Skrevet av Emne: Kelly og Crainey tilbake  (Lest 5166 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars E

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #30 på: Januar 14, 2007, 08:55:43 »
Faktisk så argumenterer du ikke selv, du bare sier jeg tar feil, og angriper min kompetanse og fornuft. "Se på alle ratingene, de lyver ikke". Han har nok en grei kamp i noen ganger han også, det skulle da bare mangle. Leeds møter mye dårlig motstand. Jeg sa at han er skyldig i alle målene, men at Crainey har hatt en hau med blemmer i Leedstrøya er et faktum. I tillegg er han dårlig til å posisjonere seg (viktig for en back), og blir ofte overheit og setter seg selv ut av spill. Noen som ikke er særlig smart når man er såpass treig som han er. Dårlig fotballforståelse har han også, og hadde jeg hatt tilgang på videoer skulle jeg gjerne gitt deg noen linker med eksempler.

Så kan man lure på hvem av oss som er blind Mats? Jeg kan tydeligvis ikke "bedømme fotball" og du sitter helt klart på en kompetanse som tusenvis av fans, både her i Norge og ikke minst i England (som ser hver eneste kamp) mangler.

I denne posten ødelegger du for deg selv, og jeg er faktisk oppriktig flau på dine vegne. Lurer litt på om det er ment som en tull? Håper nå inderlig det for din del. Meget spesielt innlegg. Du oppfører deg som en liten bitter kverulant. Sorry, jeg unnskylder deg litt for jeg vet vi er inne i en tøff periode som Leedsfans. Men støtter jeg ikke laget bare for jeg mener Crainey ikke er god nok for det? Er jo like logisk som at jeg skulle sagt du ikke støtter laget for du vil han en såpass dårlig spiller som Crainey på det. Det er bare flaut Mats. Patetisk og flaut.


(Forresten er mailadressen min leaustevik@hotmail.com hvis du vil lære meg om fotball.)

Forever Leeds

« Siste redigering: Januar 14, 2007, 19:28:08 av Lars E »
Forever Leeds

Mats-

  • Gjest
Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #31 på: Januar 14, 2007, 09:31:38 »
quote:
Originally posted by Larseirik

Faktisk så argumenterer du ikke selv, du bare sier jeg tar feil, og angriper min kompetanse og fornuft. "Se på alle ratingene, de lyver ikke". Han har nok en grei kamp i noen ganger han også, det skulle da bare mangle. Leeds møter mye dårlig motstand. Men at Crainey har hatt en hau med blemmer i Leedstrøya er et faktum. I tillegg er han dårlig til å posisjonere seg, og blir ofte overheit og setter seg selv ut av spill. Noen som ikke er særlig smart når man er så treig som han er.

Så kan man lure på hvem av oss som er blind Mats? Jeg kan tydeligvis ikke "bedømme fotball" og du sitter helt klart på en kompetanse som tusenvis av fans, både her i Norge og ikke minst i England (som ser hver eneste kamp) mangler.

I denne posten ødelegger du for deg selv, og jeg er faktisk oppriktig flau på dine vegne. Lurer litt på om det er ment som en tull? Håper nå inderlig det for din del. Du oppfører deg som en liten bitter kverulant. Sorry, jeg unnskylder deg litt for jeg vet vi er inne i en tøff periode som Leedsfans. Men støtter jeg ikke laget bare for jeg mener Crainey ikke er god nok for det? Flaut Mats. Patetisk og flaut.

Forever Leeds





Først og fremst, sa aldri at han var den beste spilleren gjennom hele sesongen, feil nummer en av deg. Sa aldri at mannen har vært bra hele sesongen, men, og her et men du bør legge merke til. Jeg sa at "Crainey har den siste tiden vært en av de Leeds spillerne med høyest rating" altså ingen frelser eller Gud, men en av de bedre. Og du sier jeg er patetisk, men spar oss, eller meg, for slike da "Nå som vi har hentet ny venstre back håper jeg Crainey aldri slipper ut i hvit trøye igjen".  Jeg sa/skrev aldri, du har feil, jeg har rett. Posten min var ikke en gang tiltenkt det. Men 50% av folkene som har meninger om Crainey sier bare det de hører andre si, og hva sies om Crainey. Bare dritt kastes om mannen!

