Skrevet av Emne: Januarvinduet  (Lest 134373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Januarvinduet
« Svar #390 på: Januar 10, 2017, 10:52:35 »
Kan det tenkes at disse 22 kampene må være fra start? Hvis så ikke er tilfellet så ville jeg startet med Bartley, og byttet innpå Jansson like før slutt.

auren

Må jo nesten være det?

Ser først nå at du har antydet "fra start" i ditt forrige innlegg.

Det er nok en god del detaljer i denne avtalen som vi først får vite i etterkant, eventuelt aldri vite.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Januarvinduet
« Svar #391 på: Januar 10, 2017, 11:39:07 »
Kan det tenkes at disse 22 kampene må være fra start? Hvis så ikke er tilfellet så ville jeg startet med Bartley, og byttet innpå Jansson like før slutt.

auren

Må jo nesten være det?

Ser først nå at du har antydet "fra start" i ditt forrige innlegg.

Det er nok en god del detaljer i denne avtalen som vi først får vite i etterkant, eventuelt aldri vite.

auren

Utvilsomt. Vi kan bare spekulere.

Jeg syns likevel det virker klart at han ble gamblet med i går for å nå 22 kamper i januar. Med tribuneplass i går og eventuelt gult mot Derby, kunne det fort endt med at det ble siste kampen hans i januar. Virker som det er noe som må innfris her.

Leste forøvrig at Monks plan var å bruke Jansson en omgang til en time i går, for så å bytte med Bartley. Mulig han hadde sett for seg et litt annet kampbilde, siden Bartley ikke alt var på banen da Cooper ble skadd.
Marching on together!

Smudge

Sv: Januarvinduet
« Svar #392 på: Januar 28, 2017, 23:12:22 »
Skal si noen av lagene i Championship har cash. Ta feks Helder Costa til Wolves for £13m osv.. Hvis vi er heldig ender vi kanskje opp med Canos og Fletcher på lån...

Xern

Sv: Januarvinduet
« Svar #393 på: Januar 29, 2017, 07:32:10 »
Skal si noen av lagene i Championship har cash. Ta feks Helder Costa til Wolves for £13m osv.. Hvis vi er heldig ender vi kanskje opp med Canos og Fletcher på lån...
Egentlig litt stolt over å støtte en klubb som ikke har utømmelig lommebok. Det er ikke Leeds United for meg. (Skal sies at jeg ikke opplevde splashthecashperioden med Ridsdale)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sv: Januarvinduet
« Svar #394 på: Januar 29, 2017, 09:29:22 »
Ja, hvordan ser januarvinduet ut...?
Tenker forumet hadde boblet over av hat til Cellino, Monk og det meste i klubben med transfers hvis vi hadde ligget på 12. plass...

flynn

Sv: Januarvinduet
« Svar #395 på: Januar 29, 2017, 10:18:05 »
Ja, hvordan ser januarvinduet ut...?
Tenker forumet hadde boblet over av hat til Cellino, Monk og det meste i klubben med transfers hvis vi hadde ligget på 12. plass...

Det har du nok ganske rett i. Men, mener du at kjøp og salg i januar skal håndteres på samme måte uansett resultater og tabellposisjon? Jeg tenker vel at når man har et lag som beviselig virker så skal msn være mer forsiktige med å endre enn om laget hadde hatt åpenbare mangler og råtne epler.

Derimot ville jeg trodd at en realistisk playoffposisjon ville stimulert til å klaske til med i alle fall en forsterkning, aller helst en man tror også kunne levert varene etter et eventuelt opprykk. Intervjuet med Monk levner liten tvil om at han også forventer at dette skjer. Faktisk fikk jeg inntrykk av at han vil føle seg lurt av ledelsen om så ikke skjer. Mitt tips er at det dukker opp en før fristens utløp, og at Jansson signes permanent. I så fall mener jeg dette vinduet har vært Ok.

flynn

raggen

Sv: Januarvinduet
« Svar #396 på: Januar 29, 2017, 10:45:10 »
Ja, hvordan ser januarvinduet ut...?
Tenker forumet hadde boblet over av hat til Cellino, Monk og det meste i klubben med transfers hvis vi hadde ligget på 12. plass...

