Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 632487 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1200 på: September 25, 2013, 09:48:55 »
Ikke alle er enige i deg der, gitt.

David Bentley er et kremeksempel på hva slags spillere Leeds IKKE bør hente. Dyr i drift og labre prestasjoner i mange sesonger. Har vel knapt levert stabilt godt siden han spilte for Blackburn første gang. I tillegg har han slitt med skader.

Må da finnes langt bedre kandidater å bruke penger på!

Blir ikke noe av Bentley altså....
Nei, det skulle tatt seg ut, å fått tak i en god PL spiller :o
http://www.teamtalk.com/leeds-united/8939426/Leeds-United-boss-Brian-McDermott-rules-out-David-Bentley-move
Marching on together!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1201 på: September 25, 2013, 11:15:18 »
Matty Fryatt fra Hull ryktes.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LeifMorten

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1202 på: September 25, 2013, 12:11:52 »
Når stenger lånevinduet?
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1203 på: September 25, 2013, 15:00:00 »
Ikke alle er enige i deg der, gitt.

David Bentley er et kremeksempel på hva slags spillere Leeds IKKE bør hente. Dyr i drift og labre prestasjoner i mange sesonger. Har vel knapt levert stabilt godt siden han spilte for Blackburn første gang. I tillegg har han slitt med skader.

Må da finnes langt bedre kandidater å bruke penger på!

Blir ikke noe av Bentley altså....
Nei, det skulle tatt seg ut, å fått tak i en god PL spiller :o
http://www.teamtalk.com/leeds-united/8939426/Leeds-United-boss-Brian-McDermott-rules-out-David-Bentley-move

Er enig med MCD her gitt, avslaget virker gjennomtenkt - samtidig som potten har har fått tilgang på å forsterke troppen for sikkert ikke er gigantisk...lønna til Hall + litt til  ;D
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1204 på: September 25, 2013, 15:02:32 »
...og her er bekreftelsen på "lite" å handle for:

On the dual benefits of progression in the competition this evening, McDermott acknowledged: “We’ve got a good draw. I look at it both ways. We want to get into the next round and go as far as we can but I also look at it as good revenue. That’s pretty sad, but that’s how it is; the realistic situation I’m in.

“If we get a result, that’s more revenue for the club and more of an opportunity to add another player, or to improve the training ground – to help the stability of the club in the long term.”

...slik er det stelt pr i dag.
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1205 på: September 25, 2013, 15:06:32 »
...og her er bekreftelsen på "lite" å handle for:

On the dual benefits of progression in the competition this evening, McDermott acknowledged: “We’ve got a good draw. I look at it both ways. We want to get into the next round and go as far as we can but I also look at it as good revenue. That’s pretty sad, but that’s how it is; the realistic situation I’m in.

“If we get a result, that’s more revenue for the club and more of an opportunity to add another player, or to improve the training ground – to help the stability of the club in the long term.”

...slik er det stelt pr i dag.

Det er veldig godt at det er sånn!


Tidligere var jo inntekten ment å gi Ken Bates høyere champagneglass!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Foffe

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1206 på: September 26, 2013, 12:46:49 »
Den litauiske midtstopperen Marius Zaliukas forlot Hearts etter forrige sesong. Han har trent med Rangers de siste ukene, men kom ikke til enighet om en kontrakt med glasgowklubben. Nå går turen videre til Queens Park Rangers, og muligheten er stor for at 29-åringen ender opp i Championship. For ifølge Sky Sports har også Leeds, Middlesbrough, Birmingham og Blackburn har vist interesse for ham.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1207 på: September 26, 2013, 16:44:27 »
Min kilde og kompis i Leeds påstår at det går sterke rykter om Becchio tilbake....hehe, har vi vel hørt 1100 ganger de siste 3 månedene ;D time will show....

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1208 på: September 27, 2013, 09:58:25 »
Min kilde og kompis i Leeds påstår at det går sterke rykter om Becchio tilbake....hehe, har vi vel hørt 1100 ganger de siste 3 månedene ;D time will show....