WE ARE 'UNITED' sa Kevin Nicholls

United skipper Kevin Nicholls today called for fans to get fully behind the team as they bid to pick up points and pull away from the Championship relegation zone.

Commenting on the small section of supporters who booed full-back Stephen Crainey during the 3-0 home defeat by Southampton, Nicholls said: "I heard it and I didn't like it. I don't agree with it.

"As it is, Leeds United are 'united' and whatever happens, we win collectively and we lose collectively.

Litt respekt skal man da vise folk? Er du ikke enig Lars Eirik? Slike episoder er ikke pene. Du selv sier jo at "Han har nok en grei kamp i noen ganger han også..." Hvordan kan man være enig at mannen kan prestere, og fakta er at i det siste har han gjort det for så å si noe så respektløst at du aldri vil at han skal kle seg i skjorta igjen. Dennis Wise syntes jo også at Stephen har løftet seg.
"Defender Stephen Crainey is currently enjoying a new lease of life at Leeds, thanks to new United manager Dennis Wise".

"He's shown faith in me by putting me in the team and that has given me a boost of confidence, " said the Scottish international, whose contract with the club is up at the end of the season"

Syns at Crainey, i likhet med Rui, har fått mye dritt kastet på seg som ikke har vært helt gjennomtenkt. F.eks alle (nei selvsagt ikke alle) ville ha Rui bort, "han er jo så elendig" men faktumet med han var bare at han aldri fikk prøve seg. Og nå er det mange som ser han som fast inventar i ellveren (verd snur jaggu meg kjapt). Nei, står fast ved at Crainey ikke er så ille som alle ska ha det til, med dagens situasjon i tanken.

I fare for at det ser ut som jeg legger meg flat, noe jeg ikke gjør, vil jeg heller avsluttet med å si at dette ser ikke bra ut for andre personer? Enig? Jo, det tror jeg du syns. Men, vær snill, prøv og skjønne at det å svartmale, og regel rett dritt kasting på en spiller som har tatt tak i det siste, ikke hjelper noen, i det hele tatt. Det er det som forarger meg. Det at folk har helt andre meninger, selvsagt er det lov, det er ikke bare lov, det er sunt. Men man kan da vel formidle det på en bedre måte? Jeg er ikke her for å "pick a fight" sorry, ikke min stil.

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

Lars E

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #32 på: Januar 14, 2007, 10:15:29 »
Jeg sa ikke at du sa Crainey var vår beste spiller denne sesongen. Feil nummer en av meg? Bare en detalj som plaget meg litt i innlegget ditt. Dessuten forsto jeg ikke heilt denne: "I fare for at det ser ut som jeg legger meg flat, noe jeg ikke gjør, vil jeg heller avsluttet med å si at dette ser ikke bra ut for andre personer? Enig? Jo, det tror jeg du syns."

"Hårreisende å si noe slik, tenk å si noe sånt om en som spiller i klubben din! Makan for forferdelse, han har gjort det bra i det siste, se alle ratingene, de lyger ikke! Ã… når du drar den "gode gamle" "Påstanden om at Crainey er en av våre beste spillere denne sesongen sier vel mest om sesongen." viser bare hvor "stor" kompetanse eller sunn fornuft du eier, eller rettere sagt ikke eier. Aldri kom inn i en debatt og være så subjektiv som du er, uten noen fornuftige argumentasjoner eller bevis! Og, vær så snill, spar meg for en reply der du sier "han har jo skylda i alle måla" det viser ikke bare at du er dårlig å bedømme fotball men at du er blind!"