Det har du nok ganske rett i. Men, mener du at kjøp og salg i januar skal håndteres på samme måte uansett resultater og tabellposisjon? Jeg tenker vel at når man har et lag som beviselig virker så skal msn være mer forsiktige med å endre enn om laget hadde hatt åpenbare mangler og råtne epler.

Derimot ville jeg trodd at en realistisk playoffposisjon ville stimulert til å klaske til med i alle fall en forsterkning, aller helst en man tror også kunne levert varene etter et eventuelt opprykk. Intervjuet med Monk levner liten tvil om at han også forventer at dette skjer. Faktisk fikk jeg inntrykk av at han vil føle seg lurt av ledelsen om så ikke skjer. Mitt tips er at det dukker opp en før fristens utløp, og at Jansson signes permanent. I så fall mener jeg dette vinduet har vært Ok.

flynn

er ikke pontus signa permanent eller har jeg gått glipp av noe.. håper også det kommer inn 1 eller 2 før vinduet stenges når vi ligger i den posisjonen vi gjør
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28965
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet
« Svar #397 på: Januar 29, 2017, 11:01:46 »

er ikke pontus signa permanent eller har jeg gått glipp av noe..
KLUBBEN har vært taus.
AGENT Dahlin har sagt at avtalen er i boks.
Hay har skrevet at contract is agreed, fee is agreed so it's all in order. Just down to timing now

Svenske aviser har skrevet at en fireårsavtale er avtalt og 'iverksettes' idet låneoppholdet går ut 1.juli.

Hay tror det handler om timing...

Kanskje passer det bedre i bokføringsbøkene at ting skjer fra sommeren av??? (FFP og den slags)
« Siste redigering: Januar 29, 2017, 11:03:27 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Januarvinduet
« Svar #398 på: Januar 29, 2017, 12:25:52 »
I dette vinduet har det til nå vært en svekkelse av en allerede tynn stall. Fra før hadde vi Bellusci og Erwin ute på lån. I løpet av januarvinduet har klubben kvittet seg med Murphy, Diagouraga (begge på utlån) og Mowatt (solgt). Turnbulls opphold her synger på siste verset, og mange ønsker Cooper vekk også. 5 spillere er altså borte, 1 til går nok 100%, og allikevel vil folk kvitte seg med den 7. spilleren (Cooper). Bare så det sagt: slanking av stallen =/= styrking av stallen. Så lenge klubben ikke har fått inn forsterkninger, vil dette januarvinduet være et tilbakesteg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lundewhites

Sv: Januarvinduet
« Svar #399 på: Januar 29, 2017, 12:36:56 »
Det er Mowatt i minus, de andre har jo ikke vært aktuelle denne sesongen i det hele tatt. Hernandez forlenga ut sesongen, så ikke noe negativt vindu. Og jeg trur det kommer en eller to og da er det plutselig det beste januarvindu på lang tid.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

RoarG

Sv: Januarvinduet
« Svar #400 på: Januar 29, 2017, 12:39:40 »
Det er Mowatt i minus, de andre har jo ikke vært aktuelle denne sesongen i det hele tatt. Hernandez forlenga ut sesongen, så ikke noe negativt vindu. Og jeg trur det kommer en eller to og da er det plutselig det beste januarvindu på lang tid.
De forsterkningene vi fikk, fikk vi i sommervinduet. Jeg forskutterer i alle fall ikke nye, ukjente, spillere inn i stallen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: Januarvinduet
« Svar #401 på: Januar 29, 2017, 13:47:15 »
Ja, hvordan ser januarvinduet ut...?
Tenker forumet hadde boblet over av hat til Cellino, Monk og det meste i klubben med transfers hvis vi hadde ligget på 12. plass...

Tenk om vi hadde tapt alle kampene. Da hadde folk hata Monk da!

