, gärna Smith med han har leeds-hjärta, av de unga Lennon eller Milner
 

berlin

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #20 på: Desember 11, 2007, 12:26:17 »
utan tvekan Robbie Keane, och han har fortfarande en hel del år kvar som spelare, levererar varenda år minst 10 PL-mål och kräver ständig bevakning, gärna Smith med han har leeds-hjärta, av de unga Lennon eller Milner

Enig, Keane leverer best.

Dette er julenisse-svaret mitt.

Forøvrig er jeg er meget tvillende til returnerende spiller, som har vært en suksess i Leeds, uansett. Smith, Lennon og Milner er Leeds-gutter,
men jeg er tilhenger av at fortid er fortid. 

Lars E

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #21 på: Desember 11, 2007, 12:41:19 »
Ønsker meg Woodgate tilbake.

Spe gjerne på med Smith, Lennon, Milner og Hulse. Og Walton for da blir Læshy så glad..
Forever Leeds

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #22 på: Desember 11, 2007, 12:58:45 »
David Batty,hadde vært helt enormt ;D

Tom S

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #23 på: Desember 11, 2007, 18:32:52 »
Woody

COME ON LEEDS !!

Leif Sverre

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #24 på: Desember 11, 2007, 18:36:30 »
Robbie Keane,  !! Det er nok !
 

Roy

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #25 på: Desember 11, 2007, 18:39:22 »
Ã…h det kan jaggu være mange det. Men på en topp tre liste blir det Smith, Keane og en delt tredje mellom Rio og Dacourt.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

isak

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #26 på: Desember 11, 2007, 18:55:32 »
Robbie Keane hadde vå suverent.  ;D

Per-Stian

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #27 på: Desember 11, 2007, 19:23:51 »
Aaron Lennon er nok kanskje den type spelar vi har mest bruk for. Men Alan Smith har kanskje den eks-spelaren som har den beste innstillinga, som sannsynlegvis ville ha passa under Wise.

Personleg var eg veldig "svak" for Woodgate. Meinte han var blant eliten i verda på eit tidspunkt. No er han vel sånn nokonlunde tilbake etter ei trøblete skadekarriere, og det hadde ikkje vore vrient å plassere Heath på benken for å gjere plass for Woody.

Daniel

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #28 på: Desember 11, 2007, 21:33:25 »
Mark Viduka.
Hadde ikke vært dumt det ;)
Leeds United

Daniel

Sv: Julenissen har et spørsmål?
« Svar #29 på: Desember 11, 2007, 21:35:12 »
Alan Smith fremstår for meg som et klart valg. Spiller fast på Newcastle, er en ekte Leeds gutt og gir alltid alt for laget. Er også flink til å spre entusiasme og guts rundt seg.

Ellers er Lennon, Milner ,Viduka, Kilgallon og Hulse også gode valg.
Alan er en Leeds gutt ja men skulle nok hatt litt i lønn?? ::)
Leeds United