Her høres det jo ut som du synes jeg har feil. Du argumenterer jo ikke imot, det du sier er at jeg har dårlig kompetanse og er blind. Dette kan du vel ikke nekte på Mats?[:o)]

Jeg håper ikke han spiller for oss igjen, det er min mening, og den står jeg ved. Han gjør tabbe etter tabbe, det har blitt et varemerke på mannen. Hvis man ser bort fra tabbene (som har blitt litt oppbrukt argument) synes jeg han gjør mye annet som ikke er godt nok, som jeg nevnte, bl.a. dette med posisjonering som er noe av det viktigste hos backer. Jeg vil jo klubben min det beste. MEN hvis det snør i helvete og han kommer tilbake som en bedre back enn våre alternativer så selvsagt bør han spille. Det er jo lov å håpe på mirakler.[:I]

Din fantastiske fotballfaglige kompetanse derimot tar kun utgangspunkt i avisrating og uttalelser fra manager/kaptein. Hva med deg? Synes du Crainey er god til å posisjonere seg? Synes du han er rask? Taktisk klok i avgjørende situasjoner?

"Det at folk har helt andre meninger, selvsagt er det lov, det er ikke bare lov, det er sunt. Men man kan da vel formidle det på en bedre måte? Jeg er ikke her for å "pick a fight" sorry, ikke min stil."
Her skyter du deg selv i leggen. Gå tilbake til starten på diskusjonen, der du ber en annen skamme seg for han ikke synes Crainey er god nok for laget. Du er i hvert fall flink til å provosere (og bli provosert), det skal du ha Mats.

Jeg synes Crainey er langt fra en første 11er, og støtten fra Wise og Nicholls sier jo egentlig sitt det også. At de i det hele tatt må støtte ham betyr jo at han ikke akkurat har vært Cannavaro baki der. Prestere? Du fikk kanskje ikke med deg setningen bak. Vi møter mye drit. Det skulle bare mangle, og betyr ikke at han er god nok. Har han tatt tak i denne perioden? Begrunn gjerne.

Jeg støtter Leeds United, klubben i mitt hjerte. Men det betyr ikke at jeg forguder hver mann som drar på seg drakten for det. Noe du tydeligvis gjør. Hos meg er klubben viktigst. Hvilke spillere jeg liker/ikke liker, føler jeg har lite å si for reslutatet. Men de elleve som blir plukket ut til kamp har uansett mine ønsker om alt vel i 90 minutter. Så kan de heller få sin dose skryt/refs etterpå.

Marching on together.[8D]

(Vi kan vel egentlig legge diskusjonen død nå, vi kommer ingen vei.)

Forever Leeds

« Siste redigering: Januar 14, 2007, 19:26:08 av Lars E »
Forever Leeds

Peter7

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #33 på: Januar 14, 2007, 17:13:43 »
Vi må jo alle få lov til å ha vår egen mening om denne spilleren:

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lars E

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #34 på: Januar 14, 2007, 18:50:47 »
Haha visste den kom.[:)][:p]


Forever Leeds

« Siste redigering: Januar 14, 2007, 19:29:56 av Lars E »
Forever Leeds

AndyMathie

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #35 på: Januar 14, 2007, 19:26:18 »
Crainey har en regel rett dårlig kamp i år og den var mot QPR. Da gikk jeg ut rett etter kampen og kalte mannen søppel(noe jeg har angret på i ettertid). Fikk også litt kjeft av Torgeir pga at jeg ikke støttet spillerne på laget. Var veldig frustret da, men nå ser det ut til at Crainey faktisk er en habil spiller som kan gjøre en god jobb for laget. Han er veldig lik Bjørnebye faktisk med sine Flo crossere. Tror han må ha kanskje den beste venstre crosseren på hele det brittiske øyriket. Synd han mangler fart, ellers kunne han ha vært fantastisk.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Mats-

  • Gjest
Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #36 på: Januar 15, 2007, 20:10:49 »
Det er bare en måte å avgjøre dette Lars. Ja, du vet det. Holmgang.