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #402 på: Januar 31, 2017, 21:32:49 »
Hva skal vi si:

INN:
Pablo Hernandez   - inn på fast kontrakt
Pontus Jansson     - underskrevet avtale som effektueres i juli 2017
Alfonso Pedraza    - inn på lån ut sesongen med opsjon på kjøp


UT:
Luke Murphy                - lånt ut til  Burton
Toumani Diaguraga       - lånt ut til Ipswich
Alex Mowatt                 - solgt til Barnsley for £ 600.000


Vi beholdt Taylor som går gratis til sommeren. Og beholdt alle de beste i klubben. I tillegg har vi rekruttert meget bra i vingen fra Villareal som både kan spille venstrekant og spiss!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #403 på: Januar 31, 2017, 22:30:21 »
Hva skal vi si:

INN:
Pablo Hernandez   - inn på fast kontrakt
Pontus Jansson     - underskrevet avtale som effektueres i juli 2017
Alfonso Pedraza    - inn på lån ut sesongen med opsjon på kjøp


UT:
Luke Murphy                - lånt ut til  Burton
Toumani Diaguraga       - lånt ut til Ipswich
Alex Mowatt                 - solgt til Barnsley for £ 600.000


Vi beholdt Taylor som går gratis til sommeren. Og beholdt alle de beste i klubben. I tillegg har vi rekruttert meget bra i vingen fra Villareal som både kan spille venstrekant og spiss!

Sterker ut av vinduet enn inn i vinduet?

Gufrias

Sv: Januarvinduet
« Svar #404 på: Januar 31, 2017, 22:42:23 »
Hva skal vi si:

INN:
Pablo Hernandez   - inn på fast kontrakt
Pontus Jansson     - underskrevet avtale som effektueres i juli 2017
Alfonso Pedraza    - inn på lån ut sesongen med opsjon på kjøp


UT:
Luke Murphy                - lånt ut til  Burton
Toumani Diaguraga       - lånt ut til Ipswich
Alex Mowatt                 - solgt til Barnsley for £ 600.000


Vi beholdt Taylor som går gratis til sommeren. Og beholdt alle de beste i klubben. I tillegg har vi rekruttert meget bra i vingen fra Villareal som både kan spille venstrekant og spiss!
Vi kan vel trygt si at det var for tidlig å oppsummere.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #405 på: Januar 31, 2017, 22:54:24 »
Phil Hay

When I look at the cash blown in the Champ. and the comparative budget Monk is on, makes the job he's doing even more impressive.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #406 på: Februar 01, 2017, 08:05:34 »
Slik gikk januarvinduet 2017:


Championship January Transfers: Every confirmed signing

WITH the January transfer window having now drawn to a close, Express Sport brings you all the signings made by Championship clubs through the month.
Scott Hogan, Modou Barrow and Ravel Morrison were among the biggest Championship deals in January.

By Jack Staplehurst

PUBLISHED:  06:20, Wed, Feb 1, 2017   

Aston Villa: Birkir Bjarnason (Basel), James Bree (Barnsley), Conor Hourihane (Barnsley), Henri Lansbury (Nottingham Forest), Neil Taylor (Swansea), Scott Hogan (Brentford), Sam Johnstone (Manchester United - loan), Jacob Bedeau (Bury)

Barnsley: Callum Elder (Leicester - loan), Ryan Hedges (Swansea), Alex Mowatt (Leeds), Gethin Jones (Everton - loan), Matt James (Leicester - loan)

Birmingham City: Krystian Bielik (Arsenal - loan), Kerim Frei (Besiktas), Lukas Jutkiewicz (Burnley), Cheick Keita (Virtus Entella), Emilio Nsue (Middlesbrough), Jerome Sinclair (Watford - loan), Craig Gardner (West Brom - loan), Dan Scarr (Stourbridge)

Blackburn Rovers: Marvin Emnes (Swansea - loan), Lucas Joao (Sheffield Wednesday - loan)

Brentford: Florian Jozefzoon (PSV Eindhoven), Sergi Canos (Norwich)

Brighton & Hove Albion: Glenn Murray (Bournemouth), Chuba Akpom (Arsenal - loan), Fikayo Tomori (Chelsea - loan)

Bristol City: Jens Hegeler (Hertha Berlin), Matty Taylor (Bristol Rovers), Bailey Wright (Preston), Milan Djuric (Cesena), Fabian Giefer (Schalke - loan), David Cotterill (Birmingham - loan), Freddie Hinds (Luton)

Burton Albion: Michael Kightly (Burnley - loan), Luke Varney (Ipswich), Marvin Sordell (Coventry), Luke Murphy (Leeds - loan), Cauley Woodrow (Fulham - loan), Lasse Vigen Christensen (Fulham - loan)