Daily Mail i dag;
Norwich have rejected Wigan's bid to take striker Luciano Becchio on loan, while Watford are in talks to sign West Brom midfielder George Thorne.
marching on together,
derudaf forever...

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1210 på: September 27, 2013, 21:29:12 »

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1211 på: September 27, 2013, 22:10:26 »
Skulle ikke vi få inn en spiss denne uka?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1212 på: September 28, 2013, 08:28:42 »
Skulle ikke vi få inn en spiss denne uka?
Joda...kommer vel en ny middelmådighet :(
Heia GHF :o

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1213 på: September 28, 2013, 09:49:29 »
Skulle ikke vi få inn en spiss denne uka?
Joda...kommer vel en ny middelmådighet :(
Heia GHF :o

Det er vel heller tvilsomt. McDermott har til det kjedsommelige sagt at han ikke vil hente bare for å hente. Kraftig forbedring fra tidligere managere med andre ord! Heller ingen enn noen som ikke hever nivået på laget.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1214 på: September 28, 2013, 10:01:00 »
Skulle ikke vi få inn en spiss denne uka?
Joda...kommer vel en ny middelmådighet :(
Heia GHF :o

Det er vel heller tvilsomt. McDermott har til det kjedsommelige sagt at han ikke vil hente bare for å hente. Kraftig forbedring fra tidligere managere med andre ord! Heller ingen enn noen som ikke hever nivået på laget.
tycker det går på som vanligt efter managerbyte, kraftiga förbättringar vill jag inte säga efter de spelare han hittills tagit in, känns mer som vi står och stampar, inte ta in spelare som inte höjer nivån de orden känner jag även igen från grayson och warnock och de kunde inte följa det i handling, tror inte mcdermott kommer lyckas med det heller, och skulle han lyckas ser jag bara en möjlig scenario och det är att han får en större budget att röra sig med, svårt att trolla utan pengar, en liknelse mellan våra 3 sista managers är väl att man blir väl besviken med deras löften och förhoppningar, alla körde med mantrat typ att innan veckan är slut kommer vi få in den och den förstärkningen är egentligen bara underskriften som fattas, sedan när helgen kommer så likt förbaskat så har hade det inte kommit in någon spelare och hade det kommit in någon så hände det lika ofta att en annan spelare skeppades ut
 

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1215 på: September 28, 2013, 12:05:41 »
Det som virkelig viser hvor dårlig det står til med økonomien er at en klubb som Leeds United ikke er i stand til å hente inn gode spillere

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1216 på: September 28, 2013, 12:41:45 »
Det som virkelig viser hvor dårlig det står til med økonomien er at en klubb som Leeds United ikke er i stand til å hente inn gode spillere

I 2013... Og vi bor i verdens rikeste land i tillegg!



SirOlsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1219 på: September 29, 2013, 16:00:59 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/341621/Luciano-Becchio-wants-to-head-back-to-Leeds


Jaja, kan jo ikke skade.. men jeg håper på noe bedre enn dette. Han valgte oss bort, og pr. nå har jeg valgt ham bort. DOG... skulle han komme OG klare å utrette mange mål, så er det greit. Men jeg har mine store tvil på at han vil klare å utrette stort.. dessverre.
-SirOlsen-

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1220 på: September 29, 2013, 18:17:02 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/341621/Luciano-Becchio-wants-to-head-back-to-Leeds


Jaja, kan jo ikke skade.. men jeg håper på noe bedre enn dette. Han valgte oss bort, og pr. nå har jeg valgt ham bort. DOG... skulle han komme OG klare å utrette mange mål, så er det greit. Men jeg har mine store tvil på at han vil klare å utrette stort.. dessverre.
spilleren som altså scoret 19 mål i fjor før han ble dyttet ut av døren...

SirOlsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1221 på: September 29, 2013, 20:52:25 »
http://www.dailystar.co.uk/sport/football/341621/Luciano-Becchio-wants-to-head-back-to-Leeds


Jaja, kan jo ikke skade.. men jeg håper på noe bedre enn dette. Han valgte oss bort, og pr. nå har jeg valgt ham bort. DOG... skulle han komme OG klare å utrette mange mål, så er det greit. Men jeg har mine store tvil på at han vil klare å utrette stort.. dessverre.
spilleren som altså scoret 19 mål i fjor før han ble dyttet ut av døren...
Ja, men han har ikke scooret 19 mål i år. Er vel også mer eller mindre ute i kulden. Så hva vet vi om han er i form nok for oss nå?
-SirOlsen-

SOL

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1222 på: September 29, 2013, 22:18:41 »
Det er veldig tydelig at vi mangler en goalgetter. Det var mange som ba om at Becchio ikke måtte gå. Hvem kan klandre ham - bedre lønn, PL, usikkerheten rundt Leeds. Vi har ikke vært på banen (:-) når Macheda, Lingard eller Sharp har vært tilgjengelige - kanskje er Becchio mannen vi igjen må sette vår lit til. Vi må satse høyere sier folk. Høyere? Da hadde vi vel kjøpt akkurat de spillerne vi har lyst på og behov for da! Penger er en issue. Hva om vi fikk Becchio for 1 MP? Da har vi egentlig bare betalt 800' pund for ham og Morison til sammen ... Æsj, prøver bare å finne noe positivt i disse harde tider!
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1223 på: September 30, 2013, 15:06:41 »
LUFC Official ‏@LUFC 1 m
Brian McDermott has confirmed he has made enquiries about Luciano Becchio and Arsenal's Serge Gnabry #lufc

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1224 på: September 30, 2013, 15:17:52 »
LUFC Official ‏@LUFC 1 m
Brian McDermott has confirmed he has made enquiries about Luciano Becchio and Arsenal's Serge Gnabry #lufc

Hva innebar forespørselen på Gnabry? Om han starter for Arsenal i neste kamp? ;)
Marching on together!

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1225 på: September 30, 2013, 15:20:09 »
Kan nok hende han har forhørt seg om gnabry tidligere. Nå ere nok det litt seint etter hans fremgang. Men det hadde vært innertier å lånt han.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1226 på: September 30, 2013, 15:33:08 »
Ikke negativ til å hente Becchio tilbake igjen. Han er en poacher vi kunne trengt foran der. Men jeg mener fart i laget må være første pri. Vi er jevnt over ganske trege i samtlige posisjoner. Et par guttær med stor fart utpå der kunne gjort underverker for laget. En kant med stor fart i tillegg til en spiss/kant til med stor fart. 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1227 på: September 30, 2013, 15:44:04 »
LUFC Official ‏@LUFC 1 m
Brian McDermott has confirmed he has made enquiries about Luciano Becchio and Arsenal's Serge Gnabry #lufc

Hva innebar forespørselen på Gnabry? Om han starter for Arsenal i neste kamp? ;)

Litt mer utfyllende om Gnabry, men slik han spiller nå for Arsenal virker det utenkelig at han kommer til oss. Likevel, offensiv forespørsel!

http://www.thesquareball.net/2013/09/30/enquiries-made-for-becchio-and-gnabry/
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv:
« Svar #1228 på: September 30, 2013, 16:03:53 »
Akkurat nå er jeg desperat, men kommer Becchio tilbake og mislykkes så vil det bli et enormt press på McD.

At McD som uttaler at han vil låne spillere, noe han har uttalt at han ikke liker, er heller ikke bra. Becchio er vel 29 år, skal vi gi han en 3-årskontrakt?

Gnabry kan komme, magen til Walcott må leges først..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Stian l

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1229 på: September 30, 2013, 16:04:59 »
LUFC Official ‏@LUFC 26m
BMD: "I made an enquiry to Chris Hughton regarding Luciano Becchio and he wasn't available. Will it change? Who knows? Things do." #lufc