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

ragnar

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #37 på: Januar 15, 2007, 22:54:59 »
Apropos Kelly og Crainey. Var jo litt intr å se klippet fra den reserve kampen da. Svingte frem og tilbake. Syntes de begge kom fra det med æren i behold.

Beckford, Rose og Carole var de som imponerte meg av det jeg kunne se. Men om det holder i CCC er et annet spr. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Robert H.

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #38 på: Januar 16, 2007, 00:45:59 »
Viktigper! Syng ut for svarte!

Kelly er det nærmeste man kommer helt på dagens Leeds-lag i mine øyne!

quote:
Originally posted by janove

Kelly har vært ute pga utenomsportslige årsaker
Før eller siden blir nok dette kjent for offentligheten!
Klubben får avgjøre om, eller evt. når dette skjer.
Vet også at pressen er lojal overfor klubben.



B-m

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #39 på: Januar 16, 2007, 01:02:24 »
Crainey får for mye stick! Er kanskje nesten like treg som Harte, men synes han slår bra pasninger og er viktig i det oppbyggende spillet! Var jo god i fjor!

Og tanta mi har ikke kols(tror jeg), men sjekk ut www.doktoronline.no ! :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Lars E

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #40 på: Januar 16, 2007, 03:27:40 »
quote:
Originally posted by B-m

Crainey får for mye stick! Er kanskje nesten like treg som Harte, men synes han slår bra pasninger og er viktig i det oppbyggende spillet! Var jo god i fjor!

Og tanta mi har ikke kols(tror jeg), men sjekk ut www.doktoronline.no ! :)



Var vårt svakeste ledd ifjor, men ok.

Forever Leeds

Forever Leeds

Mats-

  • Gjest
Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #41 på: Januar 16, 2007, 04:09:45 »
quote:
Originally posted by B-m

Crainey får for mye stick! Er kanskje nesten like treg som Harte, men synes han slår bra pasninger og er viktig i det oppbyggende spillet! Var jo god i fjor!

Og tanta mi har ikke kols(tror jeg), men sjekk ut www.doktoronline.no ! :)



Word up [:)]

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

auren

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #42 på: Januar 16, 2007, 05:26:13 »
Crainey er rett og slett ikke god nok. Han spilte noen meget dårlige kamper i begynnelsen av sesongen, og da han spilte noen middels minus kamper kunne det føles ut som han spilte meget bra, siden vi var så vant til det dårlige nivået hans.

Jeg er enig i at Crainey har en krem pasningsfot, og er en viktig brikke i vårt offansive spill. Men gutten er rett og slett crap defansivt. Han er treig, dårlig til å plassere seg og selger seg for ofte. I tillegg er han ofte involvert i avgjørende dueller som fører til baklengsmål. Han minner litt om Danny Mills i spillestil, bare mye treigere, og ja... dårligere på det meste.

Skal vi bruke ham, så bør han plasseres på midtbanen. Der kan han kanskje bidra til noen forløsende pasninger.

auren...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ragnar

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #43 på: Januar 16, 2007, 18:52:58 »
Nå ser det jo ut som om Wise nettopp har funnet ut dette og prøver å få inn spillere som gjør at Crainey blir overflødig.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #44 på: Januar 16, 2007, 19:30:37 »
Etter rapportene å dømme ble Elliot brukt som rundingsbøye av Camara for halvannen uke siden. Også Marques slet på sin side:

Fra YEP:
"With Koumas operating on the left wing and Diomansy Kamara causing havoc on the right, West Brom posed a considerable threat, but their second goal was as simple an effort as either Wise or Tony Mowbray will see all season."

Den samme Camara fikk forøvrig lite til bare 6 dager senere. Virket da mest ubehjelpelig mot Lutons back.