Cardiff City: Greg Halford (Rotherham), Ibrahim Meite (Harrow), Allan McGregor (Hull - loan)

Derby County: David Nugent (Middlesbrough), Julien de Sart (Middlesbrough - loan), Kyle McAllister (St Mirren)

Fulham: Thanos Petsos (Werder Bremen - loan), Gohi Cyriac (KV Oostende - loan)

Huddersfield Town: Isaiah Brown (Chelsea - loan), Collin Quaner (Union Berlin)

Ipswich Town: Kieffer Moore (Forest Green), Jordan Spence (Free agent), Toumani Diagouraga (Leeds - loan), Steven Taylor (Free agent), Danny Rowe (Macclesfield), Dominic Samuel (Reading - loan), Emyr Huws (Cardiff - loan)

Leeds United: Pablo Hernandez (Al-Arabi), Alfonso Pedraza (Villarreal - loan), Madou Barrow (Swansea - loan)

Norwich City: Mitchell Dijks (Ajax - loan), Yanic Wildschut (Wigan)

Nottingham Forest: Ross McCormack (Aston Villa - loan), Joao Teixeira (Benfica - loan), Aaron Tshibola (loan), Zach Clough (Bolton)

Preston North End: Tyias Browning (Everton - loan)

Queens Park Rangers: Kazenga LuaLua (Brighton - loan), Sean Goss (Manchester United), Luke Freeman (Bristol City), Matt Smith (Fulham), Pawel Wszolek  (Hellas Verona), Ravel Morrison (Lazio - loan)

Reading: Tiago Ilori (Liverpool), Adrian Popa (Steaua Bucharest), Jordon Mutch (Crystal Palace - loan), Reece Oxford (West Ham - loan)

Rotherham United: Richard O'Donnell (Bristol City), Alex Bray (Swansea - loan), Semi Ajayi (Cardiff - loan), Ben Purrington (Plymouth), Carlton Morris (Norwich - loan)

Sheffield Wednesday: Jordan Rhodes (Middlesbrough), Morgan Fox (Charlton), Callum McManaman (West Brom - loan), Sam Winnall (Barnsley)

Wigan Athletic: Omar Bogle (Grimsby), Jakob Haugaard (Stoke - loan), Callum Connolly (Everton - loan), Marcus Browne (West Ham - loan), Jamie Hanson (Derby - loan), Matt Gilks (Rangers), Alex Bruce (Hull - loan), James Weir (Hull - loan), Mikael Mandron (Eastleigh), Josh Laurent (Hartlepool), Gabriel Obertan (Free agent), Jack Byrne (Manchester City - loan)

Wolves: Andreas Weimann (Derby - loan), Helder Costa (Benfica), Ben Marshall (Blackburn)
« Siste redigering: Februar 01, 2017, 08:09:12 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #407 på: Februar 01, 2017, 08:07:44 »
For vår del:

INN:
Pablo Hernandez   - inn på fast kontrakt
Pontus Jansson     - underskrevet avtale som effektueres i juli 2017
Alfonso Pedraza    - inn på lån ut sesongen med opsjon på kjøp
Madou Barrow      - inn på lån ut sesongen

UT:
Luke Murphy                - lånt ut til  Burton
Toumani Diaguraga       - lånt ut til Ipswich
Alex Mowatt                 - solgt til Barnsley for £ 600.000


Vi beholdt Taylor som går gratis til sommeren. Og beholdt alle de beste i klubben. I tillegg har vi rekruttert meget bra i vingen fra Villareal som både kan spille venstrekant og spiss!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Januarvinduet
« Svar #408 på: Februar 01, 2017, 08:36:17 »
Tipper det blir lite kamptid på Dallas og Doukara når Pedraza og Barrow kommer igang. Doukara blir muligens brukt som backup for Wood...?

På papiret så ser vi styrket ut etter dette vinduet.
Vårsesongen blir fasiten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Square Ball

Sv: Januarvinduet
« Svar #409 på: Februar 01, 2017, 09:29:18 »
Tipper det blir lite kamptid på Dallas og Doukara når Pedraza og Barrow kommer igang. Doukara blir muligens brukt som backup for Wood...?