YEPS vurdering av de 5 bak der:
Neil Sullivan: Defence let him down 6
Rui Marques: Struggled 5
Matt Heath: A game to forget 4
Hayden Foxe: Battled hard 6
Robbie Elliott: Never settled 5

Min påstand er at ingen back i verden vil spille bra så lenge ingen medspillere gjøre en akseptabel førsteforsvarer jobb på venstre siden, eller noen tar sikringsjobben bak han på alvor. Se på klippene der Crainey "har skylda" og tell anntall hvittrøyer rundt han som støtte.  [8)]

Jon R.
« Siste redigering: Januar 16, 2007, 19:52:37 av Jon R »
Jon R.

baste

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #45 på: Januar 16, 2007, 20:41:55 »
Crainey diskusjonen har man hatt mange ganger. Kelly tilbake, det er jeg glad for. Men makan til dårlig taktisk spiller, plassering messig som Crainey...det skal man lete lenge etter. At han har en god passningsfot drar selvsagt opp...men hjelper lite når "alle" motstandere vet om vår svakeste side...Crainey..."

I rest my case"

Håper jeg kan stikke å se LEEDS i helgen, ennå en liten mulighet at jeg slipper å følge onkel barna for å se Looserpool- Chelski (driter jo i begge lagene).

Kryss fingrene førr mæ...Vil til LEEDS for pokker....

Lars E

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #46 på: Januar 17, 2007, 05:33:17 »
quote:
Originally posted by Jon R

Etter rapportene å dømme ble Elliot brukt som rundingsbøye av Camara for halvannen uke siden. Også Marques slet på sin side:

Fra YEP:
"With Koumas operating on the left wing and Diomansy Kamara causing havoc on the right, West Brom posed a considerable threat, but their second goal was as simple an effort as either Wise or Tony Mowbray will see all season."

Den samme Camara fikk forøvrig lite til bare 6 dager senere. Virket da mest ubehjelpelig mot Lutons back.

YEPS vurdering av de 5 bak der:
Neil Sullivan: Defence let him down 6
Rui Marques: Struggled 5
Matt Heath: A game to forget 4
Hayden Foxe: Battled hard 6
Robbie Elliott: Never settled 5

Min påstand er at ingen back i verden vil spille bra så lenge ingen medspillere gjøre en akseptabel førsteforsvarer jobb på venstre siden, eller noen tar sikringsjobben bak han på alvor. Se på klippene der Crainey "har skylda" og tell anntall hvittrøyer rundt han som støtte.  [8)]

Jon R.




Killa hadde en dårlig start på sesongen, nettopp fordi han ble tvunget til å gjøre en jobb for to - sin egen, pluss at han måtte rydde opp etter Crainey. Sier ikke at Elliot er en reddende engel på denne siden, men at han er bedre en Crainey er jeg ganske så sikker på.
Det jeg derimot skal innrømme er at Lewis ikke akkurat er den beste førsteforsvareren å ha foran seg på sin side, og han kan ta litt av skylda for at vi har hatt våre problemer på venstrebacken. Ikke bare Crainey, men også Harding slet jo i sin periode.

Forever Leeds

Forever Leeds

Lars E

Re: Kelly og Crainey tilbake
« Svar #47 på: Januar 17, 2007, 05:35:58 »
quote:
Originally posted by auren

Crainey er rett og slett ikke god nok. Han spilte noen meget dårlige kamper i begynnelsen av sesongen, og da han spilte noen middels minus kamper kunne det føles ut som han spilte meget bra, siden vi var så vant til det dårlige nivået hans.

Jeg er enig i at Crainey har en krem pasningsfot, og er en viktig brikke i vårt offansive spill. Men gutten er rett og slett crap defansivt. Han er treig, dårlig til å plassere seg og selger seg for ofte. I tillegg er han ofte involvert i avgjørende dueller som fører til baklengsmål. Han minner litt om Danny Mills i spillestil, bare mye treigere, og ja... dårligere på det meste.

Skal vi bruke ham, så bør han plasseres på midtbanen. Der kan han kanskje bidra til noen forløsende pasninger.

auren...

Leeds
Till
I
Die!



Word up.[:)]

Forever Leeds

Forever Leeds