På papiret så ser vi styrket ut etter dette vinduet.
Vårsesongen blir fasiten.

enig,Monk kommer naturlig nok til  bruke sine "egne" innkjøp.Dallas er nok den beste toveiskanten og
får nok en del spilletid.Når man ser hvordan Monk traff på alle kjøp i sommer (unntatt Antonsson/Grimes)
kan en høye forventninger.Lettere å prestere for et lag i medgang og.Hadde håpet og få inn mer rutine i vinduet,
mange av unggutta litt hete i hodet i blant.

Dennis

Sv: Januarvinduet
« Svar #410 på: Februar 01, 2017, 09:40:59 »
Tipper det blir lite kamptid på Dallas og Doukara når Pedraza og Barrow kommer igang. Doukara blir muligens brukt som backup for Wood...?

På papiret så ser vi styrket ut etter dette vinduet.
Vårsesongen blir fasiten.

enig,Monk kommer naturlig nok til  bruke sine "egne" innkjøp.Dallas er nok den beste toveiskanten og
får nok en del spilletid.Når man ser hvordan Monk traff på alle kjøp i sommer (unntatt Antonsson/Grimes)
kan en høye forventninger.Lettere å prestere for et lag i medgang og.Hadde håpet og få inn mer rutine i vinduet,
mange av unggutta litt hete i hodet i blant.

Dallas kommer mer til sin rett når han får Taylor på overlap også.
Marching on together!

Kato

Sv: Januarvinduet
« Svar #411 på: Februar 01, 2017, 10:32:11 »
Dallas er ingen kantspiller lenger.
 

Annesj

Sv: Januarvinduet
« Svar #412 på: Februar 01, 2017, 10:37:44 »
Dallas som cooper er langt ifra gode nok å kommer i bestefall for å ende i en ny middels cc klubb el L1
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

GeirO

Sv: Januarvinduet
« Svar #413 på: Februar 01, 2017, 10:42:45 »
Utrolig fornøyd med at Taylor ble i Leeds. For noen måneder siden var vel alle sikker på at han gikk i januar....
MOT

Sydhagen

Sv: Januarvinduet
« Svar #414 på: Februar 01, 2017, 10:43:11 »
Dallas som cooper er langt ifra gode nok å kommer i bestefall for å ende i en ny middels cc klubb el L1

Begge har figurert på et Leeds lag som for øyeblikket ligger på playoff, så der tror jeg du tar feil.
Men at de ikke er god nok for et Leeds lag som skal rykke opp til PL er nok sant. Sakte men sikkert så blir Leeds laget bedre og da faller slike typer ut av laget.
De forsvinner nok til et lag på nedre halvdel av championship.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Januarvinduet
« Svar #415 på: Februar 01, 2017, 11:04:02 »
i følge Whelan var vel Dallas meget bra, om ikke best av alle mot Forest, så er ikke sikker på alt dere påstår nå....
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Januarvinduet
« Svar #416 på: Februar 01, 2017, 11:07:43 »
i følge Whelan var vel Dallas meget bra, om ikke best av alle mot Forest, så er ikke sikker på alt dere påstår nå....

Er aldri helt sikker, men jeg tror det blir slik.
Dallas er treig og evner ikke å utfordre på vingen.
En lynrask ving på hver kant vil gi oss en ekstra dimensjon.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: Januarvinduet
« Svar #417 på: Februar 01, 2017, 11:21:25 »
i følge Whelan var vel Dallas meget bra, om ikke best av alle mot Forest, så er ikke sikker på alt dere påstår nå....

Om Whelan påstår om fotball noe så kan det være sikker på at fasiten er et stykke unna. Så det skal du ikke bekymre deg for.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28965
  • Total likes: 2656
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet
« Svar #418 på: Februar 01, 2017, 11:26:46 »
'Fasit' for vinduet?
På waccoe i alle fall er det alltids mye moaning, men pg folk med innsikt. Jeg velger meg 'hooter' sitt:

Well I think it seems a safe bet I am far more impressed than you based on that post. :)

To take the last point first, I am certain that without the new co-owner's arrival we'd have sold at least one first team player, probably Taylor, maybe Viera, the fact we haven't had to do so to keep the ship afloat is a step forward. I don't think anyone suggested we'd see money thrown around whilst cellino is still here, even the siren voices accept you can't begin to judge Rad until he is running the whole show, presumably in the summer.

If he brings stability in the interim, and keeps cellino out of the spotlight, then he has done what he has so far promised.

Monk said all along he wanted a couple, that is what he has got. 

I don't have your insight into where they ranked on his wish list, but it seems beyond dispute they are players identified by Monk and Clotet, not McKay, Cellino, or the furniture boy. That is good news. 

As regards the players themselves, certainly Alf will have been a work that took time given he needed buying out of a loan, so it seems unlikely to me he was well down the list, but in truth neither of us know. Balague is a very respected voice on Spanish football and has been gushing in his assessment of this kid's potential, and in both cases we appear to have seen off decent opposition for their services.

Most agreed his couple of players would be winger/striker. Sacko has brought genuine pace to the team for the first time in ages, and it has been a massive part of our success, I look forward to seeing more of it, and am excited by the prospect of seeing both of these players in a Leeds shirt.

Many of us wish he had bought a CB in, but bear a couple of things in mind. First Monk has been unwavering in his support for and championing of Cooper. We as fans might not agree (though I am happy to disregard Sunday, given the standard of player alongside him) but Monk is the man with hundreds of CB appearances behind him, and he is the man paid to make the call. If he feels Cooper is better than anyone he could have brought in who'd be happy to come knowing they were 3rd or 4th string, then so be it. I don't see how we "know" a centre back was ever a target, Monk has never even hinted as much that I know of ?

Similarly up front, I suspect Alf is seen as an option if required (see Balague's comments re work when not in possession/closing down opponents, something we all know is a huge part of this season's Wood), but if Monk feels what he has is better than, or no worse than, what he could get to come and sit on the bench until/unless Wood needs a break or gets injured, then so be it.

He might also have been wary of breaking the strong group mentality which is clear currently, it is clearly important to bring in people with the right attitude, which is another reason why I am encouraged by these being Monk and Clotet choices, not players thrust upon them.

If we don't go up, we'll wonder if it was down to not having signed more players, if we'd brought in a viable competitor for either role and performances dipped we'd have wondered if "a bad apple" wrecked things.

In the end I'm happy to run with the judgement of the guys paid to be experts.

Now Monk has been quick to display displeasure a couple of times, so if he comes out and his body language suggests he feels he wasn't backed, then certainly some of this needs reconsidering, but until/unless that happens, I'll watch, and remain optimistic that on the pitch for certain, and probably off it too, things are better than they have been for quite some time, and I'll hope that continues.

If we go up I am sure Monk will stay, if we don't then whether he does will depend largely on how he feels he'll be backed next season, and what other offers he has. I don't believe that signing Omar Bogle or some young CB from Partick yesterday would have changed that in the slightest.

Can't wait for tonight, and am still way more excited about LUFC and our potential prospects than I have been for many years.

 

MOT.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Januarvinduet
« Svar #419 på: Februar 01, 2017, 11:45:28 »
For vår del:

INN:
Pablo Hernandez   - inn på fast kontrakt
Pontus Jansson     - underskrevet avtale som effektueres i juli 2017
Alfonso Pedraza    - inn på lån ut sesongen med opsjon på kjøp
Madou Barrow      - inn på lån ut sesongen

UT:
Luke Murphy                - lånt ut til  Burton
Toumani Diaguraga       - lånt ut til Ipswich
Alex Mowatt                 - solgt til Barnsley for £ 600.000


Vi beholdt Taylor som går gratis til sommeren. Og beholdt alle de beste i klubben. I tillegg har vi rekruttert meget bra i vingen fra Villareal som både kan spille venstrekant og spiss!
De to første på "INN" kom i sommer.

Forøvrig var Leeds i det gjerrige hjørnet. Kostet oss Bogle  >:(.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/02/01/report-leeds-united-one-of-several-sides-unwilling-to-meet-grims/

Man kan også spørre seg hvorfor Leeds ikke handlet inn Matt Taylor fra Bristol Rovers. Prislapp på målmaskinen var £ 300K. Det hadde vi klart. I stedet gikk han til erkerival Bristol City!
http://www.bcfc.co.uk/news/article/2016-17/taylor-crosses-the-bristol-divide-3547553.aspx
« Siste redigering: Februar 01, 2017, 11:53:39 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020